10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 4

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Moppie.. Smaken de muffins goed? Alle huishoudelijke taakjes klaar..;)

HVJ.. Ik zou als ik jou was ook meer eten! Je menu is een beetje karig hoor. Zeker als je zoveel sport.

Zustertje.. leuk, een onverwachts uitje!

Net samen met Esmee de hondjes uitgelaten.. het begint hier al weer behoorlijk warm te worden.. Geen zon maar toch 27 graden.

Vanmiddag dus giga de mist in gegaan.. ga het gewoon weer netjes oppakken. Ben allen zo misselijk als maar kan. Vanavond netjes mijn bordje macaronie en misschien ipv chips wat yoghurt..;) Komt het vast goed morgen op de weegschaal.

Morgenvroeg winkelen met mijn zusje.. leuk!!:D

2. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    Hier mijn menu van vandaag:
    ontbijt niet genomen omdat ik onwijs laat uit mijn bed kwam.

tussendoor: een speculaasje
    Lunch: 2 witte bolletjes met boter, kaas, ham en rucola
    Tussendoor: 2 bonbon's
    Diner: 300 gr. lasagne, en wat sla
    avond??? misschien nog een ijsje?

zat ong. aan de 1150 kcal...

3. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@MvE: ja ze zijn heerlijk :p
    Moet zometeen nog een wasje ophangen, 1 draaien en later ook ophangen, maar dan ben ik klaar voor vandaag.
    Dat nu dus maar even snel doen en onder de douche stappen om op te frissen. Heb een uur staan soppen in de koelkast, zweten!!!

Is het al half 8????

@Annemie: heb je waterijsjes? gewoon doen. Die 50kcal per ijsje kan prima op jouw dagje toch? Hier ook al nr. 2 voor vandaag naar binnen gewerkt :)

4. MamavEsmee

Annemie.. Prima dagj.. Maar je kunt beter bruine bollen nemen!;)

Moppie.. Geniet er maar lekker van!:D Hier ook alle was weer weg, 2 wasjes gevouwen en dan nog wat op het rek hangt.. maar dat is niet droog.

Ik ga even naar de etos. Esmee haar luiertjes zijn bijna op!;)

5. Neentje

Neentje Niet meer actief

Iedereen aan het poetsen, was etc. Hier nergens puf voor, het is een luidag geworden.

@MvE, door jou heb ik zin in macaroni. Als ik teveel eet word ik misselijk, ff mijn kcal bereken btw. Leuk shoppen met je zusje.

@Moppie, aan het racen tegen de tijd haha.

6. MamavEsmee

HVj.. Ik vaak spontaan zin in macaroni.. liep in de supermarkt dus meteen de ingredienten maar mee genomen..

De luiers zijn weer binnen.. Dure hobby..;)

7. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Aan het racen tegen de tijd? Neeee die gaat me veel te langzaam!!! :p
    Heb om half 8 vanaaf de tweede echo :D

Ik ga ter afleiding even naar de scapino... die is hier net geopend en kwam er laatst niet aan toe om even te gaan kijken. moet ook nog fruit hebben dus dat kan ik dan mooi op weg naar huis weer meenemen...

8. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    MvE heb je dan het dure merk luiers of pak je altijd die in de aanbieding zijn?

9. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    @ moppie, Ja lekker waterijsjes gehaald... ik ben echt een ijsmonster sinds mijn amandelen zijn geknipt... hihi en bedankt arts in het ziekenhuis! van hem moest ik veel ijs eten... dat heb ik nooit vergeten.. En heel veel plezier met de echo vanaaf!.... lijkt me echt geweldig... Hoop dat het bij ons ook snel zo ver is..
    @ mamavesmee, weet ik dat witte bollen beter zijn alleen heeft vriendlief liever witte bollen en hij heeft de boodschappen gedaan voor de laatste keer! Volgende keer weer bruine!

Ik hier 3 draaien was gedraaid, nu geen rekken meer om de laatste was op te hangen dus die nog draaien heeft helaas geen zin ! droger... nr 1 op mijn verlanglijst... :D Joeppie. mijn broer komt even langs... moest nog een lamp in de gang ophangen maar de electriciteitsdraden waren te kort... komt hij even maken... weer wat af! vanavond moest dennis eigenlijk nog naar een optreden toe maar hij komt pas laat thuis... en dan blijft hij lekker thuis... lekker genieten... eens kijken of we er een romantisch avondje van kunnen maken zonder dat er plotseling een poes in je tenen gaat bijten... 8)

10. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Hier ben ik nog even om te komen koekeloeren...
    Heb net een driekwartier staan zweten op de WII Fit.
    Zo rond de 280 kalorien verbrand geeft ie aan, maar ik vraag me af of dat echt zo is....ach heb in ieder geval lekker bewogen.

Strakjes eten we wortelen met sla en een tartaartje..heerlijk eerste dagje weer zo.
    Nu maar hopen op heeel veel effect ;)

11. Neentje

Neentje Niet meer actief

Kreeg er zo een trek in dat ik net ff snel naar de winkel ben gegaan en de ingredienten maar heb gehaald. Alles staat op het vuur nu, kan niet wachten (rare hormonen haha).

Vanmiddag ook pampers gehaald bij de kruidvat, althans ingeruild voor 2 bussen weight care shakes (omdat ze geen geld terug wilde geven aangezien ik gene bon meer had) en daarnaast zwembroekjes gehaald voor in het zwembadje.

@Moppie, ow vandaar je hebt een echo spannend zeg!

12. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Lekkurrrr macaroni is echt mijn lievelingseten...ehmm nou ja alles wat met paste te maken heeft haha

13. Neentje

Neentje Niet meer actief

Klopt pasta is lekker, snel en vullend. Heb net van een paar blokjes geitenkaas gesnoept en het avondeten wordt macaroni, ff kieken wat de schade qua calorieen is vandaag uhum.

14. Neentje

Neentje Niet meer actief

Pff zit op 1500 kcal, jeetje zeg.

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mamavesmee, chocolade. Lekker ! Hier ligt ook een open zak spekkies in de kast. Heel verleidelijk :(

Zustertje, veel plezier morgen

Hier nog niet echt aan de sop geweest, hubbie heeft vakantie dus komt het er niet zo van. Wel was opgehangen/gevouwen, opgeruimd en de wc's schoongemaakt.
    Als Levi straks op bed ligt wil ik even de vriezer schoonmaken,die hadden we laten ontdooien toen we op vakantie waren

Zal vanavond ook ff mijn calorieën tellen

16. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ik ben heerlijke andijviestamppot aan het maken met rauwe ui er door heen en als vlees eten we een verse runderhamburger.

17. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Hey meiden,

Zo ben hier 2 dagen niet geweest en ik heb weer een heleboel gemist.
    Gister een beetje buiten mijn boekje gegaan........3 pannenkoeken gegeten en daarna nog een wrap gehad bij de MAC. Gigantische spijt van. Ook veel te weinig gedronken gister.

Vanmorgen alleen een peperkoek gehad, vanmiddag een worstenbroodje, en net salade gegeten. Probeer nu het water drinken in te halen, maar heb pas iets meer dan 1 liter op.

Baalde ook van mijn worstenbroodje, maar we waren in het winkelcentrum dus had niet heel veel keus.
    Iemand enig idee hoeveel calorieen er in een worstenbroodje zitten?

Pffffffffffffffff, gaat lekker hier. Ben benieuwd hoeveel de weegschaal aangeeft morgen....

18. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    wat leef ik op dit moment in een r#$%#!@%#%$&^*(&*( wereld...

baan gaat niet door... een goede 2e daar heb ik toch niks aan...

ben effe heel verdrietig op dit moment............

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zustertje, klinkt lekker

Annemie, wat klote zeg :( en idd een goede tweede heb je niets aan

20. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Annemie: Wat ontzettend balen, dikke knuffel!

Deel Deze Pagina