@Hvj: Aaah meis wat kl*te hopelijk is je man er snel mete het middeltje, en zakt je maagzuur af @Kaatje: eindelijk waterpokken Succes bij de huisarts morgen. Heb je er vaker last van, omdat je het zelf al zo benoemd?
OMG ik sta gwn in brand van binnen , en ben razend omdat man die middel is vergeten te halen :x Hoe moet ik de nacht nu doorbrengen
@MamavEsmee: Lekkerrrrrrr Chinees heerlijk!! Is hier ook al lang geleden! Hier alles weer schoon! Fijn is dat zeg! Ik heb heel veel last van haaruitval, en aangezien ik mijn haar fohn en doe op mijn kamer vind ik dat altijd zo vies. Heel vreemd, maar sinds het afvallen is de haaruitval steeds erger geworden. Kan het daar iets mee te maken hebben? Jullie misschien ervaring hiermee?
Je eet als ik het zo uitreken zo'n 1000-1100 calorieen.. Een boterham extra en meer aardappels zou dan al helpen het iets op te hogen en de verbranding aan het werk te zetten!
@Moppie, ja dat klopt was me ff ontgaan dank je. Zo ik ga ff liggen want word er niet goed van. Dames trusten!
Hey meiden. Hier ik ook even weer. Vanavond ook NIETS gedaan , manlief heeft het meeste werk gedaan. Heb alleen koffie en thee gezet . Ben nu even wat aan het opruimen geweest. Esmee haar badspeelgoed vast verzameld, wil ik morgen even wassen. Het weer lijkt in de badeendjes te komen, en haar badcijfers ( die je aan het bad kunt kleven ) beginnen ook wat stipjes te krijgen. Bha!! Maar even kijken hoe ik het schoon ga maken. Misschien even weken in wat bleekmiddel ofzow? @HVJ, oh jakkie meis, inderdaad, nachtapotheek!! Zou ik ook doen hoor. Weet niet of je er een in de buurt hebt? Bij mij helpt een koud waterijsje soms ook wel een beetje. Ik had vanavond onder het eten voor het eerst maagzuur tijdens het eten, heel vervelend!!! Sterkte komende nacht. @Kaatje, beterschap en kop op meis!! @Mamavesmee, lekker chinees . Tsja, ik denk dat chinees op zich zowiezo wel verantwoord is hoor. En kiezen voor een rode saus is altijd een goed idee. Ik vind de kip kerrie ook altijd erg lekker van de chinees. @Mamavs, je bent nog maar net bezig ook, dus geef je lichaam ook de tijd meid. Je zult niet meteen grote wonderen zien. De ene week zul je ook meer afvallen dan een andere week. Deze week is er misschien wel weinig af en volgende week juist veel. Ik snap dat het niet lichter worden op de weegschaal demotiverend werkt. Maar juist dan moet je doorzetten. Komt wel goed. Welterusten meiden en tot morgen
Moppie, ja ik heb het 3x eerder gehad in mijn zwangerschappen dus weet hoe het voelt :x HVJ. heb je andere dingen in huis ? ginger all, citroenlimonade, vanille vla ? Dat hielp hier tenminste in mijn zwangerschap. of idd even je man naar de nachtapotheek sturen
HVJ.. vervelend zeg! Butterfly... goed dat je lekker niets hebt gedaan.. En chinees verantwoord..? Maar geen saté en bakbanaan! haha.. Kaatje.. Schimmel lijkt me erg vervelend.. Heb het zelf nog nooit gehad , gelukkig! MamavS.. Succes! *** Hier doritos met dip op.Netjes in een schaaltje hoor!
@ MamavEsmee: Volgens mij is bij de chinees niks echt verantwoord. Allemaal veel saus enzo! Ik zou gewoon nemen wat je het allerlekkerst vind! Die ene keer dat je dat dan doet... @ Kim: Haaruitval is vaak een teken van vitamine tekort. Vitamine B om precies te zijn! @ Hvj: Vervelend dat je zo veel last hebt van maagzuur. Ik zou inderdaad even naar de dienstapotheek gaan!
Goedemorgen Dames Voel me al stukken beter in vergelijking met gisteren...alhoewel nog wel het idee dat m'n hart m'n borstkast uitklopt. Mijn menu voor vandaag: O: kop koffie, 2 crackers met kipfilet T: appel, glas water L: zakje noodlesoep, glas optimel,glas water T: glas water, kop thee, plakje indische cake A heb wel zin in stampot oid. T: glas water, kop thee Ik breng zo de kids naar de opvang en neem zelf een dag rust. Moet nog wel wat dingen in huis doen maar dat neemt gelukkig niet de hele dag in beslag.
Vanmorgen weer gewogen en ja weer een halve kilo eraf dus nu -5.5 mijn 1e doel is gehaald Sorry heb niet terug gelezen! Mijn menu Flesje water O: Half stokbroodje met kaas uit de oven met beker melk T: Kiwi en flesje water L: Ander half stokbroodje met smeerkaas 20+ T: Muesli reep met flesje water A: ??? T: ?? Weet ons avondeten nog niet want gaan bij vrienden eten dus is een verrassing!
@lovely fijn dat t iets beter gaat vandaag! @hier goedemorgen! Ben al 1,5u wakker op mn vrije dag. Tijd om op te staan dus
Goedemorgen dames, Hier lekker geslapen. De weegschaal was ook weer lief, met 0,1 eraf! Vandaag nog werken en dan weer lekker weekend!! Mijn menu voor vandaag: O: Yoghurt met muesli, diksap L: 3 Boterhammen met ham, smeerkaas T: Banaan + appel A: Cordon blue, gebakken aardappels, groente. Dit samen komt neer op 1153, heb dus nog ruimte voor een plakje ontbijtkoek oid, ik zie wel. Fijne dag allemaal
Goedemorgen dames, Nou mijn weegschaal was onwijs lief!! Woog woensdag nog 91 kilo en nu 88,6 hihihihihi vind dat wel heel erg lief!! Wat ik vandaag ga eten weet ik nog niet. Zo even met de hond van de buren naar het bos (buurman is door zijn rug gegaan). En dan verder sleutelen aan mijn luiertaart motor. Die moet volgende week op de post. Vanmiddag slaapkamers stoffen en stofzuigen en sleutelen. Voor degene die moeten werken. Werkse!! Fijne dag allemaal
Que en Femke: mooi resultaat hoor! Moppie: Jij bent vroeg wakker op je vrije dag Hier trouwens wel een kilo aangekomen door mijn gesnoep haha, ach ff paar dagen streng en dan is het er wel weer af.