Goedemorgen allemaal meiden, Ik lees hier nare berichten. Lobje veel sterkte ! Hier weer op en top motivatie na twee weken aanrommelen. Was ook weer duidelijk te merken op de weegschaal. Gelijk weer aangekomen natuurlijk. Gisteravond ook uit eten geweest en ongesteld geworden dus mag ook eigenlijk niet eerlijk wegen zo. Dan ben je altijd zwaarder hè ? Ik ga d'r nu echt voor. Heb vakantie dus ook geen smoesjes van verleidingen enzo. Vanmorgen een lekker bruin beschuit gegeten en daarna snel begonnen aan de eerste 'beweging'. Strijken hahaha....ach het is een begin. Zo even de batterijen opladen van de WII. Ik wil vanmiddag echt weer eens even op de WII fit. Hopen dat het scheelt. Het is hier nog lekker koel, de ramen en deuren staan open en het huis kan een beetje koelen. Hoorde dat het de komende dagen WEER zo heet wordt. Jakkes voor mij hoeft dat niet hoor. Helemaal geen zin in. Nou ja we hebben het niet voor het zeggen en ook weer te klagen als het regent. Laten we er toch maar een beetje van proberen te genieten. Ga zo nog wel even reageren op de rest hoor en ben vandaag ook lekker thuis dus kom nog wel even vaker spieken. Zit vreselijk te twijfelen of ik nou SB ga beginnen of toch maar gewoon de calorietjes tellen. Weet gewoon echt niet waar ik wijs aan doe ? Als ik SB aanhou weet ik zeker dat ik gevarieerd eet en af val, maar ik vind het zoooo weinig. Als ik zelf de calorietjes tel dan eet ik minder gevarieerd maar kan ik wel wat meer eten....hmmm moeilijk....
@ kaatje! super meid!!! 5,1 kilo! moet goed voelen. @ beschuitje, ik hou SB aan maar tel daar de kcal... af en toe wat meer en af en toe wat minder... misschien een ideetje voor je? werkt bij mij heel goed. Ik vind het fijn om alles op papier te hebben staan wat ik moet eten! Hier gaan voorbereidingen beginnen voor een feestje aankomende zaterdag, weet iemand nog leuke hapjes die niet veel tijd in beslag nemen en lekker zijN??? (mijn ventje wordt 40!! hahaha)
Lotje.. Heel veel sterkte meid! MmZ.. Succes op het werk vandaag! En een lief smsje gekregen.. zwijmel.. Beschuitje..Wat annemie zegt.. SB en dan zelf de calorieen er bij tellen.. Kaatje.. Goed zeg! Annemie.. Worst met augurk, 30+ kaas met stukje ananas, asperges en ham, fruitspiesjes.. Komkommer/wortels sticks en dipsausje? **** Vanmorgen zei de weegschaal 74,2!! En dat na het weekend. Ben er happy mee! Mijn menu vandaag: O: 200 gram optimel kwark en 5 aardbeien. T: banaan en een appeltje. L: 3 boterhammen, 2 met achterham en 1 met jam. T: Schaaltje watermeloen. A: 175 gram gebakken aardappels in de schil met een vissnitzel en doperwten/wortelen. T: Schaaltje chipjes.. Zit dan nog vrij laag: 1249.. Misschien vanmiddag nog een extra tussendoortje. **** Vanmorgen beneden en boven al schoongemaakt.. Alles staat lekker tegen elkaar open, de bedden zijn verschoond, de droger staat aan en de volgende was zit al weer in de machine.. Oja, ook de auto maar even van binnen schoongemaakt.. Was echt nodig! Nu eerst de honden uitlaten..
Klopt! Vind het heerlijk om s'morgens druk te zijn, dan kan ik de rest van de dag relaxen en leuke dingen doen met Esmee.. Scheelt dat Esmee naar de PSZ is he? Dan kan ik lekker snel doorwerken!
Ja idd,maar ja ik heb Jurre nog. Nu is Man-Lief wel thuis maar dan nog kan ik die energie niet vinden,misschien ook wel omdat ik niet veel slaap heb gehad!
Annemie, voelt idd goed. Wat ik erg lekker vind is stukjes komkommer met een puntje filet erop MamavanEsmee, lieve weegschaal dus
Goeiemorgen meiden. lees weer mooie weegschalen en drukke bezige bijtjes Vanmorgen alweer gewerkt, was wel pittige route.. laatste client had ruzie met haar man en die was naar eigen huis gegaan, dus was zij alleen in de vakantiewoning. Even tijdje gepraat en koffie gedronken. Vandaag maar even met de stofzuiger door huis en een sopje, is hoog nodig haha. Ramen en deuren staan lekker open, heerlijk Wil nog even kijken voor leuk plantje of iets voor op de nieuwe picknicktafel, misschien een deze dagen nog maar even naar het tuincentrum.
Goed zo mamma van esmee...jij stimuleert ons wel ! Dat je nu je de kilo's kwijt bent een betere conditie hebt hihi Ik heb de WII fit spullen aan de lader liggen dus vanmiddag ga ik los haha..Net even naar de Ah geweest en lekker veel fruit ingeslagen. Nu dus aan een klein schaaltje aardbeitjes en straks een bruine pistolet met sla en een plakje 20 + kaas denk ik. Bedankt voor de tips in ieder geval. Ik denk dat ik het ook zo doe dat ik sonja bakker een beetje volg en het dan wat aanvul op mijn eigen manier. Is beter. Ik word af en toe echt half onwel als ik zo weinig eet. Had voor vandaag ook niet alles in huis voor het eerste dagje sonja dus mijn menu is toch wel wat anders. Zo even invoeren en dan kijken wat ik allemaal nog mag.
@ beschuitje, ik heb een lijst op de koelkast hangen van "groepen" met eten wat geadviseerd wordt door SB, Als ik iets niet in huis het meen ik gewoon wat anders uit die groep. Best makkelijk zo, jam, vruchtenhagel, optimel drink en optimel yoghurt heb ik eigenlijk altijd wel in huis, evenals kaas en kipfilet... zo kan je redelijk snel wel iets maken.. @mamavesmee, die worst met augurk had ik nog niet op mijn lijstje staan... helemaal goed! (lekkere aanvulling op alles uit de frituur...)
Goedenmorgen dames Hier net terug van de dieetiste (woog daar met kleidng 85kilo )wilde ik voor een VOG gaan heb ik de verkjeerde papieren bij me en nu is het gemeentehuis dicht dus morgen maar gaan!! Zometeen buikspiereoefeningen doen, douchen, met de hond eten maken en dan om 14uur vertrekken richting werk tot 18uur! @huisarts ik ga morgenochtend er even heen om te laten kijken hoe en wat mogelijk is! ben echt benieuwd!Net belt mijn moeder op dat ze morgen voor een mammografie moet of ik mee wil ze durft niet alleen te gaan dus hoop echt niks ernstigs ze is pas 44 @lotje gecondoleerd meid! kan me voorstellen dta het heel dubbel voelt! @renieta afleiding is nu een goed iets. ik hoop voor je dat het echt je ongi is en dat het niet fout is gegaan maar gewoon lange cyclus! heel veel succes en dikke knuffel @MvE werk niet te hard ook al is het nu lekker afgekoeld! @de rest hoe gaat het bij jullie? en met het afvallen? @ even een vraagje mag ik vragen aan de moeders of mensen die zwanger zijn geweest (sorry) wat jullie symptomen waren voor je nod?? Zo ga even buikspieroefeningen doen
Beschuitje, ik vul hier en daar ook wat aan hoor van Sonja Dani, net voor mijn NOD had ik bruinverlies, gevoelige borsten, raar hongergevoel in buik,maar tegelijkertijd ook een leeg gevoel, lichte ongi krampen en chago
Goedenmorgen meiden... Eindelijk even zitten! Lekker uitgeslapen, zelfs Esmee . Toen lekker soaps gekeken ( As the World Turns en GTST ) en toen als een bezetene in huis bezig geweest. Gezogen, gedweild, de badkamer gedaan, toiletten, vaatwasser leeggehaald. Esmee ligt nu net in bed. Vanmiddag moeten we even boodschappen doen, moet wat regeldingen doen dus de middag is ook zo weer om . En het koelt nu lekker af, ook hier alles open. @Beschuitje, het gaat komende dagen inderdaad weer wat warmer worden. Het weekeinde alweer 27 tot 29 graden . Nu lekker aan het afvallen dus...moeilijk te besluiten he, welk dieet je moet doen. Ben je er al uit? Ik zou kcal tellen, puur omdat je dan zelf je creatie erin kunt gooien en dat vind ik prettig. Vind je dat lastiger om het allemaal zelf te bedenken kun je Sonja als richtlijn houden. @ Annemie, ik heb er inderdaad moeite mee dat mijn vriendin het graag wil en waarbij het niet lukt. Ik kan en wil het onderwerp niet mijden met mijn andere vriendinnen erbij. Ook al doet het hara verdriet. Ik heb ook 1.5 jaar gewacht, dus ik weet hoe zij zich voelt. Toen het bij mij niet lukte zijn 2 zusjes van mij wel zwanger geraakt. Dat deed vreselijk veel pijn, maar je gunt het hun ook, en dat geluk voor hun moet je niet in de weg staan omdat het bij mij niet lukt. Het blijft gewoon heel moeilijk. Ik vind het alleen erg jammer dat ik merk dat het onze vriendschap nu in de weg gaat staan omdat ze ook aangeeft het emotioneel steeds moeilijker aan te kunnen. @Moppie/Mamavesmee, bakken is leuk!!!!! Ik zoek ook vaak lekkere recepten en maak gewoon soms de gekste dingen. Zo leuk, en vooral bakken. Moet er zin en tijd voor hebben. Nu met Esmee is het lastiger, maar als zij wat groter is ga ik heeeeeeel veel koekjes etc bakken met haar . @Mamavesmee, ja lekker he, even flink aan de slag te kunnen. Ik doe ook graag in de ochtend het huishoudelijk werk en dan de middag voor Esmee. Hier nu alles ook schoon en dat voelt HEERLIJK. Kan er gewoon enorm van genieten de boel op orde te hebben. Heb je nu vakantie?? ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Mijn dagje: O: 3 cracottes volkoren met pindakaas, melk. T: water en een nectarine. L: ?? T: schaaltje meloen. A: ?? T: ?? Nog geen idee verder eigenlijk! Zit vanavond aan pannekoeken te denken. Het recept van AH wat Mamavesmee geplaatst heeft. Zijn we nog niet aan toegekomen, en heb de boodschappen er wel voor liggen . Ik ga nog even een wasje ophangen, de machine weer aan het werk zetten en dan eens kijken wat de lunch me brengt. Moet nog even fruit slachten , de halve watermeloen en galiameloen. Pak het anders minder snel omdat het me dan teveel moeite is het te snijden !! Erg!!!
@Dani, ik had eigenlijk niet meteen ergens last van. Had wel beide keren krampjes die voor ongesteldheid krampen door had kunnen gaan, maar dat werd ik niet . Dat ik gevoelige boobs kreeg etc was eigenlijk later in de zwangerschap pas. Ik voelde me wel sneller moe!
Goedemiddag dames Hier ook al even in de weer. Heb al gezogen, was opgehangen, was gedraaid die zo opgehangen kan worden, vaatwasser is ook al weer leeg, en net al een half uurtje aan het koken geweest want vriendlief komt zo thuis. Lunch: zilvervliesrijst met kip tandoorii (kruiden) en rode/gele paprika, waspeentjes, uitje, peultjes en champignons geroerbakt. Klein beetje satesaus erbij. Hoop dat het yummie is... Tot vanmiddag!