@Moppie, je baby kan ook aan het indalen zijn 8). Dat is ook gevoelig. Hoe weeen voelen, dat moet je ervaren en meemaken. Ik kan het eigenlijk niet uitleggen. Ik weet nu wat het is.... al herinner ik me de pijn niet meer. Als ik een voorwee heb weet ik meteen weer wat het is omdat ik het ervaren heb. Je komt er wel achter . Nog geen baby! Maar heb wel onwijs veel pech! Ik zal het maar zo zeggen: boontje komt op zijn loontje. Ik ben nog veel te druk omdat ik me goed voel, terwijl iedereen zegt RUSTIG AAN DOEN. Maar ik ben eigenwijs. Zou vanmorgen even het bed verschonen, we hebben het winterdekbed op bed liggen dus het is een zware klus. De laatste keer heeft Harrold geholpen omdat het TE zwaar was. Nu dacht ik het even alleen te doen, en met armen vol was ( zonder wasmand ) de trap af. Sta de was in de machine te doen en krijg ineens een hele vervelende pijn in mijn nek aan de linkerkant. Al heel snel trok die helemaal naar mijn borst en ribben, richting de rug. Vreselijk, wat een pijn. Ademen en hoesten deed ook pijn. En kon mijn romp niet meer bewegen. Huisasrts gebeld, is mijn eigen een week met vakantie . Moet vanmiddag langs komen. Kon Esmee niet tillen, kon echt even niets. Nu trekt de pijn langzaam weg, maar hoesten blijft erg veel pijn doen, en onder mijn arm/borst nare steken steeds. Was ik maar niet zo eigenwijs geweest. Na de was zou ik met Esmee naar mijn neefje die 2 is geworden vandaag. Maar ik had zo'n pijn, lukte me dus niet. Harrold komt om 14.00 uur thuis. Zag het niet zitten alleen in de auto naar de huisarts te gaan, maar nu de pijn weg trekt lukt me dat wel. Eigenwijze ik :x!! Misschien pak ik nu meer rust, heb de hele morgen niets meer gedaan. Ga nu even wat speelgoed opruimen .
@Rianne, dank je meid. Kleine op bed gelegd en ik lig op de bank, voel de misselijkheid opkomen. @Butterfly, en en?
Whahaha moest ff lachen om je laatste zin, hoezo is rust nemen moeilijk Maar meid je moet het ECHT rustiger aan doen wil je niet in het zh liggen!!!
Oh butterfly meid je lichaam is je zooooo aan het terug roepen denk ik nu!!! Doe alsjeblieft rustig aan en ga even op de bank hangen en laat dat speelgoed voor wat het is! Je moet om jezelf en de kleine in je buik denken hoor!! Lijkt me niet gezond als je zoiets ineens krijgt! Succes bij de HA vanmiddag en laat je ons snel weten wat het was??? Maar lekker even relaxen Hvj
O: 250 gr magere yoghurt 4 EL Kellogs rode vruchten 4 Mokken thee 2 flessen water T: 2 Rijstwafels L: 3 volkoren boterhammen 1 met dieethalvarine en rookvlees 1 met 30+ kaas 1 met Linera smeerpate kruiden (ja het smaakt me lekker alle 3 ) 1 Mok Hot Choco T: 1 Appel en 1 peer D: 150 gr Gekookte rijst 100 gr Kipfilet 4 EL Chicken Tonight Hawai denk ik Dit is mijn menu zit ik op 1216 En oh heb ineens zin in chocola haha
Na Levi zijn geroep dat hij niet naar school wilde is hij er toch gelijk lief gaan spelen. Thema van deze maand is Post. Staat een kinderbrievenbus in de klas ( echt van TNT ) ze hebben een kinder TNT jasje en een mini postzak. Erg leuk ! Mogen nu een kaart voor Levi schrijven, die daar in de bus doen en dan gaan ze hem tijdens het kring gesprek eruit halen en mag hij hem open maken ect. Heel leuk ! Daarna even lekker alles op tafel gegooid bij de ggz en voor mezelf het één en ander weer op een rijtje gezet. HVJ, haha ja he en dat voor iemand die niet aan sport doet/deed zie weer allemaal lekkere dingen voorbij komen Butterfly, wie niet horen wil moet maar voelen he nee maar serieus. Vervelend die pijn L Hoop dat het gewoon een verrekte spier is en je morgen weer goed kan bewegen Mijn menu voor vandaag : O; 2 br brood pasta, glas water T: glas water L: 2 br brood salami, bekertje melk T: koffie, beetje yoghurt A: Roti.
@Rianne, ik probeer het maar de hoofdpijn laat het gwn niet toe pff. Mooi menu meid, alleen zie ik 4 boterhammen bij de lunch? Chocolade nee meid je gaat zo goed (tenzij je het bij 1 blokje kan houden), ff volhouden. Vandaag: O: stokbrood met kaas uit de oven, kop rooibosthee (200ml) T: 4 blokjes RS, 250ml optimel drink lemon, 300ml water L: 200ml hvm met meusli, kop wellness thee (200ml) T: peer, handje granaat, 300ml water A: Mac (friet en salade) of pizza in de oven met salade T: kommetje yoghurt, winterpeen, 500ml water Pfff ik kom maar niet aan die 2l vocht per dag, grrr...
Hahaha in het ziekenhuis liggen moet ik straks toch . Het gaat nu wel weer. Rustig aan doen is voor mij moeilijk . Ik kan het niet, ik kan niet stil zitten en de boel de boel te laten. Ik ben toch beetje bij beetje aan het opruimen. Wat lukt en kan, wil ik ook perse doen. Tsjaaaaa. @Mamavesmee, jeetje ook nog een cursusdag. Zo, je hebt een hele drukke week gehad. Herken het wel hoor, gezin en werk is soms heel lastig te combineren. Helemaal als je thuis alles goed voor elkaar wilt hebben voor je vertrekt. Wat dat betreft zijn we wel hetzelfde ingesteld denk ik .
Balen dat de hoofdpijn de overhand heeft hopen dat je je snel beter voelt! Kan je er niet wat voor nemen dan??? Lijkt mij erg vervelend constant ermee te moeten rond lopen!
@Kaatje, mooi daar zweten mensen voor zo een hart haha. Leuk die thema! Vind je menu beetje karig of ligt het aan mij? @Rianne, dacht al wel dat het aan mij lag haha. Ik zou niet weten wat ik er tegen kan doen (ja behalve Ibuprofen maar dat mag nu niet), straks ga ik toch naar de ha en ga het haar vragen want het neemt letterlijk de overhand. @Butterfly, meid meid meid toch!
Goedemiddag meiden! Mijn menu voor vandaag: O: 2 crackers met halvajam, kop koffie T: kop koffie L 3 crackers 1x 30+ kaas, 2x rookvlees, glas water,glas optimel T: appel 2 glazen water A: 125gram tortellini, opscheplepel saus glas water T: 2 glazen water Ben aan de poets! Kom strakkies bijlezen!
Mijn dagje: O: 4 cracottes, 2 met smeerworst, 2 met hagelslag, glas melk. T: aardbeienkoek... kwam door pijn . L: 3 boterhammen, een gebakken eitje, 1 met vlokken, glas melk. T: taart ( verjaardag neefje ) A: gekookte aardappelen, rode kool, gehaktbal. T: FRUIT Ga met Esmee lunchen! Ze is klaaaaar wakker, dus probeer haar wat langer op te houden. Haar nu naar boven tillen lijkt me niet verstandig. Wacht eerst de huisarst vanmiddag wel af. Harrold komt 14.00 voor mij thuis , en dan kunnen we samen even naar de verjaardag. Mijn zusje woont in een appartement, op de bovenste verdieping. Dus alleen met Esmee het trappenhuis in..... durf ik nu met die pijn ook niet.
@hvj sterkte met je kleine meid! @butterfly doe ajb rustig de komende weken... je put jezelf uit zo @beschuitje sterkte bij crematie @mamarianne gaat lekker toch? @indalen: hoofdje ligt nog boven...
Okeej, indalen kan dan nog niet . Bij mij lagen de beide meisjes meteen al met het hoofdje naar beneden, dus dat scheelde wel weer. Ik hoop eigenlijk geen weken meer te hoeven wachten . Ik ben er wel klaar voor... zul je zien dat ik zelfs tot 42 moet wachten . Maar ik ga proberen rustig aan te doen. Eerst maar even wachten wat de HA zegt.....als het een spiertje is dat verrekt is... ach.... dat is niet een hele grote ramp . Maar okeeeeee... geen gekke klussen meer zoals bed verschonen, en voegen reinigen .
LOL... je mag ook bij mij wel komen poetsen hoor... ben niet zo'n poetsmiep maar wie weet verandert dat de komende weken nog wel...
Hvj. valt wel mee toch.normaal neem ik 'sochtends tussendoor een snijkoek,maar was pas 11.30 thuis van ggz en Ferry had de tafel al gedekt dus vroeg gelunchd. Straks een schaaltje yoghurt en dan is het alweer bijna etenstijd. En kan wel even een goede balansdag gebruiken
Zo..hier ook alles wee aan kant. Net ook nog een wasmand strijk gedaan, heb ik zo'n hekel aan.....hoeveel calo's verbranden wij vrouwen wel niet met huishouden hihih..... Pppffff 3 dagen werken + kindje rondlopen + huishouden......vanavond even mamatijd en ga ik lekker naar de zonnebank!!