Meiden slaap lekker ik ga naar bedje toe. Ben kapot na de afgelopen nacht!! Morgen vroeg naar de Lidl ze hebben winter qrocs in de aanbieding die wil ik hebben om te gebruiken als huis pantoffels
bedankt voor de felicitaties! ik kom wel weer terug over een tijdje (jaartje?) om wat inspiratie op te doen. nogmaals succes meiden!
Levi is dus geen rustig mannetje Maar na een 2 nachtjes met slaapzak onder de dekens vond hij de dekens toch wel leuk/lekker en nu ligt hij er prins heerlijk onder te slapen
Nee, vriendlief heeft starwars opstaan en ik zit achter de laptop te wachten op een berichtje hihihi....
Hoe weet jij dat, het is nu reclame dus idd even voetbal???? Zit jij hier stiekem naar binnen te kijken ofzo hihih.
Even voor butterfly View attachment 105750 Ik kom morgen als de kinderen op school zijn bijlezen en reageren hoor. We hebebn vanaaf visite gehad en net nog even een wasmand vol strijk weggewerkt. Duik nu mijn bed in. Slaap lekker!
Hoi meiden, Beetje laat nog, maar morgen nachtdienst dus nu laat naar bed en morgen lang blijven liggen als het lukt. Kwam even babynieuws kijken, maar alles is nog binnenboort zie ik. Ik heb net een halve zak pepernoten en een halve zak kroepoek gegeten. Heb er nu al spijt van!!! Kan deze week ook niet sporten en zit in de week van de maand dat ik sowieso niet afval. Beetje tegenvaller dus en hopelijk kan ik het morgen gewoon weer oppakken! Sorrie voor de ego.... (was ook meer even om het voor mezelf zwart op wit te zien)
Goedemorgen allen ! Nog geen baby nieuws haha ? nou ik ga werken dan lees ik het vanmiddag/ avond wel . Niet te veel kletsen hier hoor anders moet ik zoveel bij lezen
Goedemorgen dames, Even snel berichtje 88,1 en nog niet naar de wc geweest dus zal wel wat minder zijn. hebben we al een kleine baby???? Nou ik ga snel moet weg. Kom in de loop van de ochtend wel bijlezen!!
Goedemorgen, Weegschaal gaat niet echt hard meer, 1 ons eraf. Ik sta nu op -1.7 kilo sinds 25/10. Ik ga snel mijn tanden poetsen en naar mijn werk. Ik lees daar af en toe wel weer stiekem mee hihih.
Goedemorgen ladies, Hier stond de weegschaal op min 0,5 vanochtend. Beter, maar ik vorige week donderdag een ons minder, grr. Vandaag de hele dag vergadering, dat betekend een lunch van de baas. Lekker, maar geen slanke opties, goed opletten dus. Vanavond gaan we bij mijn moeder eten, dus dat zal wel goed komen. Fijne dag allemaal!