10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 5

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Butterfly, ahh arme Esmee.
    Lekker kapsalon !
    Had eerst zwager zijn naam,maar die wilde ik niet dus snel terug gegooid haha nu smoeder.

2. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Zit nog even aan een bakje popcorn en een glas cola :).
    Mijn kaken zijn gewoon moe van het kauwen ;).

Alles weer klaar gezet voor het geval we naar het ziekenhuis moeten. Heb een sterk voorgevoel dat het wel eens kon gaan gebeuren dit weekeinde. Begin een zeurend gevoel te krijgen wat doortrekt door mijn bovenbenen. En de kleine is zoooo rumoerig.
    Zucht.... ben er ook gewoon klaar mee.

Ik duik mijn bedje in!!

@Kaatje, hahaha en niemand zag het?
    Is ook niet leuk als je iemand hebt die je niet wilt ;).

3. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Oh schiet me ineens te binnen.....

@Beschuitje, je bent in Drachten????
    Ik werk in Drachten ;). En je bent bij me in de buurt hahaha. Nou ja, een halfuur rijden dan :p.
    Gezellig in Drachten he :)

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Butterfly.. duim dat het doorzet.. Thanx voor je reactie op mijn foto op hyves..:D

Hier alles weer ok.;) We hebben, er komt een vrouw bij de dokter gekeken, zielig!:(

5. zustertje

zustertje Niet meer actief

meiden ik ben net thuis van een lange drukke avonddienst ga snel mijn bed in want morgen vroeg moet ik weer werken.
    Maandag gelukkig vrij!

Tot morgen middag

liefs

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Butterfly, nee waren eerst gaan trekken zonder zwager en svader erbij.maar omdat ik hem trok zei ik "nou oke we wachten wel :D "
    Spannend meis.mocht het doorzetten vanacht. Succes !

Tot morgen :)

7. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

hai dames, hopelijk heeft iedereen een goed weekend gehad!
    ik ben weer thuis, dus ga even bijlezen :p

@Femke: ze is in augustus geemigreerd naar zweden maar kwam nu even een weekendje over. volgende keer is met de kerstdagen :)

@Emma: beterschap!!! de ziekenboeg is goed vertegenwoordigd volgens mij...

@Beschuitje: hoe was het in Friesland? Ik zit nu weer 20km van Drachten af ;)

@MamaRianne: ik weet het niet, misschien moet het inderdaad zo zijn...

@Kaatje: het zet dus door, de waterpokken. Gelukkig maar! Heeft hij er veel last van?

@Zustertje: leuk he, dat shoppen! Wanneer hebben jullie weer een echo?
    Werk ze morgen!!

@Bevallingsverhalen: heb al zoveel horrorverhalen gehoord. vanmiddag begon een tante alles op te ratelen en kreeg alles in detail te horen, met als afsluiting: het was echt niks! nee joh, zo ongeveer een totaalruptuur en alles wat op een horrorfilm leek, maar het was niks!
    Ene oor in, andere oor uit! Geen enkele bevalling is hetzelfde. En ja, het doet gewoon pijn. PUNT!

@MamaRianne: uhm, dat was wel heftig, zo'n lange aanloop naar de bevalling... moet ook vermoeiend zijn geweest!
    Maar ach, het feit dat je alsnog voor een derde zou willen gaan zegt me al genoeg ;)

@Hvj: goed om te lezen dat het al wat beter gaat. idd goed uitzieken voor je op vakantie gaat!
    De harde buiken bij het lopen vallen me de laatste tijd mee gelukkig. Merk wel dat Uk af en toe protesteert en dan echt naar beneden zakt om het mij moeilijk te maken. En ik begin te waggelen merkte ik tot mijn grote schaamte :p Jij ook al of nog niet?
    Wel lief die man die belt of je nog iets nodig hebt! Hier vraag ik heel lief of ie voor me winegums wil halen bij het tankstation, en dan krijg ik als antwoord dat ik ze morgenochtend maar zelf moet halen omdat ie niet aan mijn rare eetgewoonten midden in de nacht toe gaat geven. Naja, kortom, volgende dag heb ik geen zin meer in winegums, dus op zich heb ik wat dat betreft een verstandige (en erg nuchtere) vriend :p

@Rooibos: welkom! 1300 is prima om mee te starten! je hebt minimaal 1100-1200kcal per dag nodig. Succes met afvallen :)

@Wendy: halloween? komen ze daar ook al voor aanbellen tegenwoordig? hmzzz weer iets nieuws...
    Sint maarten ben ik al wel op voorbereid, hoewel ik in 5 jaar tijd nog nooit iemand aan de deur heb gehad...

@Lovely: hoe is het vandaag?

@Butterfly: ach jeetje, niet fijn zo'n ziek meisje! Naja, niet ziek, misschien eten verkeerd gevallen. Of heeft ze spanning vanwege de aankomende bevalling misschien? Kinderen merken meer dan jij denkt ;)

===

@Zus op bezoek: was super gezellig, maar natuurlijk veel te kort. Kon het niet maken om nog een dag te blijven want heb haar al 2 dagen "ingepikt" en ze moet ook tijd met mn ouders doorbrengen en met mn broer die er vanaaf ook was. Dus vanaaf heeft vriendlief me weer opgehaald.

@Mijn gewicht/vocht: ik weet niet meer wat ik moet geloven. 77,5 in de avond gister (wel na een week obstipatie en een grote afhaalchinees maaltijd), en 71.5 in de ochtend. ok ik kon 's ochtends voor het eerst deze week naar het toilet, maar ik kan echt niet 4 kilo (als we er van uit gaan dat het toiletbezoek een kilootje heeft opgeleverd :p) eraf hebben gezweet vannacht??? Ik vind het allemaal zo vreemd...
    Ik heb geen hoop meer voor een lieve schaal bij de dietiste maandag, want mijn schoenen pasten daarnet bijna niet meer en mn vingers doen pijn dus houd echt veel vocht vast. onderbenen steken, bovenbenen beginnen op te zwellen :( Voel me gewoon een ballon...
    Maandag maar om blaasontstekingtest ofzo vragen bij de vk, en misschien plaspillen als het nodig is. Weet het anders ook niet meer :(

@Eten:
    O: krentenbol, snee suikerbrood, kom mag. yoghurt met crunchy, wit broodje met hagelslag (ooppppppppps wat een ontbijt!) & kop thee
    T: -
    L: appelpunt van de Mac, kop thee, bakje fruit
    T: 2 thee, glas water
    S: wat chocolaatjes bij mams, glas sap
    A: 2 aardappeltjes, paar boontjes. geen trek vanavond.
    T: paar chocolaatjes en koekjes thuis.

weer een standaard moppie dagje dus :p

Meiden, ik duik er zo in. Weltrusten!
    Morgen hebben we allemaal een uurtje extra vanwege de wintertijd he ;)

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja hij heeft last van jeuk. Vooral alles in zijn broekje ( hele pielie en balletjes onder ) en onder zijn haar. Douchen brengt verlichting, dus doen we nu dagelijks ( krijgt hij helaas wel weer een droog huidje van )

9. Neentje

Neentje Niet meer actief

@butterfly, aah Esmee toch. Hopelijk is het omdat ze teveel gegeten heeft en niet ziek wordt. Hmm jou patatje klinkt ook lekker. Maagzuur gelukkig vandaag geen last van gehad, hopelijk behoort het tot de verledentijd (zal wel niet). Spannend hoop dat het doorzet bij je.

@Moppie, ow dat heb ik ook wel eens dat de kleine het me moeilijk probeert te maken en vaak ook duwen tegen de blaas bij het lopen. En waggelen hou maar op, ook hier the same thing *shame*. Fijn dat je het gezellig had met je zus.

@Hier, nog een patatje van de Mac op en nu lig ik op bed. Constant niezend, voel de hoofdpijn ook opkomen dus ga zo slapen.

10. steenbokje

@Kaatje: best zielig dus. heb je wel een verkoelende lotion, als dat helpt?

@Hvj: vooral als ik na het eten opsta van de bank/stoel, dan zakt Uk vrijwel direct naar beneden. Zwaartekracht? Erg vervelend...
    Waggelen, ik schaam me, maar het loopt zoveel prettiger hahaha... ik moet de hakken maar afzweren en platte schoenen blijven dragen, hoewel ik dan nog meer waggel...

11. steenbokje

Ben ook bekaf dus duik er in. Morgen weer een dag ;)

12. Rooibos

Rooibos Niet meer actief

Hvj, was er friet? ;)
    Ik lees nu van wel, heerlijk!

Kaatje, wat laat. Maar beter laat dan niet toch? :)

Lovely, lekker menuutje meid.

Butterfly, wat zielig!!
    Vind het altijd zoo sneu als kinderen ziek zijn :(
    Ik hoop dat het door heeft gezet voor je.

Mve, gelukkig maar. Ja een hele zielige film is dat :(

Zustertje, ik zie dat je zwanger bent! Beetje laat maar alsnog gefeliciteerd.

Moppie, waar woont je zus?
    Ik hoop dat de weegschaal maandag een beetje lief is. Verwarrend hé zo?
    Wat vervelend dat je je zo opgezwollen voelt. Ik zou het zeker aankaarten bij de vk.

Zo, ik zoek mijn bed maar weer eens op. Ben ziek geweest en heb nu de nawëen nog. Kriebelhoest...
    Oh, volgens mij hoor ik mijn zoontje :$ dat is mooi op tijd ;)

13. Neentje

Neentje Niet meer actief

Mogge dames,

Hier zijn dochter en ik al om 7u (nieuwe tijd) wakker, ff wennen met die uur achteruit. Net ontbeten samen en nu ff bankhangen, meneer slaapt nog. Als die wakker wordt ff kijken wat we gaan doen vandaag, dochter's koffertje is al ingepakt!

Vandaag:

O: bruin puntje met kaas, glas optimel, kop thee
    T: appel, flesje water
    L: meergranen pannekoek met stroop, kop thee
    T: 2 mandarijntjes, flesje water
    A: nog geen idee

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.
    Was vanochtend 600 gr. lichter :D Zit nu op 73.7

Moppie, ik stip het nu aan met groene zeep, helpt erg goed

Rooibos,dat is ook wel zo hoor maar het is in de schoonfamilie altijd zo dat ze te laat komen en geen rekening houden met anderen

Butterfly, nog steeds een baby in je buik ?

15. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Goedemorgen dames,

Jullie zijn gister nog laat doorgegaan zeg...nog niet helemaal bijgelezen hoor.

Hier een goede nacht met Dane. Gisteravond na een uur werd ie al huilend wakker en is vriendlief naar hem toe gegaan en is ie weer gaan slapen. Kwartier later weer wakker en ben ik naar hem toe gegaan. Gelukkig ook weer gaan slapen. Dacht na een half uur "nou, waar blijft ie" hihi....maar nee hoor, vanochtend om 5 uur (oude tijd) lag ie omgedraaid boven de dekens nog slapen. Alleen hoorde hij mij binnenkomen...ach ja, toen nog maar ff lekker bij mij in bed want vriend ging er uit omdat ie vandaag gaat wrakvissen ver in zee.

O ja, weegschaal was lief. Maandagochtend begonnen met 64.5 en vanochtend 62.9...joepie!!

Nou, genoeg over mezelf....ik ga eerst jullie ff bijlezen.

Menu vandaag:
    O: 2 plakjes ontbijtkoek met boter
    T: aardbeitjes
    L: bruine pistolet american file
    T: bakje japanse mix
    A: kipfile met champignons en ui, salade

O ja, en ik zal straks nog ff een foto maken van onze haartjes hihihi

Fijne zondag allemaal en tot straks!!

p.s.
    Ik vind jullie een gezellig clubje, meiden..

16. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

All.. zwaai!

Wendy.. gezellig he?!:D

17. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

@Butterfly: wat een avond zeg!

@Kapsalon???

@Moppie: Fijn dat ze er nu even was! En het vocht vast houden zeker bespreken, is niet goed je lijf.

@Rooibos, hoe oud is je zoontje?

@ Wendy: wat een lieve weegschaal!

Hier geen lieve weegschaal... 6 ons erbij. Maar eigenlijk kan het niet anders, want heb gister veel te veel en te laat gegeten. Kwam in totaal op 1700 (!) kcal... Dan kan ik ook niet verwachten dat er iets afgaat hé;)
    We gaan vandaag wandelen met m'n mams en de hond, als het droog blijft tenminste. Mijn moeder had nog een mooie route van 10-15 km, dus dan heb ik m'n beweging ook weer gehad.
    Ga zo eerst aardappels schillen, we eten vandaag zelfgemaakte friet! :)

Menuutje voor vandaag:
    O: Yoghurt met muesli, amandelen, diksap
    L: 2 woudlopertjes met jam, smeerkaas, filet, pindakaas.
    A: Frietjes met kipnuggets (3) en satékroket

Fijne dag allemaal!

18. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Nou, hier de foto's. Wel van mindere kwaliteit want ik heb ze gemaakt met mijn mobiel...

Dit is de kleine man met zijn kortgewiekte koppie

Bekijk bijlage 104747

19. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    En ik....(heb natuurlijk eerst 20 foto's gemaakt tot ik een beetje een leuke had hihihi, je kent dat wel..) Ik had eerst lichtbruin. De kleur is in het echt feller hoor. Ben snotverkouden en dat is te zien aan mijn ogen.....ach ja.

Bekijk bijlage 104749

20. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Maarre.....nu wil ik natuurlijk ook een foto van jullie hihih.

Deel Deze Pagina