10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 5

Discussion in 'Algemene clubs' started by Mama Rianne, Aug 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Melanie wat gaaf joh een kasteel ! Hopen dat het mee valt kwa prijs. En trouwens wel heel stoer dat je nu je arm in je laarzen erbij kunt steken zeg. Kan je na gaan hoeveel kilo's eraf zijn !!!!! Wees trots hoor !!

2. zustertje

zustertje Niet meer actief

@beschuitje weet je al of je zwanger bent? Of is de ongesteldheid doorgezet?

Ik lees het al stond op de vorige pagina :)

Suc6 ermee!

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Vanmorgen nadat ik Esmee had opgehaald nog even langs mijn zusje gefietst. Meteen even de beweging gehad!
    De was hangt boven te drogen.. Straks met Esmee naar mijn mams heen voor een bakkie thee.. Verder niet zo veel meer doen vandaag.. ben moe!:)

HVJ.. doe je wel een beetje rustig aan meid?! Je menu ziet er goed uit.. Denk dat ik ook maar eens een lekker roereitje maak s'morgens. Een keer wat anders!

Kim.. Bioscoopje.. in de love seat. Kun je lekker tegen hem aan kruipen!

Buttefly.. mooi menu heb je vandaag! Doe je het wel rustig aan meid? Esmee had eigenlijk al wel genoeg maar kon het niet laten liggen..Zo schattig! En ze was i.d. droog gebleven! Duim mee dat je onder de 90 kilo blijft..

Que.. Druk in huis.. Doe je een grote schoonmaak? En waar gaat de reis heen?

Kaatje.. Je mag me altijd om advies vragen!

Melanie.. De locatie was dus mooi? Ook mooi om de bruidsreportage te laten maken?!

Beschuitje.. Fijn dat de tv het weer doet.. En je maakt het wel spannend!;)

Zustertje.. ik wil naar de 70 kilo.. dus nog een paar er af.. Al vind ik het zo ook prima. Merk dat mijn buik/heupen nu slanker worden ( eindelijk) Fijn dat het effect van het sporten goed is! De broek is inmiddels al verkocht! De volgende schoenen heb ik gekocht..

4. dani86

dani86 Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    3,211
    0
    0
    student
    landgraaf
    @zustertje zal dit weekend even de tijd nemen om kleding te komen showen sta komende 2 dagen helemaal vol met werk en dingen die ik moet! paps en mams gaan weekendje weg dus moet hun hond evrzorgen dus dan kan ik niet lang weg neem ik dan even dat momentje!!

zometeen naa de overburen en naar mijn nicht daarna naar schoonouders, daar mee eten (moeten de auto ruilen en eten daar dan pasta :( dus mijn avondmenu van vandaag verschuift dan naar morgen)

@que waar ga je heen?

@kaatje ik hoop ook dat het helpt maag ziet op foto's perfect uit hoe het kan is even een raadsel dus moet even maandag afwachtten zie de dieetiste dan weer

@butterfly je gaat weer als een tierelier he meid neem je ook je rust anders moet ik naar je toe komen en je vastbinden op eens toel :p

@MvE leuke schoenen!! en rust ze even lekker bezig bijtje

@kimmetje er zit dus voortgang in.......spannend!!!!

5. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Leuke schoenen, laarsjes eigenlijk.
    Zusterje ik hoop vandaag nog uitsluitsel te kunnen geven ;)

6. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Beschuitje, spannend joh.

@Shoppen, ik ben op zoek naar leuke betaalbare zwangerschapsjurken.

@MvE, ik zit alweer op mijn lui. Na het stofzuigen geen zin meer in dweilen (alleen de woonkamer is al 40 vierkante meter pfff). Dank je, ja wou ff afwisselen ipv boterham steeds.

@Hier, nog minder dan een kilo en ik zit onder de 80 maar krijg dat gwn niet voor elkaar terwijl ik gezond eet en meer dan voldoende beweeg. Ik weet dat ik niet bewust mag afvallen nu ik zwanger ben, ik denk dat ik maar eens weer ga tellen wat ik op een dag eet.

@Noa, beterschap!

7. Neentje

Neentje Niet meer actief

Dit is voortaan mijn sportschema wekelijks vanaf volgende week:
    Maandagochtend sportschool
    Dinsdagmiddag babyzwemmen
    Donderdagochtend sportschool
    Donderdagavond vrijzwemmen
    Vrijdagochtend sportschool
    Zondagochtend sportschool

Ben benieuwd hoe dat zal zijn.

8. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Zoooooo dat is actief voor een zwangere ;)

9. zustertje

zustertje Niet meer actief

@Beschuitje ga je nog testen dan vandaag? Hoop het zo voor je!

@HVJ wat ben je actief!! Niet meer misselijk"?

@Mamavesmee leuke laarzen ik heb zin in deze laarzen
    http://images.omoda.nl/img/52f5f42d6fc6/max/1000/max/1000/zwarte-spm-lange-laars-1971894.jpg
    Weet niet of de link het doet.

Wat gaat iedereen eten vanavond?
    Wij eten
    gebakken aardappels uit de oven (met kruiden zonder olie)
    sla met tomaat
    manlief een snitzel en ik een visje uit de oven

Eten lekker vroeg omdat we rond 18.00 gaan sporten echt weer zin in.

10. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Beschuitje, ik heb zoiets van als ik het kan is alleen maar goed en kan het geen kwaad (uiteraard op mijn tempo ivm zwangerschap).

@Zustertje, nee gelukkig niet meer misselijk (tenzij het een vieze geur is of ik in de ochtend niet op tijd eet). Vanavond wordt het hier aardappe/andijvie stampot met gehaktbal in jus en een salade erbij.

11. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

Apr 13, 2010
    1,259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Mel: Ooooh dus jullie heb nog genoeg te bekijken deze week! Ben benieuwd!!

Hier net lekker een warm bad genomen, en een boek gelezen.
    Ik krijg honger van het niks doen en vervelen. Dat het maar gauw vrijdag is, mag ik weer werken.

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Biecht : Vanmiddag gestopt bij de mac. Had een mc greek maar zie net op hun site dat die 515 calorieën was :confused: Vanavond dus maar geen aardappelen,groente,vlees op het menu

Melanie, klinkt idd gaaf een kasteel !

Mve, leuke schoenen !

13. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    @ Kaatje: Red jij het de hele avond op 1 greek mac??? Wassie wel lekker?

@ MamavEsmee: Leuke schoenen meid! En het kasteel is inderdaad ook een mooie fotolokatie. Als het dit uiteindelijk word, gaan we waarschijnlijk 's morgens foto's maken op een (kunstmatig) strand hier in de buurt (waar ook de feestlokatie van gisteren was), en trouwen we 'smiddags en gaan daarna nog foto's maken bij het kasteel. Als we ergens anders het feest doen is dat niet te regelen omdat we dan vroeger moeten trouwen...

Hier vanmiddag nog in de stad geweest. Leuke laarzen gezien bij invito. Even in gedachten houden... ga ik ze volgende maand kopen (nu eerst op vakantie al mn geld opbrassen hahaha).

Hier net 2 nectarines gehad ipv 1 nectarine en meloen. Geen zin om die meloen te slachten. Doe ik vanavond wel even, heb ik het voor morgen alvast in stukjes in de koelkast staan.

14. Emma29

Emma29 VIP lid

May 30, 2007
    10,467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden

hier nog steeds geen dakkapel alles loopt ff bagger hier ook met mezelf nog in de knoei

ik lees wel mee en zie goede resultaten en gave schoenen en kastelen en over de kids voorbij komen !!

maar ik heb de puf niet om te reageren .. dus ff een knuf vanuit deze kant

gewicht was netjes vanmorgen dus hou het wel goed vol !

vanavond natuuuuuuuuuuuuuuurlijk naar chatal in sos sonja kijken !!

15. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    Oh ja, zag gisteren het voorstukje in de reclame, toen dacht ik nog, dat moet ik morgen zien. Was het alweer bijna vergeten. Dankje voor het helpen herinneren ;)

Hoop dat je snel uit de ellende bent daar meid. Klinkt niet echt fijn allemaal. Wel super dat je goed op gewicht blijft! ;)

16. Annemie

Annemie Fanatiek lid

Apr 2, 2010
    1,067
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi Meiden,

Hoe is het hier bij jullie?
    Ik hoop dat jullie het mij kunnen vergeven dat ik er zo weinig ben... ben weer 40 uur aan het werken en als ik thuis kom lig ik eerst een uur op de bank te slapen omdat ik zo moe ben.. Voor de rest alles goed hier, Af en toe hou ik mijn eten niet binnen maar dat nemen we maar op de koop toe... we doen het vopor een goed doel.

Aankomende zaterdag gaan we lekker op vakantie. eerst 2 dagen met de blaaskapel weg en dan een midweekje naar center parcs in Duitsland... heb er onwijs veel zin in en hoopp nog even met zijn wteeen te kunnen genieten.

Spannend beschuitje... Ik hoop het zo voor je!
    Misschien kom ik vanavaond nog even kletsen... dan is vriendlief een avondje weg...

17. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    @ Annemie: Het is je vergeven hoor! Fijn te horen dat het goed met je gaat. Lekker aan toegeven aan die vermoeidheid hoor! Hoop voor je, dat je vermoeidheid snel wat verbeterd.

Hier net mijn avondeten achter mijn kiezen. Nu weer op naar het moeilijkste moment van de dag: de avond. Nouja... mocht ik ergens zin in krijgen, ik zit tot nu toe pas op 1002 kcal, dus ik mag nog wel iets pakken. Ik denk dat ik zo vast die meloen ga snijden, kan ik daar een schaaltje van nemen, als ik ergens zin in krijg.

18. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Melanie.. als je zin om te snaaien krijgt iets gaan doen..;) Slim om in iedergeval al de meloen te gaan snijden.

Annemie.. We vergeven het je hoor..:p Alvast veel plezier gewenst.

Kaatje.. Ik neem aan dat je nog wel een boterham neemt oid? Vind de MAC zonde om te eten.. Niet normaal dat aantal calorieen.. :$

Zustertje..Succes in de sportschool! Ik heb roergebakken kip met sperzieboontjes, wortel en brocolli op met rijst en een sauslepel pindasaus .. Was erg lekker..

HVJ.. vind je sportschema pittig! Vind het knap hoor.. En super toch dat je tegen de 80 aan zit!:)

beschuitje.. Al meer nieuws?

Emma..Dikke knuf meid.. Knap dat je toch op gewicht blijft.. Gaat het met Tim nog steeds goed met eten?

Hier het eten ook weer op, nog even de stofzuiger er door gehaald en de keuken gesopt.. Esmee ligt gewassen en gestreken in bed!:D

Vanavond SOS Sonja kijken.. leuk!!:) Aangezien er voetbal op komt verkas is naar boven.

Zit nu pas op 1026 dus straks bij de thee 2 café noir (76) en wat later op de avond nog een schaaltje lays baked.. Dan hoop ik dat de weegschaal morgen weer lief is!;)

19. QueenBee

QueenBee VIP lid

Dec 9, 2005
    11,098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Avond!
    Doe ff de kids op bed en dan zal ik ff bijlezen!!

Xx

20. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Hoi meiden!
    Kom even langs om te zwaaien :), hoop vanavond even tijd te hebben om bij te lezen en te reageren.

*zwaai zwaai * :D

Share This Page