Hou je wel even in de gaten dat het vloeien ( en vooral de stolsels ) niet te lang aanhouden. Anders voor de zekerheid even een gyn bellen om te kijken of je goed schoon bent.
Komt wel goed kaatje thnx voor jullie medeleven allemaal. Wil zelf nie aan een miskraam denken.. laten we het maar op een menstruatie houden.. Morgenochtend bij een vriendin koffie drinken.. die kwam me moeder vanmiddag tegen en die had het tegen haar gezegd, dus die belde mij vanmiddag direct al vanaf haar werk. Morgen maar ff met haar zoontje knuffelen..
Ach mijn hormonen stonden zowiezo al op paraat. Ik ga morgen wat meer proberen te eten, denk wat crakers er tussendoor in gooien en kwark of fruit. Ik ga iig mijn best doen, en vooral met drinken want dat schiet er echt in. @Renieta, sorry dacht dat je ongie werd maar begrijp dat het een mk is?
@HvJ: Ik weet niet of het een miskraam het is.. was wel ruim een week overtijd.. ben ik nooit. Dus zou een vroege miskraam kunnen wezen. Maakt ook niet uit of het miskraam is of menstruatie, komt er beide op neer dat we weer voor een volgende ronde moeten die belabberd uit komt.. als ik nu weer op dag 17 me eisprong heb dat valt op een woensdag-donderdag meen ik en dan is vriendlief er niet.
Hee dames, Alles in orde hier. Zit mobiel online bij ons huisje. Even aan het werk vanaaf. Renieta, dikke knuff.... tis zo oneerlijk...
Beebje spartelde en zwaaide naar ons! 5.6cm en 1 dag verschil maar blijf gewoon op 15/1 staan, mijn verjaardag dus hihi... Ben 't zat met verbouwen. Ik moet meehelpen, maar vervolgens kan ik alleen staan vegen en opruimen... mannen!
Oehh leuk je echo, ben errug benieuwd Ja leuk he verbouwen, kan me goed voorstellen dat je er flauw van bent. Net ff me hand en teennagels gelakt.. je moet toch wat doen he..
Balen meid, knuff. Ik hoop dat je eitje net springt wanneer je man er is en het jullie ronde wordt. Ik duim voor je. @Moppie, super een goede echo! @all, trusten heb buikpijn.
@Renieta, probeer er wel met hem over te praten meid! Vooral als jij daar behoefte aan hebt. Het is allemaal niet niks meid. En je zit natuurlijk weer veel alleen komende week. Hoe gaat je vriend er verder mee om? Op naar de volgende ronde meid!!!!! @Moppie, zo dubbel allemaal, maar wil zeggen dat ik het fijn vind dat je echo goed was! Wel een foto laten zien he . Whahaha moet ik nodig zeggen. Heb ik wel een echo foto geplaats na mijn echo donderdag???? Ik en foto's!!!! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ We hebben even hard doorgewerkt, maar onze kamer is behang vrij . Morgen kan Harrold gaan verfen en van de week het nieuwe behang erin. Dan kunnen we daarna verder met de babykamer. Ik ga mijn bed opzoeken, ben doodop!! Welterusten meiden!
zo hebben beethoven gekekn maar ben tussendoor in slaap gevallen!! en had de pc nog aan laten staan denk kom even posten!! weltrusten alemaal
Staat in mn fotoalbum Melanie! Heb m er net in gezet. Wel wat overbelicht omdat mn telefoon met flits werkt. Zal eens kijken of ik morgen een betere kan plaatsen. Iig, links steekt een beentje omhoog Meting is van kont (links) tot kruin (rechts) uitgevoerd. Jammer dat ie zo overbelicht is, kon er zelf een gezichtje in zien...
Goedemorgen meiden, Hier weer blij, zit weer precies op 89.9 dus dat is fijn. Vanaf vandaag weer lekker doorzetten en veel drinken. Heb totaal geen zin om te werken vandaag, ben hardstikke moe, vanavond op tijd naar bed. Maar wil ook het voetbal zien dus dat wordt moeilijk haha. Fijne dag allemaal!
moguh meiden, hier heerlijk geslapen en gisteren lekker bij mijn ventje in zijn armen op de bank gelegen... had ik effe nodig. Een vage actiefilm gekeken waar veel mensen werden neergeknalt.... ieder moment kan het neefje van dennis komen, hij is daar peetoom van, en zijn moeder moet vandaag en morgen nog werken.. dus ik even een ochtendje oppassen. even leuke plantjes kopen voor op het terras...