@Kaatje wat een kruisverhoor zeg Voor wat voor functie is het dan? Fijn dat iemand je kon helpen met uitrekenen. Mijn man gaat nu ook weer meer salaris vragen hoor is volgens mij ook wel gebruikelijk hoor. @Rooibos leuk een Jack! Maar erg druk ja Wij zijn zeker positief (met alles) komt allemaal weer goed.
Het is bij een bedrijf dat (gedeeltelijk zelf, gedeeltelijk uitbesteed ) kunstgebitten,bruggen,kronen ect maakt voor tandartsen. Functie is alle binnenkomende orders ( 300 tot 500 ) per dag controleren. Kijken of het goed gemaakt is, en of de rekening klopt. Zo ja alles weer verzendklaar maken en terugzenden naar de tandartsen. Wel stressfunctie (vind ik wel een beetje eng ) want je begint 08.30 en om 10.00 uur willen ze groot deel met de eerste koeriers mee hebben. Rooibos. Nee hebben nog geen lijstje met hoeveel kilo's iedereen kwijt is
@MvE: Prima menuutje! @Rooibos: das verstandig! @Zustertje: Woensdag echo, spannend! @Butterfly: Mooie gang! @Wendy: dat is balen, als het niet lekker loopt en dan ook nog een vervelende weegschaal. @Moppie: gelukkig is alles goed @Hvj: zo, day was een drukke ochtend @Kaatje: jammer dat je gesprek niet goed ging voor je gevoel. Weet je waarom ze zoveel persoonlijke vragen stelden? Had dat met de functie inhoud te maken? 9,40 klinkt als een prima bedrag voor een dergelijke functie! Hier: Een prima dag gehad. Mijn vriendje had m'n kast uitgezocht met alle kleren die ik nu pas, nog niet pas en welke weg kunnen. Hoefde alleen maar even mee naar boven en te kijken of 'ie het goed gedaan had. Ja dus! Heb dus nu een mooi opgeruimde kast! Ga zo naar een vriendinnetje, blijkletsen, dus to morgen!
Femke, wat lief van je man ! Nou nee heeft op zich niets met de functie te maken. Had vorige week een gesprek daar, ging het echt op het zakelijke. En nu dus een tweede gesprek met iemand van de directie die dus wilde zien wat voor vlees hij in de kuip had. Toen hij doorvroeg over mijn ouders, zei ik dat ik daar liever niet verder over wilde praten omdat het nog vrij recent is en nog best hoog zit. Zegt ie "ja maar je begrijpt dat we toch willen weten wat voor geschiedenis iemand heeft zodat we kunnen zien waar we mee te maken hebben" Had er vorige week zo'n goed gevoel over en nu wil ik er eigenlijk niet eens echt meer werken
Haai meiden, Hier weer een goede dag gehad. Nog niet gewogen, maar dat ga ik volgende week pas weer doen. Wil nu eerst eens even weer goed aan de gang voordat ik ga wegen. Ik kan mijn naam ook nog niet op het lijstje schrijven. Wil weer opnieuw beginnen vanaf vandaag met tellen van hoeveel ik ben afgevallen. Eigenlijk verder niet veel nieuwtjes. Ben net weer ongesteld geweest ( veel te veel chocola gesnoept natuurlijk) maar nu weer goed aan de gang. Vandaag veel fruit gegeten en lekker gezond gedaan. Zo maar weer eens op de hometrainer. Dat was ook alweer even geleden *schaamt zich diep*
Zo zal eens een poging wagen, kleine is tv aan het kijken en de andere schopt erop los. @Moppie, wat een vroege vogel terwijl je laat hoefde te beginnen. Bio klok noemen ze dat. @Lovely, nog gefeliciteerd met je mannetje. Het is ook niet makkelijk als een vent vaak weg is en jij alles in en rondom het huis moet doen en dat icm kids. Hopelijk deze week een rustige week voor je. Mooi menu! @Que, wat goed joh in nog geen week al 2kg afgevallen! En hoe is het met de oorontsteking van je kleine? Beterschap ermee. Leuke hobby heb je. Mooi menu. @Kaatje, netjes 11.3kg kwijt gaat lekker. @Femke, drukke werkdag gehad? Hoe was het bij vriendinnetje? @Kim, balen van je nacht hopelijk vandaag een betere. En lekker hoor uit eten gaan en toch afvallen! @MvE, was een lekkere lunch geweest. Fijn dat je lekker geslapen hebt en mooi menu! @Rooibos, idd netjes ondanks al je lekkernijen afgelopen week. @Moppie, ja idd drukjes op de vroege ochtend (moet denk nog wennen aan de uur terug). Gaat lekker met de babykamer. @Lovely, en hoe was het bezoekje vanmiddag van die lid? @Dimmel, mooi menu. Groot gelijk kids gaan voor. @MvE, action hou van die winkel. Ga er morgen nog ff snuffelen, moet een cadeau kopen voor een meisje van 2jr en een jongen van 4jr (jij tips?). Mooie kamertje van Esmee, lekker vrolijk. @Butterfly, dank je sporten ging lekker. Spannend bij jou dus. @Zustertje, jammer van de leaseauto. En wat lief van je man om de fornuis schoon te maken, en van je vk dat ze alsnog een afspraak heeft kunnen maken. Lekkere lunch gehad zo te lezen. @Emma, beterschap voor Tim. Lekker koekjes gebakken, hoe doen jullie dat? @Butterfly, mooi is de hal geworden. @Rianne, tijd voor een nieuwe laag verf dan haha. @Wendy, knuff meid. Als iets verkeerd gaat dan is het meestal heel de dag zo. @Zustertje, lekker pannekoeken. En wat een leuke idee om je zus te vertellen dat je zwanger bent. @Moppie, fijn dat het goed ging bij de vk. En lekker genoten van de rolkooekjes, ben benieuwd welke het waren? @Butterfly, zoals Moppie al zei volhouden. kan best zijn dat ze al wat merkt. @Rooibos, ja lekker gesport. Voel me daarna altijd heerlijk, eens kijken of ik morgen ook kan sporten als is het maar een uurtje. @Kaatje, jeetje wat een gesprek zeg. Hopelijk wordt je toch aangenomen. Klinkt leuk die baan. @Femke, idd een drukke dag maar ja kan ook niet anders aangezien ik overmorgen al vertrek. @Beschuitje, fijn dat je een goede dag hebt gehad en balen van de ongie. Hmm lekker chocolade. Fiets ze! Zo en nu de kleine op bed leggen zodat ik kan bijkomen.
En dat zijn alleen de reactie's van vandaag, jeetje zeg stelletjes kippen. Dievan gisteren sla ik over en haak hier gwn weer verder, tot zo.
HVJ wat een lange reactie zeg ! Wat onwijs lief dat je op iedereen iets te reageren hebt. Meestal red ik dat niet ( geen onwil hoor) Hoe is het met jou verder ?
@Kaatje, ik vind het wel heel vreemd dat ze zoveel persoonlijke vragen stelden. Tuurlijk is het begrijpelijk dat ze willen weten met wie ze te maken hebben, maar wat maakt het hun nou uit wat voor contact je met je familie etc hebt? Vind dat wel erg ver gezocht, en eigenlijk ook brutaal. Ze zullen met deze vragen wle een hele achterliggende gedachte hebben gehad, want anders stel je dit soort vragen niet in sollicitatiegesprek. En omdat het voor jou allemaal niet zo'n leuk verhaal is kan ik me voorstellen dat je nu een dubbel gevoel hebt over de situatie. ******************************************* Esmee moet niets van me hebben vanavond, papa is alles. Ik kan niets goed doen, tsjeetje. Mocht haar niet eens aankleden, wilde nog even een boekje met haar lezen maar zij wilde het boekje niet met mij lezen, maar wederom met papa. Nou lagen we elkaar vanmiddag ook niet... die was zooo vervelend. Dus ze heeft het met mij geloof ik helemaal gehad . Ik duik de douche denk ik maar in. Even mijn haar wassen, maskertje erin. En dan GTST, met een grote mok chocomelk . Heb al de hele middag last van harde buiken. Af en toe krampen, maar verder weer rustig hier. Ik had gehoopt dat het door zou zetten . Nou ja, beebje zit nog wel lekker warm denk ik .
@Kaatje, ik vind het wel heel vreemd dat ze zoveel persoonlijke vragen stelden. Tuurlijk is het begrijpelijk dat ze willen weten met wie ze te maken hebben, maar wat maakt het hun nou uit wat voor contact je met je familie etc hebt? Vind dat wel erg ver gezocht, en eigenlijk ook brutaal. Ze zullen met deze vragen wle een hele achterliggende gedachte hebben gehad, want anders stel je dit soort vragen niet in sollicitatiegesprek. En omdat het voor jou allemaal niet zo'n leuk verhaal is kan ik me voorstellen dat je nu een dubbel gevoel hebt over de situatie. Ja idd. moet zeggen dat ik hierdoor ook helemaal niet meer zo positief naar die baan kijk ******************************************* Esmee moet niets van me hebben vanavond, papa is alles. Ik kan niets goed doen, tsjeetje. Mocht haar niet eens aankleden, wilde nog even een boekje met haar lezen maar zij wilde het boekje niet met mij lezen, maar wederom met papa. Nou lagen we elkaar vanmiddag ook niet... die was zooo vervelend. Dus ze heeft het met mij geloof ik helemaal gehad . Vervelend zeg Misschien de leeftijd, misschien dat ze door heeft dat er wat gaat veranderen. Op zich wel fijn dat ze ook graag dingen met papa wil doen,want zal straks toch vaker gebeuren als jij met de baby bezig bent. Ik duik de douche denk ik maar in. Even mijn haar wassen, maskertje erin. En dan GTST, met een grote mok chocomelk . Geniet ervan ! Heb al de hele middag last van harde buiken. Af en toe krampen, maar verder weer rustig hier. Ik had gehoopt dat het door zou zetten . Nou ja, beebje zit nog wel lekker warm denk ik .Wie weet als je vanavond rustig in bed ligt *duim duim duim *
@Beschuitje, normaal reageer ik dagelijks waardoor ik het bijhoud maar sinds gisteren geen tijd voor gehad en net wel. Soms kan je gwn niet en dat heeft niks met niet willen te maken, dat kent iedereen wel hier. Hier verder z'n gangetje, strijkwerk is af en de kleine ligt al 3 kwartier te zingen/praten in bed. Man is nog op het werk en ik zit languit op de bank. @Butterfly, een pittige is die Esmee maar ja zal ook wel de leeftijd zijn icm het voelen dat er een verandering aankomt en icm wat er in de middag speelde. Morgen zal het overgewaaid zijn meid. Douche ze en geniet van je maskertje en chocomelk.
@MamavEsmee: Wat een leuk kamertje zeg! Hier best fijn gewerkt, wel een beetje mot gehad met een collega die zelf altijd iedereen commandeerd maar dan zelf niks uitvoert. Was net dus ook weer, en heb gezegd dat ze altijd wel de makkelijkste kant kiest, door met haar armen over elkaar te staan. Was trots op mezelf! Normaal zeg ik dat soort dingen echt niet, maar het werd me nu echt teveel. Ze ging meteen aan het werk haha. Vanavond relax avondje, en op tijd mijn bedje in....
@kaatje: wat een rare vragen! Wat heeft dit nou met werk te maken? Vind het maar vreemd. @hvj: het was gezellig hoor, we hebben elkaar al wel vaker gezien . Wat lief dat je op iedereen reageert! @rooibos: De eerste 2weken was ik wel sneller moe, daarna ben ik me alleen maar fitter gaan voelen. Was de boerenkool lekker? @moppie: fijn dat alles goed was bij de VK. Nee heb er niks tegen wil daar eigenlijk ook niet aan beginnen, heb een burn out en dit kan daar ook mee te maken hebben. @butterfly: Zou esmee door hebben dat er iets gaat gebeuren? Kleintjes voelen dit zo goed aan.
@Kim, toe maar meid zo hoort het voor jezelf opkomen meid (opkroppen heeft geen zin). @Lovely, dacht een 1e ontmoeting. Leuk dat je er ook eens leuke contacten aan over houdt. @Hier, heb zin om te snacken pffff. Het avondeten wer hier een klein kommetje macaroni, had als ts na de lunch 3 loumpia's en 3 vissticks met chilisaus genomen *foei*
@hvj: maar wel een hele lekkere lunch zeker ? Nee we hebben elkaar denk ik een jaar geleden voor het eerst gezien en nu zien we elkaar regelmatig @kimmetje: super van je dat je er wat van hebt gezegd!
Goedenavond dames, Pff heb niet meer bijgelezen hoor, wat kletsen jullie veel . Hier vanmorgen naar de HA geweest met de kleine man. Allereerst liep ze 45 min uit. Daar had ik al de P in. toen ik vroeg of ze naar zijn oortjes wilde kijken omdat er dinsdag een oorontsteking is geconstateerd in het ziekenhuis en dat hij daarom (volgens de KA) veel spuugt. zei ze dat ze niets zag en ik dus weer weg kon gaan. Vanmiddag ging het maar niet beter met hem. Hij had een piepende ademhaling en bleef maar golven spugen. Ik de KA gebeld. Kon direct komen, maar zij was er niet kreeg dus een ander. Nee werd er gezegd oren zijn nog niet over. Ik over de ademhaling gehad (hij heeft al vanaf zijn geboorte een vreemde ademhaling) nee werd er gezegd ik vind niets vreemds. Nou echt ik weer naar huis na 2 uur in het ziekenhuis te zijn geweest. Kleine man is echt niet zich zelf. - spuugt veel - is erg hangerig - en ademhaling is echt erger geworden dan dat het was. Pff baal zo enorm aangezien ik vanaf zijn geboorte al van het kastje naar de muur wordt gewezen. Er wordt nu doodleuk gezegd, wacht maar tot 30 november dan staat hij op het spreekuur van de kindercardioloog (gelukkig van een ander ziekenhuis). Ik snap het niet, als een moeder al bijna 6 maanden roept dat er iets aan de hand is waarom doen ze niets dan?? Oke er is een hartfilmpje gemaakt, een echo, longfoto en is toen hij 1,5 week oud was opgenomen in het ziekenhuis omdat hij niet meer at. KOM OP ZEG ER IS IETS MET HEM AAN DE HAND!!!!! Ow wat baal ik. Heb net van frustratie een roze koek gegeten en ga zo echt even wat chips eten. Heb geen sigaretten meer hihihihihi en man lief weet niet dat ik rook. Sorry ik moest even mijn verhaal kwijt!!