10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 5

Discussion in 'Algemene clubs' started by Mama Rianne, Aug 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Lovely, was zekers lekker en smaakte naar meer maar was helaas op. Leuk dat het gezellig was.

@Que, begrijp dat je als moederzijnde baalt als je van kast naar muur wordt gestuurd (belachelijk gwn). Hopelijk doen ze er 30 november meer aan (uitgebreider onderzoek ofzo). Dikke knuff meid en geniet van je chips!

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Que. blijf altijd je moeder gevoel volgen ! Misschien een second opinion bij een andere arts vragen ?

3. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

Apr 13, 2010
    1,259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Que: Wat vervelend zeg! Kun je niet naar een ander ziekenhuis of iets dergelijks? Hopelijk weet je snel meer!

4. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Whahaha kippenhok hier merk ik. Wat veel gekletst als ik even weg ben :p
    Kinderkamer heeft tweede laag latex en is mooi wit! Zit te wachten tot Vriendlief klaar is met toilet installeren. Naja, alles er rondom. Daarna betegelen en dan pas de pot ophangen :)

5. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Moppie, zitten op de pratende stoel denk ik deze dagen haha. Komt er nog een laag in de babykamer of is het klaar nu?

6. Rooibos

Rooibos Niet meer actief

Hey hoi meiden.

Zo, ben er weer. Flink met de hond gelopen net. Nu even zitten.
    Ga zo de strijkplank er bij pakken anders stapelt dat zich ook op, ik was net blij dat de bult weg was ;)
    Zo ook even mijn menuutje voor morgen invullen.

Kaatje, klinkt spannend maar het lijkt me ook echt wel een uitdaging. Begreep ik dat je hiervoor bij intratuin hebt gewerkt?
    Handig dat lijstje!
    Ik snap werkelijkwaar niet wat hun met je familiezaken te maken hebben :x

Femke, handig zo'n vriend.
    Als mijn man dat zou doen zou ik niets of het verkeerde overhouden ;)

Beschuitje, super dat je het gelijk weer oppakt. That's the spirit ;)

Butterfly, vervelend dat ze zo deed. Ik hoop dat ze morgen weer bijgedraaid is.
    Geniet lekker van je ontspan-avondje. Misschien is het net de druppel die de bevalling laat beginnen? I hope so.

Kimmetje. Begrijp ik nou dat je pas van baan bent gewisseld? Of zit ik helemaal fout?
    Wat goed dat je die collega even hebt laten weten wat je ervan vind. Niet over je heen laten lopen. ( zegt iemand die altijd over d'r heen laat lopen ;) )

Lovely, dat klinkt positief. Ik hoop dat ik me ook snel beter ga voelen. Boerenkool viel een beetje tegen. Vind die aanmaakjus nooit zo lekker ;) maar heb ook nog geen lekker alternatief gevonden.

Que, wat een ellende zeg met je mannetje. En wat onzeker.
    *knuf*
    Mooie luiertaarten maak je trouwens!!
    Wat kosten die? Mijn vriendin gaat binnenkort bevallen.

Moppie, mooi dat de kinderkamer weer geverfd is. Weer een stapje verder :)
    Hoe was het bij de dieëtist? Of heb ik eroverheen gelezen? :)

7. Neentje

Neentje Niet meer actief

Dames ben er weg van, voel me niet goed.

Doei en trusten straks!

8. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

Apr 13, 2010
    1,259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Rooibos: Klopt helemaal! Bij mijn vorige baan kreeg ik geen vast contract, dus vandaar dat ik een andere baan heb. Liet zelf ook ALTIJD over me heen lopen. Dus ik dacht, een nieuwe start, dus een nieuwe Kim! En tot nu toe gaat het me nog goed af moet ik zeggen :D

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Rooibos. Hiervoor werkte ik idd bij de Intratuin. Sta al 9 jaar in de winkel dus wel heel wat anders.

10. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Meiden, ik ben doodop!
    Ik kruip zo lekker met een boek mijn bed in!
    Morgenochtend weer vroeg, moet om 08.25 bij de gyn zijn.
    Mijn mams gaat mee, oppas komt voor Esmee.
    Dus kom na de middag pas kletsen, enne, als het vannacht al gaat gebeuren... mamavesmee heeft haar nummer aan me gegeven, dus jullie horen het dan wel ;)!!

Slaap lekker allemaal!

11. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Zo, ben weer thuis, met ontzettend pijnlijke handen. Ging zo goed vandaag *huilt* maar mocht niet zo zijn...

@Dietiste: gewicht scheelt 200gr tov 2 weken geleden. ben 200gr lichter!!! :) dus het heeft gewoon allemaal met vocht te maken :) over 3 weekjes weer wegen...
    in de tussentijd moet ik gewoon zo door gaan zoals ik doe, dus proberen te ontbijten met zuivel en granen, 4-6 boterhammen op een dag, en avondeten, en ruimte voor 3 tussendoortjes van 100kcal.
    *happy* nu nog 11 weken doorkomen zonder aan te komen hihi

@Hvj: hoop dat je je snel wat beter voelt meis...

Trusten allemaal!

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Butterfly, truste meis. Geniet nog maar ff lekker van je nachtrust :D

13. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    Ggrrrrrr.....heb net een half uur lopen typen en echt op iedereen gereageerd, druk ik op een knop...alles weg!!!!! Ik stop ermee voor vandaag....iedereen een hele fijne avond gewenst.

14. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    hey meiden,

Hier drukke dag gehad. Werd vanmorgen rond 5 uur wakker, van Roland die boven de WC hing. Ziek dus! Ben om half 7 maar uit bed gegaan. WC gepoetst, vaatwasser uit en in geladen. Spullen voor Roland boven (naast het bed) gelegd... emmer, telefoon, laptop enz... En gaan werken. Was druk en liep totaal niet vandaag. Vanavond vlug vlug gegeten en toen bijeenkomst met het clientenpanel. Toen door naar mijn zus, de morgen mijn auto moest hebben, dus daar auto afgegooid. Nu net thuis. Heb wel (enigzins) bijgelezen, maar heb geen puf om te reageren. Sorry!!! Ik ga nu denk ik maar lekker naar bed. Morgen weer werken! pfff...

15. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Wat zijn jullie een stelletje kippen zeg!:$

Even kort uit mijn hoofd..

Rooibos.. Ja, ben altijd wel druk met van alles.. heb geen zitkont.:D Ik voelde me de eerste paar weken van het lijnen ook duf en had veel hoofdpijn.. Eenmaal van de suiker afgekicked kreeg ik steeds meer energie en merk dat mijn conditie van 0 naar 8 is gegaan!;)

HVJ.. DE kasten aan het leegeten..:D Wanneer gaan jullie?

Melanie.. Klinkt i.d. als een hectische dag.. Beterschap voor je vent!

KIm.. You go girl!

Kaatje.. Jammer dat het 2e gesprek zo tegenviel van jou kant. Misschien komt het toch nog goed!;)

Butterfly.. Die kleintjes kunnen je het bloed onder de nagels vandaan halen he? En je bent natuurlijk een stuk minder mobiel. Ik probeer Esmee altijd af te leiden ipv te " straffen" Natuurlijk moet ze weten dat iets niet mag maar afleiden werkt vaak beter. Welk boek ben je nu aan het lezen?

Femke.. Lief dat je man je kleding uitzoekt..

@ afgevallen november 2009 begonnen op 91 kilo.. nu 72 kilo als streef.

Hier een lekkere dienst gewerkt met gezellige collega's!:D

Net een schaaltje japanse mix op..

Ga zo naar boven, nog even tv kijken en dan slapen.. Gelukkig een heerlijk bed op het werk..

Tot morgen lieve meiden!:)

16. Sweety77

Sweety77 Lid

Nov 11, 2005
    19
    0
    0
    administratief medewerker
    Hallo,
    Ik hoop dat ik nog lekker mee kan schrijven! Ik ben Monique en 33 jaar oud en diabeet. Voor een tweede zwangerschap moet ik weer wat afvallen en het groene licht zien te krijgen van mijn Internist. Ik weeg nu 88 kg en ik wil in totaal dus ook 10 kilo afvallen. Mijn man is al lekker bezig met een eiwitdieet en ik ga dit proberen ook op te pakken ( wel onder begeleiding van mijn internist) Hij is al 10 kilo kwijt maar ik wil niet te veel naar hem kijken want bij mannen gaat het altijd snel! Ik wil mijn ervaringen graag met jullie delen en ik kan ook wel wat steun gebruiken!

Nogmaals ik hoop dat er nog plek is voor mij!

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    sweety, tuurlijk pas je er nog bij. Succes !

18. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    HVJ voel je je al wat beter ?
    Butterfly wij wachten allemaal in spanning af op de beeb hoor. Fijn dat Mammavanesmee je nummer heeft dan hoeven wij niet zo lang in spanning te zitten als het zover is hahaha ;)
    Sweety welkom hier !! Klets gezellig mee !!
    Moppie wat fijn dat je wat afgevallen was, nu zo volhouden hoor. Het komt goed die 11 weken nog.
    Melanie balen dat Roland ziek is,mannen zijn meestal zo zielig he of valt dat mee met jouw man.
    Hier weer een tasje vol gezondheid klaar staan om mee naar het werk te nemen. Ben weer helemaal in the mood om goed mijn best te doen. Gister ook al een topdag gehad. Nu volhouden, daar draait het bij mij om :S

19. Que

Que Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Hier even snel een berichtje van mij. Kleine man is wakker.

De weegschaal was erg lief!! 88,2. 8 ons er dus af sinds gister en dat nog wel met mijn snaaipartij. Heb heerlijk een gevulde koek op en een handje chips. Had er wel onwijs spijt van!!! Ga zo eerst naar de supermarkt peuken kopen!!. Echt slecht eigenlijk aangezien man lief van niets weet.

Nou reageer zo even verder!!

20. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

Jul 21, 2010
    2,055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kaatje: Wat vervelend zeg! Afwachten maar, of ze met een aanbod komen, en dan kun je je nog bedenken of je het wel of niet doet.

@HVJ: was heel gezellig bij mijn vriendinnetje, we zien elkaar nog maar weinig tegenwoordig, maar het is elke keer zo gezellig!

@Butterfly: Ik denk dat Esmee door heeft wat er gaat gebeuren! Of… Is het al gebeurd?

@Sweety: Welkom!

Hier: de weegschaal was liever vanochtend, 2 ons eraf, nu nog 5 tot mijn laagste gewicht van vorige week donderdag! Zal ik donderdag wel weer bereiken;)

Menu voor vandaag: eigenlijk bij hoge uitzondering niet gister gepland omdat ik toen een vriendinnetje was. Ik heb dus maar iets verzonnen vanochtend:

O: Yoghurt met muesli, amandelen, diksap
    L: 3 bb met ham, smeerkaas filet americain
    T: Banaan en appel
    A: 2 Pannekoeken, 1 met spek en 1 met jam.

Kom dan op 1165 voor vandaag.

Zo, ga nu lekker werken! Tot vanavond dames.

Share This Page