10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 5

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Yep ;)
    Zal zien wat wij hebben aan kruiden nog en of het nog goed is :p
    Normaal doen we alleen paprika erover heen maar de andere dingen klinken ook wel lekker!

2. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    De melk staat hier op... voor de choco ;).
    Werd net een pakket gebracht.... eindelijk.
    Bij trekpleister hebben ze deze week de baby born in de aanbieding.
    En omdat die poppen hier snel aan, aangezien de prijs een lachertje is heb ik de pop maar besteld via de site.
    Esmee is er helemaal happy mee.
    Wil haar eigenlijk al een beetje voorbereiden op deze manier.
    Ze wil namelijk alles doen wat ik ook doe.
    Dus als ik de baby in bad doe, kan Esmee haar baby in bad doen. Als ik de baby straks moet voeden, kan zij haar baby de fles geven etc. Ze had al wel een pop, maar die kan niet in bad.
    Wat een mooie poppen zijn dat trouwens.

3. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Met kruiden kun je erg veel ;).
    Ach,je moet er even weer inkomen meid!

4. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Haha ja tuurlijk :) na een week gaat het vast beter ;)

Oh wat leuk dat je die pop hebt besteld voor Esmee!! Kan ze zelf ook heerlijk moederen :D

5. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Zo 25 kilo, goed zeg! En er zit ook nog een week bij dat je geen brood, aardappels of pasta enzo mag maar dat is voorlopig nog niet. Heb net trouwens ook 2 liga´s op hoor. Zit hier op mijn werk en druk bezig (nou ja, af en toe stiekem ff op het forum hih).

Ik vind het trouwens knap van je dat je met 38 weken nog aan het fietsen bent hoor.

6. zustertje

zustertje Niet meer actief

@Butterfly doe je rustig aan! hopelijk hoef je geen weken meer te wachten op je kleine meisje!

Ik wacht even op Arnold die was nog even naar een locatie van zijn oude werk gegaan om afscheid te nemen.
    Rijden even samen naar de action om wc papier en keukenrollen.

7. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Mama Rianne: De tijd dat de aardappels in de oven moeten is afhankelijk van of ze voorgekookt zijn. Heb je gewoon een kant en klare zak met voorgekookte aardappelen doe ik ze 25 minuten op 200 graden. Als ik zelf aardappelen schil. Kook ik ze meestal 8-10 minuten voor en gaan ze daarna nog 25 minuten in de oven op 200 graden.

8. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hier net mijn fruit op. Mandarijnen waren erg zuur. maarja... we hebben het fruit weer binnen. Ik voel me ontzettend opgeblazen vandaag...

9. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@MvE: werd bijna weer handwas :p
    De stroom viel uit (vaatwasser, wasmachine, magnetron, ventilatie, dat trekt mn stoppenkast niet - oops) en de wasmachine gaf weer foutmeldingen, maar hij doet het weer na veel gepruts!

@HvJ: ik heb ipv paracetamol maar ff wat gegeten en gedronken en toen zakte het af... nog steeds voelt het niet lekker, maar denk dat het uit mn nek komt. moet maar weer ff de fysio bellen...

@Kaatje: gelukkig, dat is geregeld!

@Butterfly: nog steeds niet, jeetje... hopelijk gaat het wel snel doorzetten want volgens mij ben je het wachten zat ;)

@MamaRianne: eerst aardappeltjes in de oven, dan pas worteltjes schoonmaken. Wortels hoeven maar 20 minuten ofzo... duurt even wat langer maar dan heb je wel wat lekkers ;)

@Hier: ik ga nu appeltaart bakken! kom maar op 1300kcal vandaag dus mag wel...
    Heb zuurkool al klaar, en de gehaktballen zijn nu ook bijna klaar. Nu de oven aan ;)

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik vind het nog veel knapper dat ze met 38 weken nog als een tornado door haar huis heen gaat :D Ik deed rond die tijd niet veel anders als op mijn bed liggen, all you need is love kijken en lekker mee huilen :)

11. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hahaha, ik moet wel even lachen om jullie.
    Als een tornado.... hahaha. Maar jullie hebben wel gelijk.
    Ben een beetje TE druk, en het wachten zat.
    Vergeet ook helemaal wat de longarts me zei. Niet al je energie verspillen want die heb je nog nodig. Maar goed, ik voel me zo ontzettend goed en zo fit. Heb eigenlijk helemaal geen kwalen waardoor ik niets kan. Ik kan gewoon NIET de hele dag niets doen en zitten.

Fietsen lukt geen lange einden meer hoor.
    Als ik teveel fiets.... laat mijn lichaam ook wel weten dat het goed is geweest.
    Lopen deed ik ook mega veel, maar dat kan ik ook al 2 maanden niet. Een blokje om wel, maar een uur wandelen niet.

Wij eten straks FRIET ;)!
    Manlief heeft geen zin in bruine bonen, en ik geen zin om uitgebreid te koken en aangezien we al 3 weken geen friet hebben gegeten ;):p. Vanavond friettijd ;).

12. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Kom je stukkie brengen moppie :p

13. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Moppie, als je dan toch onderweg bent kun je hier ook wel een stukje brengen ;). Whahaha!!

Schiet me weer te binnen.... we zouden met een paar daten ;).
    De Friezen waren voor en Mamavesmee... maar het is er nog niet van gekomen.

14. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Wahahah.

Het enige dat ik deed was achter de laptop forummen hihih. Nee, dat is niet waar....de avond dat mijn weeën zijn begonnen liep ik overdag nog in het tuincentrum te slenteren. Maar niet op de fiets hoor....

15. steenbokje

@Hot choco: wat doen jullie me aan????? heb dus een beker melk in de magnetron gezet en vond nog chocostrooisel van het kerstpakket van vorig jaar, wat ik er doorheen heb gegooid. YUM!

@MR: kruiden blijven wel goed hoor! Ze smaken hooguit wat minder sterk. Heb zelf net nootmuskaat uit 2007 gebruikt zag ik net:p

@Butterfly: De hele dag niets doen kan ik ook niet! Maar een stuk rustiger aan doen lijkt me wel verstandig inderdaad...
    @Meeten: ben ook nog steeds voor!!!

@Gehaktballen: heb ze aan laten branden, oops... ze zijn iets te donker geworden, deksel zat er niet goed op en het vocht is iets te veel verdampt. hopelijk smaken ze nog zometeen, en anders hebben we pech!

@Taart: kom maar halen dames! jullie wonen allebei een andere kant op en ik moet vanavond nog weer naar een andere windrichting (Sumar) voor mn cursus :p
    Over een half uurtje issie klaar!!!

16. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Hallo meiden, hier dag twee met afvallen weer goed doorgekomen tot nu toe. Straks weer door naar een vergadering dus lang kletsen kan ik niet.
    Wat fijn dat alles goed was zusterje !! Super !!

17. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ga vanaaf babyzwemmen hmmmm
    haha!!

Wanneer eens daten dan in Januari ofzo? Oh nee dan is moppie uitgerekend!
    Ergens volgend jaar?

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ben zo verslaafd aan dit forum dat ik tussen de weeën door verslag deed heir :)

19. steenbokje

Dan komen jullie toch allemaal gezellig op kraamvisite???
    Vanaf begin december zit ik trouwens thuis, dus tussen Sint en Kerst is ook nog een optie? Hoewel dat wel een drukke periode is...

Haha Kaatje, dat zie ik mezelf ook nog wel doen :p

@Beschuitje: fijn dat het lijnen goed gaat!

20. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Moppie, fijn dat je hoofdpijn iets is gezakt. Soms wil eten en drinken idd helpen. Hmm appeltaart lekker met slagroom, wat doe je me aan.

@Butterfly, hopelijk zet het gauw door en kun je genieten van je meisje. Maar een beetje rustig aan meid!!!

@Rianne, zwem ze.

@Beschuitje, super dat dag 2 ook goed is gegaan ga zo door! Vergader ze!

Deel Deze Pagina