Thnx, beschuitje! Pff, duurt lang soms, of niet? Maar zoals iemand op het forum zegt (ik geloof BB10): Elke maand is er weer 1 dichter bij een posi test!
Goedenavond dames, @ Fem Ik hoop voor je dat het sneller is dan dat ik er over gedaan heb. Zal verder mijn mond er over houden hihihihi @ Zieken onder ons BETERSCHAP!!! @ Kerst Geen idee wat we gaan doen @ Oud en Nieuw lekker thuis en 5 over 12 naar bed toe hihihihihi Wel gaan we 2 jan. brunchen met mijn moeder, stiefvader, stiefzus met gezin en mijn eigen zus (die ik al bijna 4 jaar niet gezien of gesproken heb) balen dus. @ Hier Druk bezig geweest. kleine motor gemaakt. komt toch nog op 18,50 euro uit. Nog wachten of het gaat lukken met de winkel. Verder ligt de kleine man lekker op bed en heb ik dus even tijd voor mezelf. Als heb ik wel vanmiddag de slaapkamers gestofd (moeilijk he schrijven) en gezogen de woonkamer gezogen en gedweilt. Dus het is weer lekker schoon!!!!
@Moppie, ben nog thuis . Het rommelt wat, maar dat doet het al dagen!! Begin ook veel meer slijm ( sorry voor deze detail ) te verliezen! Van mij mag er een plens vruchtwater komen, dan weet ik dat ik morgen mijn kleine meisje in de armen kan houden. Hier GTST aan het kijken en duik dan weer naar mijn knutselhoek! Ben aan het scrapbooken, zoooo leuk en verslavend . Fijne avond meiden, hou jullie op de hoogte!
hey meiden hier een snelle krabbel weegschaal was niet lief was een kilo zwaarder en heb nog wel erg opgelet van de week grrr vandaag lekker fout friet op was er zoooo aan toe en nu een week vakantie ! maandag lekker een midweek weg .. zalig ga nu bankhangen .. sorry heb de puf niet om op iedereen te reageren ... butterfly kom op he meis ! ===== doet een weeendansje=====
Ik ga niet meer wegen hoor! Over 2 weekjes zie ik wel wat de schade is als ik weer bij de dietiste op de schaal moet Heb me vandaag misdragen... O: 100gr kwark met wat muesli T: bh philadelphia, cola light L: 2 reuzemergpijpen en grote gevulde speculaaskoek, pakje dubbelfris, cola light T: - A: nasi, pittig rundvlees, boontjes, pindasaus, plak cake T: mandarijn, plak cake B: 45min aquarobics, 15min soort van zumba/salsa, 30min pilates =) ben dus ook lekker rimpelig geworden in het zwembad T: plak cake wie oh wie is nou in dit topic begonnen over bitterkoekjescake? ik ga nog een plak pakken... en opzoeken wie ik de schuld mag geven hahaha
Hey meiden, Hier vanavond een avondje weg geweest. Ben bij mijn zus op ziekenbezoek geweest. Die heeft afgelopen dinsdag een nieuwe heup gekregen en is vandaag uit het ziekenhuis gekomen. Ging allemaal goed gelukkig. Nog even zitten met mijn pootje omhoog en dadelijk lekker slapen. Ben op!!!
Nou meiden, ik ga afsluiten! Ben nog even aan het knutselen geweest en kreeg ineens vreselijke krampen. Ze blijven aanhouden en zijn echt pijnlijk soms. Trekken door tot in de bovenbenen, AUWWIE!! Ik heb dus het gevoel dat het nu eens WEL kon gaan doorzetten. Beebje is ook giga druk!!! We zien wel wat de nacht ons gaat brengen!! Het gaat spannend worden in elk geval. Esmee is ook altijd wat in de war als er iets staat te gebeuren. Als ik bij wijze van morgen een dagdienst zou hebben, zou ze de avond van te voren wakker zijn geworden, overstuur! Ze voelt dat heel erg aan! Vanavond lag ze net een uur in bed en werd overstuur wakker. Dus wij bereiden ons maar weer helemaal voor, zoals we elke avond doen ! Ik laat snel weer van me horen!!!
Goedemorgen dames, Hier niet gewogen. heb een hel van een nacht gehad. Kleine man gister over dag zoveel keren lekker geslapen....... en vanacht................ niet geslapen. BEN KAPOT!!!! Hebben we al baby nieuws?????
Goedemorgen, Hier nog steeds niet lekker. Maar dat is blijkbaar wel goed voor de lijn...0,8 ons minder.
Goedemorgen meiden! @Butterfly: Spannend zeg!! Godsamme, ik heb nooooooooit puistjes, en nu heb ik er een onder mijn neus. Ideaal als ik morgen een date heb! Iemand nog tips? Sorry, niet zo smakelijk op de vroege morgen!