10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 5

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ja zijn pumps en heb al jaren maat 38 dus dat komt wel goed! laarzen kan ik helaas nooit aan heb lymfoedeem (dus ook steunkouse) waardoor ik nooit in een laars kom net boven de enkel blijft de rits altijd steken :( hopelijk worde mijn benen nog eens slank hahaha!

2. Neentje

Neentje Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Ben uitgeput en last van mijn onderrug, heb teveel gedaan denk ik. Was opgehangen, 2 wasjes gevouwen, was gedraaid, fornuis en koelkast grondig geboend, afgewassen. Moet nu nog 2 wasmanden strijken (doe ik vanmiddag als de kleine op bed ligt), stofzuigen, dweilen, koken pfff.

Maar ga nu eerst de kleine fruit geven en op bed leggen en zelf ontbijten om vervolgens verder te gaan met mijn taken.

@Melanie, nog ff een dikke knuff meid en je moet zekers niet van jezelf gaan walgen maar juist trots zijn dat je al 40kg bent afgevallen!!!! Een keer de mist in gaan moet kunnen vind ik anders is het niet vol te houden, vandaag nieuwe dag nieuwe kansen. Kom op je kan het!

@Nieuwelingen, welkom en succes met het afvallen.

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Kim.. haha.. dacht ik al. Hij is er lekker doorheen gehaald en ondertussen maar balen.. Wat gaan jullie doen tijdens jullie 2e date?! Zoenen??!:p:D

Fijn dat de weegschaal weer lief was.!

4. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @MamavEsmee: Hahaha ik hoop het wel ;) Verder geen idee wat we gaan doen, vorige keer hebben we op een terrasje gezeten.. Nog tips? :p

5. Neentje

Neentje Niet meer actief

Vandaag:

O: uitsmijter, kop kamille thee
    T: glas bio km, halve snicker
    L: 2x bb met sandwichspread en kaas, glas melk
    T: appel, kiwi, 0.5l water
    A: avondeten van gisteren wordt van vandaag
    T: kop kamille thee

6. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Goedemorgen meiden.
    Hier vanmorgen alvast het eten voor vanavond gemaakt.
    Heb namelijk late dienst vandaag.
    Macaroni met hamblokjjes, courgetten, paprika en tomatensaus. Het is zooo lekker, heb al steeds even een hapje gehad ;).
    Heb gisteravond nog gestreken, en vanmorgen weer wat gestreken.
    Dus de schone was is weer opgeruimd :).
    Net gezogen en gedweild, en de vloer is aan het drogen.
    Ga zo mijn lunch vast klaar maken, heb zo'n trek steeds.
    Ga zo even wat dingen voor het werk doen.
    Esmee ligt nu toch op bed dus ja, daar moet je het weer van nemen ;). Esmee breng ik rond 13.30 naar beppe, dan ga ik snel even langs de drukkerij om mappen te halen voor het uitzoeken van de babykaartjes :D. Daarna door naar mijn werk.

@Mamavesmee, en esmee droog gebleven?
    Goed geslaagd met shoppen zie ik :). Ben ook een lijst aan het opstellen wat Esmee allemaal nog moet hebben voor de winter, maar vorige week al flink wat gekocht. En voor ons babymeisje moeten we ook nog wat nieuwe spullen hebben. Weet nu wat ik nog heb, en wat er nog moet komen.

@Kimmetje, veel plezier.

7. zustertje

zustertje Niet meer actief

Goedemorgen meiden~!

@Melanie Je kunt het hoor weer vol goede moed verder gaan! Fijne middag in het kasteel ben benieuwd of het mooier/leuker is dan gisteren
    @Mamavesmee heb je een plaatje van je nieuwe laarzen ben benieuwd? En je gewicht is echt SUPER!!! Tot hoeveel wil je nu nog kwijt?
    @HVJ doe je rustig aan wanneer krijg je weer een echo?
    @Dani leuk al die nieuwe kleding! Kom je nog showen?
    @CacherelNoa onder de 65 super! EN beterschap voor jou....
    @Butterfly werkse voor vanmiddag! en je eten klinkt goed geniet ervan.
    Hoe is het met Esmee is ze wat rustiger?
    @Kimmetje haha ik zie het al helemaal voor me eindelijk je date bellen hangt hij gelijk op :D
    Gelukkig een goede reden! Ben echt benieuwd hoe het af gaat lopen...
    EN je weegschaal weer lief gelukkig maar.

Hier was de weegschaal vanmorgen ook erg lief 96.4!!!! Gaat goed nog even en ik zit op hetzelfde gewicht als mijn lieve man :) EN hopelijk snel onder zijn gewicht.
    Ik heb wel het idee dat mijn lichaam nu sneller slank wordt door het sporten of het zit tussen mijn oren maar de botjes in mijn handen en voeten zie je steeds beter:)

8. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Zustertje: Sporten helpt altijd!! Wil ik eigenlijk ook gaan doen, mijn huid is zo slap, maar heb er nu even het geld niet voor...

Zit me hier dood te vervelen, mijn kamer is al gepoetst, dus zou niet weten wat ik nog kan doen. Vind het echt niet fijn zoveel vrije dagen maarja....

9. Que

Que Niet meer actief

Zo daar ben ik weer.

Je zal het niet geloven, maar ik ben vergeten om op de weegschaal te gaan staan.

Heb vanmorgen 3 wassen gewassen en opgehangen 2 op zolder 1 buiten, was 4 zit in de wasmachine.
    Boodschappen gehaald (lopend)
    Badkamermeubel en wc schoongemaakt.
    Koffer voor de kleine man ingepakt (we gaan zaterdag met vakantie)
    Kleding verder voor de kleine uitgezocht wat hij niet meer paste in dozen gedaan.
    Was opgevouwen en nog een strijk gedaan.

Nu ga ik broodsmeren en dan de voorkamer opruimen, planten water geven, vaatwasser uitruimen en als het me dan nog lukt de trap kast leeghalen, schoonmaken en goed inruimen.

Ow en ik moet het nog even kwijt. Kleine man draaide gister van buik naar rug!!! Toen ik de was aan het opruimen was toen lag de kleine man opeens aan de andere kant van ons bed......... Volgens mij aan de natte (kwijl) plek te zien heeft hij op zijn buik gelegen. Dus ik denk dat hij dat ook kan. OW IK BEN ZO TROTS OP HEM!!!

10. Que

Que Niet meer actief

Je mag mij wel komen helpen hoor met poetsen!!:D

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    mve, als ik aan stabiliseren toe ben kom ik je advies vragen ;)

Dani, kan het dan zijn dat je maag nog te groot is ? Hoop dat het opspuiten goed resultaat geeft

Que, goed van je mannetje !

12. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    hey meiden,

Hier net terug van het kasteel. WAT WAS DAT GAAF!!!! Echt supermooi! Ben alleen bang, dat het erg duur is. Maar we wachten rustig de offerte af. Ben heel benieuwd. Ben wel bereid om iets meer te betalen als op een andere lokatie, maar ben bang dat dit echt te duur gaat worden. We zullen zien...

Ik zal eens brood uit de vriezer gaan halen. Ik lust onderhand wel iets. Mijn maag knort...

13. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Zustertje, ben net gaan zitten om uit te rusten maar hoor de kleine alweer zingen vanuit haar kamer dus oppakken en boterham geven en daarna weer verder. Echo krijg ik over 2.5 week weer.

@Melanie, wil je trouwen in een kasteel? Lijkt me prachtig, hopelijk valt de prijs mee.

14. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Mel: Was dat in St oedenrode? Ben benieuwd, hopelijk valt het inderdaad mee!

15. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Even een raketje aan het eten, en dan Esmee wakker maken.
    Ze slaapt nog :$, al 2.5 uur!! Heerlijk hoor :p.
    Maar ik moet zo wel weg dus tsja. Haar in de auto stoppen en dan weg. Denk niet dat ik er vandaag nog weer ben hier....

Even mijn dag:
    O: 2 boterhammen met jam.
    T: meuslikoek en twee koppen thee.
    L: 4 waldkorn boterhammen met anijshagel, vruchtensap.
    T: raketje, pakje ontbijtbisquits, appel.
    A: macaroni met hamblokjes,courgette, paprika en tomatensaus.
    T: Pakje sultana.

Hm en nou hopen dat ik dit vol ga houden.
    Na een late dienst krijg ik thuis altijd lekkere trek.
    Bij thuiskomst misschien maar even een beschuitje of een crackertje eten. Gewicht blijft nog zo goed gaan, wil de komende weken niet aankomen door lekker vet eten eigenlijk. Bij Esmee begon het aankomen de laatste 1.5 maand, begon toen echt alles naar binnen te werken namelijk :). Sta nu op +3 kilo, en soms schommelt het ietsje omhoog naar + 3.5 of 4 kilo, maar kom nooit boven de 90 gelukkig ;). Maar ja.... of ik eronder zal blijven ;).

He meiden, fijne dag!!
    Tot later.

16. zustertje

Ik had wat broeken van esprit besteld maar doe ze toch terug anders betaal ik 60 euro voor een broek die ik over een aantal weken niet meer pas.

@Mamavesmee heb jij nog die spijkerbroek van esprit te koop staan?
    @Melanie super dat het zo bevallen is nu alleen de prijs nog afwachten! Misschien valt het wel mee.

17. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Hvj: We trouwen zoiezo in een kasteel (komende 3 dagen nog 3 kastelen op de planning staan), het is alleen niet zeker of we het feest ook in een kasteel doen. Dat is afhankelijk van de prijs. Maar alles in een kasteel is natuurlijk wel heel gaaf. We zullen zien...

@ Kim: Nee, kasteel heeze! Morgen kasteel helmond, vrijdag kasteel Cranendonk (waar N&R getrouwd zijn) en zaterdag kasteel Geldrop (waar D&B getrouwd zijn)... ben benieuwd naar de rest.

18. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Ik ben van de week in de stad bij esprit geweest. Hadden ze heel veel jeansbroeken voor de helft van de prijs. Als je geluk hebt, en je maat ertussen hangt, kun je goedkoop een broek kopen. Ik had er 1 voor 27 euro!

19. zustertje

@Melanie dankjewel voor de tip! ga morgen of dinsdag even naar de stad ga ik gelijk even kijken.

20. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Hoi meiden, ook hier weer klaar met werken.
    Moest snel naar huis want de tv was stuk en die zou gemaakt worden. Lekkere reden om ook een keer vroeg uit school te zijn ;)
    Inmiddels is de tv gemaakt en heb ik mijn vieze boterhammen op. Vieze? Jaaaa haha ik had heel vries hardachtig bruin brood. Bah..geen idee het kwam netjes uit de vriezer en dit weekeind gekocht dus oud kan het niet zijn. Nou ja het is weer binnen. Vanavond eten we bloemkool ook al niet zo mijn favo eten maar ok het moet maar allemaal voor het goede doel hè?

HIer nog steeds een beetje twijfel over de ongesteldheid. Het zet maar niet door. Af en toe een licht veegje en dan weer de rest van de dag niet. Ik ga misschien toch maar testen...al geloof ik er niets van ;)

Deel Deze Pagina