@mve: was bij de lidl, kon naar de AH lopen maar was een beetje laat. Volgende keer beter! Was jouw goulash kroket lekker? Wat super dat je zo goedkoop een broekje van z8 hebt kunnen scoren! Ik kijk soms ook wel eens op marktplaats, maar heb nog nooit iets durven kopen. Vind zelf kleding van barbara farber mooi maar ontzettend duur! @kaatjeat is ook altijd leuk iets verkopen op marktplaats helemaal als je er nog een leuke prijs voor krijgt.
Veel plezier in Friesland Dag kaatje tot morgen verder weet ik het even niet meer. Oja ehmmmmmm hier ook frietes met kroket en een kaassoufle gegeten!! Was wel erg lekker hihihihihi hoop dat de weegschaal mij morgen nog lief vind!! Succes allemaal morgen met de weegschaal! Ben erg benieud hoe het bij jullie is en natuurlijk ook bij mezelf
Lovely.. barbera farber verkopen ze nog voor erg veel geld vind ik persoonlijk.. ik koop voornamenlijk Vingino en z8 via marktplaats. Que.. ook lekker friet op! Kaatje.. ik verkoop ook vanalles via marktplaats. Hier weinig ongebruikte zooi op zolder.. Trusten! **** Ga even een wasje hangen en straks lekker tv kijken.. Stomme voetbal altijd!:x
Ja is nog belachelijk duur op marktplaats! Heb vorig jaar bij kleertjes.com een mooie winterjas voor Nana gekocht met 50% korting! Nog goedkoper dan op MP. Vingino vind ik ook wel leuk! Vooral de spijkerbroeken. Ik wacht op m'n vent die is muziek aan het maken met vrienden, we zouden nog een filmpje kijken, denk Robin Hood. Hebben elkaar deze week haast niet gezien .
Goedemorgen dames, Hier geen lieve weegschaal. Weeg nu 89 kilo. Dus 6 ons aangekomen na die lekkere patat van gister!! Vandaag weer goed opletten. Hoe is het bij jullie??
Nog dichter bij mij hihi.. Hoewel ik nu 100km verderop zit... Gewogen... weer 3-4 kg aangekomen in 2 weken. Als dit zo door gaat kom ik nog 20kg aan tijdens de zwangerschap. En dat met 1700-2000kcal per dag! Maandag weer naar VK en dietiste. Geen suikerziekte dus wat is dan de oorzaak? Houd enorm veel vocht vast en doe mini plasjes... niet fijn!
Het moet zo zijn bij jou denk ik! Ik kreeg ook grote kindjes en mijn lichaam kan niet gewoon bevallen,dus 2x een keizersnee gehad Lukas was 4590 en Jurre was 4145 dus lekkere mannetjes heerlijk hoor hihi Knuffel meid!
Goedemorgen. HIer nog lekker in bed. Liggen tegenwoordig de weekenden tot 10.00 uur op bed. Heerlijk ! Ontbijtje op bed ect Gister na het douchen Levi zijn waterpokken aangetipt met groene zeep en zag net dat die al een soort aan het uitdrogen zijn. Hij heeft er ook weer genoeg nieuwe bij gekregen
Que: Hier ook geen lieve weegschaal, 1 ons erbij en heb gister mijn tussendoortje van de ochtend niet eens genomen. Maar ik heb ook al 2 dagen geen grote boodschap gedaan als je begrijpt wat ik bedoel hihihi. Dat maakt ook echt verschil hoor! Moppie: Je kan ook ineens weer ff stilstaan.... Mama Rianne: waren het geplande keizersnede en hoe beviel de 2e. Ik heb nu een spoedkeizersnede gehad en zou bij een eventuele 2e denk ik voor een geplande gaan. Kaatje: Beterschap voor je kleineman! Hier: Vriendlief is nu boodschappen halen en daarna gaan we ff naar het winkelcentrum. Vanmiddag komen zijn nichtje en vriend eten en gaat ze mijn haar lekker verven en knippen. O ja, en Dane zijn haar ook want dat groeit iedere keer als kool (altijd makkelijk een kapster in de familie hi)
Nope geen geplande! Bij Lukas zeiden ze dat ik een smal bekken had,dus vandaar geen gewone bevalling! Bij Jurre gingen de Gynachologen voor gewone bevalling terwijl ik vanaf het begin wist dat het toch geen gewone kon worden vanwege mijn smalle bekken maar ja daar luisteren hun niet naar,wist natuurlijk ook dat we weer een groot kindje zouden krijgen tja gevoel wat je hebt he!! Het begon op woensdag en uiteindelijk is Jurre savonds nog maar een keer met de KS gehaald,moest ook wel want hij had in het vruchtwater gepoept en zelfs met infuus waren ineens alle weeen weg! Bij Lukas bleef ik op 5 hangen en bij Jurre kwam ik geloof tot 7/8 maar ja met geen weeen en geen indaling van het kindje kan je moeilijk een gewone bevalling doen! Dus allemaal heftig maar ja niks aan te doen!
@Que: Balen zeg! @Moppie: Das vervelend, zou er nog iets aan te doen zijn tijdens de zwangerschap? @Wendy: Wel je haar showen dan, vanmiddag! Hier: De waagschaal was lief vanochtend, weer een ons eraf! En dat terwijl we gisteravond wel gesnoept hebben van tapas! We gaan zo effe boodschappen doen en dan naar Duitsland (wij wonen in de buurt van de grens). Schoonzus & zwager geven volgende week een feestje, even wat lekkere drank halen als kado! We gaan op de fiets naar Duitsland en da's van hier uit 18 km! Mijn menu voor vandaag: B: 2 broodjes met jam, smeerkaas, pindakaas, filet A: Pizza met geitenkaas en champignons Verder weet ik nog niet, maar hiermee kom ik op 1050, weet nog niet precies wat ik in m'n pizza doe. In ieder geval geitenkaas, want die heb ik al gekocht, mmmh zo lekker, maar ook zoveel calorieën. Na ja, moet maar een keertje kunnen!
Dane was geen groot kindje maar hij lag verkeerd en daardoor kwam de ontlsuiting niet op gang. zondagochtend begonnen we weeën, zondagmiddag naar het ziekenhuis, zat toen pas op 3-4 cm. zondagavond gelukkig een ruggeprik (had ze om de 30 sec.), 2 want de eerste zat verkeerd. Ze hadden me toen ook aan weeënversterker gelegen en had maandagochtend rond 2.00 uur had ik pas 6 cm. Toen kon Dane het waarschijnlijk niet meer aan en zakte en stopte zijn hartslag. Ze zijn toen met een slang bij mij naar binnen gegaan om een sneetje te maken in zijn hoofd om bloed af te nemen en zijn zuurstofgehalte bleek te laag te zijn, vandaar spoeskeizersnede. Maar Dane scoorde gelukkig gelijk een 10 hoor.... Ben toch bang dat het bij de 2e ook fout kan gaan dat ik denk ik maar voor een geplande zou kiezen. Hoe ging bij jou het herstel bij beide? O jee....nu heb ik toch in een notendop mijn bevallingsverhaal verteld....sorry!
Goedemorgen meiden, Hier gisteren geen goede dag... maar ik heb besloten me er niet meer zo druk om te maken. Ik denk dat het dan ook weer beter zal gaan. Elke keer van mezelf gaan lopen balen, schiet ik ook niks mee op. Probeer het nu een beetje te laten rusten. Plan wel gewoon menuutjes in van ongeveer 1200 kcal. Maar als ik echt zin heb in iets pak ik het gewoon. Probeer het dan wel te beperken natuurlijk. Nu mag ik het van mezelf niet, en als ik dan op het punt ben dat ik het toch doe, vreet ik alles wat los en vast zit... dat werkt natuurlijk helemaal niet. Zo had ik gisteren een dag van bijna 4000 kcal!!! Gelukkig sinds gisteren maar 3 ons aangekomen dus dat viel reuze mee. Mijn menu van vandaag: O: 200 gram optimel vanille yoghurt 30 gram cruesli balans 1 beker optimel drink T: niks (laat ontbeten) L: 2 meergranenboterhammen met; 1 plak 20+ kaas (24 gram) 1 plak ham (20 gram) 1 beker optimel drink T: 1 appel 2 mandarijnen A: 1 portie lasagne Totaal van 1169 kcal. Liefs
goedemiddag meiden hier zijn we beetje aan het opknappen ... vandaag tim en ik nog niet overgegeven ! gelukkig maar nu weer aan de boterhammen ... hadden een verjaardag vanmiddag maar dat doen we toch maar niet melanie dat is misschien idd maar ff beter .. je moet ook niet boos zijn op jezelf juist trots op wat je al hebt bereikt .. hier gaat het eigenlijk ook beter nu ik het "los" heb gelaten .. mag net wat meer en dan hoeft het soms ook niet eens Kaatje agossie levi veel last van de waterpokken maar goed dat je plan toch gelukt is hahaha ! sterkte moppie ik heb zoooooo veel last van vocht gehad ! ai ai wat deed dat pijn en na de bevalling bleef het nog ff tot ik homeopatisch pillen had om vocht af te drijven en ik was er zo vanaf ! ik gebruik ze nu nog wel eens in de zomer ... helpt echt ! maar weet niet of je die mag nu je zwanger bent ..zit niks engs in .. que jammer dat je aangekomen bent maar een keer vette friet is zoooo lekker over bevallen ... da's minder hier ook een KS uiteindelijk .. tim zijn hoofd zat vast en da's jammer ... volgende keer moeten ze maar wat beter kijken van te voren had een hoop gedoe bespaard !
Goedemiddag meiden.. Hier het weekend relaxend begonnen.. Lekker uitgeslapen tot 9.00, daarna Esmee lekker in de douche.. rustig ontbeten en in de tuin aan het werk geweest. Mijn zusje kwam nog even langs met de kleine. Daarna naar de markt voor vis, loempia's en kaas. Weegschaal was redelijk lief na de friet en chips: + 200 gram ( 71,7) Menu: O: 2 boterhammen 1x appelstroop en 1x light salami T: plakje kandijkoek en een mandarijn. L: 3 vietnamese loempia's/ T: appeltje. A: eten bij ikea.. Denk dat ik de biftiki neem, vind ik altijd erg lekker. & softijsje na Zit ik op 1150 T: We gaan film kijken & hapjes maken, kaas, boterhamworst met augurk, chipjes/zoutjes. ****** Melanie.. 4000 calorieen??? wat heb je allemaal wel niet gehad! Kaatje.. lekker he? Die weekenden! Groene zeep helpt dus goed? Even in mijn achterhoofd houden. Femke.. Goed dat de weegschaal lief was en succes met fietsen! @ bevallen.. Volgens mij zijn er best veel meiden die geen " makkelijke" bevalling hebben gehad. Hier een spoed ks ivm gescheurde placenta.. ben blij dat we er uberhaubt nog zijn.. Morgenvroeg gaan we lekker zwemmen..