Wij gaan kerstavond of eerste kerst met mijn zwager en schoonzusje luxe uiteten en 2de kerst gaan we naar mijn ouders en koken we tussen de middag uitgebreid omdat mijn ma en ik 's avonds moeten werken. Met oud en nieuw gaan wij naar mijn opa en oma (ouders van mijn ma) en daar zijn mijn ouders broers zusje,oom en tante en nichtje en neefje. Echt super gezellig! Hier is het nooit gezeur om geld gelukkig. Ik ga even niet reageren hoor ga nog even een uurtje slapen en dan weer werken! Morgen vroeg rijden we naar mijn ouders toe en rijden we met hun mee naar mijn familie in Leusden en zijn we pas weer 's avonds laat thuis. Dus kom zondag pas weer online meiden fijn weekend en doe het rustig aan! Butterfly hopelijk babynieuws zondag morgen!
Hey ladies, Moppie: Mooi aanrecht! Kaatje: Mmmmh, ziet er lekker uit! Hier was het vroeg weekend! Internet lag eruit op het werk en dan kunnen we dus niks meer.... Ik ben vandaag ongesteld geworden, ronde 8 in dan maar... Baal er verschrikkelijk van.
@Femke: balen meid... ik ga eten koken: aardappeltjes, prei en een stukje vlees... eens zien wat er in de diepvries ligt!
Femke: Heel veel succes! Bij mij was het gelukt in ronde 9..... Meiden, ben ondertussen ook aan de jeweetwel....
Nee is zeker niet leuk....maar wel goed voor de lijn want zelfs jouw chocotaart deed mij niets....nou, dan weet je het wel. Hoop alleen dat ik de kleine niet aansteek. Die loopt nu ook al te hoesten en heeft een snotneusje.
@kaatje: jummie ziet er lekker uit! @Femke: wat balen meid! Hoop voor jullie dat het snel raak is Ik raak een beetje lichtelijk in paniek. Ik had een oude jeugd vriendin beloofd om model te staan voor een shoot. Ze moet wat dingen oefenen voor haar opleiding. Nu word ik gewoon zo onzeker, ben helemaal geen modellen type, ja wel qua gezicht maar niet qua lichaam . Nu wil ze zondag afspreken maar ben haast geneigd af te zeggen.
ZOW!!!!!!!!!!!!!!! WANNEER MAG IK KOMEN OM HEM OP TE ETEN Men heb gelijk trek erin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@ kaatje: oh... lekker zeg! mmm! Geniet ervan! @ Femke: Balen meid, hoop dat het snel raak is! Knuf! @ Wendy: Beterschap!
@Wendy: beterschap @Lovely: gewoon doen, en afspreken dat je de foto's eerst wilt zien voor zij ze gebruikt? @Butterfly: waar ben je??? rommelt het nog? @Hier: bakkie chinees uit de diepvries gepakt en in de magnetron gegooid. ondertussen cake in de oven gezet en na het eten nog een stuk cake gehad ook... rampdag zometeen naar het zwembad maar heb er echt weinig zin in vandaag...
Fem wat balen joh...ik ben nu op naar ronde 4 en baal al als het niet gelukt is. Als je het eenmaal wilt dan ben je er ook helemaal klaar voor ( voor je gevoel dan) dus dan mag het ook echt gelijk komen. Hou vol, we blijven elkaar gewoon steunen en oppeppen hoor ! Denk maar zo hoe langer je bezig bent hoe dichter je bij het moment komt dat het raak is...( ze zeggen toch dat je er een jaar vooruit moet trekken dan schiet het voor jou op !) Dit bedoel ik goed hoor..wil hier niet mee zeggen dat je niet mag balen en verdrietig mag zijn...