Hier was het sour cream & onion... gelukkig heeft vriendlief de zak geleegd Alleen de leuksten? Zowwwww dan maak jij veel foto's!
Wel eventjes vragen of het vers gerookt is, dus niet "vers" gerookt en vacuum verpakt daarna... Zit nog een groot verschil in schijnt het. ik mis het heel erg. Heb enorm veel zin in gerookte zalm, maarja... vind dat hier maar eens vers. Soms zou ik willen dat ik in een vissersdorp woonde ofzo. Daar moet het wel te krijgen zijn! Vreten uit spanning ken ik... Muffins van afgelopen zondag... hahaha... need I say more? Gaat vast helemaal goed komen meis! Weet je ook al hoe ver je bent, of is dat de verrassing morgen?
Ow ook dat nog haha, ik denk dat ik dan maar geen zalm ga eten want hier zullen ze het ook niet hebben. Misschien zelf roken?
Vorige post nog net bijgewerkt, maar je had al geantwoord zie ik... Zelf roken is geen gek idee! Verse zalmmoot halen bij de visboer, en dan die gaan roken... Rookoven maken: Rookton maken | zelf een rookoven maken | handleiding & tekening (lang leve google) YUM! Je brengt me op ideeen
Hahaha nee ik weet voldoende. Ik hoop het, heb nogal veel slijmverlies en krampen wat me onbekend in de oren klinkt (ook hoor je vaak dat bv miskraams veroorzaakt, zal wel een fabeltje zijn). Ik denk (uitgaand van de eisprong op 1juni die FF me gaf) dat ik morgen 7 weken ben maar kan ook korter zijn. De spanning zit hem in of ik het hartje ga zien kloppen of niet.
Ja dat begrijp ik, vond ik ook ontzettend spannend. Ik hoop voor je dat alles in orde is! Hoe laat moet je morgen in het zkh zijn?
Ja zag het, maar heb al geantwoord. Tjah vind het ook geen gek idee als je echt verlangt naar gerookte zalm en je het niet vers kan verkrijgen. Succes ermee!
Moppie.. heb eigenlijk altijd mijn fototoestel wel bij me.. Heb alleen van het eerste jaar al 5 cd-rommetjes vol foto's.. Stuk of 2000.. Esmee krijgt albums mee en natuurlijk ook de cdrommetjes met foto's!
^^ geniet! morgen weer een dag hoor... denk dat je toch niet te stoppen bent op dit moment. zenuwen doen rare dingen met je
Zo heb de zak aan mijn man gegeven, nu nog mijn glaasje opdrinken en tanden poetsen pffff. Inmiddels 3-1 voor NL joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Owneeeeeee he! en ik had gezegd dat ik een bavariajurkje aan trek naar t werk als nederland wint whahaha... iemand nog een jurkje te leen? Shit... Naja, eerst die finale maar afwachten, maar als ze die ook winnen moet ik er aan geloven... Nooit bluffen dus, als je geen verstand van voetbal hebt!
HVJ succes morgen !! Moppie MvE neee dit was niet mijn dag .. behalve het balen ook 2 hele dikke rekeningen binnen gekregen waar we zo van zijn geschrokken daar gaat de droom van amerikaanse koelkast .. nouja weer ff sparen dan maar .. super thanks voor jullie knuffen en lekker aan de chippie's zie ik