EGO ALERT! AaAaarrrgghhh!!!! Als ze iets verkloten, dan ook goed ook he! Grrrr.... Was nog niet weer bij ons op de bovenverdieping geweest sinds er behangen was. Wilde nu even wat opruimen zodat we bezig konden met de isolatievloer. Bouwlamp scheen precies op de plek die ik vanaaf NIET had moeten zien. 3 stroken glasvezelbehang (1m breed) onder de bubbels (geen lijm eronder) en vouwen wat mn vader heefft geprobeerd glad te strijken zodat het "niet op zou vallen" Kan gewoon wel janken. Dat moet er dus weer af. Dat is een halve rol DUUR glasvezelbehang, en DURE lijm, en gipsplaat wat waarschijlijk kapot gaat... Iemand nog tips om glasvezelbehang (tis nog niet gesaust) voorzichtig weer van gipsplaat af te krijgen? Heb bij de bouwmarkt nu alabastine behangverwijderaar gehaald, hopelijk lost dat de glasweefsellijm op en blijft de gipsplaat gespaard... Anders moeten die er ook af, met alle gevolgen van dien bah bah bah... Hoeveel meer moet ik nog doorstaan? Mn buik krampt, alles doet pijn. Aldoor wanneer er familie komt helpen ben ik over de zeik en heb ik harde buiken. Ik wil het gewoon ZELF doen, zonder hulp! Grrrrrrrrrrrrr............ maar op de een of andere manier staat er steeds weer iemand op de stoep om te helpen. 1 dag hulp kost ons vervolgens 1 dag om de schade weer te beperken, want echt fixen lukt niet meer :x Sorry voor het ego verhaal. Ik baaaaaaaaaaaal als een stekker op dit moment. ===== @Lovely: ik vrees dat we dus nog lang niet klaar zijn... We moeten nog een deel opnieuw behangen, behang in 2 lagen latex, alle kozijnen schilderen, verlichting (spotjes) aanleggen, plafond in badkamer incl spotjes en ventilatiesysteem. Muren beneden moeten nog worden gepleisterd, vloer beneden betegelen, boven houten vloer leggen, overal plinten en afwerklatjes, badkamer installeren, bovenkastjes keuken ophangen... Kortom: hopelijk binnen 5 weken klaar want dan begint mijn verlof. Ik vrees het ergste... Ik wil na de kerst (3 weken voor datum) niet meer verhuizen, maar wil ook niet hier in dit vochtige schimmelige appartement zitten met Uk... @Butterfly: nog steeds niks? Tis wat... helpen onze dansjes niet? @Kaatje: gefeli met je nieuwe baan! Dus toch de baan gekregen ondanks het vreemde gesprek Ben blij dat er toch nog een positieve draai aan het gesprek is gegeven nu, dan heb jij ook een fijner gevoel bij het werk lijkt me! @Lovely (2) wat een prachtig meisje!! @MvE: wat doe je me aan??? Jemig wat ziet dat er heerlijk uit allemaal @Zustertje: hoe heeft je familie gereageerd? Volgens mij heb ik iets gemist, of ben je er nog niet geweest? En hoe reageerde je zus? @Melanie: au au au! denk je wel een beetje aan jezelf? @Que: ik mis iets hier geloof ik??? Even topic lezen waar het om gaat... @MvE (2): hahaha de dansende baby uit Ally McBeal Moet haast wel werken === @Hier: Ontbijt: mag. kwark met muesli, peer Werk: 6bh met philadelphia light, 3 mandarijntjes, 2 flesjes water, stuk of 5 koppen thee, 2 sneetjes ontbijtkoek (jemig wat veel!) Avond: raspatat, berehap met pindasaus, dikke klodder mayo (frustratie voer - vriendlief hoort morgen of hij bij de 50% ontslagen mensen hoort... zucht...) Frustratie: halve fles cola light, m&m's pinda (frustratie na behang verhaal) Ik wil gewoon janken vandaag... Waarom lijkt alles ineens mis te gaan? We krijgen al 3 maanden het loon een week te laat, dus wanneer alle rekeningen al afgeschreven zijn, komt het loon pas. Ging net weer iest beter met de betalingen. Nu kondigden ze vandaag aan dat morgen duidelijk wordt welke 50% van het personeel er uit ligt. Dit is absurd! Ik mn baan kwijt, straks hij ook nog??? En dan? Per 1 januari ontslag... Naja, dan hebben we wel alle tijd voor de kleine misschien? Dat is het enige lichtpuntje wat ik nu nog zie Ik heb dan tot eind juni WW en hij tot en met mei... Ik ga de hele zak m&m's leegvreten nu...
Er wordt hier gewoon ontzettend veel geluld dus het is vrijwel onmogelijk om op iedereen te reageren Alleen lezen is ook geen probleem. Vind het wel leuk om af en toe te zien hoe het met je gaat en met je gewicht, dus gewoon blijven ego-posten Doen we allemaal wel eens
@Kaatje: Proficiat met je nieuwe baan! @Mel: Jeetje wat een pech! Hopelijk gaat het snel beter! Vandaag zouden we meidenavond bellen, nadat we een frietje waren gaan eten, was een vriendin super hard gevallen. Meteen door naar de eerste hulp want ze kon niet meer lopen. Daar van 19.00 tot 21.30 gezeten! Baal er van, weg vrije avond. Maar ja niks aan te doen. Ze had haar enkelbanden verrekt ofzoiets. Verder niet zoveel gedaan vandaag, even naar Coppelmans om naar de kerstshow te kijken, maar vond het niet zo leuk als vorig jaar. Hoop dat ie nog niet klaar is, want ik vond het niet echt geweldig. Daarna nog even naar mijn oude werk geweest, weer lekker bijgekletst en een schattig rokje kunnen scoren. Doe ik zondag denk ik aan Ik ga slapen, morgen weer een lange dag! Weltrusten.
GOedemorgen meiden, Gisterenavond lag ik om 20.45 op bed en sliep zo was zo moe! Ik kom vanmiddag kletsen! Moppie iedereen reageerde super leuk! Heel veel sterkte vandaag en hopelijk wordt je man niet ontslagen!
Mogguh... zit al weer een uurtje in ons huisje, wachten op meneer met aanrechtblad. 3cm dik graniet zal vanmiddag een fotootje plaatsen. Fijne dag allemaal!
Rooibos, jammer maar begrijpelijk. En ik reageer ook niet altijd op iedereen hoor Moppie, kan me voorstellen dat je er klaar mee bent. tel daar de hormonen bij op en ik had waarschijnlijk in jou geval een potje gaan zitten janken. Meis het is jullie huis he. je hebt alle recht om te zeggen "lief dat jullie willen helpen maar we doen het liever samen" Kimmetje, vervelend voor je vriendin. Ben stiekem wel een beetje jaloers op je hoor. Lijkt wel of je altijd iets leuks gaat doen met een vriendin. Hier zijn mijn vriendinnen in de buurt ( dus niet mijn forumvriendinnetjes erbij ) op één hand te tellen.
Goedemorgen dames, Hier was de weegschaal vanochtend weer lief! 4 ons eraf! Menuutje voor vandaag: O: Yoghurt met muesli en diksap L: 3 bb met ham, kip, smeerkaas T: Banaan & appel A: Verse pasta van AH met rode saus Kom daarmee op 1167, kan vanavond dus nog iets nemen! Fijne dag allemaal!
Toch nog een klein gaatje gevonden! Moppie.. Wat jammer dat je vader hier niet gewoon eerlijk over is geweest, had jullie zo veel werk, stress en verdriet gescheeld. Natuurlijk lief dat ze willen helpen maar als het extra werk voor jullie opleverd is het misschien niet zo verstandig. Wel een lekker menuutje gisteren! En ik duim dat je vriend zijn baan wel behoud. Butterfly.. Meldplicht! Kim..Hoe is het met je vriendinnetje afgelopen? Kaatje.. Ik heb maar 3 goede vriendinnetjes. De rest zijn wel " vriendinnen" maar die spreek ik alleen met verjaardagen en uitgaan ( via de vrienden van Erwin) Rooibos.. af en toe reageren mag ook hoor.. We vinden het hardstikke gezellig dat je meekletst. Op wat voor manier dan ook. ******* Hier vanmorgen vergadering van 9.00-12.00 en vanmiddag van 15.30-21.00 werken. O: schaaltje optimel yoghurt met 20 gram muesli. ( 139) T: plak kruidkoek ( 200) L: 150 gram kibbeling ( 300) T: appeltje ( 60) A: klein stukje lasagne ( 550??) T: 2 mandarijntjes. ( 50) Totaal: 1300..
Goedemorgen, Hier vannacht wakker geworden van vreselijke keelpijn bah. Ach ja, wat wil je met dit weer... De weegschaal was lief 2 ons eraf. Ik sta nu op 62,8. Rooibos: Blij gewoon joh. Het is ook niet verplicht om op iedereen te reageren hoor. Kaatje: Mijn goede vriendinnen zijn ook op 1 hand te tellen hoor. Toen ik zwanger was en een kindje kreeg ben ik van een aantal der ware aard gaan zien en daar heb ik dus afscheid van genomen. Ik heb gelukkig ook nog een leuke zus, nichtjes van mijn vriend etc. Moppie: Klusze...in huis dan hé. Mijn menu: O: glas fruitontbijt T: plakje ontbijtkoek L: 1 bruine pistolet filé american T: 1 evergreen A: Ik denk dat ik tonijnsalade maak met blikje tonijn, ijsbergsla en ui (moet morgen boodschappen halen)
Ik ben ook snotverkouden geworden ineens dus weet hoe je je voelt Wendy! Nou Lukas weg gebracht naar de Basisschool om te wennen,spannend voor hem hij moest toch even huilen!
@Kaatje: Mijn vriendinnen zijn ook op 1 hand te tellen hoor, mijn echte vriendinnen tenminste. @MamavEsmee: Ze heeft haar enkelbanden verrekt. Tegelijkertijd is schijnbaar gister ook haar opa binnen gebracht, was ook gevallen en heeft zijn heup uit de kom, zo zielig.. Ik moet om 11.00 uur beginnen, dus heb wat later ontbeten dan normaal. Zo irritant met pauze houden, ik moet om 11.30 op de vloer staan dus ik moet OF voor 11.30 lunchen, of pas tegen 15.00 uur, wat dus veel te laat is. Zo gaat het dus al een paar dagen, en ik merk gewoon dat ik dan meer ga snaaien tussendoor. Vind dit dus echt niet fijn, maar weet ook geen andere oplossing.... Ga mijn haar maar eens fohnen!
MamavEsmee: Kon je het zelf drooghouden hihi? Kimmetje: Ook toevallig van je vriendin en haar opa....maar zeker zielig, vooral voor een oude man. Hier: Net een uitnodiging gehad voor de opname van Miljoenenjacht....heb mijn code ingevoerd maar zou echt niet naast Linda willen staan...maar als je in het publiek zit kun je ook geldprijzen, reizen, auto etc. winnen...ben benieuwd of ik wordt uitgekozen voor een van de 500 plaatsen. Er stond alleen niet bij of het met partner is, anders ga ik niet.
Hallo hier ben ik weer. Heb het momenteel een beetje druk dus vandaar weinig actie vanaf hier. Komt gauw weer goed... Succes allemaal met de kilo's...
Bedankt meiden, ik zal mijn best doen af en toe langs te komen en eens een menuutje te 'droppen'. Vanmorgen 1 ons minder dan afgelopen maandag. Iets meer dan gister dus helaas. Ga nu wel maar 1x per week wegen, op de vrijdag.
Goedemorgen meiden, Sorry niets gelezen. Hier weinig tijd. niet gewogen, fysio met kleine man geweest en bezig om mijn motors hier in een winkel te kunnen verkopen. Ga nu proberen om ook wat kleinere modellen te maken zodat ze dus wat goedkoper zijn. Dus druk druk druk. Ga ff snel verder.. misschien kom ik vanmiddag weer maar anders vanavond. Toedels!!!
Hey meiden, @ Moppie: Gooi het er allemaal maar uit meid. Kan me voorstellen dat je er enorm van baalt. Is natuurlijk hartstikke lief dat iedereen komt helpen, maar als het dan niet naar je zin is schiet je er ook niks mee op. Moeilijke situatie, maar ik zou het toch met de betreffende personen bespreken, hoe moeilijk dat ook is. Verder je vriend misschien ook zijn baan kwijt. Dat zou wel echt klote zijn zeg. Ik duim voor jullie meid! Knuf!!! @ Rooibos: Wat mij betreft mag je lekker mee blijven schrijven hoor. Ik reageer ook niet altijd op iedereen. Kan ook niet!!! Blijf in ieder geval wel laten weten hoe het met je gaat. En vraag hulp als het even niet/minder goed gaat @ Kim: Joepie, je outfit voor Zondag dus al uitgekozen. Scheelt weer een hoop zorgen. Wie was er gevallen? L of D? Lijkt me voor D niet echt makkelijk met T namelijk (niet dat ik het L wel gun) Hoe is het nu met dr? Wat raar trouwens met die pauzes bij jullie. Das toch geen doen, klagen er daar niet meer over? @ Kaatje: Hier ook niet zo veel vriendinnen hoor. Stuk of 4 goede vriendinnen waarvan er maar 2 in de buurt wonen, en waarvan er 1 een collega is @ Wendy: Oef keelpijn is niet fijn! Beterschap! Een collega van mij heeft een tijdje geleden ook meegedaan aan miljoenenjacht. Zij mocht toen iemand meenemen. Enne als je niet naast Linda wil staan, doe je toch aan het eind stiekem expres en vraag fout. Je kan wel een hoop geld winnen, als je er wel zou staan @ Mama Rianne: Beterschap!!! @ Que: leuk, als je ze in een winkel zou kunnen gaan verkopen. Super meid! Succes ermee! Hier vandaag uitgeslapen. Was om 10.00 uur pas wakker. Met mijn knie gaat het een stuk beter dan gisteren. Vanmorgen ineens een harde knak en toen kon ik m weer strekken (wat gisteren veel te veel pijn deed) hij heeft volgens mij gewoon niet goed gezeten nadat ik er gisteren doorheen gegaan ben. Nu natuurlijk nog wel pijnlijk maar een stuk minder als gisteren. Krukken nog maar wel gebruiken voor langere stukken (in de winkel bijvoorbeeld) maar binnen lukt het nu gelukkig weer zonder. Zal zo mijn menu eens gaan plannen Liefs!
Hahahah meldplicht!!! Sorry sorry dat ik jullie zo lang in spanning laat zitten...... Nog steeds geen babynieuws. We moeten wat anders verzinnen op die weeendansjes, want ze werken denk ik echt niet hoor haha. Vanmorgen was het droog, en ik was het binnen zitten ook even zat. C1000 had aardappels in de aanbieding, wilde ik even halen dus met Esmee op de fiets gestapt. En het is echt heerlijk weer . We zijn doorgefietst naar mijn moeder. Esmee heeft met haar neefje gespeeld, die was daar ook. Ze is nu nog lekker buiten aan het spelen. Ga een broodje voor haar smeren en haar naar bed brengen. Daarna kom ik terug om te reageren .