10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 5

Discussion in 'Algemene clubs' started by Mama Rianne, Aug 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hahaha we hebben het maar druk met overal langsgaan en gebak/taart/koekjes eten hihi.

@Femke, chocolade is nog niet open. Hoop dat ik er vanavond aan toe kom aangezien ik maagzuur heb vrees ik van niet.

@Melanie, we houden je er aan!

@Zustertje, bak ze!

@MvE, rust ze uit meid! Knuff

@Hier, de kleine slaapt en man is nog werken. Ik ga zo mijn aardappels met appelmoes (ingeruild voor pizza) eten.

2. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

Jul 21, 2010
    2,055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @HVJ:heb je 'm eindelijk, werkt je lijf niet mee...;)

3. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Femke, ja baal er ook van en ik wil hem niet opeten om het maar gedaan te hebben maar opeten omdat ik wil en ervan geniet. Naja

4. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    Nou, ik zal jullie maar niet lastig vallen met mijn bevallingsverhaal...is uiteindelijk een spoedkeizersnede geworden.

5. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Dat klinkt vrij heftig, dus wacht nog even tot in elk geval IK bevallen ben okeej ;)? Daarna mag je er hier uitgebreid verslag van doen whahaha!!! ;):p ( vinden moppie en hvj vast niet erg );)

6. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    oh en zustertje vast helemaal niet ;)...!! hahaha flauw!!

Bij deze dan de foto!!
    Heb de afstanden even berekend tussen iedereen, en ik dacht: plaatsen die foto!!! Want anders heb ik een big problem!!!

Deze is van gisteren!

7. Neentje

Neentje Niet meer actief

Nee hoor vind ik ook niet erg, word nooit bang van bevallingsverhalen omdat ik er heel nuchter in sta (wel sneu voor diegene die het ervaren hebben natuurlijk).

8. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    mijn bijlage balkje van foto's is bijna helemaal rood!
    Hoe verwijder is alles?
    Doen jullie dat altijd meteen?

9. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Butterfly, hahaha jij dacht echt niet dat ik nog rijdend iedereen afga voor taart. Groot gelijk meid, zou meteen een bevalling worden onderweg voordat je iedereen af bent gegaan haha.

10. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    De ene bevalling is heel verschillend dan de ander.
    Ik hoor vaak vrouwen die het even in een paar uurtjes doen, ik heb een lange bevalling gehad, was ook niet prettig hoor. Maar denk dat bevallen nooit leuk is ;). Maar om nou 2 weken voor de uitgerekende datum een heel heftig bevallingsverhaal te horen...... brrrr, nee, ik sta er nu nuchter in en na een afschuwelijk verhaal misschien minder haha.
    Toen ik net zwanger was heb ik de bios "de gelukkige huisvrouw" gezien. Was er tijdens de film ziek van, zo misselijk ineens.

11. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

Jul 21, 2010
    2,055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @hvj: groot gelijk, je hebt 'm tenslotte in huis laten halen om van te genieten!

@butterfly: mooie buik!

12. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

Apr 13, 2010
    1,259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Jeetje meiden wat kletsen jullie veel!
    Heb een lange dag achter de rug, het was echt mega druk vandaag! Veel nieuwe collectie binnen, dus erg druk gehad!

@Zustertje: Fijn dat de echo goed was!
    @Butterfly: Wat heb je toch een mooie buik! Ben benieuwd wanneer de kleine meid zich komt melden ;)

13. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    hahaha, maar uhm..was het zowiezo niet van plan ;).
    Maar soms heb ik even een schop onder mijn kont nodig als ik iets beloof. Heel typisch, dat is ook alleen in de zwangerschap. Mijn clienten op het werk lachten er ook al om. Begeleid 4 jongeren, en als ik zei: ik ben om 20.15 uur bij je, dan schreven ze 20.30 uur op omdat ik altijd te laat was. Buiten de zwangerschap geen problemen mee.

14. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    Uiteindelijk allemaal goed gekomen hoor. Als jullie "klaar" voor zijn zal ik hem wel eens plaatsen hihi......en het was het dubbel en dik waard want ik heb onderstaand mannetje ervoor teruggekregen....

View attachment 103702

(is niet mijn huis is een bungalow)

15. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Butterfly, vergeet ik helemaal te reageren op de foto waar het allemaal om draait haha. Mooi hoor meid, lekker bescheiden!
    Begrijp je ook volkomen meissie, dan zou ik het in jou geval ook niet willen lezen/horen als het je teveel bij blijft. Heb ook een lange bevalling gehad (details bespaar ik je) maar zou het zo weer doen (ja mijn man noemt me gek), het draait uiteindelijk om het eindresultaat *kwijl*. Hoop dat dit een makkelijke bevalling zal zijn voor je, daar duim ik voor!

@Femke, dus dat.

16. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Butterfly, ik ken dat iets beloven of vergeten pff. Hahah die kennen je inmiddels al hihi.

@Wendy, wat een schatje!

17. zustertje

zustertje Niet meer actief

@Butterfly mooie buik! En nu hoef je tenminste niet heel nederland door :D

@Wendy Lief ondeugend kindje :)

Cake is klaar en eigenlijk had ik er al geen zin meer in :) Maar heb wel even een stukje geproefd erg lekker is van honig een nieuwe met bitterkoekjes voor herhaling vatbaar!

Ga over een klein uurtje naar bed ben erg moe en moet morgen vroeg weer even werken.
    Manlief gaat de badkamer deur en wc deur schilderen.

18. Neentje

Neentje Niet meer actief

I'm out dames, tv kijken en daarna slapen.

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Zo ben blij dat de BBB er weer op zit. Licht in mijn hoofd, knallende koppijn. Beetje grieperig dus.
    Word morgen wel spierpijn in mijn benen

HVJ, ja is bij mij een teken van vermoeidheid en stress. Heb er een paar jaar terug een hartecho voor gehad. Mijn hart is zo goed en gespierd als van een topsporter :D

Butterfly,idd, hoeft niet te beginnen met gebroken vliezen.
    Mooie buik ! Ik verwijder mijn bijlages ééns in de zoveel tijd
    gebruikersinstellingen, links kiezen voor bijlagen. Rechts de hokjes aanvinken en onderaan op verwijderen klikken

mve, rustig aan meis. zien je donderdag weer

Wendy, lekker ventje heb je !

Tot morgen :)

20. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

#2080 Ons Kleintje, Oct 26, 2010
    Last edited by a moderator: Oct 26, 2010
    ik wil in elk geval 3 kilo kwijt
    dus naar de 68 kilo.

vandaag:
    O: 1 boterham met hagelslag
    T: geen tijd, wel 2 koffie
    L: 2 boterhammen met kaas
    T: stukje koek en een speculaasje (op bezoek)
    A: kip madras en klein toetje
    T: 4 crackers met fresh-kase
    ik zal mn cal even tellen...
    in totaal 1789 cal dus richting de 1800,
    ik had wel iets minder kunnen eten vind ik zelf, maar dit is een goed begin. (zeg maar.. beter dan 2000 of meer)

Share This Page