@Butterfly: Ben benieuwd hoe het geworden is! En wat een lieve weegschaal zeg! @Melanie: Hele goed ruil Hier staat de Calzone in de oven, ook niet erg gezond, maar heb vandaag al 3600 kcal weggetrapt, gestept, dus het moet maar kunnen. Heb een nieuwe variant met geitenkaas dus ik hoop dat het lekker is!
Bijgelezen. Reageer later, nu mobiel online dus is wat lastig. Leuk om alle verschillende bevallingsverhalen te lezen! @hier wel 6x op de schaal gaan staan. 6x 71.5 ipv 77.5 gisteravond. Huh?? Deze schaal geeft 4kg minder aan dan die van mij, dus 75.5 op mijn schaal. Mijn schaal geeft 5kg te weinig aan tov de dietiste dus 80.5?? 2wk terug woog ik daar 83.3. We zullen zien maandag Fijne avond!
Hai dames, Ben ik ook weer, sinds de ochtend al de hort op. Eerst langs de action daarna met mams naar sm gegaan en tot slot naar de markt, het eten tjah niet echt verantwoord maar wel lekker (paar frietjes met mayo en paar kibbelings met saus). Zometeen een kommetje magere yoghurt nemen om het gezond af te sluiten haha. Hier nog wel snotvverkouden (stop maar niet met niezen) en de kleine hoest ook wel maar minder gelukkig. Ben morgen uitgenodigd voor een geboortefeestje van een vriendin van me maar ga niet, wil mensen niet gaan aansteken daar haha en wil toch uitgeziekt op vakantie gaan. De kleine zo op bed doen (heeft laat gedut in de middag dus mag ze ietjes langer opblijven) en dan bankhangen (huis is gelukkig opgeruimd).
Vandaag: O: 2 mini pannenkoeken met honing, mok wellness thee T: kop koffie met melk, stukje pannekoek en cake L: beetje friet met mayo, beetje kibbeling met knoflooksaus, half blikje cola light T: appel, flesje water A: kommetje magere yoghurt met 1 th bruine suiker B: 2 uur gelopen (deed wel pijn want hoe meer ik liep hoe harder mijn buik werd)
Ben doodop! Wat een vermoeiende dag gehad zeg. Veel gelopen, ben nu de boel aan het opruimen, we waren laat met eten. Straks lekker in bad.....haar wassen en haarmaskertje. Mijn haar is zoo droog de laatste dagen. Vanavond niets meer in de planning. Harrold gaat hier darten met zijn broer, dus lekker avondje voor mezelf . Wij hebben Griekse moussaka gegeten, erg lekker. Manlief heeft gekookt. Ik krijg de laatste week amper een klein bordje eten weg. Tsjee, merk echt dat ik weinig eten op kan. Beebje zit nu echt in de weg. @Mamarianne, zo, een heel verhaal hahaha. Heb het gelezen. Ik zit te wachten tot het gaat beginnen eigenlijk, ook al kan het nog 2 weken duren. Ongie gevoel heb ik al dagen, het rommelt al dagen, maar het zet nog niet zo door . @Melanie, ik hoop eigenlijk ook dat ik na de bevalling lichter ben. Ik had dit niet verwacht hoor. Ik was bang wel veel meer aan te komen, maar ben ook nog erg druk ondanks ik thuis en meer zou moeten rusten. Ik voel me gewoon heel goed, en wat ik nog kan doen wil ik ook doen. En eet gewoon heel gezond, dat heeft echt positief gewerkt. @Bevalling..... zo, hoor hier toch wel pittige bevallingen. Mijn eerste was helemaal niet heftig eigenlijk. Het is heel soepel verlopen moet ik zeggen. Tuurlijk zijn die weeen pijnlijk, maar ik kon ze super goed opvangen. Ik heb er ook wel lang in gezeten, maar dat komt omdat ik langdurig gebroken vliezen had. Ze braken donderdag 11 juni om 07.30, en steeds mini beetjes. Toch naar het ziekenhuis gegaan om te checken of het vruchtwater was en ja, dat was het. Maar kon eerst naar huis om op de weeen te wachten. En dan zit je thuis te wachten, pas die avond om 18.00 uur begin het wat te rommelen en heeeeel langzaam werd het erger. We hebben lekker tv gekeken, ik heb nog gelezen, pas die nacht om 04.00 uur zijn we naar het ziekenhuis gegaan omdat ze om de 4 minuten kwamen. Nou, kon verder toch nog wel lopen en ze dachten toen ze me zagen dat het vast nog wel mee viel. Maar het zette echt door. Halverwege even een dip gehad. Ik kon niet meer, Esmee kreeg het benauwd en lag klem in de buik. Als het niet verbeterde moest ik een keizersnede. Op gegeven moment stonden er wel 5 man rond mijn bed, ik zag Harrold achteraan staan die zoveel wilde doen maar niets kon doen. Door al die mensen rond het bed werd ik even gek. Ik was de enige die aan het bevallen was dus iedereen had alle tijd voor ons . Ideaal hoor . Op gegeven moment grapjes tussendoor. De verloskundige die mij hielp zou om 16.00 uur vrij zijn, ze wilde toch nog wel dat ik voor haar koffietijd bevallen was. Dus grapjes en lachen tussendoor. Maar al die tijd dacht ik: het wordt nog erger, nog veel erger dan dit. En ineens kreeg ik te horen dat ik persen mocht . Ik had echt iets van: nu al??? En toen ging het ineens heel snel. Ik heb geloof ik dikke mazzel gehad als ik alle andere verhalen zo hoor . Ik moet nog even aan de slag hier!! Tot laterrrrr
Hey hoi allemaal. Een tijdje terug heb ik hier meegekletst maar ben ik gestopt omdat ik het vermoeden had dat er iemand uit mijn omgeving meelas. Ik ga nu een nieuwe poging doen, alleen wat anoniemer. Ik wil eerst een kilo of 20 kwijt, daarna zie ik weer verder Ik ga dit doen DMV calorieën tellen. Ik zit zelf aan 1300 per dag te denken. Geen idee of dat te veel of te weinig is.
@Butterfly. lekker moussaka. Lukt me hier nooit zo lekker. @Rooibos, de meeste zitten hier tussen 1000 en 1400kcal. Ik zou het een tijdje aankijken en als je niks afvalt eens even kijken of je niet meer of minder moet eten, kwestie van puzzelen. @MvE, hoe was het bij de ikea? @Moppie, gezellig met je zus of niet? En meid die vocht krijg je er allemaal wel af, maak je daar geen druk om. @Hier, maandag weer op de weegschaal op de sportschool.
Rooibos, welkom en succes Ik baal Ferry ging om 13.00 uur ff bij zijn broer naar de pc kijken,had een virus. Hij is nu dus nog niet terug. :x Om 20.00 uur zouden mijn schoonouders,zwager en zusje hier zijn om sinterklaaslootjes te trekken. zusje moest overwerken,is nu onderweg en de hele schoonfamilie inc. Ferry laten me dus mooi zitten
Rooibos welkom Butterfly.. Fijn toch dat je gewicht mooi blijft.. Scheelt straks een hele hoop werk meid! Ben benieuwd naar de foto's! Kaatje.. Balen zeg!!:x HVJ.. Lekkere dingen lees ik. Melanie..Daarvan misselijk? Gek he?! ****** Hier een ritmiddag.. Mot met Erwin ..Bah, hebben we bijna nooit!
Zo, mijn haartjes zijn weer lekker geverfd. Een beetje bruin/rood/paars. En de kleine man heeft ook weer een lekker hanenkammetje. Ik heb me vandaag niet echt aan mijn sonja menu gehouden... O: 2 beschuitjes met aardbeitjes T: niets L: handje macademiamix en halve bruine pistolet met gekookt ei T: niets A: beetje patat en 1 pitabroodje sla met kip en knoflooksaus van light mayo T: misschien een glaasje rosé met paar olijven
@ Rooibos: Welkom en succes met afvallen! @ Kaatje: Balen zeg! Hoop dat ze zo alsnog komen... @ MamavEsmee: Mot met je man is nooit leuk. Nu weer opgelost of nog niet?
@Kaatje, balen meid. Zou ze zeker wat van zeggen! @MvE, idd lekker maar niet gezond haha. @Wendy, foto?
Ben een film aan het kijken op rtl 5. Man belde net of ik iets nodig had, dus heb gezegd dat ik zin heb in frietjes van de Mac *oeps* en nu maar hopen dat ie daar geen zin in heeft.
Rooibos: welkom en succes. Hvj: hihi ik zal morgen proberen een foto te maken. Hier: net 2x gebeld voor halloween. het enige dat ik heb om weg te geven zijn nijntje koekjes haha. Kleine ligt al op bed dus maar een prop tussen de bel gedaan. Het gekke is dat er net gebeld werd en er 4 jongens van een jaar of 14 voor mijn deur stonden met capuchon op en ook een met zo'n gangsterdoekje voor zijn mond. Vriendlief deed open en zit helemaal onder de tattoos dus denk dat ze ff schrokken haha. Ach ja, ze waren wel beleefd dus hebben ze ook een nijntje koekje hihi........
Hvj, *oops* Wel lekker!! Wendy, ik ben ook benieuwd naar een foto Ik zie het al helemaal voor me. Stoere jongens die een nijntje koekje krijgen
@Wendy is goed. Hahaha hoe stoer je ook bent een nijntje koekjes kan er altijd in.. @Rooibos, hij is nog niet thuis dus ben benieuwd of die het gehaald heeft of niet en anders dubbel oeps.
Ik kom even zwaaien en menu plaatsen! Mijn menu: O: bakje yoghurt, kop koffie T: kopkoffie L: 2x bb met kipkerrie T: 3 glazen water. bakje chips A: 125gram rijst, 100gram kip en bak salade T: 3 lollies, 2 glazen water. Neem zometeen nog een bakje yoghurt
Pffffff wat een avond.... we liepen echt uit met alles. Vervolgens Esmee ook laat op bed. Na een paar minuten begon ze te huilen, steeds harder. Dus maar eens gaan kijken. Ze had gespuugd, ze was gaan staan en had het uit haar ledikant gedaan en niet in bed ( op wat spatters na ). Ze vindt dingen snel "bah", scheelt wel werk hahaha. Haar uit bed gehaald, hele vloer onder de spuug, ledikant ook. Loop met haar naar beneden, ze hikt nog wat na en ineens een grote golf spuug over mij heen, hele wc deur onder de spuug . De net gedweilde vloer in de gang ook . Nou, de boel schoongemaakt, Esmee schone kleren aan, bed toch verschoond. Spuug spatters stinken ook en Esmee weer op bed. Ze is niet ziek, teveel gegeten denk ik. Ze was meteen weer vrolijk ook. Daarna in bad gegaan en nu...... doodop. Ben echt kapot en ga zometeen maar lekker naar bed. Manlief is aan het darten hier, die vermaakt zich wel. En het rommelt weer gigantisch hier in de buik. Hopen dat het nu door gaat zetten...... maar jah . slaap lekker meiden!! @Rooibos, welkom!! @Wendy, hahahaha wat zullen die jongen opgekeken hebben . Hier ook geen halloween, maar sintmaarten. @Mamavesmee, oh balen, mot is niet leuk! Hoop dat het snel weer opgelost is meid. Wel gezellig bij Ikea gehad verder? En nog wat leuks gekocht? @HVJ, oepsssss, maar wel lekker!! Hier vanmiddag ook friet gehad. We hebben een patatje "catamaran" gehad. Was erg lekker. Patat groot met speciaalsaus en 2 frikandellen, alleeen voor mij veeeeeeel te veel dus de helft weggegooid. Hoe is het met je maagzuur? @Kaatje, oh dat is niet leuk dat ze je laten zitten. Gelukkig uiteindelijk nog wel gekomen dus. Vanmiddag was ik in de snackbar in de stad...... en daar wordt sinds kort papatje kapsalon verkocht. Daar hoorde ik jou eens over , weet nu dus wat het is. Het komt nu pas hier heen.