Erg herkenbaar!! Ik werk 28 uur, daarnaast het huishouden ( ben perfectiionistisch ) en dan nog een dreumes rond lopen die me momenteel vreselijk uitdaagt. Heb dan nu wel verlof, maar vind het het soms best zwaar hoor. We verbranden in elk geval wel veel . Dat is dan het voordeel weer. Geniet van je zonnebank vanavond.
hey meiden hier overal op gereageerd alles weg internet loopt vast #!^&Y@!^%$ lekker hoor .. half uur zitten tikken butterfly meis kijk je uit ik heb ook in het ZH gelegen omdat ik maar bleef gaan dat was zooooo niet ok !! doe nog eens rustig aan HVJ beterschap voor je meissie ... gaat het een beetje kim wat super dat je hem weer hebt gezien ! leuk leuk ! hoop dat het wat wordt en sorry .. ben net een zeef nog steeds verkouden .. ben blij dat ik mijn eigen huis terug kan vinden ! tim slaapt nog ff ik ga snel douchen en dan lekker thuis blijven ben vanmorgen ff op visite geweest en schoenen voor tim gaan kopen en toen was het op voor vandaag weegschaal is lief .. ben toch iets afgevallen .. en dat terwijl ik toch ok eet .. gister zelfs een cornetto op haha ! maar blijf mijn lijstjes invullen op voedingscentrum zodat is heel bewust bezig ben ! dikke knuf voor all...
Meiden, ik ga naar jullie luisteren!!! Echt waar hoor. Manlief heb ik al het speelgoed op laten opruimen. Heb alleen het toilet even schoongemaakt. Maar gebruik de zere kant van mijn lief niet . Ben benieuwd wat de dokter zegt. Denk dat ik op mijn larie ga krijgen. Zal toch moeten uitleggen wat ik aan het doen was en hoe het gebeurde . Pffffff hahaha
Succes bij de ha. Ik ben uitgenodigd voor een tweede gesprek bij dat tandarts bedrijf a.s. maandag .spannend !
Even snel uit mijn hoofd.... @Kimmetje geweldig dat je je leuke date tegen gekomen bent! Hopelijk hoor je snel wat van hem! Werkse... @Kaatje geweldig een 2de gesprek hopelijk wordt het wat zou fijn zijn. @Mamavesmee suc6 met je cursus en daarna relaxen! @Butterfly gaat niet goed komen met jou volgens mij moet je vastgebonden worden op bed En dan neem je nog je rust niet! Maar als je kleine meisje geboren is heb je helemaal geen rust meer he vergeet dat niet dan moet je er 's nachts weer uit en je hebt Esmee ook nog rond lopen. Probeer het wat rustiger aan te doen maak anders een schema zodat je elke dag iets doet. Hopelijk wordt jullie meisje snel geboren en moet je geen weken meer wachten. @Moppie hoe is het een drukke dag vandaag of valt het mee? @HVJ geniet van je chocolade! Ga je lekker op vakantie? En wat werkt jou man veel! Wat doet hij voor soort werk? @Emma beterschap! En super dat de weegschaal lief blijft. @Beschuitje heel veel sterkte op de crematie dat zijn de mindere dingen van het leven. Hopelijk kun je snel weer verder met afvallen je moet proberen voor ogen te houden dat je slanker zwanger wilt worden dat heeft mij ook erg geholpen! Ik weet niet of ik iemand vergeten ben maar dat is in elk geval niet persoonlijk! Ik heb echt weinig puf vannacht heel veel wakker geweest had het elke keer een soort van koud heel vaag. Vanmorgen mijn manager verteld dat ik zwanger ben zegt hij zijn jullie er blij mee ik zeg ja natuurlijk zegt hij dan ben ik ook heel blij haha en toen feliciteerde hij mij. Heb nu al moeten beloven dat ik zelf duidelijk aan moet geven als het niet gaat en ik bepaalde ''zware'' clienten niet meer goed kan helpen dan gaan ze aangepaste routes voor mij maken echt SUPER dat ze zo meeleven! Ik heb nog niks van de verloskundige gehoord ben echt benieuwd wanneer we mogen komen en hoever ik dan ben ik ben wel een paar dagen korter zwanger dan mijn banner aangeeft. Manlief heeft een hele morgen staan schilderen is echt super netjes geworden! Nu is hij bij de ouders van mijn beste vriendin om 2 laptoppen overnieuw te instaleren. Aanstaande zaterdag gaan we even bij babydump kijken welke kinderwagen we kiezen dan gaat mijn man internet afstruinen en kijken waar we de goedkoopste vandaan kunnen halen Ga even herrie in de keuken kijken
butterfly luisten goed naar de HA ! ben benieuwd .. misschien krijg je wel een klein billenkoekje zustertje wat top dat het schilderen zo goed gaat ! en leuk leuk leuk babyshoppen !! en wat super dat ze op je werk zo goed reageren !! top !! Kaatje wat een Super nieuws ! wat spannend dat moet gewoon goed gaan komen !! duim duim duim voor jou hier (alweer) honger .. heb alvast de witte bonen in tomatensaus op die ik vanavond had willen eten ... ga snel ff de was in de droger gooien
Zustertje, wel een rare vraag hoor van je manager. gelukkig doen ze niet moeilijk over andere routes. Misschien zelf je vk even bellen voor een afspraak ? Hier is je eerste afspraak iig altijd rond de 8 weken
Hij zei het met een lach op zijn gezicht hoor Ik ben al bij de verloskundige geweest rond de 6 weken en 3 dagen en heb toen bij haar ook een echo gehad. Toen ging ze op vakantie en ik zou wat van haar horen wanneer ze terug zou komen maar ik heb nog steeds niks gehoord. Nu hoorde ik van mijn HA dat ze aanstaande maandag weer spreekuur heeft. Hopelijk kunnen we er dan heen maar heb geen idee en anders stuur ik wel even een mailtje naar haar vervangende verloskundige of zij meer weet.
Zo hier net terug van de ha, tegen de pijn kon ik haar pm geven. Haar amandelen zijn idd ontstoken, haar oren rood van binnen. Verder was er eigenlijk niks aan te doen, en tegen mijn dagelijkse hoofdpijn ook niks behalve niet stressen *uhum*. Man is in België en die verwacht ik pas tegen de nacht dus eet alleen vandaag, straks of home made friet bakken of de pizza in de oven gooien. Moet ik nog bekijken waar ik zin in heb, vandaag totaal geen aan de lijn dag! Mijn lunch ingeruild voor 2x 2 mini afbak pistoletjes met pasta en pindakaas (die 2 heb ik in maaaaaaaaaaaaaaaaaaaanden niet op gegeten en had er nu zin in). @Emma, dank je meid en jij ook beterschap! Hmm lekker bonen in tomatensaus, een idee voor morgen. Hoe maak jij ze? @Butterfly, en billenkoek gekregen van de ha? @Kaatje, succes maandag op het gesprek. @Zustertje, genoten heb ik zeker (ben weer genezen voor de komende maanden haha). Klopt ga op 'vakantie' familiebezoek eigenlijk, voor 17 dagen met mams. Ja mijn man heeft bepaalde periodes dat ie veel moet werken en andere periodes normaal. Fijn dat je werk niet moeilijk is en rekening met je houdt!
@All: was vandaag even snel mobiel aan het bijlezen op het werk... @Butterfly: haha nog druk aan het opruimen geweest vandaag? ik voel de voetjes steeds onderin, en heb de vorige keer bij de vk het hoofdje gevoeld bovenin. echt grappig maar zo ligt Uk dus nog steeds. vraag me af wanneer ie gaat draaien... soms wel wat getrappel aan de zijkant maar dat zakt dan ook weer snel naar onder... @Kaatje: fijn dat je bij het ggz terecht kan! @Hvj: balen van je hoofdpijn! voelde het hier ook weer opkomen dus maar een mailtje naar mn fysio gedaan. hopelijk kan ik daar snel terecht... @Emma: knuff! beterschap @Zustertje: normale werkdag, net thuis en gegeten (restjes van gister) en zometeen schilderen (eindelijk!) Wat fijn dat ze zo positief reageerden op je werk!
@MvE: vervelend is dat hé! @Dimmel: Ik will tussen de 1100-1200 zitten, dus voor mij prima. Als ik heel erg honger heb neem ik nog een plakje ontbijtkoek of zoiets. @MR: 7 ons in een week is best OK hoor, ze adviseren een 0,5-1 kg per week af te vallen. @HVJ: Beterschap! Gelukkig kon je wel eindelijk (!) genieten van je Rittersport @Butterfly: Auw! Wel rustig aan doen meid. Wat zei de HA? Hier ging het goed vandaag, was wel heftig vanochtend. Ben er nog steeds een beetje ondersteboven van. Ik had een brief geschreven aan mijn vader die ik moest voorlezen en daar had ik het toch wel even heel erg moeilijk mee. Ga zo lekker bij m'n mams eten!
@Femke, dank je. Ja idd eindelijk haha. Is ook niet niks he zo een brief! @Hier, weet niet wat de kleine heeft maar ze is constant al aan het trappen *au*
Kom even zwaaien.. Leuke cursus dag gehad, wel vermoeiend. Heb bijgelezen, kom misschien vanavond nog even kletsen..
Nou, wat ik al dacht klopte, gewoon een verrekte spier. Geen billenkoek gehad van de HA. Wel verteld dat ik nog vrij actief ben, en of ik misschien kalmer aan moet doen. Hij schudde nee, als je je goed voelt kun je met mate best alles doen. Verrekte spier overkomt iedereen wel eens. De pijn zakt gelukkig wat af. Vanmorgen een paracetemol genomen en die hielp toch wel. Manlief doet Esmee in bad, en ik ben de vaat aan het opruimen. Tsja, en zo toch een poging doen om wat was te vouwen . Maar verder vanavond weinig plannen. Bank hangen, misschien weer even foto's plakken, even schrijven. @Moppie, nou, de voetjes de hoogte in voelt ook niet altijd fijn hoor . Kan ook erg pijnlijk zijn . @HVJ, hier vandaag ook niet echt een gezond dagje. De tussendoortjes hier waren erg lekker, 2 aarbeienkoeken, en vanmiddag nog een stukje slagroomtaart op de verjaardag. Morgen weer nieuwe kansen toch?
Jawel maar weet niet of het ook zo is geweest omdat ik maandag niet heb gewogen weet ik niet het exacte gewicht
Femke ((( knuffel ))) Butterfly, gelukkig alleen een verrekte spier. Denk wel dat het zo is dat hoe langer je nu bezig blijft hoe sneller je weer hersteld bent na je bevalling.
GADVER wat een *piep*dag! Sorry meiden, heb niet bijgelezen. Heb een verschrikkelijk humeur en loop al de hele dag te vreten! Bah!!!
@MvE, tot vanavond. @Butterfly, fijn dat de pijn aan het wegzakken is. Tjah morgen nieuwe kansen zeg ik elke dag tegen mezelf haha en achteraf klagen dat ik veel aangekomen ben deze zwangerschap pff.