Thanx voor het meedenken! Er staan gewoon gekookte aardappeltjes bij En doperwtjes of andere gekookte groente! Alleen salade als groente vind ik niet voldoende... Ik houd niet zo van evergreens of dat soort dingen. Daarnaast, koeken was mijn grote verslaving van voor de zwangerschap. Als ik daar weer aan ga beginnen, eet ik een pak per dag op :x Eierkoeken laatst ook geprobeerd maar dan eet ik er rustig 4 achter elkaar. Geen goed plan! Gaatjes in prikken *duivelsmiley invoegen* haha... sorry, flauw... dan heb jij een uitzondering op de regel gevonden? mijn ventje wil er niks van weten. Hoop dat ie ze snel een keer vergeet! Thanx meis Maak me druk, is ook niet goed... Wow wat bruis jij van de energie zeg! Fietsen, boodschappen doen, schoonmaken, zo ontzettend actief! Ik probeer al sinds 8u om op gang te komen === Ik heb trouwens net Babyview aan de lijn gehad. Heb voor in week 18 een afspraak staan voor een 2d echo samen met mams En moet Garyp *jeej* nog bellen voor de 20w echo. Net al geprobeerd maar kon nog geen afspraak maken. Zou terug gebeld worden.
@ Patriesje: Leuk om weer eens van je te horen Duurt nog wel een tijd voor ik ga trouwen hoor. We trouwen op 1 juni 2012 (waarschijnlijk)... ik ben nu alvast aan het rondkijken omdat ik gisteren van een vriendin hoorde (die afgelopen 4 juni getrouwd is) dat ze 1 jaar van te voren is gaan kijken en toen heel veel leuke lokaties al volgeboekt waren. Dus wij willen in augustus/september (zomervakantie) alvast bij verschillende lokaties gaan kijken zodat we zeker op tijd zijn...
Ze hadden bij de supermarkt geen bruine pistoletjes meer dus ik heb een ander (bruin) broodje genomen, kom daardoor nu iets hoger uit in mijn calorieen. Maar nog steeds rond de 1000, dat vind ik wel prima voor een balansdag.
Hallo dames hier net terug van de mammografie met mijn mams! En gelukkig was alles in orde (ben zo blij!) Nu even eten en om kwart voor 2 vertrekken richting werk! Morgen hoef ik niet te werken (moest eigenlijk van 13 t/m 18uur) waren te weinig kindjes. Dus ga morgen eerst naar de tandarts om 9.20 en daarna zie ik het wel! Maybe bellen ze me nog voor een dienst dus sta stand by! Donderdag weer van 15 t/m 18uur en VRIJDAG VRIJ!!!! ga dan lekker zwemmen met mijn ma boodschappen doen en naar de markt! @Melanie ziet er netjes uit je menu!!! En wat voor trouwlocatie heb je gevonden?? @butterfly je hebt vakantie geniet daar ook een beetje van je bent zo actief en dat terwijl je zwanger bent!!!!PETJE AF
had je post gemist, sorry!!! Ja gelukkig gister weer helemaal gerust gesteld. Voelde me immers al een paar weken niet misselijk! Maakte me dus toch nog flink zorgen... Fijn dat alles bij jou goed gaat. Hoe is het met je gewicht, gaat dat ook de goede kant op? Veel plezier vanavond met voetbal kijken. Is niet mijn ding, dus denk dat ik dan lekker nog even boodschapjes ga doen bij de AH edit: die zijn dan natuurlijk niet meer open, slim! naja, wandelingetje maken kan ook prettig zijn haha...
@Dani: hoe was het vanmorgen zelf bij de dokter, of ben je niet meer geweest? Fijn dat alles met je mams in orde is!!!
Nee niet meer geweest omdat ik andere dingen had te doen dus ga morgen hbe nu toch vrij dus dat kan dan! ijn ma vertelde me hoe het precies gegaan is bij mn tante enz echt heel eng idee! is op de camping in elkaar gezakt is ambulance gekomen maar die moesten vanuit luxemburg stad komen dus uur moeten wachtten tot ze er waren! hebben ze haar op de camping al gereanimeerd daarna uur terug naar ziekenhuis moeten rijden heeft ze tijdens de rit (waren net 10 min onderweg) nog een hartstilstand gekregen dus nog eens moeten reanimeren. waren toen ook nog eens de batterijen op van dat ding zeiden de broeders als ze nog een hartstilstand krijg is het over dan red ze het niet! GELUKKIG goed aangekomen hebben ze haar meteen geopereerd enz maar haar man mag er nu niet bij moet volledig rustig herstellen echt zo irritant bedoel je wilt toch erbij zijn enz maar ja dat zijn de regels daar!Ben echt eens benieuwd! Hoop dat ze stopt met roken dat zal al veel helpen! Naja.......vind het een vreselijk eng idee. want broer en zus van mijn vader hebben ook hartstilstand gehad broer snachts om 3 uur (dus dat heeft niemand gemerkt hij lag onder op de bank en zijn vrouw boven) en de zus van mijn vader is smiddags op bed gaan liggen even slapen (rond 13uur) en om 16uur is haar vriendin gaan kijken en toen was het al te laat dus ben blij dat ze bij haar wel op tijd erbij zijn geweest! Zo ik ga nu even huisarts bellen voor morgen mijn spullen pakken en vertrekken richting mijn werk!Zal vanavond nog even hier komen posten voordat voetbal begint! Dames allemaal een hele fijne middag geniet van het weer en klets me niet te veel
Moppie.. Ik zie behalve 3 muffins en wat frituur niets slechts aan je menu.. je eet gevarieerd.. fruit en brood! Butterfly.. Lekker gevulde ochtend gehad.. Veel plezier bij ballorig.. is erg leuk voor die kleintjes! dani.. Werkse voor straks.. En succes bij de dokter morgen.. Bah wat een naar verhaal. Melanie.. Mooi menu voor vandaag.. En veel plezier met de " trouw voorpret " Patriesja.. Je gewicht blijft redelijk stabiel begrijp ik?! *** Was vanmorgen echt woest bij mijn zusje.. Heb het haar niet laten blijken.. zij kan er niets aan doen. VOordat we naar de stad gingen nog even de babykamer en het wiegje bekeken.. Kwam ik boven zag ik een kraamboek staan die ik ook wou kopen voor haar verjaardag zondag.. Bleek dus dat mijn moeder haar dat cadeau had gedaan ( mijn moeder en cadeautjes is al vreemd).. en ze wist dat ik een kraamboek wou geven.. GRRRRR:x Mijn zusje repte met geen woord over dat mijn moeder had schoongemaakt bij haar dus het maar gelaten.. In de stadt hebben we ons wel vermaakt.. niet zo lang geweest want ze kan het niet meer zo goed volhouden.. De buit: - bikini voor mij. - paar nieuwe birckenstocks: http://www.fashionvice.com/files/birkenstock_sparta.jpg - jurkje met bijpassende legging voor Esmee ( bij de hema.. zoooo leuk!!) - truitje voor het zoontje van ene vriendinnetje. - 3 foto albums. - onderbroekjes voor Esmee - een mepal drink beker voor Esmee - en mijn zusje mocht een luchtje uitzoeken bij douglas.. Goed geslaagd dus! Tussendoor nog een softijsje gehad ( kinder) En voor de lunch waren we weer thuis.. Thuis 2 boterhammen met grillham en komkommer op..
@ MamavEsmee: Jeetje wat een misselijke streek van je moeder. Zou ik ook echt niet tof vinden! Kan me voorstellen dat je laaiend was. Fijn dat je zo goed geslaagd bent in de stad. En softijsje... lekker he?! @ Dani: Trouwlokaties heb ik verschillende opgeschreven waar ik wil gaan kijken. Voornamelijk bij kastelen hier in de regio. DE feestlokatie heb ik wel gevonden... Beachclub Sunrise (maar ik denk dat het erg duur is )
Melanie.. Softijsje is zeker lekker! En betreft de streek van mijn moeder.. Je verwacht het niet van haar.. Het gaat allemaal zo sneaky.. en als je het dan iemand verteld dan is het van.. Maar dat doet je moeder toch niet.. Of, ze bedoeld het vast niet zo.. *** Zat lekker in de tuin maar zonder zon en wind is het gewoon koud.. BRrr..
Hey meiden, Daar ben ik alweer. Ik moest van (ex baas M) naar huis omdat ik veel te veel uren heb. Ben goed pissig, want dit is al de 2e keer dat ik naar huis wordt gestuurd onder het mom van 'het is rustig, je hebt teveel uren'. Terwijl ze me afgelopen jaar van 140 uur terug hebben gezet naar 120, en me nog steeds 140 uur inplannen, dus zo kom ik wel aan die vele uren ja!!! Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Maar goed, donderdag werk overleg en dan gooi ik alles eruit, ben er klaar mee!! @Mel: Sunrise is mooooooooooooooooooooooooooooooooooooi, maar heb vernomen dat dat erg gewild is, dus zal wel druk zijn. Maar scheelt dat het nog eventjes duurt he Is wel echt heel mooi!!
Nou lekker dan, op het werk! Tijd dat ze M buiten schoppen! Ja, dat geloof ik, dat sunrise gewild is. Ziet er echt super uit (op de foto's dan) Heb net een afspraak gemaakt bij Kasteel geldrop
Hier al goed bezig geweest.Gaan de slaapkamer verbouwen. Moet mooi, strak en romantisch worden. Eerst op bedden jacht. Al een leuke gezien bij Beter Bed, http://www.beterbed.nl/upload/img/alano-600x400.jpg maar gaan morgen nog even kijken of we nog een leukere zien bij Ikea.Voordeel van Beter bed is wel dat ze het gratis leveren en monteren. Daarna geluncht bij de Mac ( ja ik weet het ). Ben heel gezond begonnen met een mc salade, maar ja de ijsjes bleven roepen dus heb nog een Sunday ijsje genomen. Daarna Levi op bed gelegd en hebben Ferry en ik de slaapkamer gestript. Helaas kwam ook de halve muur mee naar beneden. Beschuitje, heel herkenbaar. Toen we bezig waren voor Levi kwam ik ook dikwijls huilend terug van verjaardag of kraamvisite. Succes vanmiddag Zie nu dat je nog niet bezig bent. Dan nog kan ik me voorstellen dat het vervelend is als het gespreksonderwerp alleen maar over kinderen ect gaat en je dan toch een beetje buiten de boot valt Dani, fijn dat alles goed was met je moeder MamavEsmee, nou ja zeg. Lekkere actie van je moeder .Geloof dat je het voortaan maar beter voor je kan houden als je iets voor je zus wilt doen/kopen Kimmetje, is het geen terugpakken van het niet meer mee kunnen rijden ? Zou het idd met werkoverleg ook in de groep gooien
Eigenlijk best erg. Neem ik een salade van 160 calorieën en verpest het met een ijsje van 280 calorieën
@Mel: Kasteel Geldrop had je verteld ja dat jullie dat ook zo mooi vonden! Wanneer gaan jullie kijken?? @Kaatje: Ik denk inderdaad dat dit een manier van terug pakken is. Daarom ga ik ook met werkoverleg aan mijn nieuwe baas vragen naar wie ik nu eigenlijk moet luisteren, en of ze nog iets over onze afdeling te zeggen heeft! Ik ben er klaar mee!
23 augustus. Duurt nog wel ff. Dat is onze eerste vakantiedag. We willen in die week meer afspraken maken! Ik heb er nu al zin in !
@Mel: Echt super leuk om alles te regelen!! Vind het zo leuk voor jullie!! Eindelijk weer een feestje!!
@Mamavesmee, GGRR inderdaad, ik zou woest zijn op mijn moeder. Onbegrijpelijk eigenlijk....!Echt, jou moeder had de mijne kunnen zijn zeg. Precies dezelfde acties als het haar uit komt. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Hier geen leuke middag gehad. Esmee werd al huilend wakker en dat doet ze eigenlijk nooit. Ze wordt kletsend wakker en dan haal ik haar uit bed. Steeds al huilen. Eenmaal in de auto ging het goed maar we waren nog niet op de helft toen ze ineens helemaal over haar toeren was. Wat er nou was, geen idee maar ze was helemaal overstuur. Ze wilde niet meer in het auto stoeltje. Schreeuwen . Ik kon zo niet verder naar Assen rijden. Uiteindelijk is mijn zusje ( die net haar rijbewijs ) heeft naar huis gereden en ik Esmee maar op schoot. Alles was verkeerd en niets was goed. Mijn moeder helemaal verbaas dat we er al weer waren. Zegt ze tegen mij: "je geeft haar veel te veel haar zin". Nou jaaaaaaa :x. Esmee is verder de hele middag huilerig geweest. Had ik haar schreeuwend mee moeten nemen Ballorig in??? Bah, en nog is ze niet te genieten zeg. Steeds huilen, als iets niet wil boos en huilen. Ze is zichzelf vandaag niet. Heeft manlief de schuttingdeur net open laten staan. Brengt de buurman haar weer hier omdat mevrouw er al vandoor was. Was vanmorgen ook al gebeurd, toen had ik de deur niet goed dicht gedaan en liep ze ook al bij de garages. Gelukkig ben je hiet niet meteen op de drukke weg!! Maar al met al voel ik me vandaag een vreselijke slechte moeder!!!!!
Meid, je moet je niet zo voelen! Je bent GEEN slechte moeder. Je kunt niet overal met je neus bovenop staan, hoe graag je dat ook zou willen. Je bent echt een goede moeder meid. Je doet alles met en voor haar. Ze krijgt van jou alle liefde die ze nodig heeft! Echt meid, je mag zo niet denken! Knuf! Wat betreft je moeder. Laat haar lekker zwetsen meid! Jij weet wel beter. En ik had in jou geval precies hetzelfde gedaan. Had je haar dan maar gewoon moeten laten schreeuwen? Natuurlijk niet!