Ik ga niet meer naar het zwembad vanaaf. Heb sinds vanmiddag het idee dat Uk er via mn navel uit wil kruipen. Erg pijnlijk! Vriendlief is met de auto weg naar ons huisje, en dan zou ik dus 20min heen en 20min terug moeten lopen. Ga ik net redden als ik NU weg ga, maar mn tweede lading pepernoten staat in de oven en meot nog 20 minuutjes... Nee... Ik heb echt geen energie meer T: 250ml kwark met 1el bruine basterdsuiker Ah vriendlief komt net thuis, maar ik ga morgen wel zwemmen... Hopelijk doet Uk me dan geen pijn meer Tweede lading pepernoten is klaar! Wel lastig als je weegschaal het niet meer doet. Heb moeten gokken qua gewicht. Had volgens mij 2x zoveel als wat de bedoeling was, en dus te weinig speculaaskruiden. Naja... eerste poging
@Femke, met de kleine gaat het tot nu toe goed (kijken wat de nacht gaat doen). En ik snotter hier! Wii ze! @Melanie, fijn dat het vandaag beter gaat en mooi menu ook! Dank je. @Hier, joeppieeeeeeeeeee tot nu toe geen maagzuur (wat ik wel heb na het eten)!
@Moppie, au hopen dat uk zich rustig houdt vanavond. Hmm lekker bakken, je huis ruikt zekers heerlijk naar speculaas nu!
@Melanie: Super dat het vandaag wel goed ging! Hopelijk kom je weer in het ritme! @Moppie: lekker rustig aan doen meid! Hoe zijn de pepernoten geworden? @HVJ: Whoehoe! Geen maagzuur, maarruh: heb je nou niet gegeten dan? Hier lekker gewii-ed en heb vriendje-lief er nu op gezet. Moet ook een paar kilootjes kwijt...
Moppie: Mmmm pepernoten. Wat zal het lekker ruiken bij jou. Hvj: hoe is het met je maagzuur? Al eens Rennie geprobeerd? Femke: Op zich gaat het prima maar vanmiddag toen ik thuis kwam heb ik toch een rijstewafel met kaaspoeder (snackejack) genomen hoor, had ff iets nodig. Melanie: Thanks. Ben blij dat er al resultaat is want dat geeft weer extra motivatie. Heb mezelf wel voorgnomen om me maandag pas weer te wegen.
@Hvj: jeeej geen maagzuur! houden zo! @Femke: pepernoten zijn nog best lekker, ondanks dat ik er voor mijn gevoel te weinig kruiden in heb. Maar ze zijn best eetbaar hahaha Groot gelijk, zet vriendje maar op de wii... misschien samen spelletjes op de wii spelen. maakt het volgens mij nog leuker! @Huis: ruikt inderdaad heerlijk naar speculaas
Hey meiden, Even hoi zeggen! Ben vandaag met een vriendinnetje gaan lunchen (een tosti!) haha en eventjes wezen winkelen. Weer leuke spulletjes gekocht, had weer wat verkocht op Marktplaats, dus heb niet zoveel extra uit hoeven geven Heb een mooie broek gekocht op mijn vorige werk. Weer even bijgekletst met iedereen, was gezellig! Net even alles gepoetst hier in mijn kamer, zo even de stofzuiger erdoorheen en het is weer schoon! Op tijd mijn bedje in denk ik.... Morgen werken van 12 tot 21.00 uur, en daarna personeelsfeest. Zaterdag weer werken van 9 tot 18.00 uur... Fijne avond!
Sorry dat ik even zo binnen kom vallen, maar ik heb een vraagje misschien weten jullie er raad mee en hopelijk wilt iemand even reageren Ik ben nu sinds 2 weken weer aan de lijn eindelijk gaat het goed en heb ik er echt zin in ! De 1e week ben ik 1.5 kilo afgevallen nu afgelopen week niks! Ben zelfs 200 gram aangekomen, ik wil er echt niet mee stoppen, maar zo is mijn motivatie ook ver te zoeken. Zou voor duidelijkheid even mijn dagmenu neerzetten: O: Magere cruslie met halfvolle melk T: Ontbijtkoek minder suiker L: 2 bruine boterham met mager beleg T: fruit 2 stuks A: 2 aardappelen, elke dag andere groente en elke dag ander stukje mager vlees/vis T: bakje magere yoghert, weekend bakje lays baked 3 liter water ( drink flesjes ) elke dag minstens 45 min lopen En dit al 2 weken allemaal! Ik vind zoooo erg Alvast hartelijk bedankt meiden !!!!!
Je menu ziet er prima uit. In het begin raak je eerst veel vocht kwijt en het kan gebeuren dat je af en toe aankomt ondanks streng lijnen. Gewoon door blijven zetten en op de langere termijn zie je echt resultaat. Succes!
MamavS.. Ik zou als ik jou was wat meer eten.. Hoeveel cruesli en yoghurt eet je? 200 met 4 flinke eetlepels is prima, 2-3 boterhammen met mager beleg, wel zou ik de tussendoortjes " klein" houden.. dus 1x in de ochtend fruit en 1x in de middag. Heb je nog trek neem dan bouillion.. avondeten.. 150-200 gram aardappels, veel groenten evt extra rauwkost en vlees/vis zit je al goed. S'avonds wat lekkers is prima.. Deed ik ook altijd!
Melanie.. Fijn dat het zo goed ging vandaag! Moppie.. Uk doet je pijn.. balen zeg! Esmee kon ook onwijs goed trappen.. Is nog steeds een spring in het veld. Pepernootjes. Lekkerrrrrr Kim.. Je wel vermaakt vandaag! Drukke dagen voor de boeg! Femke..Doe jullie samen aan de lijn? ***** de weegschaal gaf net na het douchen het zelfde aan als gisteren, dan moet er morgen wel wat af zijn! Net een klein kopje choco op.. We gaan zo lekker tv kijken..
Oja.. Zondag gaan we naar een jaar weer chinees halen.. Heb dat altijd gemeden, maar vind dat zo lekker.. Wat vinden jullie lekker en is ook nog redelijk verantwoord?
@mamvs: ik sluit me aan bij de dames hier boven schrijven. Soms gaat het gewoon even niet snel... Hoe frusterend dat ook is. En voldoende blijven eten, anders gaat je lichaam in de spaarstand. Rond de 1100-1300 kcal is een goede richtlijn.
Bedankt voor de reacties al! Ik weet niet precies hoeveel cruslie een klein bakje vol met ongeveer 150 ml melk niet overdreven veel toch? En ik moet eerlijk zeggen ik heb er genoeg aan heb niet meer trek... Heb al zoooovaak gelijnt, niks tot zeer weinig gegeten van allerlei andere dingen geprobeert niks hielp! Nu had ik echt het idee dat dit moest lukken en kom ik nog aan
Je kan ook te weinig eten en daardoor je verbranding stil leggen.. Doe je lichamelijk intensief werk?
Hey Ik kom mijn gezicht ook nog even laten zien. Niet zo lekker in mijn vel en heb een schimmelinfectie :x Morgen even de huisarts bellen. Mijn menu van vandaag : O : 2 br brood halvajam, water T: ontbijtkoek, 1 soesje, 1 koffie L: 2 br. kaas, pasta, bekertje melk T: chocolade ( sssttt ) , koffie A: Hutspot en een jagersburger S: warme chocolademelk ow ja Levi heeft de waterpokken ! vanavond breide de rode vlekjes uit dus zullen morgen wel blaasjes worden Butterlfy, fijn dat de pijn weer weg is. bevalt toch een stuk beter Lovely, knuffel ! Tot morgen
@Maagzuur, te vroeg gejuichd. Ik kan wel janken, man is ook nog niet thuis met de middel. @Femke, jawel heb mijn avondeten wel op. Kom soep en 1 wrap. @Wendy, maagzuur is k*t. Nee geen rennie geprobeerd. @Moppie, helaas feest is over! @Mamavs, aan je menu en beweging ligt het iig niet. Toch doorzetten, meestal zie je het op langer termijn. @MvE, hmmm lekker chinees. Hier ook maar eens doen. @Kaatje, dikke knuff meid.