10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 5

Discussion in 'Algemene clubs' started by Mama Rianne, Aug 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

2011 is ook een stuk duurder! ik zou in eerste instantie voor een tweedehands gaan, maar die zijn ook nog 4-500 euro. deze (wandelwagen, kinderwagenbak, maxi cosi cabriofix en voetenzak) heeft me uiteindelijk 595 gekost (mazzeldagen prenatal, en dan bij de BD bestellen tegen laagste prijs garantie).

Het kamertje kostte 349,- totaal, en heb maar een paar "dure" spulletjes gekocht zoals een dekentje, lakenset, hoofdbeschermer van teigetje en de rest allemaal merkloos/goedkoop van de BD.

Ik heb sinds januari elke week 30 euro in een pot gestopt om de kinderspullen van te kopen, en zo rond mn uitgerekende datum moet dat 1600 euro zijn. daarvan heb ik het meeste gekocht. Mijn moeder heeft de box betaald dus kom ongeveer wel uit met mijn spaarcentjes.
    Ik heb het ook wel verdiend toch :p Stoppen met roken is niet makkelijk, maar het loont echt wel als ik zie wat ik heb kunnen kopen :)

Ik koop daarnaast ook geen merkkleding, geef zelf helemaal niks om kleding of schoenen. We hebben geen nieuwe auto, geen nieuwe motoren, en werken beiden hard voor ons geld.
    Helaas heb ik een uitzendbaantje. Had het graag anders gezien. Gister ook de discussie met mn zus gehad. Zij verdient meer dan het dubbele van wat ik verdien! *schrik*

Uk gaat ook geen merkkleding krijgen straks :p Zit nu wel steeds op MP te speuren maar heb nog niks leuks hier in de buurt gevonden. Ook voor positiekleding ben ik rond aan het kijken, maarja dan zie je bij de BD weer een paar shirts van MamaLicious voor 11,- per stuk, dus daar ga ik het dan niet voor laten. Stond gister wel met mn zus spijkerbroeken te kijken en ze liet me een passen. Zat heerlijk, maar kostte (na 25% korting) nog 60,-. Dat geef ik er gewoon niet aan uit. Werd uiteindelijk eentje van 30,- en dat vind ik al duur haha...

Tsjah... een ieder legt zn prioriteiten elders. Ik wil graag nieuwe spulletjes op dit moment, ook mede doordat de BD niet duur is! En daarnaast, die kinderwagen wordt ook bij NR2 wel gebruikt, zo ook de commode en het ledikantje, toch? En de kleertjes ook :p Ach, we zien wel hoe het loopt!

2. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Aaah loempia, yum! Was het lekker?

Nee ben niet meer weg geweest. vriend kwam met knallende koppijn uit zn bed en heeft op de bank liggen slapen en daarna nog een uurtje in bed. ik had ondertussen een zak haribo leeg zitten vreten en voel me nog misselijk :p neem nu ook een paracetamolletje tegen de koppijn want heb het al de hele dag uitgesteld. morgen weer een dag hoor ;) schilderwerk wacht wel :p

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Bedje en commode.. We hebben inbouwkasten dus geen kast nodig.. Esmee heeft een kamer met rood/wit gestipt behang , pipschilderijtjes en dekbed.. erg lief al zeg ik het zelf!:D

4. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    @ MamavEsmee: Lekker genoten van de chinees dus! Goed zo! ;) En morgen nog een keertje! Lekker...

@ Butterfly: Ik kan me voorstellen dat je nu wel uitkijkt naar de bevalling. Het is natuurlijk niet de leukste bezigheid, maar het moet nu eenmaal! Als het snel gebeurd ben je er ook sneller weer vanaf :D En kan je lekker genieten van je babymeisje... Ik hoop voor je dat het snel doorzet meid! Alvast heel veel succes! ;) En... geniet maar lekker van je speculaas meid!

Hier net gaan hardlopen. Pfff... in het begin ging het goed, en hield ik het goed vol, maar aan het eind wilde het niet meer zo. Maar goed, we zijn weer even geweest. Ben best wel trots op mezelf. :D

Morgen werkoverleg en morgenavond een soort van vergadering met de apotheker en een clientenpanel (van 8 clienten)... We gaan kijken of er dingen zijn die we moeten verbeteren, en wie kan dat nou beter aangeven dan de clienten zelf?! Word een echte hoofdpijnavond ben ik bang...

Morgen dus op het werk avondeten. Denk dat ik maar een maaltijdsalade ga halen. Ik ga me in ieder geval proberen niet te laten verleiden door de friettent of de chinees (die beide tegenover de apotheek zitten)

5. MamavEsmee

6. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    @ MamavEsmee: Ziet er leuk uit zeg :D

7. MamavEsmee

Voor die 250,00 incl matrasje!:D

Ik ben trouwens wel echt van de merkjes ( kleding) helaas een dure hobby..:)

8. MamavEsmee

Melanie.. Verstandig dat je een salade neemt.. Eten je collega's wel friet of chinees?

9. zustertje

zustertje Niet meer actief

@Mamavesmee nu ben ik wel benieuwd naar Esmee haar eigen kamertje heb je daar foto's van?

Kleding gaan wij niet veel kopen voordat het kindje er is omdat we niet willen weten wat het is.

10. MamavEsmee

Die staan op de andere laptop.. zal die zo even voor je aanzetten!;)

11. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Tja ben er wel achter dat ik me in het weekend niet moet laten gaan met lekkere dingen want dan is het gelijk mis *bloos*
    Dus maar zien hoe we het gaan doen,teveel lekkere dingen op 1 dag werkt niet bij mij dan vind ik het te moeilijk om het de volgende dag weer op te pakken,dus we moeten het anders gaan aanpakken iig!

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    tot morgen :)

13. MamavEsmee

Rianne.. Genieten van wat je hebt gehad en weer doorgaan!

Kaatje.. tot morgen!

14. zustertje

@Kaatje tot morgen slaap lekker!

@Mama rianne anders met jezelf afspreken dat je in het weekend 1500 calorieen mag en niet meer

@Mamavesmee als het niet teveel moeite is hoor!

15. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    @ MamavEsmee: Is maar 1 collega bij (alleen 2e apotheker) en wat zei eet weet ik niet... Is denk ik ook afhankelijk van wat ik doe ;) Dus dat maakt het al wel makkelijker. Ik ben ook wel naar de foto van Esmee haar kamer :D

16. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    Waarom snappen mannen niet dat je vrouwen (mij in ieder geval) niet alleen moet laten en er een zak chips langs leggen.

Roland trekt een zak chips open, eet er 3 handjes uit, gaat boven tv kijken en laat de zak OPEN, naast me op de bank liggen...

17. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hai dames,

Ben ik weer, en wat hebben jullie getetterd zeg! Hier in de middag wat in huis gedaan en daarna op de bank een paar films gekeken. Tot slot mot gehad met man met als gevolg een groot stuk vel van mijn linkerwijsvinger eraf geknipt (was bezig met de schaar en keek ff niet en hopa) *au*, het doet nog steeds pijn en brandt.
    Verder zijn de koffers (van mijn man en dochter) ingepakt, morgen de mijne aan de beurt na het sporten s'ochtends.

Het eten ging vandaag ook niet zoals het moet, avondeten was friet/vissticks/loumpia's *foei* en als afsluiting (door irritaties weer) chocolade gepakt.

Zag dat jullie het hebben over babykamers en kinderwagens, hier babykamer Nick met leen Gulliver ledikant van Ikea en wagen wordt Phil&Teds.

Verder niet uitgebreid gelezen, sorry!

18. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    tja denk niet dat dat werkt! haha ben ik een lekkere vreetzak voor :p

19. MamavEsmee

@ kamer.. Esmee. Kan de foto's niet terug vinden op de laptop. De gewone computer staat op zolder achter de knieschotten en die ga ik niet pakken.. Zal morgen nieuwe fotootjes schieten!;)

HVJ.. AUW!:(

20. zustertje

Dat zeg je helemaal verkeerd je moet niet nu al zeggen ik denk niet dat dat werkt je moet het gewoon DOEN ;)
    Anders is het ook niet raar dat je weegschaal na het weekend niet lief meer is :$:)

Share This Page