10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 4

Discussion in 'Algemene clubs' started by Mama Rianne, Jun 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zustertje

zustertje Niet meer actief

@Annemie wat vervelend joh heel veel sterkte!

2. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@Annemie: :( kl*te!
    Dikke knuffel......................

@Hier: is het al half 8?
    Frituur staat aan, 2 bamikroketjes op het menu voor het avondeten/ Vriendlief gaat voor de kipnuggets :p
    Heb net 2 paar schoenen gekocht, 1 paar sportieve beige "kangaroos" en 1 paar bijna platte schoentjes. 2e paar was 1 euro, dus toch maar 2 paar meegenomen...

>> rooibosthee liefhebbers: Kruidvat heeft de echte afrikaanse rooibos in de aanbieding. dozen van 80 zakjes, 1+1 gratis. Dus nu 5,- voor 160 zakjes :)

Bij de Action nog lieve rammelaars gevonden, kon ze niet laten liggen. 1 tijger en 1 panterprint met dierenkopje erop. Hihi...

Nog eventjes.... Nog een uurtje geduld... Ik mag niet meer plassen trouwens, grrrr... moet met volle blaas bij de VK komen. Zeik al bijna in mn broek!

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Je kan nu wel ff plassen hoor. Gewoon nog even 2 glazen water achterover gooien voor je naar de vk gaat. succes

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Kaatje.. Ik vind soppen ook altijd lastig met manlief in huis.. Zijn van die smeervarkens he?!;)

HVj.. 1500 is toch hardstikke netjes!!

Zustertje.. Weet je wat ook lekker is.. stampot andijvie en dan kipshoarma er door!

Kimmetje.. Een worstebroodje is al gauw zo'n 280 calorieen.. Duim dat de weegschaal morgen weer wat liever is!

Annemie.. Jeetje wat balen zeg! En je had er zo'n goed gevoel over. Kan me voorstellen dat dit een enorme domper is..:( Dikke knuf!

Moppie.. Spannend zeg.. Bijna de echo! Leuk dat je geslaagd bent voor schoenen.

De macaronie was lekker..Er nog wat geraspte kaas over gedaan..
    Esmee ligt inmiddels al weer gewassen en gestreken in bed..

Ik merk altijd wanneer ik gesnoept hebt dat mijn bloedsuiker gaat schommelen en ik de rest van de dag trek heb.. Wanneer ik gewoon fruit/brood/kwark etc eet heb ik daar geen last van..

5. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Annemie vreselijk balen voor je zeg !!
    STOM

Hier nu even een dippie. Had een tartaartje met wortelen, gebakken aardappels en wat sla. Het tartaartje smaakte 'raar'dus ik heb maar een halve op. Heb vreselijk zoete trek....
    De hele dag ging het goed maar merk nu dat ik erg moet 'in'komen om het lijnen weer op te starten...
    Op dit soort momenten sla ik mezelf zo voor mijn kop, waarom kan ik niet gewoon volhouden dan hoef ik dit moment niet steeds weer mee te maken hahaha

6. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    HVJ 1500 kal is echt heel goed hoor, misschien nog wel te weinig als je zwanger bent ! Wees niet zo streng voor jezelf joh...

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Ik heb even een grove schatting gemaakt op caloriechecker. zit ongeveer op 1051 calorieën

mamavEsmee, nee ik heb zowaar een man gevonden die soms zelfs meer als mij in huis doet,maar als hij dan thuis is door bv een vrije dag of vakantie zijn we sneller geneigd om een dvd-tje aan te zetten ofzo als Levi slaapt
    Herkenbaar. Had vandaag een marsmallow op,en krijg dan opeens veel meer trek

Hvj, volgens mij is het me helemaal ontgaan dat je zwanger bent. Gefeliciteerd ! Hoe ver ben je nu ?

8. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Beschuitje: Goed dat je de draad weer opgepakt hebt! En Sonja bakker of calorieën tellen? Sonja bakker is fijn omdat je dan precies verteld word wat je per dag moet eten (hoef je er zelf niet over na te denken) Calorieen tellen, dan kun je zelf kiezen wat je eet. (werkt voor mij beter!)

@ Kaatje: Super dat er weer wat af is meid!

@ Hvj: Fijn dat je weer beter bent!

@ MamavEsmee: Jammer dat je de mist ingegaan bent. Maar je zat netjes met je gewicht, dus je kunt het hebben meid. Hoop dat je ervan genoten hebt.

@ Zustertje: Dat is leuk, zomaar ineens naar de musical. Gebeurt mij nou nooit ;) Veel plezier meid!

@ Annemie: Balen dat je niet aangenomen bent meid. Een goede 2e heb je inderdaad niks aan nee. Kan me voorstellen dat je verdrietig bent! Knuf meid!

@ Kim: Waren de pannenkoeken en de wrap wel lekker? ;)

@ Moppie: Veel plezier bij de echo meid!

Hier ook weer thuis, met mijn voetjes omhoog. Heerlijk languit op de bank. Vandaag lekker gewerkt. Veel kunnen doen! :D Vanmorgen was de weegschaal in een ***humeur (en ik daardoor ook)… WEER 1,1 kg zwaarder. Was vanmorgen 2,5 kg zwaarder dan Zaterdagochtend. Ik baal zo van mezelf. Stomme vreetzak dat ik ben! Bah…

Vandaag een balansdag:

O: 2 knäckebröd volkoren met;
    Slankie smeerkaas
    1 beker optimel drink

T: 200 gram meloen

L: 1 krentenbol (een halve reuzekrentenbol)
    2 meergranenboterhammen met;
    23 gram ham

T: niks

A: 150 gram bistroaardappeltjes uit de oven
    3 vissticks
    Schaaltje sla met verse ananas en komkommer en een beetje dressing
    1 lepel halfvolle frietsaus
    1 lepel curry

Totaal van 973 kcal. Ik denk dat ik het daar maar bij laat. Ik zal zo mijn menu plannen voor morgen. Ik wil er nog een balansdag tegenaan gooien! Die kan ik wel gebruiken…

Liefs

9. MamavEsmee

Kaatje.. Dat is wel prettig, zo'n vent! Hier eentje die nergens naar kijkt.. Veegt de broodkruimels op de grond ipv in de gootsteen.. ;)

Beschuitje.. En nu moet je doorzetten!:D

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Ow dat is man eigen hoor, doet de mijne ook wel eens, en natuurlijk net als ik gestofzuigd heb :(

11. Renieta

Renieta Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    1,587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Hellow meiden.
    Vanmiddag een nuttige middag gehad, druk met sopje door de woonkamer gegaan, alles opgeruimd en stofgezogen. Heb nog 2 nieuwe schilderijtjes gekocht voor boven dressoir, waren 1,69 per stuk :p
    Net de keuken opgeruimd en planten binnen & buiten water.
    Nu avondje op de bank.. bloed best wel erg.. veel stolsels:S ( sorry )

Mijn menu:
    O: yoghurt met kellogs
    T: yoghurt
    L: 2 witte bolletjes kaas/komkommer & aardbeien
    T: 1 nectarine
    A: spagetti ( volk.) met gehakt/rode paprika/champignon & tomatensaus.

Niet echt goeie dag.. maar ff helemaal geen zin in.
    Denk dat k vanavond nog nectarine neem.. jammie

@Annemie: balen meid.. hopelijk gauw weer nieuw sol.gesprek
    @Moppie: Spannend meid :D Mijn duimen draaien voor je.
    @Melany: Balen meid van die 2,5 kh.
    @Kimmetje: lekker hoor pannekoeken, moet ik ook maar weer eens gaan maken...

12. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

Apr 13, 2010
    1,259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Mel: Ja het was wel erg lekker!! Balen dat je bent aangekomen, we zitten in hetzelfde schuitje ;)

13. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Aankomen is tijdens het lijnen echt niet leuk. Ik baal altijd zo als ik net iets meer eet dan ik mag, dan zit het er gelijk de volgende dag aan. Misschien niet met kal tellen hoor maar met Sonja was dat wel.
    Ik hou vol, hadden nog wat bonbons in de koelkast staan die heb ik snel weg gegooid voordat ik er eentje zou pakken ( en ik hou niet eens van bonbons hahahaha)

14. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Ik vind het altijd wel extra knap als je goed je best gedaan hebt en ook nog eens ongi bent....dan vind ik mezelf best zielig ;)

15. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    Ben ik het helemaal mee eens!

16. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    hahaha sorry hoor, heb even heel veel motivatie en oppeppers nodig na zo'n eerste dag weer....blijft toch een ellende ;)
    Maar we gaan er nu voor en jullie helpen mij te voorkomen dat ik weer stop en af zwak..

17. MamavEsmee

Beschuitje.. Als je 3-4 dagen verder bent dan zul je zien dat de weegschaal lief is.. Je moet even door de zure appel heen!

Melanie.. Mooi menu.. Jeetje 2,5 kg in 1 weekend.. Had ik vorige week ook weet je dat nog.. Was voornamenlijk vocht.. Morgenvroeg ben je al een stuk lichter hoor!

Zit me zelf hier weer helemaal op te vreten.

Ik zou vorige week samen met mijn moeder bij mijn zusje ( hoog zwanger) gaan schoonmaken ( hoeft ze zelf niet zo veel te doen) en nu hoor ik dat mijn moeder vanmiddag is gegaan.. Heel lief en aardig.. Maar ik voel me nu zo gepasseerd. Ik had het afgesproken met mijn zusje en mijn moeder hoorde het later en zei: oh, dan help ik ook wel mee.. En weet je wat je straks krijgt.. JA.. ik heb bij yvonne schoon gemaakt.. Judith kwam met het idee en wat doen ho maar.. Grrr.. Kan hier zo boos om worden.

Schijnheilig gedoe!!:x

18. Renieta

Renieta Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    1,587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    @mve: lekker is dat.. snap inderdaad dat je boos bent.. zou ik ook wezen.

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Ja dat kan ik me voorstellen. Jou idee om wat voor je zusje te doen. Dat ze in een lekker aan kant huis kan bevallen en dan gaat je moeder straks met de eer strijken. Zou ik ook niet tof vinden

20. MamavEsmee

oke, het ligt dus niet aan mij..;)

Renieta.. Dikke knuffel meid.. wel een mooi menuutje vandaag!:)

Share This Page