Lovely.. fijn dat het ten opzichte van gisteren weer iets beter gaat.. En die kilo is er i.d. zo weer af! @ weegschaal.. zie mooie resultaten voorbij komen, super hoor! @ menuutjes.. zie ook weer mooie menuutjes. **** Hier een goede lange nacht gehad.. Heb het idee weer wat meer energie te hebben. Wel nog steeds een zere keel.. De weegschaal was vanmorgen erg lief.. Ben er voor de zekerheid een keer of tien op gaan staan om te kijken of het echt wel klopte. 71.5.. gisteren en eergisteren gewoon vocht.. moest gisteren dan ook veel plassen. Menu: O:150 gram optimel kwark met 30 gram muesli ( 180) T: appeltje ( 50) L: 3 boterhammen met mager beleg. ( 300) T: fruit en een klein koekje ( 80) A: Vlaamse frieten en een goulash kroket en rauwkost.. ( 650) Zit dan op 1260..
Jummie mve een goulash kroket! Ben je een beetje grieperig? Ja ben echt blij dat het weer iets beter is, zag het gisteren echt niet meer zitten hoor, dacht echt dat ik weer helemaal aan de grond zat.Maarja het schijnt ook echt zijn tijd nodig te hebben,ben gewoon nog niet beter.
Hai dames, Lieve weegschalen en mooie menutjes, netjes! Nu ben ik ook ziek geworden (griep en migraine, hatsju), net wat ik nodig had nu mijn kleine nog ziek is (NOT). Vandaag dus uitzieken! Huis is aan kant en heb nog eten van gisteren dus hoef ik me daar niet om te bekommeren. Heb eigenlijk zin in een lekker patat mayo pfff. Vandaag geen menu, ga gwn eten waar ik zin in heb. Maar eerst moet meneer opstaan om boodschappen te doen
Lovely.. dat je dat al inziet is een grote stap in de goede richting.. Het gaat met 2 stapjes naar voren en 1 terug. Neem de tijd die nodig is! Ja, ben al zo'n 1,5 week aan het kwakkelen, verkouden, keelpijn, hoesten.. Acht we rommelen lekker door. Goulash kroket is lekker he?! Vooral die van de lidl.. vind die lekkerder dan van de snackbar.
Goedemorgen dames, Hier een slechte nacht gehad. Dane was gisteravond al 3 keer wakker geworden en is vannacht zoals eigenlijk iedere nacht weer tussen ons in beland en ikzelf kon mijn slaap maar niet vatten...ppfff. Gelukkig vandaag vrij dus kan ik altijd vanmiddag nog een tukje meedoen hihi. Mijn menu voor vandaag: O: yoghurt met creusli T: plakje ontbijkoek L: tosti T: 1 liga A: kip tandori T: ik probeer niets maar anders 3 toastjes
Wendy.. balen van de nacht.. Mooi menu! HVJ.. beterschap meid! **** Wij gaan de hondjes uitlaten en daarna weekendboodschapjes halen..
@hvj: beterschap! @mve: jah neem zeker m'n tijd anders zit ik over jaar weer in hetzelfde schuitje. Anders extra vitamines nemen als je zo kwakkelt?Neem zelf wel eens supradyn bruistabletten als ik wat grieperig word. @Wendy: Geniet straks van je middagdutje! Mooi menu hoor . Is Dane een slechte slaper?
Helaas... zit al in het goede ritme voor Uk denk ik Daarnaast heb ik een uur geprobeerd vriendlief wakker te krijgen en uit bed te trappen. Zijn wekker gaat elke 2 minuten vanaf 7uur, dus tsjah, dan ben ik ook wakker
Dane is sinds zijn geboorte al een slecht slaper. We hebben alles al geprobeerd. Laten huilen helpt niet want dan raakt hij zo overstuur dat ie heel zijn bed onderkotst. De nachten dat ie heeft doorgeslapen kan ik op 1 hand tellen. Ach ja, ik heb me er erg druk om gemaakt maar probeer het nu maar los te laten. Ik ken geen enkele tiener die nog tussen zijn ouders in slaapt...
O: crunchy met melk, 1 peer, 1 mandarijn B: 20min wandelen, 45min zwemmen, 20min wandelen (ga ik nu doen) L: lunchen in 't dorp met m'n zussie =) T: fruit! A: we gaan chinees halen Dames, ik ga jullie verlaten dit weekend. Mijn zus is gister in NL aangekomen en komt vandaag hier naar toe. Daarna gaan we door naar mn ouders. Waarschijnlijk haalt vriendlief me zaterdagavond weer op, anders ben ik pas zondag weer thuis. Iedereen een heel fijn weekend gewenst!! Kom af en toe mobiel nog wel even bijlezen
((( knuffel ))) voor iedereen die niet lekker is of slecht heeft geslapen Moppie, veel plezier Que, ziet er leuk uit ! jammer dat het hier zo ver vandaan is
Hey meiden, Hier niet zo'n zin om te werken vandaag. Heb het koud en voel me niet helemaal op en top... Moet werken van 11.30 tot 21.00 uur en daarna nog personeelsfeest, maar blijf niet lang denk ik. Morgen weer om 09.00 uur beginnen... Denk dat ik vanavond nog wel even kom bijlezen als ik een uur pauze heb (is toch veel te lang!) en anders ga ik weer winkelen, ook niet verstandig Fijne dag allemaal! & een fijn weekend natuurlijk!
Kim Quee, ow super gaaf ! Gebruik je daar een speciaal frame voor ofzo? ik maak normaal alleen echte taarten. ja had gereageerd dat het er erg leuk uit zag ! maar helaas te ver weg voor ons
Kim.. Kaatje.. Maandag moet je op 2e gesprek toch? Spannend zeg.. Que.. Wat een leuk idee! Moppie.. Veel plezier met je zussie! En lekker chinees.. **** Hier de boodschappen weer binnen, nu even een flesje water en fruit. Keelpijn wordt alleen maar erger.. bah!