10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 5

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Mamavesmee, ja precies hetzelfde behang :), zelfde bedje.
    Zou zo mijn Esmee haar kamer kunnen zijn, of de babykamer. Die kast willen wij dus ook kopen, waar je de luiers etc in hebt staan.
    Maar nu een dagje Ikea trek ik niet meer, en durf ik ook niet meer hahaha.

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    mve, vrolijk kamertje !

3. zustertje

zustertje Niet meer actief

@Mamavesmee Super leuk kamertje!

@Butterfly Als ik ga bankhangen wordt ik zo lamlendig heel vervelend maar ja!
    Sterkte met alles!

De meeste hadden vanmorgen een lieve weegschaal ik ook gelukkig ;)
    Vanmorgen de verloskundige gebeld eigenlijk konden we pas volgende week maandag op het spreekuur komen maar dat kwam voor mij niet goed uit en we willen het zaterdag tegen mijn opa en oma enz vertellen want dan zijn we in het midden van het land en we willen het persoonlijk vertellen.
    Daarom mogen we woensdag komen heeft ze in een andere praktijk een afspraak kunnen maken in de pauze van die verloskundige erg lief zo kan ze bij ons een echo maken.
    Arnold is aan het behangen in de bijkeuken en hij heeft mijn gasfornuis helemaal uit elkaar gemaakt en goed schoongemaakt.
    Zo komen ze onze leaseauto ophalen die gaan we echt heel erg missen! Daar betaalden we 200 euro per maand voor maar dan hadden we alles gratis zal wel even wennen zijn maar komt allemaal weer goed.

Ga nog even verder in huis tot straks meiden!

4. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden

ik zie veel lieve weegschalen !! super hoor
    maar zag ook veel lekker dingen voorbij komen ..

ik ben gister uit eten geweest super gezellig helaas tim weer ziek dus er lag een was te wachten toen ik thuis kwam nu lijkt het wel te gaan met hem .. we zijn cakejes aan het bakken ! dat wou hij

zie ook dat iedereen het lekker druk heeft vandaag !

5. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Zo, fruit gehad zopas ;).
    Heb even wat kleine dingen tussendoor gedaan, wc schoongemaakt, als Esmee zo op bed ligt ook boven de wc nog eventjes, en de wastafel in de badkamer. Relaxte ochtend!!

Heb de foto's van de hal eindelijk op de pc staan.
    Vind ze niet heel mooi, het behang komt heel raar op de foto. Het is zwart behang, en op de foto's zie je witte randen tussen de banen, die je nu niet ziet. Maar om jullie een beeld te geven........

Esmee staat de voordeur te showen ;)

6. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    De hal aan de rechterkant.

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Leuk !

8. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hal aan de linkerkant.
    Hangt nu een foto van ons, maar wat we met deze muur willen weten we nog niet.
    We moeten nog even beslissen wat we voor de ramen willen hebben.
    Denk vitrages, maar we zijn we nog niet over uit.

9. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Gaaf Butterfly die hal!

Wij moeten ook iets anders maar de muur is al bewerkt maar wit van kleur,en de hond slaapt daar dus je ziet alles,zwarte drek en pimi spetters *bloos*

10. zustertje

@Butterfly super mooi je hal!
    Als onze bijkeuken klaar is morgen of overmorgen ga ik ook foto's plaatsen!

Ben nu aan het koken we eten gebakken aardappels broodje shoarma en sla met tomaatjes.

11. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    hallo dames,

Even snel een ego berichtje vanaf mijn werk...

Hier een rotzondag, rotnacht en rotmaandagochtend gehad...ppffff. Gister geen uur voor mezelf gehad want vriend was dagje vissen en toen hij thuiskwam ie ie in slaap gevallen op de bank, Dane was weer vaak wakker en toen we hem maar in bed namen was ie erg aan het woelen en vanochtend ging alles alles fout of moeilijk. En de weegschaal was al helemaal niet lief, 500 gram erbij terwijl ik gister echt superweinig heb gegeten.

Sorry voor mijn gezeur hoor...

Ik ga ff lunchen...

12. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    De hal is qua breken, verfen, sausen en behangen klaar.
    Maar nu moet het helemaal aangekleed worden. Wil voor de spiegel ook nog iets leuks met kaarsen hebben ofzow.
    En aan de muurwand wil ik allemaal foto's ophangen in losse lijstjes en op die manier een collega maken. Maar ja, eerst foto's uitzoeken, fotolijstjes uitzoeken. Zo is het in de woonkamer ook.
    We hebben nog 2 grote wanden waar nu niets hangt.
    In december zou ik wel graag een fotoshoot met mijn gezinnetje willen maken en deze foto's gebruiken voor in de woonkamer.
    Of toch nog even een paar maanden langer wachten, dan ben ik wat meer kilo's kwijt ;). We hebben eigenlijk nog niet echt een mega idee. Maar die kale wanden irriteren me zo. Maar manlief wil liever niet voor nood spullen ophangen die we al hebben, want dan zit je met extra gaten in de muren..... hahaha!!!

Esmee was ineens poepie vervelend!
    Ik kreeg echt even genoeg van haar zeg.
    Heb haar met een fles pap naar bed gebracht, ze was ook al om 07.00 uur wakker. Een broodje dan maar als ze uit bed komt straks.

Mijn dag tot nu toe:
    O: 2 cracottes met smeerkaas, 2 boterhammen met smeerworst, glas yoghurtdrink.
    T: halve banaan, een peer, kop thee, limonade.
    L: 3 cracottes met smeerkaas, kom groentesoep.
    T: ontbijtkoek, misschien nog iets van komkommer o.i.d!
    A: Turkse Durum ( wereldgerechten ).
    T: ???

Zo, nu even de badkamer aan de kant maken, wat regeldingen doen, en verder NIETS!! Ga zo lekker schrijven. Heb weer allemaal ideeen!

13. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Die aard in de oven was toch 200 gr en dan 25 min??? *bloos* ben het weer kwijt!

14. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Valt heel erg mee met de drukte hoor.
    10-11 lesgeven
    13.15 VK maar zit nog in de wachtkamer nu...
    17.10 dietiste
    en daarna schilderen ;)

Leuk kamertje van Esmee!
    Leuke hal met Esmee! :p
    Hihi 2 moeders met allebei een Esmee...

Hopelijk zo aan de beurt bij de VK...

15. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Oh toch wel spannend hier hoor!
    Net weer rumoerigheid in mijn lichaam, paar vervelende krampen gehad en er leek wat regelmaat in te komen. Heb dus even de tijd bij gehouden en geklokt. 1.5 uur inderdaad iets van regelmaat, toen ineens mijn darmen helemaal van slag, moest ook naar het toilet :p. Zal jullie de details besparen ;)!

En nu is het weer rustig, al blijft de kleine meid heel druk en beweegelijk. Zo, het is toch elke dag weer spannend hoor.

Esmee is weer wakker hoor ik.... wordt weer een lange middag als we thuis blijven. Heb eigenlijk wel zin de hele middag bank te hangen, maar een frisse neus halen buiten is ook wel lekker.
    En daarbij zit ik hier toch alleen maar te wachten, en niets te doen.
    Ga denk ik even met Esmee op de fiets naar mijn moeder.
    Heb ik ook al tijdens niets van gehoord.

@Moppie, spannend zo meid!!
    Ik moet morgen weer naar de gyn, al had ik gehoopt niet meer heen te hoeven ;). Zit er dik in van wel dus haha, of beebje heeft zin om vandaag het daglicht te bewonderen :).

@Mamarianne, ik geloof wel 45 minuten, misschien zelfs wel langer. We bakken zelden aardappels in de oven. Heb het laatst eens gedaan en ik had de aardappels pas gaar na 60 minuten. Verschilt ook weer per oven, zet het er gewoon in en proef na 30 min even een stukje, dan weet jij wel of het langer moet of niet.

@Wendy, een weegschaal dat meer aangeeft na een dagje goed gelijnt te hebben werkt niet motiverend he. Kop op!
    Moet je mannetje ook wennen aan het extra uur, of valt dat wel mee? Esmee niet echt, alleen... vanmorgen een uur eerder wakker :p. Tsja, dat was de oude tijd ook he haha. Werkse nog maar even.

16. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Butterfly.. De commode kun je i.d. ombouwen tot kast.. En je kunt er enorm veel op kwijt. Tussendoor toch nog het een en ander in huis gedaan lees ik.. En de gang is mooi geworden zeg! Een mooie plant in zilver of zwarte pot op het dressior zou ook gaaf zijn! Mooi menuutje heb je! Spannend dat rommelen.. Zie het smsje wel verschijnen!:p

@ kamertje.. Thanx voor alle complimentjes!

Zustertje.. fijn dat je eerder mag komen voor een echo, tevens controle? Jullie pakken het goed aan thuis of niet? Balen dat de auto weg moet. Jummie, shoarma met aardappeltjes en salade.. Eten wij woensdag!

Emma.. Wat zielig dat Tim weer ziek was.. Gelukkig heb jij een leuke avond gehad. Lekker gegeten?

Rianne.. Misschien een ander kleurtje op de muur? aardappeltjes, eerst voorkoken ( 15 minuutjes) en dan 20 minuutjes op 200 graden?

Wendy.. Balen dat je mannetjes beiden niet echt mee werkten! En dan de weegschaal ook niet lief.. Kan je je humeur goed voorstellen hoor.. Dikke knuf meid!

Esmee had het leuk gehad opschool, thuis had ik deeg voor pepernootjes al klaar gemaakt dus samen speculaasjes en pepernootjes gemaakt. Esmee vond vooral het proeven van het deeg erg leuk!! Snoepkont.. :D

Ze is een beetje aan het spoken in bed. Merk toch dat de tijd verzetten haar wel last bezorgt.. Tegen de tijd dat ze naar bed gaat is ze over haar moeheid heen.

L: bordje bami goreng en een sauslepeltje saté saus.
    T: appeltje en flesje water.
    A:3 boterhammen 1x light salami en 1x 30+ kaas en cup a soep erwt..
    T: 2 plakjes kandijkoek..

Totaal: 1400..

Tas etc staat allemaal klaar.. Mijn moeder komt hier oppassen. Kan Esmee iets langer slapen.

17. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    MvE werk ze !! en leuk hoor samen pepernoten maken ! hier vandaag cakejes gemaakt
    en gelukkig hier geen last van het uur maar lees het wel veel om me heen dat kids er last van hebben leuke foto's trouwens !!
    en jaaaaa eten was leuk en lekker

moppie was alles ok bij de VK ??
    en ben benieuwd naar de dieetist vanavond ! had je nog gelezen van de homeopatische tabletten die ik heb gebruikt om vocht af te drijven ??

wendy knuf !! hopelijk nu wel wat tijd voor jezelf en die 500 gr kan vocht zijn .. keer goed plassen en weg zijn ze weer
    Butterfly Jaaaaaaaaaaa wat spannend !!
    woehoeee wie weet ga je nu toch snel aan de slag ... go butterfly go butterfly !! heb je hier al een buddy die je iets laat weten als het zo ver is ??
    mooie foto's !

18. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Emma.. Cakejes maken vind Esmee ook altijd zo leuk! Ik ben de buddy..:D

19. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hahaha ja mamavesmee is de buddy!
    Als het zover is sms ik haar en dan post ze het even hier :).
    Hoef het Harrold niet te laten doen, die vind dit maar vrouwen dingen hahaha. Forum is niets voor hem.

Wat is het rustig hier vanmiddag!!!

20. zustertje

Zo ik ben weer opgewarmd! De kachel kon niet aan omdat de stroom eraf is doordat mijn man aan het klussen is en ik had het zo koud daardoor dat ik maar de badkamer ben gaan poetsen toen de stroom erweer op kon haha.
    2 vliegen in 1 klap :D

Woensdag of donderdag gaan we onze ouders broers zussen vertellen dat we een kindje verwachten als de echo goed is bij de verloskundige.
    Alleen mijn zusje zit intern in een ziekenhuis waar ze stage loopt en is pas volgende week weer thuis en wil het haar persoonlijk vertellen dus denk dat we 's avonds naar het ziekenhuis rijden (meer dan een uur maar goed) en dat ik haar bel en vraag of ze even naar buiten komt en haar dan een kadootje geven waaruit blijkt dat we een kindje krijgen:D

@Mamavesmee werkse voor vandaag en morgen! Was de bami lekker?

@butterfly ga je er echt vanuit dat je zo snel ga bevallen? Of laten ze je niet doorlopen tot 40 weken?
    Ik zou er zelf echt niet van uit durven gaan bij bijna 39 weken zou ik zo van balen dat je dan nog 3 weken moet.

@Moppie hoe was het bij de verloskundige? Heb je een leuke? En heel veel suc6 bij de dieetiste! Hopelijk valt het mee deze keer.

@Rooibos WELKOM had ik volgens mij nog niet tegen je gezegd!

@Wendy KNUFFEL!!!

@MamaRianne ik doe de aardappels rauw in de oven op 180 graden en dan ongeveer 45 min en wat de rest ook zegt halverwege even kijken of ze al gaar aan het worden zijn.
    Eet smakelijk alvast.

@Emma lekker cakejes! Geniet ervan maar wel met mate:p

Ik ga straks voor mijn man wat pannenkoeken bakken heb ik beloofd misschien dat ik er ook 1 neem of gewoon lekker volkoren boterham met gekookte ham.

Deel Deze Pagina