10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 5

Discussion in 'Algemene clubs' started by Mama Rianne, Aug 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    @kaatje: gefeliciteerd! Super dat je bent aangenomen :D
    @mve: dat ziet er lekker uit!
    @butterfly: nee niet zelf gedaan hoor, laten doen bij de kapper ;).

2. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    Lovely83: Wat een leuke meid!

MamavEsmee: Moet dat nou!!! Nee hoor....het ziet er wel heel erg lekker uit zeg.

Vriendlief heeft me vanochtend naar mijn werk gebracht en hij heeft 2 uurtjes eerder vrij genomen om mij ook weer op te halen want hij vond het te gevaarlijk dat ik met de scooter ging. Kijk, zo kan ie ook dan wel weer zijn......

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Ik begin 15-11
    Uwv raadde me trouwens ook af om het te vertellen. maakt de kans natuurlijk ook veel kleiner dat je aangenomen wordt

4. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Mamavesmee, ooohhh dat ziet er lekker uit :D. Vooral die appelcakejes. Krijg er meteen zin in. En ja, lekker een middag binnen, maar Esmee vermaakt zich ook wel. We hebben lekker muziek geluisterd, en ze danst dan altijd mee. Rondjes draaien tot ze duizelig word en dan dubbel liggen van de lach ;). En de 2e aflebering van ATWT gezien, ben nu weer bij.

@Wendy, zo hebben mannen ook hun lieve kanten weer he :)!
    Het kan hem soms in kleine dingen zitten, maar die waarderen we dan ook het meest.

@Lovely, ik dacht dat je dat zelf had gedaan joh ;).

Meiden... vanavond allemaal weer mee doen met de weeendans hoor. Begint hier weer wat rumoerig te worden in de buik, krampjes komen weer opzetten. Als we nou allemaal gaan dansen.. wil de kleine meid er misschien wel uit. Kan niet wachten tot ik haar in mijn armen kan houden, kan knuffelen en bewonderen.
    Het mag van mij echt wel gaan beginnen hoor ;).

5. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Ja, dat risico loop je dan wel weer jah!
    Je moet gewoon bekijken hoe het gaat lopen, en als het toch dreigt mis te gaan en de aanvallen blijven wel komen, kun je dit altijd aangeven in een persoonlijk gesprek dat je hier wel eens last van hebt. Ze hoeven natuurlijk ook niet alles van je te weten.

6. Que

Que Niet meer actief

hoe laat moeten we gaan dansen dan??

7. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ik dans nu al eventjes hoor.. :D Eten staat op, anders verbrand het me!:p

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Ja idd. mocht het nu echt niet lukken ga ik idd wel open kaart spelen en leg ik gewoon uit dat ik het niet eerder gezegt heb omdat ik wel een eerlijke kans wilde hebben

Ik dans voor je hoor

9. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
  10. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ik dans ook mee!!!

11. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Heeee nog geen baby nieuws ? Wat is dat nou?
    Ik ga snel koken want ik hier van die heerlijke lekkernijen voorbij komen dat als ik nu niet ga koken ik gelijk van allerlei lekkers wil eten ( heb gelukkig niet echt iets in huis haha)
    Vandaag weer een goede lijndag gehad !! JOEPIE !

12. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

13. steenbokje

14. steenbokje

Hai dames, ik zal vanavond bijlezen. nu eerst naar ons huisje om de keuken verder goed af te stellen. morgen om 7u wordt ons aanrechtblad geleverd, dus alles moet nu precies op de goede plek staan. Kom later dus bijlezen/meepraten.

Fijne avond allemaal, enne... hopelijk babynieuws straks!

15. zustertje

zustertje Niet meer actief

Meiden ik ben echt helemaal op!!!
    Vanmorgen was ik al om 05.00 wakker en er rond 06.00 uitgegaan
    van 07.30 tot 12.00 gewerkt en daarna tot 14.30 vergaderd en toen ik thuis kwam stond mijn vriendin voor de deur en zijn we naar de stad gegaan (was 17.45 thuis) :)
    Manlief had van alles in het huishouden gedaan en hij had de bijkeuken nog een keer geschilderd zeer waarschijnlijk is het morgen heerlijk klaar!
    Morgen nog een ochtend en avonddienst werken en dan 2 dagen vrij!

@Butterfly waar is jullie kleine meisje? Dacht echt dat ze al in der wiegje zou liggen ;)
    Voor de rest niet echt terug gelezen sorry meiden!

16. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Wendy: Jammer dat de weegschaal niet hard meer gaat, maar eraf is eraf! :D

@ Kim: Inderdaad schouders eronder. Het MOET!!! Leuk, Zondag een date :D Veel plezier!

@ Butterfly: Ik zou graag meedansen meid, maar dat gaat m niet worden hier… op krukken…

@ Rooibos: Fijn dat er al een halve kilo af is. Hopelijk morgen nog een beetje!

@ Kaatje: Je bent aangenomen! Wat goed! Gefeliciteerd! :D

@ Butterfly: Jeetje wat een verhaal over die paranormale ervaringen. Ik moet zeggen dat ik daar niet in (wil) geloof. Maar meer omdat ik het maar een eng idee vind. Maar hier gebeuren ook regelmatig dingen die Roland aan zijn overleden moeder linkt. Wie weet… maar ik wil daar niet teveel over nadenken… Bah!

@ Lovely: Wat een mooie dochter heb je ;)

@ MamavEsmee: Jeetje wat een lekkernijen allemaal. Ziet er heerlijk uit :D

Hier vandaag weer gewerkt. En weer door mijn knie gegaan… Niet voorzichtig genoeg geweest blijkbaar. AU! Nu dus op krukken. Hopelijk niet voor al te lang. Laatste keer op krukken duurde 6 weken…

Verder wel lekker gewerkt. Alleen maar zittend werk kunnen doen, ben nu zo gaar als iets. Gelukkig heb ik nu weekend. Plan was om morgen goed aan de poets te gaan. Maar dat gaat m niet worden, ben ik bang.

Vandaag wel een goede eetdag gehad:

O: 200 gram optimel vanille yoghurt
    30 gram cruesli balans

T: 1 appel
    1 mandarijn

L: 3 meergranen boterhammen met;
    30 gram filet Americain
    2 mandarijnen

T: 2 kletskoppen (kon het niet laten)

A: 150 gram zilvervliesrijst
    200 gram Hollands pannetje met champignons, prei en kip

Totaal van 1128 kcal

Liefs

17. Que

Que Niet meer actief

18. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Melanie, het is inderdaad ook hoe je er zelf mee om gaat en of je er voor open staat denk ik. Oh balen, op krukken!! Nee, doe dan maar voorzichtig meid ;). Laat die dans dan maar!!

@Zustertje, nou, toen ik gisteravond naar bed ging dacht ik ook echt: "dit gaat een lange nacht worden!", maar niet dus.
    Heb zelfs heerlijk geslapen ;). Ben toch wel heel benieuwd wanneer ze dan wel wil komen hoor.

Hier alles weer opgeruimd en schoon!
    Vloer even gezogen en gedweild, wasmachine en droger staan voor de laatste keer aan vandaag!
    Esmee ligt net in bed, en dus mama tijd de rest van de avond.
    HEERLIJK....!! Kruip straks lekker op de bank met een kop warme choco. Manlief is even het dorp in geweest en heeft puddingbroodjes voor bij de choco meegenomen. Lekkerrrrr... en aangezien de weegschaal mega lief voor mij blijft geniet er straks extra van :p. Dat kan over een week allemaal gebeurt zijn.
    Want zodra de kleine meid er is, wil ik de lekkere dingen toch weer proberen te laten staan en gezondere varianten te ontdekken i.p.v een puddingbroodje hahahaha!!!

Share This Page