@HVJ: Beterschap! @Wendy: Mot met je vent week, hahaha. Mijn vriendje en ik hebben zondag ook al ruzie gehad . Zal wel kloppen dan @Kaatje: Nice, je kunt echt goed zien dat je afgevallen bent! @MvE: Weer een mooi menuutje! @Tandarts: ik hou er ook niet van @Butterfly: Nog geen beebje dus Wel leuk kamertje hoor! Hier: Lekker gewerkt vandaag, de baas was er weer voor het eerst sinds 3 weken, lang in vergadering gezeten. Toen ik thuis kwam had Roy de pannenkoeken al in de pan liggen. Was lekker, maar nu ben ik er ook wel weer klaar mee voor een paar maanden. Heb liever hartig eten. Net even gewii-ed, een half uurtje gestept. Nu ga ik lekker op de bank hangen, misschien nog even in bad straks.
Hey meiden, @ Sweety: Welkom en succes met afvallen! @ Beschuitje: Mannen zijn inderdaad vaak erg zielig als ze ziek zijn. Zo ook Roland. Hoewel hij weinig zielig heeft kunnen doen tegen me. Heb m sindsdien weinig gezien. Gisteren laat thuis, en ging hij vrij vlot naar bed. En nu ben ik net thuis en ligt ie ook boven te slapen @ Kim: Roland is nog steeds ziek. Voor zover ik het begreep (heb m nog niet gesproken, alleen sms gehad) niet veel beter dan gisteren. C. is trouwens vandaag geopereerd! Alles is goed gegaan. Zal straks wel even bellen hoe het is Jeetje wat een drukke week zeg @ Moppie: Roland is nog steeds ziek. Nog niet veel verbetering. Hoop dat ik het niet ook krijg @ Wendy: Fijn die mannen. Grrr @ Kaatje: Jeetje wat een verschil zeg. Je ziet er echt supergoed uit meid! @ Lovely: Balen dat je je niet lekker voelt meid. Hoop dat het snel weer beter gaat @ Moppie: Wat een schattig kamertje. Precies groot genoeg voor uk. Ben benieuwd naar het eindresultaat, maar het begin is er @ HVJ: Heel veel plezier op vakantie meid, geniet ervan! @ Wendy: Succes bij de tandarts morgen! Mijn hobby is het ook niet @ Butterfly: Fijn dat de controle goed was Spannend he Fijn dat je zo blij bent met de gastouder. Geeft een hoop rust lijkt me. Gaaf zeg die babykamer Leuk zeg, die hanger van MamavEsmee! De kamer van esmee is ook leuk zeg. Die gordijnen zijn echt supermooi @ Zustertje: Veel plezier met het vertellen van het goede nieuws Superleuk! Roland is nog steeds ziek. Hoop niet dat ik het ook krijg @ Oreokoekjes: Ook niet mijn favoriet ik vind ze er al niet lekker uitzien hahaha @ mamavEsmee: Lijkt mij ook erg lekker die taart Ik ben er ook weer. Vandaag gewerkt (normaal op Dinsdag altijd vrij), liep niet echt. 1 collega ziek naar huis gegaan. Dus we waren uiteindelijk met weinig over. Gelukkig was het niet zo druk. Thuisgekomen, erwtensoep warm gemaakt en gegeten. Daarna even naar de winkel om Roland morgen weer van proviand te kunnen voorzien. Nu kan ik eindelijk even zitten. Ik doe vanavond helemaal niks meer. Ben helemaal gaar. Gisteren en vandaag geen menu gepland en eigenlijk niet echt ergens op gelet. Blijk qua gewicht ongeveer gelijk, dus zal wel goed zijn. Deze week werkt het toch niet, aangezien ik niet van plan ben om voor mij alleen te koken, eet ik niet echt gezond en gevarieerd. Pak het volgende week wel weer op Liefs
@Lovely, hopelijk wordt griep je bespaard. @Kaatje, daar probeer ik mezelf aan toe te zetten. @Wendy, lekker zou ik het niet noemen maar eerder noodgedwongen. Oei tandarts, succes morgen komt vast goed! @Moppie, dank je (heb er nog steeds last van). Drink niet de hoeveelheid water zoals het moet, vind het te koud met dit weer. @MvE, dank je ja vind ik ook haha. Balen van je nacht. En je TB verkocht? @Que, lekker bezig met die motors. Hoe ben je ermee begonnen? Een cursus voor genomen of gwn uit het niets? @Butterfly, het heeft zeker iets maar best drukjes idd. @MvE, hmm klinkt lekker al die varianten. Bak ze! @Wendy, en toegegeven aan chocolade? Hier vanmiddag ook heel erg zin in gehad, uiteindelijk een plak ontbijtkoek (minder suiker) met klein beetje chocopasta erop genomen. @Lovely, geen kriebels voor een baby? @Zustertje, leuk idee ben ook benieuwd naar de reactie's (zal ik vast niet meer lezen omdat ik weg ben). Hopelijk gaat alles goed morgen, geniet van de echo! @Femke, dank je. Hmm lekker pannekoeken, maar voor mij niet als avondeten. @Melanie, komt goed volgende week. En dank je. @Hier, dochter ligt te slapen. Eten zit achter de kiezen, woonkamer is opgeruimd, afwas is gedaan, koffers zijn vakantieklaar en man is op zijn werk *grrr* terwijl dat ie over 6 uurtjes al vliegt pfff.
Femke.. Pannekoeken heb ik liever in weekend.. Lunchen we ook wat uitgebreider.. heb er altijd zo weer honger van! Melanie.. Je laat het dus even los. Misschien wel een goed idee.. Beterschap voor je mannetje.. raakt hij toch zijn kilo's snel kwijt! HVj.. je mannetje is niet veel thuis, wel? Alles dus reisklaar?! ******* Hier lekker gedouched en nu thee met 2 blokjes gevuld speculaar.. lekkerrrrrr!!!
Gewoon uit het niets. Ik werk niet en soms dan denk zit ik te denken wat zal ik nou eens gaan doen. Toen ben ik er 1 gaan maken. Heb vandaag weer een bestelling weggebracht. En zit nu te wachten op de volgende bestelling!!! Dus meiden kom maar op .
@ HVJ Hier ook een man die nooit thuis is. En idd alles op het laatste moment nog willen doen en regelen. Hij is van 6 tot 18.00 weg, dan komt hij thuis om te eten en dan om 19.00/19.30 is hij weer terug naar zijn werk en komt dan rond 22.00 thuis. En natuurlijk een fijne vakantie!!
Que.. Het loopt dus wel oke met de luiermotors? Recept - Zomerfruit-kwarkdesserttaartje - Albert Heijn= Deze is ook lekker!!
Ja loopt wel maar nog niet hard genoeg. (ben altijd ongeduldig ) Overigens 5 in 2 weken tijd. Dus opzich wel goed, maar ik vind dat het altijd beter kan.
@Zustertje: Wat een leuk idee, dat cadeautje voor je zus! Ben benieuwd hoe ze reageert, en de rest natuurlijk ook @Mel: Hoorde inderdaad dat het goed was gegaan, jullie mam had net gebeld! Dus dat is fijn Balen dat je collega ziek was! Wanneer ben je nu vrij deze week? Geniet er maar van! Hier wel lekker gewerkt vandaag, was alleen erg rustig. Maar de mensen die kwamen heb ik gelukkig wel schoenen kunnen verkopen. Verder lekker aangevult etc, dus ben de dag goed door gekomen! Morgen nog een dagje werken, en dan donderdag lekker vrij! Morgenavond naar een vriendinnetje, en donderdagavond naar hetzelfde vriendinnetje. Haar zus komt dan ook (ook een goede vriendin van mij) en dan gaan we gezellige dingen doen, meidenavond dus! Ik ga lekker vroeg naar bed vanavond, heb het zooooooo koud! Slaap lekker meiden.
@MvE, in de drukke periodes niet nee. Yep ben er helemaal klaar voor. Lekker speculaas, geniet ervan. Lekker al die taarten. @Que, leuk zo een hobby en verdient ook nog eens. Jou man dus ook weinig thuis, best jammer en heel zwaar maar goed.
@ Kim: Dacht wel dat ons mam even zou bellen, maar voor het geval je het nog niet wist... Ik ben vrijdag vrij ipv vandaag. Lekker lang weekend dus Ook wel lekker!
Ja ach ik ben niet anders meer gewent. Vandaag heb ik wel weer een super baal avond hoor!! En wat ga je dan doen,,,,,,, VRETEN. Zit nu in mezelf gvd domme trut dat je er bent, maar ja het zit er al in en het komt er ook niet zomaar uit........ Ga nu maar even de bedden aanzetten, brood voor hem voor morgen klaar maken en dan naar bed.
@Que, idd niks anders gewend en niks aan te doen. Nou trusten straks ik ga liggen want heb me een hoofdpijn.
Goedeavond! Ik lig lekker op bed, ben echt grieperig en man kijkt voetbal. @melanie: wel goed dat je zonder menu niet bent aangekomen, gewoon zo doorgaan tot volgende week @hvj: ik heb altijd kriebels voor een kleine, maar wacht er nog een paar jaar mee . Is je man inmiddels al weer thuis, zou fijn zijn als je nog even tijd samen hebt toch. @kimmetje: trusten! @mve: ohhh wat een lekkere recepten! Wat doe je ons aan !
Hier daarnet een beetje mot met mijn beschuitje ...weer over dat stomme roken...grrrr....volgende keer bijt ik mijn tong eraf maar ik zeg niets meer(ik kon het niet laten te zeggen dat hij nogal stonk)...ben wel heeeel trots op mezelf..heb mijn boosheid op de hometrainer eraf gefietst en niet naar de ongezonde dingen gegrepen..(Nu is het wel weer over hoor en uitgepraat by the way) Vandaag weer een goede lijndag gehad. Ben helemaal trots op mezelf. Heb verder niet echt bijgelezen, dat doe ik morgen weer na het werk. Oh ja Que doe het roken echt niet zonder dat je man er van weet hoor, eerlijkheid boven alles.....hier levert dat dus HEEL VEEEL STRESS op bij mij...( hij rookte ook stiekem maar rokers vergeten dat je dat dus niet kan verbergen als je partner niet rookt)
Hoi meiden!! Kom even gedag zeggen, beetje druk druk druk! Lijnen gaat goed, maar het wordt een gewoonte en dan is het oppassen geblazen om niet weer naar lekkere dingen te grijpen. Hoe is het met iedereen???? Kus