Butterfly.. Heerlijk een ochtend wezen shoppen, alleen zijn de boodschappen niet iets te veel van het goede voor jou? Ook geslaagd voor shirtjes, leuk! Elke avond weer spannend! Que..Dacht ook al 12 meter? ******** Hier alles weer lekker schoon, zowel beneden als boven, de was zit in de droger/wasrek en het eten staat klaar om aan te zetten. Vanmiddag lekker knutselen met Esmee..
Zo eindelijk klaar met alles heb eerst de kast wat we in de woonkamer hebben helemaal opgeruimd en uitgezogen, daarna gestreken, de woonkamer en gang gezogen. tussendoor nog met diego gespeeld en kiwi gegeten. Toen naar boven was opvouwen en inruimen, diego gedoucht mezelf verzorgd, net gegeten en macaroni al klaar gemaakt (moeten na mijn werk boodschappen doen) en nu eindelijk zitten. ben blij dat ik nu even zit hoor haha!
@MvE, dank je zal die mandarijntjes laten voor wat ze zijn. Heb verder geen andere fruit in huis en de deur uitgaan gaat niet lukken met een ziek kind. Foto van de laarzen? @Butterfly, klopt jullie hebben gelijk. Ik word er zo gek van die maagzuur dat ik het ff gehad heb, het blokkeert zelfs mijn avondeten wat ik al 2 dagen niet op heb pff. @Rianne, veel plezier met je vrienden. @Que, je beweging al gehad zo te lezen lekker. @Dimmel, fijn he zitten nadat alles schoon is. @Hier, ben KAPOT! Dochter slaapt en ik zit nu pas op mijn luie, heb de keuken schoongemaakt en gedweild, huiskamer gestoft en de 2 wasjes opgevouwen. Moet vanavond alleen nog de wasmachine draaien zodat ik die morgenochtend op kan hangen, en zometeen na de lunch ff stofzuigen hier. Heb me een vette maagzuur weer, zodra het begint heb ik al geen trek meer in eten (nu al 2 dagen geen avondeten op door de maagzuur). Iemand tips voor het avondeten? Ik heb kipfilet uit de vriezer gehaald en groente heb ik nauwelijks in huis (moet boodschappen doen) behalve wortels, aardappels, doperwten en spruitjes.
@Mamavesmee, hmmm ja, was eigenlijk niet van plan de grote boodschappen alleen te doen hoor. Harrold bood al aan het vanavond te doen, maar ja, dan is het brood en vers producten vaak allemaal al uitverkocht. We hadden afgesproken dat ik zou doen wat ik kon doen, wat niet lukt zou hij dan vanavond doen. Maar ja, ik ben eigenwijs..... het ging eigenlijk wel en heb niet alles in 1 winkel gehaald. Dus kon het mooi verdelen ook. En als Harrold boodschappen doen...... dan neemt ie juist net de verkeerde dingen mee dan wat ik bedoelde. Zelf heb ik het lijstje altijd in mijn hoofd, maar voor hem moet ik dan alles uitschrijven , was me teveel moeite . @HVJ, heb je zo'n last van het maagzuur? Meis, ik weet dat je niet van de medicijnen bent maar je mag hier echt wel iets voor nemen hoor. Ik gebruik er zelf een drankje voor van Maalox forte. En het mag gewoon. Als jij door de maagzuur geen warm eten weg kunt weg krijgen zou ik er echt wat voor halen. Ik kijk altijd naar wat erger is voor de baby..... het middel of de kwaal. In dit geval voor jou is de kwaal erger omdat je geen warm eten neemt. Maar goed, dat moet je voor jezelf beslissen natuurlijk. Het is wel erg vervelend in ieder geval, ik had het afgelopen nacht ook zo erg, moest gewoon bijna overgeven ervan. Zo, de boodschappen zijn opgeruimd. Koelkasten zijn schoon, wasmachine staat aan en nu een kopje thee en wat fruit, en dan was vouwen.
Bij mijn dochter had ik het pas na 30 weken maar bij deze zwangerschap is alles vrij vroeg begonnen. Zal mijn man eens vragen naar die Maalox Forte, en idd als het helpt dan zeg ik geen nee. Dat gevoel te moeten overgeven had ik gisteren ook, voelde het eten gwn in mijn keel terwijl ik in bed lag bah. Dank je meid.
Goedemiddag meiden, Wat is er weer veel gekletst! Geen puf om te reageren hoor... Als ik moet werken ben ik een stuk misselijker omdat ik dan druk bezig ben. Maar vind mijn werk veel te leuk om te doen dus heb het er wel voor over en blijf gewoon wat langer hangen bij de clienten is voor hun fijn en voor mij ook Manlief heeft vanmorgen de badkamer deur netjes afgelakt ziet er echt SUPER mooi uit. Witte hoogglans lak ziet er echt sjiek uit Nu is hij naar een bedrijf hier een 15 min met de auto vandaan daar belden ze van dat ze zijn cv op internet hadden gevonden en dat ze een vacature hebben openstaan. Ben benieuwd of het iets is! En daarna rijdt hij gelijk even naar de lidl om de light salami knoflook (ben ik de laatste week verslaafd aan!!!) eet niets anders op mijn brood haha. Morgen komen mijn ouders en broertje eten en een 2 vrienden (stelletje) erg gezellig. Ga een grote pan kip kerrie maken (alles vers dus zelf kippenpoten koken enz) lekker met rijst en een frisse salade. Mijn ma belde gisteren of ik 10 november met haar mee ga met de dag voor de mantelzorg (mijn ma is mantelzorger van mijn vader) en ze mag iemand meenemen we gaan naar een bierbrouwerij (ook proeven maar dan weet ze gelukkig al dat ik zwanger ben) daarna ergens luxe lunchen en dan gaan we zeepkettingen maken met lekker hapjes en een drankje erbij erg veel zin in! En 19 november hebben we een team uitje gaan we 's middags bloemschikken en daarna lekker uit eten. Nou jullie zijn weer een beetje op de hoogte van mijn leventje Lees wel alles hoor van jullie maar gewoon weinig zin enz SORRY Wel een dikke KNUFFEL voor jullie allemaal!
Ben er al uit, het avondeten gaat soep met kipwrap tortillas worden. En nu maar hopen dat ik het op kan, en dat de maagzuur niet boven water komt. @Zustertje, drukke agenda dus maar wel leuk vooruitzicht! Knuff terug @Hier, hoor mijn kleine dus die ga ik uit bed halen en eten geven.
Butterfly.. Het is ook wat he?! Dingen uit handen geven.. Geniet van je thee en fruit. Zustertje.. Er moet hier ook nog het 1 en ander geschilderd worden, kan me er niet toe zetten.. Leuke uitjes in het vooruitzicht. Hier ook altijd de light salami van de lidl.. die is lekker he?! HVJ.. Lekker, wraps en soep! Hoe is het nu met je hoofdpijn. ***** Esmee mocht net een paar chipjes hebben, patatje joppie was er eindelijk in de supermarkt, die meegenomen.. En die is lekkkkkkkkkkeeeerrrrrrrr!!! Ik heb nog een peertje te goed, ga die nu lekker eten! Ipv tuinboontjes heb ik voor mezelf chineese roerbakgroenten gekocht.. Ga alles lekker wokken met saus. Jummie!
Esmee is aan het spelen voor de spiegel . Wat een pret zeg, daar is ze nogal even zoet mee. Ze gaat er voor liggen op de haar buik, op haar zij, wijzen, ze ligt dubbel van de lach. Nou, jullie raden het nooit. Ik heb vanmiddag RUSTIG AAN gedaan . Heb zittende klussen gedaan. Ik spaar zegels van een supermarkt, die ingeplakt, heb de postzegels op de enveloppen geplakt. Ik laat manlief zometeen koken. Die wil bruine bonen, en dan moet er gebakken ui bij ,en rauwe ui, en spekjes wat precies op zijn manier gebakken moet worden. Als er iets is waar ik een hekel aan heb is het ui snijden. En aangezien ik het RUSTIG aan moet doen hahahaha flauw!!!! @Mamavesmee, heel moeilijk hoor, dingen uit handen geven . Heb jij daar nooit last van? @Zustertje, klussen is best leuk he. Hier is manlief ook elke avond bezig en in het weekeinde. Zijn nu met de hal bezig. Zaterdag verwachten we het klaar te hebben. Moest veel gebeuren, maar het is geweldig om het resultaat te zien. Hier een beetje bizarre eetdag . O: 3 cracottes met hagelslag, glas melk, 2 koppen thee. T: 3 blokjes gevulde speculaas. L: de rest van het pak speculaas, glas melk. Gevolg..... geen trek meer in een boterham . T: halve banaan, kiwi, thee, pakje lu contineu koekjes. A: bruine bonen, met gehakt en chilicocarnesaus, vla flip ( alleen yoghurt en vla ) T: geen idee....
Butterfly.. heb ik totaal geen last van! .. Vind dat echt heel moeilijk!! I.d. best lekker dagje, zo zagen mijn dagen er altijd uit, en dan het fruit skippen! ****** Het is een halve peer geworden want Esmee zat lekker van me mee te eten!
@MvE, tuinbonen jummie! En die joppie chips is idd lekker, vind de mango chilie lekkerder. Hoofdpijn komt en gaat, het is de maagzuur die weer hevig terug aan het komen is pfff net voor etenstijd weer grr. @Butterfly, *schouderklopje* voor jou dat je het rustig aan hebt gedaan! Je hebt genoten van je speculaas zo te lezen, lekker! Ik ga koken!
Hey meiden! Hier een slechte dag, heb echt een enorme terugslag van m'n burn out heb me in weken niet zo slecht gevoeld. Heb totaal niet de energie om op iedereen te reageren. Mijn menu voor vandaag: O: kop koffie T: kop koffie, glas water L: 4x bruinbrood, 2x gestampte muisje, 2x hagelsslag T: kop thee, glas water, appel A: 125gram krieltjes, 200gram rode bietjessalade, 75gram kabeljauwfilet T: glas water,thee
@Mamavesmee, tsjah, lijkt me ook niet gezond mijn menu dagelijks te nemen . Dan komt het ook met mij niet goed. Zwangerschapsmenuutje Had het als tussendoortje ook niet moeten nemen. Maar goed, morgen weer een goede dag.... alleen staat het weekeinde weer door de deur he .
HVJ.. vind tuinboontjes normaal ook erg lekker maar zin in wat anders.. Eetsmakelijk meid! Lovely.. Wat vervelend dat je een terugslag hebt.. Doe het rustig aan meid! Butterfly.. haha.. zwangerschapsmenuutje. I.d. weekend weer voor de deur. Hier de weegschaal totaal niet lief, ondanks goed letten op mijn eten.. erg frustie.. En nu weer weekend.. zal na het weekend wel topzwaar zijn! **** Hier het eten weer op.. al trekt mijn maag nog steeds.. Onstilbare honger en dat is vaak niet goed bij mij.. De keuken is weer schoon, vaatwasser draait en de beneden verdieping is gezogen.. Geen was meer dus vanavond relaxen!
@Lovely, dikke knuff meid. Hopelijk voel je je gauw weer beter. @MvE, zo het eten is klaar. Ga zo de kleine op bed leggen en dan eten, man komt iets later vandaag. @Moppie, kiekeboe
Hallo dames, kom ik ook weer even voorbij vliegen! Lekker druk vandaag Even bijlezen... @Kaatje: knuff! wat een lastige situatie meis... En dan ook nog grieperig @Hvj: Tis wat met die kleine! Sterkte, ook met je hoofdpijn! @Butterfly: en en en... is er vandaag wat gebeurd? Lekker rustig dagje dus Heeft het avondeten gesmaakt? Je lunch was in ieder geval smakelijk hahaha @Rianne: waar is dat? Leuke dag gehad? @Patatje joppie: vies @Mango: nog viezer @Nr 66: zoooo smerig! Bah bah bah... voor het eerst dat ik chips vies vind!!! (en mn vriend ook ) @Lovely: wat vervelend hopelijk voel je je snel weer wat beter! Mijn dagje: Ontbijt: 250gr mag. kwark met crunchy en roosvicee laxo Werk: 2wbh stroop, 2vbh 30+, 2vbh kipfilet, 2 appeltjes, flesje spa, 6 thee Tussen: 1 kleine mandarijn Avond: Tagliatelle met gehakt, ui, paprika, wortel, tomatensaus, glas melk Kilocalorieën: 1672 Nu snel pepernoten bakken (glutenvrij want zus is onderweg naar NL en komt ws. vanaaf ff langs, en anders morgen...) en naar het zwembad > aquarobics en even vrij zwemmen ervoor/erna. Druk druk druk... Tot vanaaf!
Eindelijk mijn avondeten zit achter de kiezen, het was lekker! Nu maar hopen dat maagzuur ff gedimd blijft. Vandaag kom ik qua kcal uit op 1380, zo ff snoepen van een witlof (17kcal). Dagtotaal is dan 1400kcal, netjes dacht ik zo!
@Wendy: Hoe hou je dat vol, zo weinig eten? @Kaatje: Beterschap @HVJ: Jeetje zeg, wat een nacht. Gaat het inmiddels beter met de kleine? En met jou? @Que: mooi menuutje! @Butterfly: Gelukkig dat de pijn over is! @MR: hoe was het op de orchideënhoeve? Wat moet ik me daar bij voorstellen? @Lovely: dikke knuff! Hier net lekker het avondeten op, mmmh Wrap! Dat is 1 van mijn favorieten. Heel druk geweest op het werk, was op om 18.00 thuis en heb amper pauze gehad. Ga zo nog even steppen op de wii om wat energie kwijt te raken!
Hey meiden, @ MamavEsmee: Balen dat je 4 ons zwaarder was als gisteren. Ooit echt geen pijl op te trekken he? Hoop dat er morgen weer wat af is! Die patatje joppie chips is echt lekker he? @ Beschuitje: Leuk he expeditie Robinson ik ben er ook weer helemaal klaar voor @ Femke: Super dat er weer 1,3 kg af is meid! @ Kaatje: Balen van de weegschaal zeg dat had ik dus gisteren ook snap er helemaal niks van, en leuk is het niet! @ Wendy: Super dat er al ruim een kilo af is in 3 dagen! Daar doen we het allemaal voor he @ Kaatje: Beterschap meid! @ Hvj: Jeetje wat een brakke nacht! Hoop dat je dochter snel weer beter is, en jij ook! @ Butterfly: Fijn dat de pijn weer weg is meid! Ik doe nog 1 poging en als het echt niet meer wil, ga ik inderdaad maar een tijd op gewicht blijven Vandaag ging gelukkig wel weer goed! @ Dimmel: zo jij hebt een druk dagje gehad! Goed voor de lijn @ Lovely: Vervelend van je terugslag meid! Knuf!!! Hier vandaag een goede dag gehad! Had een balansdag ingepland en heb me er gelukkig helemaal aan kunnen houden Verder een rustige dag op het werk gehad. Heb ik mooi het sinterklaasgedicht af kunnen maken. Vroeg klaar dit jaar meestal is het lastminute werk! Mijn menu van vandaag: O: 2 vitalu volkoren crackers 1 beker optimel drink T: 1 appel 1 kiwi L: 3 meergranen boterhammen met; 10 gram Philadelphia light 30 gram ham T: niks A: 150 gram zilvervliesrijst 250 gram sausmengsel (kipfilet/groenten/chickentonightsaus) Totaal van 937 kcal Liefs