Emma nog een dikke knuffel voor je!!! Net nog zachtjes bij Jurre gekeken en na kokhalsen werd het stiller hij ligt zo heerlijk vredig op zijn zij te slapen wat zijn ze dan lief he!!!!! Jurre is al een spook met slapen wat dat betreft maar normaal pak ik hem wel hoor maar hij moet wel weten hoever hij kan gaan *bloos* Ronnie vind dat we consequent moeten zijn anders neemt hij een loopje met ons,zo hebben we het toen ook met Lukas gedaan! Kijk Jurre spookt al bijna meer dan een jaar dus ja tis soms moeilijk of er nu echt al wat is! Maar het feit dat hij nu slaapt zegt dan toch wel dat hij moe is?! Is het niet een osteopaat?? Jurre heeft vorig jaar lichte KMA allergie en nu niet meer maar soms denk ik dat het terug is omdat hij snachts ook zo onrustig kan doen! Denk dat het een fase is volgens mij hebben we het toen bij Lukas ook zo gehad! Niet alles kindjes zijn engeltjes met slapen
HEEL GOED!!!!! @ Hier Even eierkoek eten, bedden aanzetten en brood Queman klaar maken, daarna lekker naar bed!!
@ Beschuitje: Van mij krijg je ook een schouderklopje meid! Goed zo Hier net even met mijn zus aan de tel gezeten. Ze is gisteren geopereerd. Heeft een nieuwe heup gekregen. Gelukkig alles goed gegaan, op een klein tegenvallertje na... Komt goed... Hier vandaag slechte eetdag gehad. Heb een halve zak chocopepernoten op. SLECHT!! Morgen weer fatsoenlijk eten. Roland wil morgen weer proberen mee te eten, dus ga ik morgen weer gewoon koken. Probeer het morgen meteen weer goed op te pakken. Zo gaat het ook niet werken in ieder geval. Als ik zo doorga... ben ik in no time weer 100 kg. En dat moeten we niet hebben natuurlijk.
Rommelend gevoel, maar of het nu wel door gaat zetten...... geen idee! Ik ga lekker een bad nemen en dan naar bed. Ben heel erg moe. Kregen onverwacht net mijn schoonmoeder nog op bezoek. Net op het punt dat Esmee naar bed moet. Zucht.................... :x! Kan me daar zo boos om maken soms. Ik denk dan: als je voor haar komt, kom dan een uur eerder. Maar ze kwam ook voor mij/ons. Maar toch! Gelukkig wilde Esmee gewoon op bed en niet meer bij beppe zitten . Nou meiden, ik zie wel wat de nacht gaan brengen!!!! En jullie horen het dan zo snel mogelijk.
Beschuitje.. Goed dat je lekker hebt gefietst!! Melanie.. Vind je het lastig los te laten?! Geen menuutjes geplant voor vandaag? Stoer dat je het morgen toch weer probeerd op te pakken. Butterfly.. Wel lief dat je schoonmoeder even komt horen hoe het gaat! Al snap ik je iritatie! Succes voor vannacht.. ******* Ik ga afsluiten, kruip tegen manlief aan.. Lekker tv kijken.
Butterfly ben benieuwd wat de nacht brengt! Begint vaak snachts he! Geniet van je bad,misschien word je daar lekker ontspannen van en komen de weeen los Beschuitje you go girl! Schoonmoeders komen altijd op de verkeerde momenten! Gelukkig had Esmee liever haar bedje
butterfly hoop dat je nog goed kan slapen !! Mve bankhang ze lekker tegen je mannetje aan MR gelukkig maar dat hij lekker slaapt en het is moeilijk maar idd constant blijven beschuitje goed hoor van je fietsen !! melanie morgen weer een dag en joh naar de 100 doe je niet meer ! zeker te weten ! que bedden aanzetten ?? wat moet ik daar bij denken ? en smakelijk met je eierkoek ! @all bedankt voor de knuffels .. is toch ff taai
@ MamavEsmee: Ik vind het heel moeilijk. Het plan was om af te vallen tot 85 en dan calorieen op te gaan bouwen. Ik wil dus echt door tot 85 kg. Ik heb het al zo lang volgehouden, waarom lukt het dan nu niet? Ik heb nu deze week echt nergens naar gekeken, maar merk meteen dat ik weer terugval in mijn vroegere patroon. Ik MOET het dus nu echt weer oppakken, anders ga ik weer de verkeerde kant op. Deze week was eigelijk geen doen omdat ik geen zin had om voor mezelf te koken. Roland ligt al een paar dagen op bed, dus 's avonds zit ik alleen en ga ik uit verveling eten. Vervolgens denk ik overdag op het werk, ah... dat koekje maakt nu ook niet meer uit. Ja... dat werkt natuurlijk niet. Deze week ook niet kunnen zwemmen omdat we geen dag konden vinden die we allebei konden (mijn zus en ik) en hardlopen ga ik ook niet alleen doen, dus daar komt deze week ook niks van... Omdat Roland morgen weer mee wil eten, hoop ik het dan meteen weer op te kunnen pakken. Het is weer even genoeg geweest met alle lekkere dingen (die altijd heel snel op zijn, en vervolgens spijt veroorzaken en dus NERGENS goed voor zijn)... Sorry voor het lange verhaal (was geloof ik ook een beetje een peptalk voor mezelf) hahaha
Knuffel Mel! Weltrusten meiden en hoop morgen leuk nieuws te lezen Butterfly ik zal voor je duimen!!!!
@kaatje: bedankt voor de tip! @butterfly: wat een naar nieuws! @moppie: hoe lang duurt de renovatie nog? @mve: lekker appel/rozijnencake! @melanie: beterschap voor je vent! @mamarianne: wat vervelend dat je ventje zo moeilijk doet met slapen! Hoop voor je dat het snel over gaat . @beschuitje: goed van je! En nu lekker uitrusten! Heb een bril uitgezocht, nu wachten tot ze hem klaar hebben. M'n meissie d'r haar is gedaan, geknipt en voor de helft ingevlochten. Ze deed het goed, bleef rustig zitten dus volgende week maar haar hele haar doen, scheelt mij in de ochtend werk . Zou morgen even een foto maken.
Hallo lieve dames, Ik moet nog ff bijlezen hoor. Ik zat even op een ander onderwerp waarbij iemand vroeg naar de ervaringen over een babaydekbed. De een reageerde bv dat zij het met 8 maanden al had en de andere was er op tegen tot 2 jaar. Ik had een korte reactie gegeven dat Dane 13 maanden was, het heerlijk vindt en ik het leuke printjes vindt hebben. Nou, werd ik even persoonlijk aangevallen zeg.....dacht gewoon onschuldig op een onderwerp te reageren maar dat doe ik dus ook maar niet meer.....het was helemaal niet mijn bedoeling om iets uit te lokken ofzo.
Tja zo zie je maar dat je niet overal zomaar je mening kan geven! Ik had ook al dekbedovertrekjes hoor maar dan eerst met een deken erin! Sinds een paar dagen heb ik Jurre onder een dekbed! Hij is bijna 20 maaanden!! Waar was dat dan Wendy?
Bij baby en dreumes.....had wel terug gereageerd, maar gewoon netjes hoor. Over dat er op de ikea site staat "advies vanaf 2 jaar en aanbevolen van 12 maanden". En dat iedereen het op zijn eigen manier doet en ik dat respecteer en niemand ergens iets van wil overtuigen.....
Doe ik ook niet hoor.....ik was trouwens ook niet de enige die een persoonlijke snauw kreeg. Blijf wel alleen hier kletsen hihi!!
Dekbed : Levi heeft vanaf dat hij 2 weken was, tot een maand geleden alleen met slaapzak gelegen. Merkte vorige maand dat hij 'sochtends koude handjes/voetjes had dus sindsdien ligt hij onder een dekbed ( vond het wel doodeng hoor,bang dat hij er onder zou kruipen en zou stikken ) WEE AAN naar Butterfly !!!!!! *doet onderweg naar boven een weeëndansje*