@MvE: Thanks meid, ja niet echt mooi menutje. Hopelijk morgen weer wat oppakken. Morgen sperziebonen eten en verder weet ik nog niet. Heb vandaag ook erg slecht gedronken, maar 1 kopje koffie vanochtend en dat is alles bedenk ik me nu, snap nu ook waarom ik wat hoofdpijn heb. Nu maar flink aan water..
Hoi meiden... vanavond niet meer online... loop zo te balen dat ik het afreageer op mijn mannetje en dat is totaal niet eerlijk... we gaan lekker film kijken straks en denk bij tijds naar bed... spreek jullie morgen. (en alvast bedankt voor jullie lieve berichtjes)
Hallo Dames Wat hebben jullie weer veel gekletst heb nog niet alles bijgelezen! Mocht om half 6 weg op het werk (is 50 min rijden tot thuis)daarna nog even naar liddl en jumbo geweest voor boodschappen en net klaar met eten! Hier begint het erg donker te worden en denk dta we zo een flinke goede bui gaan krijgen :d koelt het nog meer af heerlijk!!! Nou ik heb wel wat andere dingen dan normaal maar mijn lichaam heeft me al vaker voor de gek gehouden dus wil nog even nergens van uit gaan........mijn nod is volgende week maandag Had wat last van roze afscheiding vorige week en nu moe, pijnlijke/grote borsten, misselijk smorgens en na het eten en met bepaalde dingen die ik zie (zoals cake, snoep enz) meer last van puistjes (normaal 1 dag voor nod), vaker plassen, rommelende darmen, (sorry) veel witte afscheiding en trek in andere dingen :S dus weet het niet durf het niet te hopen zo bang voor de teleurstelling dus zal echt nog even weekje geduld moeten hebben Maar zit in mijn maag met buikspieroefeningen en zwemmen of dat wel verstandig is nu.......(dus tips zijn welkom) Wij gaan zo even afwassen en dan om half 9 lekker bankhangen ben zo moe dat ik rond half 10 niets meer waard ben bah
Renieta.. je menuutje viel toch wel mee.. Lekker sperzieboontjes! Annemie.. Hopenlijk kan de film je wat opvrolijken. Dani.. Zwemmen kan geen kwaad hoor! *** Hier net wat kersen op.. Zitten nog best veel calorieen in.. Wel lekker..
Annemie, idd even lekker bankhangen met hubbie. Dani, klinkt wel positief,maar ik weet idd ook uit ervaring dat je lichaam je heel erg voor de gek kan houden. Mijn duimen draaien iig voor je
@annemie wat jammer van die baan bah snap hoe rot/k** je je voelt!! Genit van de film samen met je mannetje en hopelijk morgen weer wat beter! @MvE ik vind d e kersen nog te duur maar zijn zo lekker! ik wacht tot de buren van mijn ouders de kersenboom gaan plukken!
Dani klinkt allemaal erg positief, helaas had ik deze klachten tot gister ook nog.. en mijn lichaam heeft me totaal voor de gek gehouden. Succes met afwachten P.s bedoel dit niet lullig
Dani.. kersen zijn ook duur.. Maar al het fruit is duur! Maar als je er gratis aan kunt komen dan is dat nog beter natuurlijk!
Nee snap het helemaal heb ook al een paar keer gehad dat mijn lichaa me echt voor de gek hield liep toen maar 1 of 2 dagen over maar dit is wel "de ergste" tot nu toe zeg maar normaal maar 1 of 2 syptomen en nu zoveel dus......het is afwachtten geblazen
@Mamavesmee, bah, herkenbaar wat je schrijft over je moeder. Had zo hier kunnen gebeuren trouwens. Inmiddels weer een wat beter gevoel? Hier ook kleine ergernis. Als Nederland in de halve finale zou komen, zouden we met z'n allen bij mijn ouders BBQ'en! Morgen is het al zover, en ze heeft het nergens over. Was er vandaag nog eventjes, en ze had zo'n zin in morgen. Voetbal kijken, maar de belofte is weer vergeten! Zo stom :x! We hadden toch nee gezegd, maar het idee!! Ik snap je boosheid ook helemaal! Zou er ook pissig om zijn geweest. @HVJ, meid! 1500 kcal is best goed hoor, zelfs nog te weinig . Denk je wel om jezelf, en je kinderen? Je geeft BV, en bent zwanger! Je sport intensief en eet te weinig. Ik wil me er niet bemoeien, en je moet doen waar jij je goed bij voelt! Maar buikspieren MAG je niet meer trainen. Ik heb Zumba gedaan vorig jaar en body balance, toen ik zwanger raakte van Esmee mocht ik deze sporten niet normaal meer beoefenen, buikspieren waren NOT DONE. Ben er dus ook mee gestopt. Ik wil ook niet teveel aankomen en eet tussen de 1800 en 2000. Je eet echt te weinig. Probeer meer fruit en brood te eten. Nogmaals, wil me er niet mee bemoeien en de baas zijn omdat ik ook zwanger ben ofzow, wil ook niet betwetetig overkomen....! Maar je bent niet alleen zwanger, geeft ook BV. Je verbruikt alles wat je eet al aan de BV en het sporten. Pas AUB goed op jezelf en je kleintjes. @Renieta, dikke knuffel meid! Ik lees veel bloeden en stolsels. Het is mis gegaan he!? Wat vreselijk meissie. Kop op......het gaat een keer goed komen. En wij hier allemaal maar zo positief zijn dat je zwanger zou zijn. Voel me best wat lullig over mijn spontaniteit. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Zo, drukke middag gehad. Gefietst, langs mijn moeder geweest, boodschappen gedaan, vanavond pannenkoeken gegeten. Was heeeerlijk. 3 kleine appelpannenkoeken . met stroop whahaha! Na het eten Esmee in bad gedaan, die was meteen vertrokken. Daarna nog een 1.5 uur behang gescheurd. Onze kamer is bijna behangVRIJ!!! Nu wat drinken, kommetje yoghurt met balans cruesli. Mijn dagje: O: 3 cracottes volkoren met pindakaas, melk. T: water en een nectarine,, glas magere yoghurtdrink. L: 2 volkoren beschuitjes, 30+ toscaanse kaas, komkommer, bouillon. T: snack a jack, 2 kopjes koffie. A: 3 appelpannenkoeken met stroop. T: jus met een kommetje yoghurt en balans creusli.
Ik hoop dat je gelijk hebt. Ik werd echt diep ongelukkig van die stomme weegschaal vanochtend. Jeetje, waarom spreekt je moeder dan niet even samen met jou af? Kan me voorstellen dat je boos bent meid. Komt zelf niet in haar op om iets te doen om je zus te helpen, maar als jij het dan zegt... weet ze niet hoe snel ze moet zorgen dat ze het zelf "geregeld heeft" Maar je zusje zal ook wel weten hoe ze is, of heeft die een andere band met je moeder dan jij?
ik ben in augustus 2006 gestopt met de pil en vanaf februari 2007 bewust er mee bezig geweest om zwanger te worden. Toen een tijdje stil gelegen ivm operatie en afvallen want wilde geen onderzoeken doen ivm overgewicht van mij en nu ben ik 18 kilo in totaal afgevallen en zijn we deze maand weer wat bewuster er mee bezig om zwanger te worden dus al met al een lange tijd
Melanie.. Die kilo's zijn er zo weer af! En de band tussen mijn moeder en mijn zusje is best goed.. Maar wel steeds minder nu ze ziet hoe mijn moeder doet en in.. Butterfly.. Dikke knuf voor jou.. Ouders ook! En je menu ziet er goed uit.. **** Ik ga afsluiten.. Erwin en ik gaan gamen op de WII..lachen!
@Butterfly: ja weet niet wat ik ervan moet denken, ga van een menstruatie uit, maar er is ook wel een kans dat het net niet gepakt heeft. je hoeft je niet lullig te voelen hoor, ik had zelf ook 90% het idee dat ik zwanger was Hoezo jezelf voor de gek houden.. Op naar de volgende ronde.. nr 16.. ach na 3,5 jaar.. @Dani: Wij zijn ook al sinds 2006 gestopt met de pil en sinds 2007 in behandeling.
Mocht het toch een vroege miskraam zijn kan het natuurlijk heel goed dat je tot gister die klachten gehad hebt.
Dank je dames, maar dacht echt dat 1500 iets teveel was en ik op 1400 max moet zitten of zit dat tussen mijn oren? @Beschuitje, zegt mijn man ook tegen me dat ik helemaal doorsla. @Kaatje, ja ben wonder boven wonder zwanger voordat ik aan de IUI kon beginnen. Ik ben als het goed is overmorgen 7 weken, maar dmv de echo weet ik meer. Dank je. @Annemie, balen van je baan meid. Dikke knuff! @Dani, spannend meid ik duim voor je. @Renieta, heb wat gemsit denk ik. Lees net dat je gisteren ongie bent geworden, balen meid ik had er zo een goede hoop in. Dikke knuff meid en hoop dat de komende ronde van jou mag zijn. @Butterfly, was nog niet op de helft van je bericht en barste in tranen bij het woorde je kinderen (waar zwangere al niet om kunnen huilen haha). Dank je voor je bezorgdheid en lieve woorden, alleen het probleem is dat als ik meer eet ik over moet geven en ik ook geen honger heb. Heb om 18u een klein bordje macaroni op en nu nog voel ik me misselijk en tjokvol, weet ook geen raad met mezelf en eten pfff.
@HVJ, ik wilde je niet in huilen uit laten barsten meid. Ik snap het wel, geen trek in eten. Ik had dat ook maar probeerde TOCH kleine beetjes te eten. Al was het maar een cracotte met smeerkaas, kreeg dat makkelijk weg. Maar die misselijkheid bij het eten is een naar gevoel, ik weet het! Maar je geeft ook BV..! Daar doelde ik ook op, afvallen is dan echt niet goed! Maar met het eten wordt het wel beter hoor, de eerste 3 maanden moet je even door. @Moppie, ik ben benieuwd !! Hoe was het? @Renieta, ik denk dat je wel zwanger was!! Al je klachten en kwaaltjes passen er precies bij, en als ik hoor dat het met roze bloed begon en veel bloed en stolsels, zo begon het na mijn miskraam ook. Je hoopt gewoon een ongesteldheid, ik weet het!! Dikke kuffel meid. Heb je het je vriend trouwens ook verteld? Of zit je alleen met dit gevoel?
@Butterfly: me vriend wist dat ik vermoedelijk zwanger was.. en die praatte al helemaal van de 1e 3 maanden afwachten en dat ik straks ging groeien en voor 2 moest eten.. blabla. Zo lief.. Heb hem gisteravond wel gezegd dat ik denk dat het mis is.. en dat is het eigenlijk.. Hebben het er niet over gehad.