10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 5

Discussion in 'Algemene clubs' started by Mama Rianne, Aug 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

Apr 13, 2010
    1,259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Meiden, ik ben bek af! Ga dus maar lekker op tijd naar bed, heerlijk!

Fijne avond!

2. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    @ Butterfly: Mooie buik meid. :D Scheelt weer wat in de benzinekosten ;)

@ Wendy: Mooi manneke! :D

Hier net terug van het zwemmen. Ben bekaf weer. Toch nog niet helemaal fit denk ik. Zo lekker douchen en dan maar mijn bed.

Hebben jullie na sporten ook altijd zo'n zin in lekkers?

3. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

Jul 21, 2010
    2,055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Melanie: na het zwemmen heb ik altijd zin in patat!:)

4. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hey meiden, slaap lekker allemaal!

@HVJ, ik kan me de pijn niet meer herinneren. Toen ik bevallen was, had ik ook echt zoiets van: nou, doe het zo weer. Maar nu het zo dichtbij komt is het gewoon weer heel erg spannend. Laat het lekker over me heen komen en we zien wel. Beebje moet er toch uit. Er is geen weg meer terug ;). Als het net zo gaat als bij Esmee, teken ik ervoor!!

@Melanie,scheelt heel veel benzine kosten. Zou een dure taart worden ;). Hier na het zwemmen altijd zin in Mac Donalds. Komt omdat als naar een sub.zwembad gaan er altijd een Mac in de buurt zit. Vaak gaan we daar heen. Behalve als ik echt actief baantjes ga zwemmen, dan is het weer zonde he ;).

@Mamavesmee, ik zal proberen niet stiekem te bevallen :p. Neem de tijd meis, je hebt drukke dagen gehad met veel diensten dus ja, je gezinnetje gaat dan even voor. We zien je wel weer verschijnen. De hanger hant erg mooi. Zal morgen een foto van de babykamer maken :).

Ik duik mijn bed ook in.
    Wederom rommelt het hier gigantisch.
    Zucht............ babymeisje is weer erg druk, schopt en duwt alle kanten op. En die krampen onder in mijn buik pfffff!!!
    Misschien aankomende nacht ;).
    Nee.. mocht niet stiekem van mamavesmee :p.
    Toch maar even wachten, neefje ( zoon van mijn zusje ) is morgen jarig. Beetje jammer als het op dezelfde dag valt 8).

5. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Zooo... avondje cursus, 2,5 uur verder en jullie hebben er 3 blz bij geluld, gaat lekker!

@Butterfly: hoe voelen voorweeen / weeen? Ik had gister het gevoel alsof Uk helemaal naar beneden zakte, kon niet van de bank af komen en de pijn was niet te harden! Echt naar gevoel, heb het weg moeten puffen. 2x snel achter elkaar, daarna ging het weer...

@Femke: ik ben te lui om waszakjes te gebruiken. Misschien toch wel een goed idee...

@Melanie: voel je je al iets beter?

@Zustertje: bitterkoekjescake... water loopt me in de mond! Verdorie, tis aan de andere kant van het land... Maar beter ook ;)
    *gaat morgen naar de winkel om bitterkoekjescake te zoeken*

@Hvj: aardappels met appelmoes is beter dan pizza! Hopelijk smaakte het!

@Wendy: idd even tot na Butterfly's bevalling wachten, ik vind het geen probleem! Heb al zo veel horrorverhalen aan moeten horen.
    Mooi mannetje trouwens!!!

@Butterfly: super mooi buikje! wel nog erg klein!!!
    Bijlagen verwijderen: ga naar je profiel en onderaan links in het menu staat bijlagen. Je kan dan de oude bijlagen wissen.
    Rommelen: het kan zomaar nog 4 weken blijven rommelen he :p

@Kaatje: denk je wel een beetje aan jezelf?

@Onskleintje: mooie start, nu langzaamaan naar beneden werken met de kcal.

@Hier: leuke en informatieve cursusavond gehad. Nog 1x volgende week en dan zit het err al weer op helaas...
    Ik heb stiekem nog een stukje cake genomen *oops*
    Nu even wat warme straaltjes op mn rug, en dan lekker naar bed. Morgen gaat om half7 de wekker weer helaas...

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Goedemorgen
    Hier staat mijn gewicht weer vast op 74. 6 ons tot laagste gewicht

Butterfly, nog steeds een baby in je buik of stiekem bevallen ?

7. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Lieve meiden, vandaag heb ik een crematie, zie er erg tegenop.
    Ging wegen vanmorgen ( ben ongesteld aan het worden) en was zo zwaar als ik nog nooit was geweest...voel me er zo rot onder.
    Had beter niet kunnen wegen. Ik ga door nu want anders lukt het me nooit meer....:(
    Kom vanmiddag als alles achter de rug is nog even praten.

8. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Kwam toch even kijken of butterfly niet stiekem bevallen was..:D

Goedemorgen dames!

Melanie.. Na het zwemmen heb ik ook altijd zin in lekkers.. Neem vaak wat fruit mee voor na het zwemmen.

Kaatje.. fijn dat je weer op laagste gewicht zit!

Kim. date inmiddels weer gesproken? En leuk dat je nu wat meer bij de kleding mag werken!

Butterfly.. Valt me toch best zwaar hoor, thuis ook alles goed geregeld te hebben. Wil dan niet als ik thuis ben alleen met het huishouden bezig zijn.. Vind ik niet leuk voor Esmee..;) Ze zeggen dat een goed potje s*x de bevalling opwekt.. Veel plezier!:p

Beschuitje.. Dikke knuffel meid!

Moppie.. zag een foto van appelcake tevoorschijn komen. lekker! Inmiddels klaar voor het zelf verbouwen van allerlei groenten en fruit?

Hier heerlijk geslapen..

Straks de laatste keer cursus, heb ik er weer een papiertje bij!:D

O: 200 gram optimel kwark met 40 gram muesli en thee.
    T: banaan en 2 mandarijntjes.
    L: 2 bruine bolletjes met beleg.
    T: 2 plakjes kandijkoek en een appeltje.
    A: 500 gram unox erwtensoep ( 400)

Zit dan op 1300

Denk dat ik wel wat met de tussendoortjes ga schuiven maar dat is niet erg..

Hier beneden begint het warm te worden, ga me wassen, aankleden en Esmee uit bed halen.

Esmee gaat vandaag naar een binnenspeeltuin met Opa en Oma.. Leuk voor haar!!:D

9. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

Apr 13, 2010
    1,259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Hey meiden,

Hier een lieve weegschaal, eindelijk weer wat eraf! 81.7 kg. Dus ben nu 21.5 kwijt! Jippie gaat eindelijk weer de goede kant op!

Ga vanavond bij een vriendinnetje eten, gezellig! Morgen lekker vrij, en ga ik met een andere vriendin even naar de stad, wil niet teveel kopen, alleen even kijken voor een dikke warme trui en sloffen want ik heb het steenkoud de laatste tijd. Daarna lekker ergens een terrasje (binnen) pakken. En 's avonds even naar mijn oude werk, die hebben koopavond! Even bijkletsen.

@MamavEsmee: Heb heb maandag nog gesmst, hij is een weekje op vakantie. Dus heb besloten hem nu even niet te smsen..
    Maar ik vind 'm zo leuk......hahaha echt heel erg. Volgende week komt hij weer terug, dus hoop dat we dan iets af kunnen spreken.

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Beschuitje, sterkte meis.

Mve, jij hebt niet goed gelezen ! Nog 6 ons tot mijn laagste gewicht ;)

Kimmetje, veel plezier vanavond

11. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

Jul 21, 2010
    2,055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedmorgen ladies!

@Beschuitje, balen zeg! dikke knuf!

@Kim: goem man!

Hier was de weegschaal min of meer OK, -0,1. Schiet niet op deze week, terwijl ik me zo netjes aan m'n menuutjes hou...:(

Mijn menu voor vandaag:

O: Yoghurt met muesli, amandelen, diksap
    L: 3 BB met smeerkaas, ham, kip
    T: Appel & banaan
    A: Witlofsla, koolraap & verse worst.

Kom dan op 1150.

Ga zo naar de SPV-er om te praten over de scheiding van m'n ouders en alles wat er afgelopen jaar gebeurd is. Zie er wel een beetje tegenop.

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Is SPV zoiets als GGZ ? Succes
    Daar moet ik zo heen. Ook weinig zin in vandaag.

13. MamavEsmee

Femke.. succes straks en prima menu.

Kaatje.. Ok, nog 600 gram dus!

14. MamavEsmee

Kim.. spannend dus!

gisteren na het douchen 72,1 en vanmorgen 72,0.. zal wel vocht zijn van het zoute eten gisteren..:(

15. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

Jan 26, 2007
    3,504
    0
    0
    mama!!
    goedemorgen

wat hebben jullie veel gekletst! haha

@femke 1150 is wel weinig niet??

Mijn menu van vandaag is:
    4a5 flesjes water over heel de dag
    O: 25gram cornflakes met 100ml yoghurt
    T: kiwi
    L: 3 witte boterhammen met ??
    T: Muesli reep en appel
    A: Macaroni met Gehakt, saus, tomatenpuree en ui
    T: ??

is nu 788 maar dan weet ik wel nog niet wat ik op mijn brood ga doen!

16. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Goedenmorgen.

Vanmorgen 104.1 of ik was maandag zwaarder of er is maar 7 ons af we zullen het van de week wel weer even zien dan is het misschien duidelijker allemaal!
    Gister onder de 1400 gebleven omdat ik maar 118 gr aard had haha dus dat veranderd en kwam eronder uit!

Maar zien hoe het gaat vandaag weet nog niet wat we gaan eten!

17. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    Goedemorgen,

Beschuitje: Veel sterkte.

Butterfly: En??

Vanochtend op de weegschaal en 3 ons eraf. Dus nu na 2 dagen al 1 kilo....gaat goed!!!!

Mijn Sonja menu:
    O: brintapap
    T: 1 plakje ontbijtkoek
    L: 1 krentenboterham en yoghurt
    T: eierkoek
    A: macaroni
    T: stuk fruit

Vandaag dus geen strenge dag vind ik....

18. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Kaatje, toe maar een hart van een topsporter netjes! Succes straks bij GGZ, knuff.

@Onskleintje, als ej wil afvallen zul je rond de 1400kcal moeten eten max.

@Melanie, na het sporten op de sportschool heb ik zin in zoets zoals chocolade en na het zwemmen zin in een lekkere patat met mayo haha. Zonde van het sporten he?

@Butterfly, het gaat helemaal goed komen meid. En zoals je al zei er is geen weg meer terug dus eruit zal ze toch moeten. Spannend joh, lijkt alsof ik ga bevallen haha.

@Moppie, is idd beter en het smaakte heerlijk omdat ik er ook zin in had. Alleen vrees ik dat het vandaag toch pizza gaat worden haha, alhoewel Mac me ook lekker smaakt in de mond (frietje en een ijsje jummie).

@Beschuitje, sterkte en knuff meid.

@MvE, lekker weer een papiertje op zak straks!

@Kim, veel plezier vanavond!

@Femke, nooit leuk om over de scheiding van je ouders te praten. Succes en knuff meis.

@Dimmel, mager beleg op brood?

@Wendy, super in 2 dagen een kiloe eraf. Petje af dat je op zo een menu kan staan!

@Hier, kleine nog koorts, kiesjes, griep, ontstoken amandelen erbij pff. Heb ha gebeld en kan om 15.30u langs. Ik heb me ook en hevige hoofdpijn al heel de ochtend wat niet wil zakken.

19. Neentje

Neentje Niet meer actief

Vandaag geen menu op de planning staan, misschien dat ik er straks op kom. Tot nu toe heb ik 4 blokjes ritter sport (EINDELIJK en van genoten) op, glas optimeldrink en stukje stokbrood met kaas uit de oven.

20. Neentje

Neentje Niet meer actief

Heb zo een zin in oliebollen met poedersuiker, jummie!

Share This Page