@Wendy: Nice! @Kapsalon: Klinkt lekker, maar ik wil niet hoeveel calorieën dat is @Rooibos: we hebben het wandelen afgeblazen, het is hier zulk slecht weer, sta nu te wii-en met vriendje-lief @Butterfly: Oeh spannend @Moppie: Laat je maar goed nakijken bij de VK, want dit klinkt allemaal niet goed! Frietjes zijn hier de 1e keer gebakken en kunnen mooi afkoelen voor vanavond. Mmmh, ze roken nu al heel lekker... Mijn mams komt vanmiddag een bakkie doen (ipv het wandelen) en blijft dan gezellig eten.
@Emma: zijn jij en tim weer helemaal beter? veel plezier straks bij het etentje!! @Femke: ik loop al zo lang te kwakkelen, maar ga morgen alles wel voorleggen bij de vk. heb ook al een week steeds last van zeurende hoofdpijn maar kan ook een griepje zijn. wil niet bij het minste aan de bel gaan trekken zolang ik me verder nog goed voel
Pfff... wat een gezelligheid hier (NOT) Mot met Roland over... ja waarover eigenlijk? Niks!!! Ik ben net stampvoetend naar boven gevlucht (voel me net een klein kind) en het geroepen dat ie zelf maar erwtensoep moet maken en ik vandaag niet meer naar beneden kom. En daar zit ik dan... boven! *zucht* Ik verveel me nu al... Maar ik ga me niet laten kennen... mij ziet ie voorlopig niet. Het is maar goed dat die reep choclade beneden ligt en niet boven, anders wassie nu al op geweest!!!
Rooibos.. Je was vroeg vanmorgen! Je zoontje is i.d. mooi optijd! Handig dat op Zondag de winkels open zijn! Geniet van de pepernootjes haha.. HVJ.. mooi menu vandaag! Inmiddels duidelijk wat de plannen zijn? Wendy.. Goede nacht gehad dus! Voel je je meteen een stuk beter. Wat leuk dat je vriend diepzee vist. Heeft hij ook zelf een boot of gaan ze in gezelschap op een grote boot? Hier in de familie ook zeevissers voor de hobby. Vanavond verse kabeljauw op het menu? Wat een knappe koppies! Hier geen recente foto van mij op de pc.. Wat gezellig dat je met jou opa en oma Sint vierd.. Hier vieren we het met schoonouders. We gaan geen lootjes trekken maar hebben cadeautjes voor Esmee en natuurlijk een kleinigheidje voor schoonpa en ma. Femke.. Je bent actief met bewegen, dat is hardstikke goed. Je menu ziet er lekker uit. in het weekend moet friet kunnen he?! Kim.. gezellig dat je lekker uiteten gaat! Wanneer is de volgende date met hunk! Kaatje.. wat een knap stel zijn jullie.. Je straalt zoals Melanie ook al zei. Melanie.. Mooi menu hoor! Geniet van je chocolade.. Zakje chocolade melk is denk ik 106 calorieen.. van Nestlé? Butterfly.. zit elke ochtend vol spanning te wachten op je post.. Laat je je vent even een berichtje doen als je bevallen bent? Je mag mij ook sms'n dan post ik het hier wel! haha.. Druk met het huishouden lees ik.. Vanmiddag dus lekker relaxen., hier draait de was ook met volletoeren.. Vanavond nog een bonte en is alles weer lekker weg! Moppie.. Misschien moet je zoutloos gaan eten? Je hebt het in best wel ernstige mate niet? Nog aan de klus gegaan of blijf je lekker thuis vanmiddag? Emma.. geniet van je meidenmiddag, gezellig! Hier ook geen last gehad met Esmee.. 8.00 nieuwe tijd haar uit bed gehaald. ******** Zo ben weer helemaal bijgelezen.. Was echt veeeeeeel!!! De weegschaal was na gisteravond ( kaas, worst/augurk en doritos met dip) wel aardig voor me.. + 400 gram maar wel nog onder mijn streef 71.9 Menu vandaag: O: 150 gram optimel yoghurt met 30 gram muesli en een peer. ( 230) T: 2x cola light en ijs met wafel ( 200?) L: cup a soep erwtensoep en bounty ( 350) T: 2 mandarijntjes en thee/light ranja ( 50) A: 1/2 loempia van het huis met babi pangang en 200 gram bami goreng ( 550) ( andere helft eet ik dan morgen middag ) Zit dan op een totaal van: 1393.. Wel een beetje een rare eetdag maar goed.. Wel hebben we vanmorgen zo'n dikke 2 uur gezwommen.. Dus voldoende beweging gehad lijkt me zo.. Misschien straks nog even een stukje fietsen als het hier droog blijft.. Vanavond lekker chinees halen, nu al zin in!!!
Melanie.. Wat vervelend dat je mot hebt.. En het gaat nergens over? Of willen jullie beiden gelijk halen? Via hyves kun je leuke spelletjes spelen, hoe je je in iedergeval niet te vervelen!
@MvE: lekker zo lang zwemmen! Ik eet vrijwel zoutloos. ben ik gewend vanwege dieet van mn vader, en vind zout ook niet echt lekker. ik gebruik zelf iig geen zout bij het koken, maar weet wel dat het veel in brood zit enzo. Maarja... echt veel last van vocht heb ik niet hoor, het tintelt gewoon en mn vingers zijn stijf. het is nog niet zo als de plaatjes van oedeem die ik op internet voorbij zie komen, niet super gezwollen voeten en handen, alles lijkt normaal maar voelt stijf... morgen weten we meer Bluh moet morgen ook de griepspuit gaan halen... geen zin in...
Moppie.. Wat bagatalisseer je het toch?! Het zit je wel dwars dus moet je er wel wat mee hoor!! ( probeert streng te kijken..) Hopenlijk hoor/weet je morgen meer bij VK en Dieetiste!
Hey meiden. Net even een uurtje foto's geplakt. Ben ik weer een stapje verder. We gaan zo een bakje koffie drinken, ik ga voor warme choco denk ik, stukje gevulde speculaas . Esmee slaapt nog. Zo weer was vouwen en ga vast strijken denk ik. Hoeft dat vanavond ook niet meer. @Mamavesmee, haha nou, pb me je nummer maar!! Manlief weet niet eens hoe hij op het forum moet komen hahaha, dus dan kun jij de rest berichten . Oh lekker chinees vanavond. Wij eten Japanse yakitori. @Melanie, hahaha, kan me voorstellen dat je je dan klein voelt . Meningsverschil? Ik ben ook vaak koppig als ik mot heb met mijn mannetje. Vanmiddag zeuren we ook al steeds op elkaar voor de gek. Op gegeven moment zegt hij dan: "heb liever dat je niets meer zegt." Ik: "nou okeej, dan zeg ik de hele dag niets meer, bekijk het maar!". En toen moest er een stoel naar zolder die ik niet kon tillen hahaha. Dus ik naar de stoel wijzen, en naar hem en de zolder. Hij heel flauw: "heb geen idee waar je het over hebt". Dan schieten we in de lach en is de lucht weer geklaard . Niet te lang alleen boven zitten, is ook saai op jullie vrije dag!!
@MamavEsmee: Goede vraag! We hebben toevallig net gesmst (1 smsje heen en weer maar goed), had hem daarna gestuurd wanneer ik weer een zoen van hem kreeg (heeel dom maarja), vervolgens niks gehoord, maar hij is nu voetbal kijken. Heb vorige week op dat feest goed gepraat met zijn beste vriend, en die vertelde dat M. stoer doet, maar eigenlijk een heel klein hartje heeft. En als hij eenmaal voor een vrouw gaat doet hij dat met volle 200%, maar hij kan tot de tijd dat hij er zeker van is, heel terughoudend/voorzichtig zijn. Doordat hij veel heeft meegemaakt in vorige relaties. En dat begrijp ik eigenlijk heel goed, is ook wel herkenbaar voor mij. Maar ik weet niet zo goed hoe ik het moet aanpakken, omdat ik niet achter een vent aan wil lopen, maar schijnbaar heeft hij dat wel nodig ofzo, ik weet het niet... Wil heel graag met hem afspreken, om hem beter te leren kennen, maar weet niet zo goed hoe ik het moet aanpakken... Iemand tips? (Heb dit stuk 3x getypt, omdat mijn internet ermee stopte grrrrrrrrrrr)
@Mel: Balen zeg van die ruzie! Wist niet eens dat je ruzie met Roland kon krijgen Maar euhm, ik zit hier ook te shagerijnen op mijn kamer in mijn uppie hahaha.
@ MamavEsmee: Waren niet van nestle geloof ik (maar kan het niet nakijken aangezien ik boven zit ) maar zal niet heel veel verschil in zitten per merk neem ik aan. Vind het wel stom dat het niet op de verpakking staat hoeveel erin zit... @ Mot met Roland: Ik loop me al de hele dag te ergeren aan allerlei kleine dingetjes. Hij zou gisteren al stofzuigen. Niet gebeurd, dus ik hem vanmorgen eraan herinnerd. Krijg ik meteen zo'n antwoord van: Ja, rustig, doe ik straks wel... Daarna moest ik even op internet iets uitprinten, staat de verkeerde printer (we hebben er maar 1, dus snap niet hoe het kan) als standaart printer ingesteld en doet ie het dus niet. Aangezien ik het geduld van mn moeder heb gekregen had ik al bijna de printer uit het raam gegooid. Zegt ie doodleuk: je hebt ook de verkeerde printer gekozen. Ik: Hoezo verkeerde printer, we hebben maar 1 printer... Hij: Ja, dat zie je toch!!! Je moet die andere hebben. Vervolgens komen we weer beneden, moest ik ergens een handtekening opzetten (moet iets opsturen) pen weg... ligt altijd op dezelfde plek, nu niet. Had ie m ergens voor gebruikt en niet opgeruimd. Dus ik zeg (enigzins geirriteerd) Stel je voor, dat je een keer iets opruimt als je het gebruikt hebt... Dat schoot natuurlijk bij hem weer verkeerd. Nouja... uiteindelijk kregen we dus mot om niks... en zit ik nu boven. Valt me mee, dat ie nog niet naar boven is gekomen, meestal duurt dat niet lang.
@ Kim: Ruzie krijgen met Roland is ook niet zo makkelijk, maar ruzie krijgen met mij wel Fijn dat je nu in ieder geval weet hoe het zit met M. Maar ik kan je niet echt tips geven ben ik bang. Zou hem denk ik gewoon bellen/smsen of hij zin heeft om wat te gaan drinken ofzo... kun je daarna alsnog zien. Heb je in ieder geval laten zien dat je m leuk vind.
whahaha ja sorry, aard van het beestje, maar ik wacht gewoon rustig af tot morgen, en hoor dan vast meer van de vk tot morgenmiddag 17:10 houd ik stijf vast aan de 71,5kg bij mn moeder op de schaal gisterochtend (dus 75,5 op mijn schaal en 80,5 zou het moeten zijn bij de dietiste) en hopelijk kom ik niet al te ver boven de 83,3 van 2 weken geleden uit! moet dan zometeen wel even in de benen komen en een rondje gaan wandelen (vriendlief moet mee, rondje bos!), want heb een halve zak haribo leeggegeten
Eigelijk moet ik nu ongeveer aan de soep beginnen... denk niet dat Roland dat doet, want die weet niet hoe dat moet... Misschien dadelijk toch maar weer naar beneden gaan
@Mel: Ja inderdaad, ook wel fijn dat zijn beste vriend zei dat hij echt toe was aan een vaste relatie, omdat z'n broers en vrienden bijna allemaal al gesetteld zijn, samen wonen etc. Haha inderdaad ruzie om niks! En wat dat geduld betreft, dat zit in de familie! Heb ik dus ook totaaaaaaaaaaaaal niet. En ik had ook ruzie met m'n printer een paar weken terug, heel het papier zat er tussen gefrot, en kreeg het er niet uit. Nu heeft ons pap 'm net eindelijk gefixt want ik werd er niet goed van! Ga maar naar beneden en geef 'm maar een kusje
Ben het met kim eens, gewoon naar beneden, hem een kus geven en aan de soep beginnen wel even laten weten hoe hij reageerde! Zitten mokken boven heeft gewoon geen zin, zonde van je vrije dag meis!
@ Kim: Ik geloof dat dat geduld een strijb-kwaaltje is! Ik ga denk ik idd maar naar beneden, heb inmiddels ook wel zin in een stukkie chocola
@Mel: Hahaha ik vrees het ook! Neeeeeeeeeeeeeee geen chocola! Neem maar een hap van Roland hahahaha (Is een stuk gezonder)