@Lovely, is ook geen goed idee om zo laat nog te eten dat gaat alleen maar zuren in mijn maag als ik zo ga slapen. Zit nu aan een bakje magere yoghurt en daar hou ik het bij.
Rianne.. Goed toch, even doorzetten en je zit binnen 3 weken onder de 100 kilo! Zustertje.. Trusten meid! Drukke dag morgen voor jou.. Melanie.. Misschien is het goed het even los te laten.. Even 2-3 weekjes jezelf plannen op 1500 calorieen zodat je ook wat vaker wat " lekkers" mag pakken.. Het is nu alles of niets en dat werkt blijkbaar eventjes niet..
Que, aardappelen zijn best lekker ! Je kan ook andere soorten proberen he. Iedere soort heeft namelijk een andere smaak. Melanie, een dipdag dus Kan gebeuren. heb ik ook wel eens. Morgen heb je vast de motievatie weer om er voor te gaan. knuff Tot morgen
Goedeavond dames Allereerst een enorme KNUFFEL! aan een ieder die het nodig heeft! O: klein schaaltje vruchtenyoghurt met crunchy T: bh kipfilet, bh kaas T: stuk cake L: bh kipfilet, bh kaas, flesje water T: 2 sneetjes ontbijtkoek T: 2 kleine appeltjes, flesje water D: 5 kopjes thee op het werk A: zuurkool, gehaktbal, glas melk T: stuk cake, flesje spa rood TOTAAL 1660 kcal De kinderkamer heeft de eerste laag latex gekregen. Mooi wit Binnenkort tweede laag, dan evt. derde laag waarschijnlijk om het mooi dekkend te krijgen... Nu nog een leuke kleur voor de dakbalken en kozijnen... Heb zin in chocolademelk maar heb geen chocolade meer in huis
:x de weegschaal gaf 400 gram zwaarder aan als gisteren .:x Zat onder de 1500 calorieen.. ik weet het even niet meer.. Menu: O: schaaltje optimel kwark O2: 2 plakjes kandijkoek. T: 2 mandarijntjes L: 3 boterhammen, 1x kaas en 1x appelstroop. T: appel en sultana A: krieltjes met tuinboontjes en tartaar. Totaal 1200.. Even streng vandaag! Komt het morgen hopenlijk weer goed. Ga werken.. doei!
Goedemorgen *gaaaaap* Ben nog duffie...pfff.. Zo naar het werk en dat wordt een lange dag. Na het werk een vergadering en dan gelijk door om 6 uur lekker naar de kapper. Heerlijk even bijpunten. Daarna op de bank voor Expeditie Robinson ( vind ik zo leuk daar kan ik me helemaal op verheugen) Veel plezier, werk ze en klets ze allemaal !
Goedmorgen, Bedankt voor alle knuffels, en voor iedereen die het nodig heeft: KNUFFEL - KNUFFEL - KNUFFEL Hier was de weegschaal superlief! -1,3 kg! Ben nu 4 ons onder mijn voormalig laatste gewicht! Het harde werken van de laatste dagen is beloont. Vandaag gewoon weer werken, het zal nog steeds wel druk zijn. Gister niet kunnen steppen of wandelen, dus dat gaan we vandaag weer wel doen. Ik heb op de een of andere manier heel veel energie van de week en daar moet ik maar gebruik van maken. Menuutje vandaag: O: Yoghurt met muesli, amandelen, diksap L: 3BB met ham, smeerkaas T: Banaan & appel A: Wrap met kip, mais, ananas, paprika mmmh Daarmee kom ik op 1163. Fijne dag allemaal!
Mogge. Nou gister een balansdag, en vanochtend 300 gram erbij mve ook al zo'n rare weegschaal Ik weet niet of iemand uberhaupt wel eens op het andere forum komt,maar heb er vanochtend even een ei kwijt gelegd het10kgafvallenclubje :: Index
meiden werk ze allemaal! Ik heb vandaag een poets en strijk dagje haha! Vanavond boodschappen doen en dan kan ik andere kaas halen en meer gaan opletten wat ik voorheen dus niet deed! Gisteravond zouden we macaroni eten maar waren pas om kwart voor 8 thuis dus hebben we bami gehaald in de winkel! Menu voor vandaag: O:2 WB met achterham en beker melk T: Kiwi L: 2 WB en 1 BB met Stroop, kaas en jam T: Muesli reep en beker melk A: Macaroni met gehakt, saus en ui T: ?? Kom ik uit op 1162. Maar heb voor 's avonds nog niks. Ga me aanwennen vanaf vandaag om bij de lunch 1 bruine boterham te eten. Morgen weer wegen Fijne dag allemaal!
Goedemorgen meiden! Lekker geslapen, beetje vroeg wakker op mijn vrije dag maar goed. Ga zo lekker een warm bad nemen en mijn haar wassen. Daarna met een vriendin naar de stad, en daarna naar mijn oude werk, ze hebben daar koopavond, dus ga even bijkletsen. Fijne dag allemaal!
Goedemorgen, Ik zit ff stiekem op mijn werk ingelogd ssstttt. Gisteravond niet meer bijgelezen maar zag snel allemaal knuffels voorbij komen. Hier ook een knuffel van mij voor diegenen die het nodig hebben!! Ik zit nu op -1,1 kilo in 3 dagen (eerste 2 dagen 1 kilo en gisteren/vanochtend 1 ons...ach ja) Mijn menu voor vandaag: O: 1 beschuitje met light jam en paar stukje mango T: 2 kopjes wiener melange L: 2 boterhammen met kipfile en light pindakaas T: appel A: gekookte aardappels met sperziebonen en vis uit de oven
Hai dames, Hier een brakke nacht gehad, om 00u gaan slapen en om 01u wakker geworden door pijnlijke maagzuur en de kleine die haar longen eruit hoestte. Bleef met haar wakker tot 4u en toen heb ik d'r in haar eigen bedje gelegd (met haar in 1 bed slapen is gwn niet te doen) en daarna hoorde ik haar nog een paar keer huilen van de pijn en het hoesten. Om 8u kon ik eindelijk slapen maar ze was om 9u alweer wakker dus ook maar eruit gekomen, heb nu een vette hoofdpijn. Net een douche genomen in de hoop dat het afzakt maar niks is minder waar pff. Vandaag: O: gebakken eitje in olijfolie, 2 glaasjes muntthee, 2x vb T: 250ml jus d'orange, 250ml water L: 2 puntjes gezond met kaas, glas optimeldrink T: 250ml water, 2 mandarijntjes A: nog geen idee eigenlijk (misschien weer niks ivm maagzuur)
hvj.. even een tip.. Als je echt zo last hebt van maagzuur zou ik geen jus dórange en mandarijntjes nemen. Kim.. Geniet van je vrije dag! Kaatje.. Beterschap! Wendy.. Mooi resultaat! Femke.. Mooi dat het streng zijn wordt beloond op de weegschaal. Dimmel.. Hier ook een poetsdagje, na 7 dagen er even flink doorheen. *** Vanmorgen met Esmee op pad voor pantoffeltjes en een paar laarzen.. Ze had bruine laarsjes, alleen deze staan niet overal mooi bij dus goed excuus om een paar zwarte bij te halen..ze zijn stoer! Ga nu even boven de stofzuiger en lap er door trekken dan is boven weer klaar. Daarna lekker lunchen.. heb nu al trek!
Goedemorgen dames, Hier vanmorgen niet gewogen, ga ik pas maandag weer doen. O 1 boterham met vruchtenhagel T 2x plakje ontbijtkoek L 3 boterhammen 1x kipfilet 1x kaas en 1x denk jam T peer A cilliconcarne T geeeen ideeeeee Net naar dorp gelopen met de kinderwagen (12 m heen en 12 m terug) ben ik de bruine bonen vergeten. Dus straks (vanmiddag) weer terug
Goedemorgen meiden. Nog geen baby op de arm hoor . Gisteravond in bed bijgelezen dus scheelde nu weer . Gisteravond niets meer gedaan, lekker gedouched toen Esmee in bed lag en daarna heerlijk gehangen op de bank. Resultaat..... pijn is verdwenen!! Lag trouwens vroeg in bed, gisteravond misselijk, moe, weeengevoel, druk beebje... dus een lekkere lange nacht gehad. Vanmorgen flinke boodschappen gedaan. De oppas was er weer dus gebruik gemaakt van de ochtend. Flinke voorraad voor komende 1.5 week, dus kan even vooruit. Daarna nog even geshopt voor wat spullen voor Esmee. Ze moest nog een sjaal, muts en wantjes hebben, en zag nog 2 leuke shirtjes die 50% korting hadden dus jaaaa, kan ik niet laten hangen he. Postzegels gehaald voor de geboortekaartjes. De enveloppen zijn geschreven, dus die liggen ook allemaal klaar. Nog vlaggetjes en balonnen voor de geboorte gehaald, nog wat andere spulletjes. Dus de buit is weer binnen . Plannen voor nu: Esmee ligt in bed en ik ga de 2 koelkasten soppen en vullen. En de boodschappen opruimen natuurlijk, schuur ligt nu vol . En daarna...... relaxen. Moet wel wat was vouwen en de machine aanzetten. @Melanie, het wil echt eventjes niet meer he. Ik denk dat de tip van mamavesmee een goed idee is. Las een pauze voor jezelf in. Je bent in een korte tijd zoveel afgevallen. Toen ik 25 kilo afgevallen was wilde het ook niet meer, ik stond echt stil en de motivatie was er ook even niet. Een pauze inlassen is dan een goede optie. Hoog jezelf wat op, vooral de tussendoortjes, en misschien moet je in de avond nog iets nemen. En inderdaad, ga wat hoger in kcal zitten, misschien heeft dat wel positief effect. @que, 12 m heen en 12 terug????? Dat is niet zo heel ver . Je bedoelde vast wat anders? @Mamavesmee, jij ook weer een shop excuus . Hahahaha heerlijk he . @HVJ, inderdaad, jus niet drinken, en mandarijntjes niet eten. Dat maakt het maagzuur alleen maar erger. Bij mij wel namelijk. Het wekt het zelfs op als ik het niet heb. Dus als je het zo erg hebt zou ik wat anders nemen. @Kaatje, ben op het andere forum nog niet geweest, ga er een kijkje nemen vandaag en lezen. Beterschap.... Ik ga aan de slag!! Esmee is voor ik het weet weer wakker.