Hoi! Dankje! Ben idd net donderdag begon, ben weer aan het Sonja Bakkeren, werkt bij mij toch het beste, heb ik een stok achter de deur.. Was zaterdag dan ook al 1,1kg kwijt! Gister op de verjaardag ging het weer goed, ze hadden ook komkommer, tomaatjes en watermeloen, dus had genoeg keus, hihi! We aten daar 's avonds ook, dus iedereen aan de frikandellen, kroketten en hamburgers, en ik maar 'nee' zeggen. Heb wel een klein bordje patat gehad, dat mocht van mezelf.. En vandaag was dit mijn menu; O; Helaas overgeslagen, de oudste ging weer naar school, daarna door naar het werk... niet goed, ik weet het.. T; Niet gehad.. L; 2 krentenbollen met een bakje yoghurt T; plak ontbijtkoek A; andijvie, aardappeltjes en een stukje vlees En natuurlijk water, water, water, enne, water! Heb ook koffie gehad, zit nu heerlijk aan de thee! Xx
@kaatje jij ook een mooi menu hoor. Vruchtenhagel zit ook niet zoveel in hé? En is soms zo lekker . @beschuitje: balen dat je ongi bent geworden ...enne niet teveel in je eentje snoepen hoor! @kimmetje: kan begrijpen dat je daarover ligt te piekeren, hopelijk valt het gesprek mee! @zusterje: wat voor sport doe je? Een kilo eraf afgelopen week, valt me tegen...maar goed heb ook best wel wat gezondigd. @queenbee: Mooi menu verder hoor! Ach een keer ontbijt missen kan gebeuren toch Ik ga even snel een wasje ophangen en thee maken.
Dankje! Tja.. ze zeggen altijd dat het ontbijt het belangrijkste menu van de dag is.. ach.. we zullen zien, donderdag mag ik me pas weer wegen van mezelf.. en ben er ook nog ongi bij.. *pas op! zet uit!*
Even een zwaai vanaf mijn werk..Zie dat iedereen het weer super heeft opgepakt! Hier goed aan mijn menuutje kunnen houden.. Jammer dat ik morgen niet kan wegen.. Kom morgenmiddag als Esmee op bed ligt pas kletsen..
@Sonja Bakker.. ik heb alle boeken, staan ook lekkere recepten voor als je iets magers wilt en niet het dieet volgt. Hier net een halve reep chocolade op . MAAR, die had ik vorige week al gehaald en die heeft het hele weekeinde in de kast gelegen . Net thuis van mijn vriendin, onze act geoefend en het cadeau afgemaakt. Had weer mega trek......, dus de reep is nu dus op. Verder een prima dag gehad. O: 2 beschuitjes met hagelslag, yoghi. T: pakje ontbijtbisquits, schaaltje druiven en een kop thee. L: 4 boterhammen met snijworst, glas melk. T: pakje ontbijtbisquits, 4 blokjes chocolade ( ook al ) A: gekookte aardappelen, spinazie, gekookt ei, kotteleto. T: chocolade, stroopkoek, thee. Toch beetje bizar dagje. Die chocolade had niet gemoeten eigenlijk . Beter was extra fruit. Morgen maar een fruitdag, ligt nog een meloentje en een ananas. Lekker met Esmee fruitsalade maken dus . Meiden, welterusten. Ik kruip in bed met mijn boek... ben al op de helft van Karin Slaughter, spannend spannend!!!
@Kaatje: Wat voor iets zoek jij precies? @Butterfly: Hopelijk heb je genoten van de chocolade!! Bah, zie dat ik morgen vroeg om 07.50 uur bij de tandarts moet zijn...........lekker op mijn vrije dag! Heb toch al zo'n hekel aan de tandarts jasses. Verder nog even naar het postkantoor, en daarna met een vriendinnetje naar Den Bosch. Maar twijfel of ik dat wel moet doen, ga liever naar uitzendbureaus ofzo, of in Eindhoven goed rond kijken voor ander werk. Maarja ik heb de vorige keer ook al afgezegd, dus vind het lullig om nu weer af te zeggen.... Ik ga maar eens slapen.....trusten.
Goedemorgen allen ! Hier heel vreemd, ik dacht ongi te worden maar nu is het weer weg en ik voel ook niets meer ook....het blijft toch nog een beetje spannend geloof ik. Ben blij dat ik me ingehouden heb gister, ben lekker boven voor de buis gaan liggen zodat ik niet in de verleiding kwam om de keukenkastjes in te duiken Ben er vanavond weer, moet nu werken doeiiiiiiiiiiiiii
Spannend Beschuitje!! --- Mogguh all! Vandaag gaat Britt voor het eerst naar de peuterspeelzaal.. *zucht*.. en Jamie gaat vandaag ook naar school.. gaat echt allemaal zo hard he! Xx
Goedemorgen Hier weer een onsje eraf. Nu 75.8 , nog 3 ons tot het gewicht van vorige week Kimmetje, geen idee. Werk vanaf mijn 16de al in een winkel. Eigenlijk wil ik wel wat anders,maar ja wat ik leuk vind met je diplomas voor hebben en ben op het moment ook nog tegen die paniekaanvallen aan het vechten ( vooral in onbekende situaties ) dus wil nog niet echt in het diepe springen. En jij ? Succes bij de tandarts
Goedemorgen allemaal, @ Beschuitje SPANNEND!!!!! Ik zal voor je duimen dat het raak is!! @ Queenbee, de tijd vliegt echt voorbij!! Ik merk het hier ook. Ik heb het idee dat mijn zoontje nog maar een week of 2 er is, maar hij is alweer ruim 3 maanden. @ Kaatje die 3 ons zijn er morgen af!! Hier was de weegschaal erug lief!!! Gister woog ik 87,1 nu 86,2!!! Nog 1,2 kilo, maar denk niet dat ik die er voor vrijdag af heb. Ik wilde 85 wegen op mijn eerste streefdag (27 aug.). Maar goed dat gewicht ga ik nog wel bereiken. Mijn 2e streefdag is 7 okt dan wil ik 80 wegen. Mijn 3e en laatste streefdag is 21 okt. dan wil ik 77 wegen. Ik hoop dat het allemaal gaat lukken, maar we gaan eerst voor de 1e. zo even naar de makro, wasje ophangen, wasje in de wasmachine, dan verder met mijn kast uitzoeken en de badkamer schoonmaken. Fijne dag allemaal!!
@Que: Netjes hoor, ga zo door! @Kaatje: Ik sta dus ook vanaf mijn 14e in een kleding winkel, daarna in combinatie met school gedaan, nadat ik die heb afgemaakt in een winkel blijven werken. Dat doe ik nu inmiddels 10 jaar, maar zou dus ook wel iets anders willen. Zeker omdat het salaris gewoon tegen valt. Ik heb geluk dat ik in een recreatie gebied werk, zodat het cao wat hoger is dan in de gewone detailhandel, maar dan nog weet ik dat ik meer in mijn mars heb dan dit. Zeker als ik op mezelf wel zal ik toch iets anders moeten gaan doen.... Maar wat inderdaad, ik vind het heel moeilijk. Vertegenwoordiger lijkt me super leuk, maar daar is heel weinig werk in. Vanmiddag dus maar naar het uitzendbureau. Maar daar nog nooit geweest, maar misschien weten hun iets leuks....
Ja, tijd vliegt idd! En een lieve weegschaal, super zeg! --- Nou, heb Jamie krijsend achtergelaten op school, juf heeft hem van me af moeten plukken, maar hij was na 2 minuten al weer stil. En Britt gaf me een zoen en speelde lekker verder, hihi! Scheelt dat ook zij daar al 2 vriendjes heeft, dus ze ging meteen met hun spelen! Tja, en nu zit ik alleen in een stil huis.. ben ik niet gewend hoor.. zal eerst maar eens ff wat huishoudelijke klusjes gaan doen..
@ Queenbee: Dat zal inderdaad wel wennen zijn. Normaal 2 kindjes en nu even geen. Over een paar weken vind je het waarschijnlijk heerlijk! @ Kim: Hoe was het bij de tandarts? Hier vanmorgen weer 1 ons zwaarder. Ik snap er niks van. Heb me gisteren supergoed aan mijn menu gehouden. Word er zwaar chagrijnig van! Net is er iemand geweest om de gordijnen in te meten. Ben benieuwd hoe het gaat worden. Over een half uurtje rijden we aan, naar de volgende feestlokatie. Ben zo benieuwd! Vanmiddag komen mijn ouders nog even langs. Die gaan vrijdag op vakantie, dus die komen nog even gezellig op de koffie, want die zijn natuurlijk ook wel benieuwd hoe het met alle trouwplannen staat hahaha... Mijn menu voor vandaag: O: 1 krentenbol 1 beker optimel drink T: niks L: 1 pistolet met pikante kip (van de slager) 1 cup a soup tomaat T: 200 gram meloen 1 kiwi A: 300 gram nasi goreng Totaal van 1117 kcal. Kan ik evt nog wat extra's pakken als ik trek krijg. Liefs
@Mel: Bij de tandarts was het gelukkig goed gegaan! Niks aan de hand Ik was vanmorgen ook weer 2 ons aangekomen, maar had gister op het werk een paar maria koekjes gehad, had zoooo'n honger. Niet zo slim, maarja hopelijk morgen weer eraf!
Vermoeiende ochtend gehad! Krijg het iets zwaarder met Esmee nu ik zwanger ben..... . Ze is niet overal tevreden meer mee te houden en verveelt zich snel. Moest nog wat boodschappen halen en een cadeautje voor mijn nichtje, maar ze wil niet lang meer in de buggy en zelf lopen. Vandaag gewoon in de buggy, heb je jengelend kind mee in de winkels.... pff niet leuk!! En ik ben zo moe wakker geworden ook. Eenmaal thuis ging ze heel leuk spelen..... voor 1 minuut. Zat ze vast in de zandbak . Onder de deksel dus weer janken en janken en janken. Heb d'r mee naar binnen genomen en spullen uit, en maar janken :x. Kan daar de laatste dagen mega slecht tegen!! Betrap mezelf dan soms ook wel op van die woede aanvallen bij mezelf dat ik haar wel wat kan.... grrr!!! Moeder zijn is heel leuk, maar soms heb ik er wel de balen in hoor. Nou ja... Ze ligt nu op bed, heb even gelunched en nu maar even stofzuigen en dweilen, en wat opruimen. De babykleren zitten in de droger dus dat kan ik strijken zometeen en lekker schoon de kast in. Cadeautje is binnen.....! @Kimmetje, vervelend dat je werk belde voor dat gesprek. Kan me voorstellen dat je er over in zit. Ik zou me er ook onzeker over voelen. Je houdt rekening met het ergste geval he, misschien maar beter ook. Het is nooit verkeerd om al verder te kijken. Misschien ben je ook gewoon wel aan iets nieuws toe. Je bent nog jong meid en je kunt alle kanten nog op. Als je weet dat je meer in je mars hebt, en je wilt ook graag meer....... ga daar voor!!!!! @Queenbee, hahaha kon mijn dochter maar naar de PSZ . Ik wilde wel wat meer tijd voor mijn eigen dingen. Kom momenteel echt nergens aan toe... en dat begint me te kriebelen. Nou meiden, ik ga maar eens wat doen .