Heb mijn heerlijke lunch net op ..bruine pistolet met 20 + kaas eb wat sla. Gewoon jammer dat het op is. Ben op internet een camping in nederland aan het zoeken maar geen idee. Willen niet een heel grote gezinscamping maar ook geen bejaarden camping. Zitten te denken aan gelderland of die kant op. Iemand een leuk idee ? We gaan met een vouwwagen...
Lekker moppie kip tandoriiiii hmm.....moet er overigens nu niet aan denken om te koken hoor tussen de middag....nog geen zin in hahah dat komt vanavond wel. Eet ze !
Beschuitje, Wij gingen vroeger altijd naar de hertshoorn in Garderen. Ik vond het altijd een hele leuke en gezellige camping...
Mijn dagje: O: 3 cracottes volkoren met pindakaas, melk. T: water en een nectarine. L: 2 volkoren beschuitjes met toscaanse kaas ( 30+ ), komkommer, bouillon. T: schaaltje meloen. A: ?? T: ?? Zo, de lunch ook hier op! Zit ook wel vol nu, en het was magertjes. @Beschuitje, ik heb geen idee! Nog nooit in Nederland op een camping geweest. En hier kook ik tussen de middag ook niet!! Tenzij ik late dienst heb, dan kook ik voor manlief en kind .
Wij waren toen zelf nog kids, maar mijn ouders ervaarde de camping ook als zeer gezellig. (ik denk dat ik tot een jaar of 14 mee ging daarheen)
ok.Ik heb even gekeken, ziet er leuk uit. Kan gewoon niet kiezen, ben niet zo'n vakantie mens. Wel vakantie hebben maar niet weg gaan...vandaar dat ik mijn keukze altijd zo lang mogelijk uitstel. Vriendlief is werken dus kan pas vanavond samen kijken, denk dat dat toch beter is. Ik weet t echt niet.
@zw symptomen dank je dames @ beschuitje willen jullie in eigen land?of ook buurtlanden? @butterfly je hebt weer veel gedaan, en fijn dat jullie beide hebben kunnen uitslapen is ook eens heerlijk vooral nu het wat koeler is! Hier net buikspieroefeningen gedaan boterham gegeten en gedoucht! zometeen nog even met de hond en dan vertrekken richting werk zal hier nog even mijn menu plaatsen O: nectarine (had niet veel honger) en stuk komkommer T:water L: 2 buine boterhammen met plak 30+ kaas T: water en potje babyvoeding A: kipfilet, aardappelpuree en salade (sla, komkommer, uien, radijs, wortel) T: water en evt waterijs (perenijsje) Nou dames fijne middag en rond half 7 kwart voor 7 ben ik er weer! dus klets niet 10 paginas vol
Hoi dames, Ben ik ook weer ff, bijna helemaal opgeknapt. Vanochtend wezen sporten, ben uitgeteld nu dus zo ff liggen. Vandaag: O: weight care shake, banaan T: 0.5l water, kop thee, rijstwafel L: 2x2s cb met zalmfilet, glas jus T: appel, glas karnemelk, 0.5l water A: kom soep, salade B: 45 min BBB, 45 min xco, 15 min BMW, 30 min gelopen
Hier finaal de mist in gegaan.. Kon die lekkere reep chocolade bij de lidll niet laten liggen.. Oeps! Net voor 2 dagen macaronie bolgnaise met magere rundergehakt, champignons en paprika gemaakt.. lekker! Avondeten wordt dus macaronie.. Dani.. Heb je het idee zwanger te zijn? @ poetsen.. iedereen druk aan het poetsen vandaag.. Is het ook lekker weer voor!
Middageten was inderdaad yummie @Beschuitje: Vind het heerlijk om tussen de middag warm te eten. Scheelt mij heel wat gesnaai rond 3-4u! Camping in NL: nog nooit gedaan, dus geen flauw idee. Gaan altijd naar het buitenland. @Dani: bij mij al een week voor nod rommelende darmen en maagzuur... dacht dat ik een buikgriepje zou krijgen. Hoezo? wat voel jij? Hoe gaat het trouwens met je maagbandje? Val je nu ook sneller af nu die opgespoten is? @Hvj: fijn om te lezen dat het al beter gaat! Je menuutje ziet er goed uit, nog wel iets magertjes... 15 min BMW, is dat autorijden? *hihi* vast niet... @MvE: lekkerrrrrr! chocolaaaaaaaaa.... *pakt nog een muffin* @Hier: ik ga zometeen de koelkast soppen. Daarnet na de lunch al het hele fornuis uit elkaar gehaald en geschrobt... Nu de koelkast dus nog, en daarna kan ik boodschapjes gaan doen. Nog 5 uurtjes vol maken! 08:00 vla/yoghurt/crunchy 10:00 muffin, flesje ranja 11:00 flesje ranja 12:30 rijst met kip/groente en beetje satesaus, 2 glazen roosvicee 14:16 muffin ...
Goedemiddag meiden, Ga nu niet op iedereen reageren ga zo boodschappen doen samen met mijn vriendin en der dochtertje. Morgen onverwachts met mijn man tante en nichtje naar de musical Joseph heb er echt zin in (mijn oom en neefje wilden niet meer omdat het morgenavond voetbal is haha) Moeten wel helemaal naar Utrecht toe (daar woont de familie van mijn moeder) maar dat heb ik er wel voor over. @Dani kwaaltjes had ik ''niet'' voor mijn nod alleen toen ik positief getest had vielen wel wat dingen op zijn plek ik fietste echt mega veel maar sinds een week was ik niet vooruit te branden en volgens mijn vriendin deed ik anders dan anders (zij had al tegen der man gezegd van ik denk dat ze zwanger is ) Is je NOD al snel? Hopelijk is het raak!
@Dani, zwanger? @MvE, hmm lekker reep choco. Sinds ik zw ben heb ikniks met zoetigs, dus geen cake/gebak/choco..etc wel goed voor mijn lijn haha. @Moppie, ja in een bmw rijden hihi. Nee BMW staat voor Buik Moet Weg, dus buikspieroefeningen. @Hier, zit ff in een *** periode en hoop er gauw uit te komen want gezond voor mij en beeb is het niet (ivm stres, gisteren heel de dag buikkrampen gehad en vandaag weer). Kreeg een opmerking dat ik afgevallen ben, altijd leuk om te horen en vandaag weer 300gr eraf sinds donderdag. @LotjeBob, gecondoleerd meid en wens je veel sterkte met het verlies.
@HVJ ga jij door met afvallen? Zou ik niet doen hoor zo komen er allemaal afvalstoffen bij je kindje terecht is niet echt gezond. Raden ze echt af om te doen tijdens je zwamgerschap. Je kunt beter gewoon goed en gezond eten dan kom je niks aan!
Stress is nooit goed voor je beeb natuurlijk... Enne, die buikspieroef. zou ik maar even achterwege laten. Ik geloof dat je alleen de schuine mag trainen tijdens zwangerschap, maar liever ook niet!!! edit: Goed nieuws voor sportschoolbezoeksters. De buikspieroefeningen kun je als zwangere beter overslaan. Dat wil zeggen de rechte. Want daardoor wordt de opening tussen je buikspieren groter en kan je buikwand blijvend verzwakt raken. Schuine buikspieroefeningen mogen nog wel en zijn zelfs goed want die schuine spieren ondersteunen je buik. Maar forceer niks en hou op zodra het niet lekker meer voelt of te zwaar wordt. Zeg even tegen degene die les geeft, dat je zwanger bent. Want voor je het weet denken ze dat je geen zin hebt. Terwijl de rest zich door de sit-ups heen worstelt, kun jij bijvoorbeeld een andere grondoefening herhalen.
Ik eet gezond en sport meer doe ik niet, afvallen gaat dan ook vanzelf dus doe er niks speciaals voor. Het komt niet alleen bij mijn kindje maar ook in de borstvoeding van mijn meisje terecht en daarom dieet ik niet meer.
Klopt alleen kan ik er momenteel niet omheen. Die bmw heb ik sinds ik zw niet gedaan tot vandaag en ook niet met alles want kan dat zowiezo nooit lang volhouden, mijn docente weet ook dat ik zw ben en houdt daar ook heel erg rekening mee en zegt ook vaak wat ik wel en niet kan doen. Maar bedankt voor dat stukje meis!