De kapper heeft voor vanmiddag afgebeld, we kunnen eind van de dag terecht, kunnen we nog rustig aan doen . Volgens mij krijg ik een griepje voel me niet helemaal fit!
Wendy, je ziet het idd heel erg in mijn gezicht. Had ook echt een hele zwemband op mijn heupen die nu weg is. Had gister zo'n moment. Uiteindelijk toch even lekker een potje gejankt en lucht dan toch op
Goedemorgen. Heb mezelf eindelijk uit bed getrapt Voor de geinteresseerden (stelt niet veel voor trouwens) - onze kinderkamer: http://www.zwangerschapspagina.nl/members/34640-albums5370.html === Pffft alweer 2 blz verder @Hvj: neem je rust en ga uitzieken!! @Wendy: kan me iets bij je reactie voorstellen @Kaatje: wow wat is dat duidelijk te zien!
Zo ik ben weer thuis en kapot joh, ik ga vandaag verder nergens meer heen. Zou nog naar 2 winkels gaan maar heb dat geskipt omdat ik uitgeput ben, mijn koffer is nog niet ingepakt (doe ik straks, vanavond of morgenochtend wel). Het huis moet schoongemaakt worden (stofzuigen, alle was terug in de kast, afwas in de kastjes...etc), wat ook morgen kan als mijn man al weg is. Heb nog steeds een vette hoofdpijn, mijn vk zei dat gember daar goed tegen kan helpen en dat het te maken heeft met een ontsteking. Verder was alles goed met de beeb en bloeddruk, woog daar 85kg na ontbijt met kleren aan pfff gaat de goede kant op. Ik ga de verwarming uit doen want daar wordt mijn hoofdpijn ook niet vrolijker van. @Wendy, dank je. Pfff mannen, breek me de bek niet open. Netjes 4 ons eraf! @Sweety, geniet ze van je meisje en knutsel ze! @Kaatje, duidelijk verschil! @Rooibos, veel plezier met je oma en vriendin. @Lovely, dank je. Ja nog steeds de griep hier. Jij ook mooi menu. @Que, ik sluit me aan bij Lovely. Ik deed ook alles vanaf dag 1, zo is ze er aan gewend en slaapt ze gwn door al stofzuig ik in haar kamer bij wijze van. @Moppie, haha uitzieken wat is dat. Moet nog 1001 dingen doen zodat ik met een gerust hart kan vliegen morgen. Kamertje gaat mooi worden, persoonlijk zou ik het ledikantje niet onder een raam plaatsen maar in de hoek doen van die zelfde muur (snap je me nog?). Zo de kleine gaat zo op bed en dan ga ik de was opvouwen en terug zetten.
Waarom wij (lees ik) niet alles vanaf dag 1 hebben gedaan is omdat hij met 1,5 week oud werd opgenomen in het ziekenhuis. Hij heeft daar 2 weken gelegen en sinds hij thuis was hebben we het zo rustig mogelijk gehouden voor hem. Hij was op/uitgeput. Ga het vanmiddag gewoon doen!! Zit nu even lekker boterham te eten. @ kamertje ik ben benieuwd hoe het er uit komt te zien als het af is!!!
@Que, het is niet te laat om het hem aan te leren meid. Stapsgewijs went ie er op een gegeven moment wel aan als je volhoudt, zo kun je dan lekker je huishouden doen terwijl hij slaapt. Ik ga de kleine op bed doen en mijn lunch eten want heb honger.
Had het ook graag anders gezien qua indeling, maar dan staat het ledikantje alsnog half voor het raam omdat het dak zo laag begint. De hele kamer zit onder de kap. deze opstelling is helaas de enige wat werkt. Ledikantje aan de andere kant van de deur wil niet ivm de kast, en als ik het ledikantje langs het dak plaats, heb ik geen loopruimte meer... hoewel... zal een poging wagen wanneer we zo ver zijn. misschien dan nog ruimte voor een stoel bij het raam zodat ik daar kan zitten voeden.
Bedoelde bij dat laatste foto, Ledikant tegen dezelfde muur maar dan in die hoek (weet niet hoe uit te leggen). Idd je hebt tijd zat om tegen die tijd te puzzelen met meubels, zal wel goed komen. Zo hier ligt de kleine op bed, de was is weggewerkt, koffer ingepakt en nu ga ik ECHT lunchen en relaxen want heb me nog steeds een vette hoofdpijn (kachel maar uitgezet en raam open gedaan).
@ kamertje Wij hebben toen het kamertje af was ook aan het schuiven geweest hoor met de meubelen. Het past hier ook maar op 1 manier. Of de kamer is te klein of wij hebben te grote meubels. (hou het laatste maar aan ) @ Hier Ik heb het gedaan hoor!!!! Ik heb de wasopgehangen, gestoft en gezogen. Zolder trap naar beneden gezogen de overloop en de andere trap naar beneden gezogen. Toen de huiskamer nog gezogen (omdat hij aan het huilen was) en nu.............. IK HOOR NIETS!!! Echt dat geeft een heerlijk gevoel eindelijk een schone zolder. Ga nu weer even spullen en boeken op marktplaats zetten. Hoop dat dat snel weg is zodat ik de voorkamer ook weer aan kant heb.
Nee, als je het plattegrondje ziet, rechts onder in de hoek zodat ik links onder in de hoek bij het raam een stoel neer kan zetten. Ligt er even aan hoe het past met het schuine dak, en ben bang dat ik dan steeds aan het schuiven ben omdat er dingen achter het ledikantje vallen waar ik niet bij kan... Sterkte met je hoofdpijn! Drink je wel genoeg water enzo?
Moppie: gezellig knus kamertje. Que en Hvj: lekker aan de poets jullie? hihih Hier: Nog steeds op mijn werk en iedere minuut zie ik op de klok voorbij komen pppfff..... Morgen naar de tandarts en ik schijt nu al in mijn broek. Er ligt een tandhals bloot en ik weet dat ze alle vullingen aan de linkerkant eruit gaan boren en weer vullen....vind de tandarts zo vreselijk!! Gaat weer een slechte nacht worden....
Butterfly.. Hoe was de controle? HVJ.. Alvast veel plezier meid! Heb je wel verdiend, een lekkere vakantie! Kaatje.. WOW wat een verschil zeg.. je kunt het enorm goed zien! Moppie.. Ziet er allemaal mooi uit zeg.. Fijn dat er zelfs wat af was bij de dieetiste.. Nieuweling.. welkom! Was even uit mijn hoofd.. ****** Vannacht hopeloos geslapen.. nu dan ook moe en op! Vanmorgen na mijn dienst met Esmee bij een vriendinnetje koffie gedaan.. even gezellig bij gekletst.. Daarna met Esmee langs de supermarkt voor een lekker broodje en filet. Jummie! BEddengoed zit in de wasmachine en beneden is gezogen en gedweild.. Eten staat klaar.. nu relaxen. Er komt zo iemand kijken voor mijn Titanium baby.. Menu: O: 250 gram optimel yoghurt met 30 gram muesli T: 1/2 appel en 10 pepernootjes. L: 1 waldkorn punt met 1x smeerkaas 20+ en 1x filet en uitjes. T: 2 mandarijntjes en caramelkoffie A: 200 gram snijboontjes en 200 gram gekookte aardappels met een tartaartje. T: 2 blokjes gevuld speculaas en wat zoutjes.. Totaal 1500 voor vandaag!
Wendy.. wat een lompe opmerking van je vent.. Kan me voorstellen dat je enorm boos was/bent! Tandarts... brrrr.. Ga a.s. maandag voor het eerst sinds 3,5 jaar! * schaam* Que.. Esmee is altijd een moeilijke slaper geweest dus ik creer wel rust als ze in bed ligt. Ga dan boven niet lopen rommelen. Esmee slaapt gewoon licht.
Goedemiddag meiden.... Nog niets hier hahaha, vanmorgen naar de verloskundige geweest in het ziekenhuis, hartje geluisterd, en ze ligt er helemaal klaar voor!! Nu wachten tot ze er uit wil komen . Dus afwachten maar weer hihih. Met mijn mams lekker boodschappen gedaan, had vorige week al grote boodschappen gedaan maar nu even weer aangevuld. Zijn bij Dirk van der Broek geweest, kom er weinig maar wat hebben die leuke aanbiedingen zeg . Word ik helemaal vrolijk van. De Wibra zit ernaast dus daar nog even geneusd, leuke nieuwe haarspulletjes voor Esmee gekocht. In de auto een puddingbroodje gegeten , mijn mams had nog niets gegeten dus had trek, en ik ook wel hahaha. En nog belgische chocolade gehad , een heel blok!! Kon het niet in de tas laten zitten en 1 stukje te nemen. Vond dat ik hem dan maar in 1x moest eten, want vandaag zou het blok zowiezo op zijn gekomen . De gastouder is met Esmee op pad geweest . Ze heeft een kleurboek voor haar gekocht. Ze waren even in de action geweest en daar vond Esmee een kleurboek en wilde die niet terug leggen . Kreeg ze die, erg lief! Ze heeft een kwartier heel lief zitten kleuren vertelde ze. De gastouder is zooooo leuk, ben helemaal happy met haar!!! @Que, hier doe ik ook alles als Esmee slaapt. Al moet ik wel zeggen dat ik dan boven juist de klusjes doe die minder herrie maken. Stofzuigen doe ik boven in het weekeinde als mijn man thuis is, dan dweil ik ook meteen. Badkamer soppen, was opruimen etc doe ik wel als ze slaapt. Vind ook dat ze er aan moeten wennen hoor. Wij zijn een paar maanden geleden verhuisd, dus hier ook nog veel dozen en spullen op zolder staan. Kale muren nog, kan niet wachten tot het huis echt klaar is. Dus echt af, en helemaal aangekleed. Maar ja, kan ook niet alles tegelijk he. @Mamavesmee, lees op het moment: zolang het kan. Geschreven door Liz Nickles. Het boek is ook verfilmd met in de hoofdrol Jennifer Love Hewitt. Gaat over een jonge vrouw die ontdekt dat ze nog maar enkele maanden te leven heeft, en dan de liefde van haar leven ontmoet. Ben net begonnen, dus kan er nog weinig over zeggen. Reacties op het boek zijn oa: dit verhaal brak mijn hart..... dus we zullen zien. En ja, kinderen kunnen je het bloed onder de nagels weg halen. Ik probeer Esmee ook af te leiden, ben niet zo goed in straffen en vind echt straffen op deze leeftijd ook wel heel wat hoor. Doe het wel eens, tik over de vingers, of op de gang 1 minuut. Maar ik lees ook weld at echt straffen op deze leeftijd geen effect heeft. Vanaf 2 jaar kun je daar veel gerichter mee werken. Ach, meiden hebben gewoon erg veel pit hahaha en ze heeft mijn karakter, dus ik weet ook wat mijn ouders met mij hadden vroeger . @Kinderkamer, onze babykamer is ook klein hoor. Maar ze slapen er alleen maar ja. Esmee heeft de grootste kamer. Als beebje ouder is kunnen de meiden samen een kamer delen, en tegen de tijd dat Esmee een jaar of 7/8 is willen we de hele zolder aanpakken en verbouwen. Dat zal dan een kamer worden. Esmee heeft dan een mega kamer, maar ze doet er nog weinig mee. Voor ze naar bed gaat spelen we altijd nog even. Dan wil ze kiekeboe achter de kast doen, en nog even in de speeltent spelen. Ik zal na het opruimen wel even een foto plaatsen van onze babykamer. Moet eerst even aan de slag in huis..... Net de lunch op, en zo even wat opruimen. Esmee ligt in bed. Wat later dan gisteren, anders hebben we weer zo'n lange middag .
Nou meiden ik ga weer afsluiten voor vanmiddag. Kleine man is al weer wakker aan het worden. Gaan zo even naar het postkantoor om weer een motor te versturen. Fijne middag allemaal!
Zo, ben ik weer! Even opgeruimd, wat dingen naar zolder gebracht. Gootstenen beneden ontstopt en helemaal geschrobd met schuurmiddel. Wasmachine aangezet, droger aangezet. Als Esmee straks wakker is zet ik die aan het kleuren en ga ik even administratie opruimen. Ben wel weer aardig op rit . @Mamavesmee, zo je dienst zit er weer op! Minder dat je slecht slaapt in je slaapdienst. Over het algemeen slaap ik altijd wel goed op het werk, maar toch slaap je ook anders he. Je slaapt erop. En wat is een titanium baby??? Of stel ik nu een hele stomme vraag? @Wendy, even terug te komen op je vent ( heb het gemist geloof ik) ik zou echt woedend zijn! Dat ben ik nu al als ik druk in huis bezig na het eten en hij met Esmee op de bank ploft en niets tot weinig doet. Ik zou juist degene moeten zijn die op de bank mag ploffen . Maar zo ben ik niet, ik kan hem alles vragen en dat doet hij dan ook wel hoor. Maar als ik dan een opmerking krijg zoals de jouwe geeft...... hmmmm dan waren we nog niet uitgepraat! Sterkte bij de tandarts alvast . Ik ben er altijd in 1 minuut weg, is nooit iets, maar als het anders was .......... !! Zo, en dan nu nieuwe foto's van de babykamer! Veel hebben al wat foto's gezien, schrik niet . Toen ik voor het eerst de kamer binnen kwam werd ik een beetje dizzy...... maar wilde dit zooooo graag! Het is even wennen, maar ach.... hopen dat de kleine meid er wel kan slapen .