@Wendy: Goed dat je in een week tijd al zoveel eraf hebt! Enneh, het is hier zeker heeeeeeeel gezellig! Ik haak hier even in, want jullie hebben weer zoveel gekletst! Nog leuke plannen voor vandaag? Ik ga vanavond uit eten met m'n mams, en nog 2 andere oud collega's van mijn eerste werk. @Mel: Jaaaaaaaaaaa steppegras! (Kan beter een strippenkaart nemen daar!) Hopelijk kom ik niet al te veel aan, want het gaat net zo lekker de laatste weken. Dus ik probeer het overdag zo min mogelijk te houden, en vanavond goed op te letten. Met de nadruk op 'proberen' Verder eigenlijk geen plannen voor vandaag, misschien nog even naar een vriendin maar dat zie ik nog wel... Fijne dag allemaal!
Wendy, heerlijk ventje ! Kapper heeft weer goed werk verricht bij jullie ! Kapsalon : Een bakje met patat, salade,kipfilet/shoarma,gesmoltenkaas en knoflooksaus. en dit allemaal bij elkaar Nou vooruit, ook een foto van ons
Kimmetje: Bedankt. En jij heel veel plezier vanavond Kaatje: Aaahh wat een leuke foto! Geweldig die kuiltjes in zijn wangen.
@Wendy, leuk wat de kapster heeft gedaan en mooie kleur. Beterschap meid, lieve weegschaal ook! @Kim, veel plezier vanavond. @Kaatje, beterschap met Levi. @Butterfly, hopelijk kunnen slapen ivm Esmee.<
Wendy, dank je wel Schattig he die kuiltjes. Heeft hij van mij,maar bij mij zie je ze bijna niet meer
Goedemorgen meiden, @ Kaatje: Toch nog gelukt dus met lootjes trekken wij hebben dit jaar geloot via internet, dus teruggooien was geen optie. Is niet erg, want ik heb wie ik wilde Vervelend dat Levi zo veel last heeft van de waterpokken. Maar straks ben je er mooi vanaf! Mooie foto van jullie zeg! Jullie stralen @ Butterfly: Arme Esmee, en arme jij. Fijn dat ze in ieder geval niet echt ziek is. En meteen weer vrolijk was. Wel balen dat je daarna weer overnieuw kon beginnen met poetsen @ MamavEsmee: Mooie film he, komt een vrouw bij de dokter maar inderdaad wel heel zielig! @ Moppie: Fijn dat het zo gezellig was met je zus. Bevalt het haar goed in Zweden? @ Wendy: Mooi resultaat al op de weegschaal meid! Wat een lieve foto van je mannetje! En mooie foto van jou ook! Mooie kleur, je haar zeg! @ Femke: Jij begint op tijd met aardappels schillen. Geniet maar lekker van je frietjes lekker is dat he @ Kim: Hahahaha hebben ze daar geen stempelkaarten? Bij elke 10 euro een stempel, en bij 10 stempels een keer gratis eten? Zou voor jou erg voordelig zijn Geniet er maar lekker van! Hoe is het met je lover? Hier ook weer uit mijn bed gerold. Weegschaal was erg lief ondanks dat ik gisteren uiteindelijk op 1500 kcal zat. 1,1 kg eraf in 1 dag. Wist niet wat me overkwam op de weegschaal (had gehoopt gelijk gebleven te zijn) Net ontbeten (ik weet het, laat, maar het was lekker warm in bed) en ik ga zo douchen. Kom echt laat op gang vandaag, maar dat is niet erg, want ik heb niks gepland. Lekker luierdagje dus. Mijn menu: O: 1 krentenbol 1 beker optimel drink T: niks L: 2 meergranenboterhammen met; 20 gram filet americain 1 appel 1 beker optimel drink T: 2 mandarijnen A: 2 bordjes erwtensoep (lekkerrrr ) Ik ga vandaag ook de rest van mijn reep chocolade opeten (50 gram witte chocolade) Totaal van 1257 kcal. Liefs
Nog steeds een baby in de buik. Beebje was gisteren erg rumoerig, voelde lichte krampjes onder in de buik en in de lies/bovenbenen. Echt die eerste lichte weeen die ik bij Esmee ook voelde. Het wordt wel elke avond wat heviger, maar zet nog echt door helaas. Onrustig geslapen, dat wel. Moest vaak plassen ook, maar na 02.00 uur is beebje wel gaan slapen en ik ook. Vandaag is ze ook wat rumoerig, steeds harde buiken ook, en lichte krampjes steeds. We hopen dat het dan vandaag door gaat zetten whahaha!!! We zien het wel, voor hetzelfde loop ik zo nog een week . Weegschaal weer lief , weer 100 gram lichter. Heb erg veel geplast dus zal wel vocht zijn ook. Manlief is met Esmee naar de schuur gegaan, hij gaat opruimen en Esmee spelen. Ik kan dan de woonkamer even zuigen en dweilen, en opruimen. Vanmorgen boven ook al gezogen en gedweild. En er ligt hier een mega bult was , dus ook druk met de was. Verder vandaag zeer weinig in de planning, vanmiddag bankhangen denk ik . We hebben nog allemaal films in het geheugen van de tv staan ( afgelopen maanden opgenomen ) en nog niet gezien. We komen de dag zowiezo wel weer door .
Hvj, fijne dag vandaag! Kaatje, super! Jammer dat je schoonfamilie zo is Heb je evrder wel een goede band met ze? Wendy, heerlijk joh zo'n nacht! Ik begrijp dat het 'normaal' niet zo soepel gaat? Lekker menuutje!! Mooie foto! Ben je niet bang dat je herkend wordt? Of vind je het niet erg als er bekenden/mensen die je niet leuk vind meelezen? En wat een prachtig mannetje heb je. En super mooie ogen. Femke, jammer meid Gelukkig weet je wel waar het aan ligt Lekker zo'n stuk wandelen! Doe je dat vaker? Mijn zoontje wordt bijna 5. Mijn dochter is 3. Kimmetje, veel plezier vandaag! Kaatje, ook een mooie foto. Ben jij ook niet bang dat je herkend wordt? Melanie, ook een mooi menu! Butterfly, succes nog even met de laatste loodjes en voor als het zover is.. toi toi toi Zo, ga zo even boodschapjes doen. Zoonlief wil pepernoten bakken dus ik moet even e.e.a in huis halen daarvoor. Fijne dag allemaal!!
Hvj: makkelijk joh zo'n "eigen" kapster. Het is het nichtje van mijn vriend dus lekker gewoon bij mij thuis en bleef ze met haar vriend gelijk gezellig eten. En voor Dane is het vertrouwd dus die bleef heel lief zitten. Kaatje: ik zie dat in zuid holland woont, waar? bij mij in de buurt hihi?? Melanie: 1.1 kilo in 1 dag???? nou, daar is mijn resultaat niets bij haha. Butterlfy: rustig dagje zegt ze dan! hhihihi jij kan echt niet stilzitten hé? Ik hoop voor je dat de kleine er snel is want hebbie weer wat te doen hihihih Hier: net mijn opa en oma uitgenodigd voor sinterklaas. En wat een rot weer zeg.....
Melanie, thanx. Wilde het ook online doen,maar sfamilie is niet zo handig op de pc Butterfly, nog een beeb in de buik dus. Heb er ook wel een goed gevoel over dat het snel gaat gebeuren Heb je het maar gehad toch Rooibos. Nee. Svader en zwager kan ik niet uitstaan. smoeder is niets mis mee hoor, ook heel lief met Levi..maar wordt een beetje kriegel als ik haar teveel zie Zijn bij jullie de winkels open ?
Zo, de vloer in de woonkamer/keuken is ook weer schoon . Zit nu even aan chocodikje. Lekker . Soort liga koekje met chocolaagje ( 2 koekjes 186 kcal ). Ennnn.. met calcium bereid dus best gezond . Heerlijk zeg, dat uurtje extra vandaag. Ben mooi opgeschoten, dus vanmiddag nog weinig huishoudelijke klussen. Tsja, de was. Maar die wast op volle toeren en de droger staat ook steeds aan, dus kan steeds al wat vouwen. Nog even strijken vanmiddag. @Wendy... euh nee, ik kan echt niet stil zitten nee . Probeer steeds wel even te relaxen hoor, maar er maalt van alles in mijn hoofd wat ik dan zou willen doen. Ben gewoon liever lekker bezig, gaat de tijd was sneller he . @Kaatje, ja, kijk uit naar het moment dat de "bevalling" achter de rug is en ik lekker kan knuffelen met de kleine. Zometeen een groentesoepje maken en pistoletjes afbakken met ham en kaas.......lekkerrrrr!!
@Rooibos: sinds kort in Zweden. Niet zo erg ver weg dus maar was de eerste keer dat ze weer in NL was. @Hvj: al druk aan het pakken? Hoe gaat het vandaag met jullie? griepje al uitgeziekt? @MvE: *zwaait terug* @Femke: morgen naar de VK en heb al puntenlijstje gemaakt om te bespreken... @Wendy: wat een schattig kereltje! & jouw haar ziet er super mooi uit die kleur! Foto's van mij (saaaaai) zie je in mn album bij de buikfoto's @Kimmetje: veel plezier vanavond! @Kaatje: prachtige lach heeft Levi zeg! en een knappe mams @Melanie: bevalt haar super, gelukkig Geniet van je chocolade! Ik ga de chocopasta pot plunderen vandaag hahaha @Butterfly: nog niets? geduld... hopelijk zet het snel door! @rest die ik niet heb genoemd: *zwaai!* @Hier: heb last van vocht, tintelende vingers/onderbenen en soms ook bovenbenen, dikke voeten bij het opstaan, veel drinken maar weinig (en donker geconcentreerd) plassen, en gister zag ik heel wazig. heb de auto 5km voor huis aan de kant gezet en vriendlief verder laten rijden want het was alsof ik scheel keek, en dat al 90km vol gehouden he! maarja vriendlief had 2 biertjes op... ben vandaag ook erg duizelig steeds... morgen alles maar bij de vk bespreken. moet ook weer naar de dietiste dus ben benieuwd naar mijn gewicht! Menuutje: O: schaaltje magere kwark met crunchy en 1 peer en wat roosvicee laxo T: 1vbh choco, 1vbh honing, halve plak kaas, kop thee L: pasta, heb honger! en daarna weet ik het nog niet. we gaan straks ook naar ons huisje. vriendlief gaat de wc betegelen en ik ga de kinderkamer voor de tweede keer in de latex zetten
@Moppie... tsaaa geduld, is soms wel lastig hoor. Kan ook nog wel even duren natuurlijk. Enne, rustig aan meisje. Zo maar even goed eten jij want duizelig lijkt me ook niet goed. Weet ook niet of het vele verschil maakt, maar de verloskundige hier in het dorp heeft me gezet op 11 november als uitgerekende datum, maar het ziekenhuis 14 november. Omdat het maar 3 dagen verschilde heeft de verloskundige het op 11 november gehouden. En ik heb die datum gehouden in mijn banner. Sta nu dus op 38 weken en 4 dagen, terwijl het ook kan zijn 38 weken en 1 dag. De bom barst vanzelf!!!! Hahaha
Oh... ik zag gisteren ineens van die zakjes warme chocomel in de kast liggen... geen idee waar ze vandaan komen (zullen er al wel een tijdje liggen), maar nu ik weet dat ze er liggen heb ik er ontzettend zin in... Staat helaas niet op hoeveel kcal er in zit.
Tsjah, maarja als je het wachten gewoon echt zat bent... Kan het me wel voorstellen hoor. Door alle "kwaaltjes" vind ik het ook niet echt prettig meer zo, terwijl ik wel gewoon kan genieten van het getrappel in mn buik, maar alles er om heen hoeft voor mij gewoon niet meer... Over 9 weken voel ik me waarschijnlijk net zo als jou hahaha Maar meis, voor het zelfde geld moet je nog 3,5 week! Stel je voor... pfffttt... ik hoop echt voor je dat het snel doorzet. Met hoeveel weken ben je van Esmee bevallen? @Duizeligheid: weet niet waar het aan ligt. bloedsuikers zijn in orde, bloeddruk was bij elke controle 100/60 en de laatste twee keer 110/70 dus ook dat is prima. duizelingen komen toch voor bij ineens dalende bloeddruk? alleen dat vocht irriteert me zo enorm! heb net al even zitten googelen (moet ik dus NIET doen!) en kwam bij pre-eclampsie uit. alle symptomen... zucht... maar ik wacht morgen gewoon af, even urineonderzoek vragen misschien omdat ik ook zo vreemd plas. geen druk op mn blaas lijkt het, en erg weinig + donkere urine. zal ook wel met het vocht vasthouden te maken hebben...
@Moppie, ik heb gelukkig weinig vervelende kwalen gehad. Alleen de astma die nogal rommelig is geweest. Daar kunnen ze pas wat mee doen als ik eenmaal bevallen ben. Maar het wordt nu gewoon zwaar, ik ben in de avond kapot, Esmee heb ik ook nog rond lopen. Klein stukje lopen en ik moet gelijk plassen. Ik wil gewoon mijn eigen lijf weer terug, en het gewone leven. Ik vind zwanger zijn geweldig, en geniet ook echt van de bewegende baby in mijn buik, maar na 38 weken ben je er wel klaar mee. We zijn er gewoon klaar voor, en het is wachten tot de bevalling begint. Van Esmee ben ik bevallen na 39 weken en 2 dagen. Dus 5 dagen eerder. Kan me voorstellen dat je je toch wel zorgen maakt, helemaal als je dingen gaat googlen waar je niet happy mee bent. Snap dat wel, probeer het niet te lezen. Je maakt je alleen maar gek joh. Als ik vocht vast houdt plas ik ook vrij donker. Maar heb deze zwangerschap eigenlijk geen last van vocht vathouden gehad, alleen mijn trouwring past even niet meer . Vingers zijn iets dikker blijkbaar!
Zoo, rustig hier op de zondagmiddag. Esmee ligt inmiddels in bed en de lunch is op! Lekker kopje groentesoep gehad en 2 kleine pistoletjes met ham en kaas in de oven. De was vordert aardig, al heel wat gevouwen en opgeruimd. We hangen nu nog even wat dingen in de hal, ga nog even foto's plakken, relaxen dus!!! En ja, hier inmiddels ook hondeweer .
*kijkt naar buiten* Ja hier is het ook hondeweer... bah heb geen zin meer om naar ons huisje te gaan. vriendlief ligt al de hele ochtend op de bank met hoofdpijn en nu "even" in bed. ik begin ook een wat zeurend hoofd te krijgen en heb een halve zak haribo achter de kiezen toch maar even voor de pasta gaan denk ik, iets gezonder
hey meiden zie dat iedereen lekker met zijn zondagse dingen bezig is ! hier tim vanmorgen om 8.45 nieuwe tijd maar wakker gemaakt toen vond ik het wel genoeg .. geen last mee gehad dus al veel gedaan nu ff niks en straks lekker uit eten met een stel meiden ! heb er super zin in iedereen nog een fijne zondag en tot morgen