Goedemorgen meiden! Heb even snel bijgelezen, wat ik zo nog uit m'n hoofd weet...... @Que: Jeetje, wat vreselijk voor je. Kan me voorstellen dat het je heel verdrietig maakt! Kun je misschien niet met hem erover praten dat je het daar moeilijk mee hebt zoals hij tegen je doet? Zie inmiddels dat hij zijn excuses aan heeft geboden. En terecht, want je hoeft dit echt niet te pikken meid! @Kleintje: Gefeliciteerd! @Emma29: Wow je ziet er super uit meid!! @Zustertje: Wat een mooie echo! J @Butterfly: Jeetje wat een vreselijk nieuws inderdaad. Hoorde gister ook zoiets over de achterneef van mijn moeder, ook rond die leeftijd, net een kleintje van 2 jaar, en is opgegeven, zijn nieren werken niet meer, bloed is slecht (ook kanker). Wat een rotziekte! @Mel: Ik heb hier echt hetzelfde met die stomme rot pepernoten etc. Op het werk ligt het vol met dat soort spul en ik kan er niet vanaf blijven. Ben dus weer een kilo aan gekomen, en kan ook niet naar de wc. Dus hop nichtje, schouders eronder en we gaan er weer tegenaan! Hier geen lieve weegschaal, een kilo erbij! Maar heb gister bij een vriendinnetje gegeten en die had allemaal lekkers gehaald, echt heel slecht. Kan ook weer niet naar de wc, dus hoop dat het er snel weer af is. Gister m'n date gebeld, en zondag gaan we afspreken. Ik moet eerst nog werken, dus we smsen/bellen zondag nog even over hoe en wat Ben zo blij!! Vandaag lekker vrij, ga zo eerst even naar de action, even rondneuzen voor leuke kerst spulletjes, en daarna met mams naar Coppelmans de kerstshow bekijken. Vind ik altijd zo leuk! Maar geef altijd veel te veel geld uit..... Fijne dag allemaal!
@kimmetje: spannend! Hier nog steeds niet fit, dochtertje ook niet. We doen dus lekker rustig aan behalve de oudste van school halen moeten we niks. Mijn menu: O: kop koffie, 250gram magere yoghurt T: kop koffie, 2 glazen water L: 3 crackers 2xrookvlees,1xkipfilet T: 2 glazen water, appel A: 125gram gekookte aardappelen, 200gram prei, 75gram tartaar, 1juslepel jus, 1 sauslepel kerriesaus. T: 2 glazen water, plakje indische cake
Mijn babymeisje heeft nog geen zin om naar buiten te komen. Maar moet je het weer ook eens zien, geef haar groot gelijk dat ze nog even lekker warm bij mama in de buik blijft zitten . En jullie moeten vandaag toch meer dansen hoor whahahaha!!! Vannacht wel goed geslapen, ben lekker in bad geweest gisteravond. Kleine was wel rumoerig en druk, dat zeurende gevoel bleef ook wel hangen, maar toen ik eenmaal sliep is zij ook gaan slapen. Maak dus nog wel lekkere lange nachten dus daar geniet ik nog maar wat van, even slaap inhalen. Maar weer eens gewogen. Heb afgelopen 2 weken normaal gegeten, ook zijn lekkers op zijn tijd zekersssss, en blijf perfect op gewicht. Was wel bang aangekomen te zijn. Maar sta in totaal op + 6.5 kilo . Dus ik ga ervanuit.... dat ik niet boven de 7 kilo uit ga komen. Vandaag weer een dag in huis, zucht!!! Nu is het gewoon geen weer om erop uit te gaan. Ik ga even wat opruimen hier, de vaatwasser is al leeg, wil even de wasmachine aanzetten en was opruimen, en dan lekker met een mok warme chocomelk op de bank. Heb 2 afleveringen ATWT opgenomen dus ben wel 1.5 uur zoet!!!
Goedemorgen meiden! Even ego hier hoor. Ben te lang op school blijven kletsen en moet nu gewoon in huis wat doen!! Vanmorgen 5 ons minder dan maandag, ik ben blij! Ga officieel van de vrijdag mijn weegdag maken dus ben erg benieuwd wat hij morgen aangeeft!! Fijne dag allemaal, ik kom vanavond later even teruglezen en kletsen.
Jeetje .. het is herfst!! Hier vannacht heerlijk geslapen en vannochtend geen afspraken en dus geen wekker.. Esmee heeft zelfs tot 8.30 geslapen dus ik ben uitgerust! @ dekbedje.. Esmee heeft pas sinds een paar maandjes een slaapzak. Ze heeft nooit onder een deken/laken willen slapen. Maar de slaapzakken werden te klein dus ze moest wel. Ik kan het haar nu uitleggen. Dat scheelde.. Doen waar JIJ je goed bij voeld. Het is JOUW kindje.. Stefanie..Balen van het eten maar gewoon weer oppakken! Lovely.. ben benieuwd naar de foto en je menu ziet er weer goed uit! Kim.. Spannend, zondag een nieuwe date en 1 kg aankomen..Kan niet van het eten komen toch?! Butterfly.. Toch geen beeb vannacht! I.d. weer om lekker bij huis te rommelen. ******* Hier de was al weer aan staan.. Straks na het ontbijt even met de hondjes uit.. Daarna cake bakken en beneden opruimen en de stofzuiger er door. We zijn nu bezig met bruine stokbroodjes, vers gebakken.. Jummie!! O: 75 gram bruin stokbrood met 20+ smeerkaas en koffie. T: Meloen en een plak kandijkoek L: 3 boterhammen met mager beleg. T: 2 mandarijntjes. A: 175 gram gebakken aardappels met 200 gram gekookte worteltjes en een vissnitzel. Totaal: 1080.. Misschien vanmiddag een plak cake proeven..
Zo, ben weer op mijn werk. Gisteren, zoals eigenlijk iedere avond, Dane weer ieder uur huilend wakker. Zelfs als hij ´s nachts bij ons ik bed komt geeft ie af en toe een gil en gaat hij daarna huilen, alsof hij ergens van schrikt ofzo. Wat is dat toch? Waar wordt ie nu ieder uur wakker van. Is tie bang van een nachtmerrie of heeft ie pijn? Ik weet het niet maar het is iedere avond/nacht.....al maaaaaanden (en hij is pas 16 maanden)
Is die vanaf het begin al onrustig Wendy vanaf dat hij baby was?? Anders eens langs een Osteopaat ofzo? Die kan misschien aanvoelen wat er aan de hand is?? Ja weet het ook niet! Is er iets op zijn kamer waar hij bang voor is? Of ziet hij dingen of mensen die er komen spoken *Bloos* Heb je een lampje aan op zijn kamer zodat hij kan zien waar hij is enzo?! Moeilijk he meid als ze nog niet kunnen praten en niet kunnen vertellen wat er nou precies aan de hand is! Moeilijk moeilijk!!
Hij is inderdaad al sinds zijn geboorte een slechte slaper. Heb ook echt alles al geprobeerd. Vannacht ook zo´n gil dat ik er gewoon wakker van schrok en dan heeft ie zijn ogen nog dicht. Hij heeft genoeg licht. En spoken, getsie??? Tja, je weet het nooit....
Jammer nog geen babynieuws. Kom later reageren. Ga zo eerst het contract van mijn nieuwe baan tekenen !
Wendy.. lastig he?! Je hebt druppeltjes om baby's/kinderen rustiger te laten slapen.. Of naar een homeopaat? **** Hier heerlijk gewandeld, Esmee met haar fiets met zijwieltjes mee.. Lekker door bladeren fietsen, dikke lol. Wij gaan cakejes bakken!
Kaatje: Gefeliciteerd. Wel dat bedrijf met die geke opmerkingen? Ach ja, kan net aan die ene persoon liggen hé. MamavEsmee: Mmmmm cakejes!! Ik heb trouwens vsm Kindival en Sleepz geprobeerd maar werkte ook niet.... Ik ga ervan uit dat er heus een over gaat. Misschien wanneer hij idd zelf kan praten of straks met een grote jongesn bed etc....Ik blijf positief en denk iedere keer "ik ken geen enkele 16 jarige die tussen zijn ouders in slaapt" hihihi
@kaatje: ben je toch aangenomen? @mve: jummie cakejes! Is lekker herfst weer hé! @wendy: zou hij dromen dat ie aldoor zo gilt? En misschien ziet hij inderdaad wel dingen die jullie niet zien? Hier ligt m'n meissie op bed, ff mama tijd
Wendy.. het troost je i.d. maar prettig is anders! Ook voor Dani. ******* Esmee is de beslag kom aan het uitlikken, ik heb maar een schaaltje meloen gepakt.. Lovely.. de meloen was in de aanbieding bij de supermarkt.. anders gingen ze denk ik kapot. Smaakt nog heerlijk! Het ruikt hier trouwens heerlijk! Heb voldoende voor 1 cake en 9 mini cakejes.
Goedemorgen dames, Heb niet bijgelezen SORRY!! @ Hier net even een klantje haar voeten gedaan. Ook net weer een nieuwe opdracht voor een motor ontvangen dus daar ga ik vanmiddag aan beginnen. Verder nog weinig gedaan. Straks ook even naar dorp om spullen te halen. Ga nu eerst boterham eten.
@mve: vandaar dat je aan het smullen was van een meloen @que: super dat je een opdracht hebt voor een luiermotor , loopt het een beetje?