10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 5

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Hoi meiden, ik wil jullie succes wensen met afvallen!
    ik was hier vorige week bij gekomen (om af te vallen)
    Dat lukt nu wel aardig;) maar meer doordat ik geen grote eetlust meer heb, ik ben namelijk zwanger!

2. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Van harte gefeliciteerd!!!!!!

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

HVj.. hopenlijk laat de kleine je lekker even slapen!

Kleintje..Gefeliciteerd! :D!

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ons Kleintje. super goed nieuws ! GEFELICITEERD !!!

5. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Wat is het rustig hier.

Om maar ff een gesprek te starten....wat zijn jullie plannen voor het weekend?

Zaterdag gaan we boodschappen halen, topmatras kopen, mijn ouders komen even langs want mijn vader heeft een boom van 2 meter op mdf plaat geschilderd voor Dane zijn kamer en 's avonds komt er een collega van mijn vriend wat vissen ophalen (we hebben een vijver van 7m lang, 3 m breed en 2 m diep). Zondag heeft mijn vriend met mijn vader een viswedstrijd georganiseerd vanuit werk van mijn vader en ga ik met Dane en mijn moeder naar mijn opa en oma (wonen niet echt om de hoek).....nu jullie hihi.

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Leuk !

Zaterdag krijg ik een vriendin ( ook een september 2008 mama ) op de koffie met haar kids.
    Zondag heb ik een meeting met een paar (september 2008 ) meiden, maar is ruim een uur rijden en zie daar wel tegenop ivm paniekaanvallen tijdens het autorijden,dus nog even kijken of ik het aandurf

7. Que

Que Niet meer actief

Hey meiden,

Ik ben zo zo vresselijk trots hier op mijn kleine man!!!!!!

Hij kan zelf van zijn rug naar zijn buik draaien!!!!

Wat betreft Que man die heeft net een sms gestuurd dat het hem spijt dat hij zo doet. Dat hij weer naar de dokter gaat zo snel mogelijk voor medicijnen.

Hoe de ziekte heet geen idee moeilijke naam maar het heeft met suiker te maken.

OW WAT IS MIJN DAG WEER GOED. ZO ZO TROTS!!!!

8. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Kaatje: Wat leuk. Gaan de kindjes ook mee? En gaat je lukken dat autorijden. Mijn collega zegt altijd "je kan meer dan je denkt"!

Que: Wat goed van de kleine man. En fijn dat de grote man het heeft ingezien en actie gaat ondernemen. ff rust in je lichaam nu?

Mijn kleine man zit aan zijn boterham. Hierna ff wachten tot ie in slaap valt want ik moet zijn nagels weer knippen....

9. Que

Que Niet meer actief

Ja wel rust, maar helaas is het ieder jaar hetzelfde probleem. Het komt contineu rond deze periode terug. Het verveelende is dat de huisartsen het niet erkennen maar gelukkig gaat hij al jaren naar een soort van homeopaat die hem wel kan helpen en dus wel medicijnen kan en mag voorschrijven.

Ik ben echt super trotse mama nu op mijn kleine drakendonder!!

10. Neentje

Neentje Niet meer actief

Dames ben er weg van *zwaai*, doei!

11. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    @que: een grote knuffel voor jou!
    @ons kleintje: Gefeliciteerd!
    @hvj en moppie: wat balen van de hoofdpijn :(

Ik heb de griep :( man heeft vannochtend vrij genomen zodat hij de kids weg kon brengen en het huishouden kon doen.
    Kon ik ff uitrusten, voel me al wel stukken beter. Lig nu lekker op de bank.
    Eind vd dag toch echt met m'n meissie naar de kapper, man is toch vroeg thuis dus hij kan koken enz.
    Mijn menu:
    O: cracker met kaas,kop koffie
    T: 3 glazen water
    L: kopje soep
    T: 3 glazen water, appel
    A: 125gram gebakken aardappelen, 150gram boontjes, 75 gram kabeljauwfilet, salade
    T: kopje thee

12. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden
    ben weer bijgelezen maar een zeef

maar Que meis wat een opmerkingen van je man ... nou geef maar flink gas terug ! dat moet je niet pikken

butterfly nog geen beeb dus haha kom altijd ff spieken spannend hoor

oreotaart ... hahaha laat ik dat maar googelen !

stiekem roken .. ik rookte 3 jr geleden heeeeel veel en ben er zelf gewoon op een dag mee opgehouden .. nooit meer gedaan wil ik ook niet en af en toe kan ik niet het is alles of niks !

zag lieve weegschalen en stomme die niet weten wat ze moeten aangeven of niet lief waren .. gooi die maar uit het raam:D

Bekijk bijlage 105637 en dit was ik afgelopen zondag !!
    wouw wat een verschil he ! woog eerst 90 kilo en nu 72 soms wat meer soms iets minder .. het gaat goed ! voel me ook super maar dat zie je wel aan dat glimhoofd haha
    was daarstraks even winkelen en kwam iemand tegen die kende me niet meer .. nou is mijn haar ook weer donker hoor ! voor het eerst in 10 jaar niet meer blond 8)

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Que, daar mag je ook trots op wezen ! Gelukkig ziet je man ook wel in dat dit te ver gaat. Kan heel goed met zijn suikerspiegel te maken hebben hoor. daar krijg je stemmingswisselingen van

Wendy,kindjes ? Ja het is wel de bedoeling dat Levi mee gaat. Even zien hoe ik me het weekend voel
    Probleem is dat heen wel zal lukken,maar krijg meer aanvallen als ik moe ben. Heb dus al meerdere keren gehad dat ik wel ergens kom, daar een paar uur ben, moe ben en dan op de terugweg in één grote paniekaanval blijf hangen

Emma, je ziet er goed uit !

sms WEE AAN naar BUTTERFLY

14. zustertje

zustertje Niet meer actief

Meiden even snel maar alles is GOED!!!!

We zijn nu precies 10 weken en 4 dagen en het kindje was gigantisch aan het bewegen enz heeft ze ook bij de bijzonderheden gezet :D
    Straks gaan we het de ouders enz vertellen jullie horen er meer van!!!

Ga pas over een weekje het op hyves zetten als alle vrienden enz het weten

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zustertje, super !

Hyves Heb nu een paar meiden van dit groepje op hyves ( gezellig ! ) maar willen jullie daar aub niet plaatsen dat ik op zp schrijf

16. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Nee hoor :D

17. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Gefeliciteerd!!!!

18. MamavEsmee

Kom ook even buurten.. Gaat niet zo goed met eten hier..:) bij de lunch een 1/2 sausijzenbroodje op van Esmee en net een plakje met 8 kleine reepjes kinderchocolade.. ben misselijk.:)

Vanmiddag maar even lekker met de fiets weg.. Wat reepjes er af fietsen..:D

Que.. Kan me voorstellen dat je trots bent op je draakje! Fijn dat je man zijn excuses heeft aangeboden.

Kaatje.. haha.. droogkloot dat je bent!!:D

Zustertje.. fijn dat alles er goed uit zag meid!! Over ruim 6 maanden hebben jullie een gezond kindje meid!:)

Emma.. fiefieeewwwwwwwwwww!!!

HVJ.. goede vakantie!

Lovely.. beterschap!

Butterfly.. lekker een ochtend voor jezelf gehad. En nog op de fiets weg?! Jij durft!:p

De was is weg, shoarma al gebakken, straks alleen nog even opwarmen.

En ik ben er uit betreft het lekkers voor vrijdag bij de koffie..

Appel/rozijnen cake..:)

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoezo ben ik nou weer een droogkloot haha ?

20. MamavEsmee

Sms WEE AAN naar BUTTERFLY :D

Deel Deze Pagina