Goedemorgen dames, Que: Niet fijn, zo'n mannetje! @Wendy: Goed resultaat! @Butterfly: En???? @kim: Tandpasta en dan camouflagestift. Hier: De weegschaal was weer OK, weer 2 ons eraf! Zal er dit weekend wel weer bijkomen met 4 (!) verjaardagen in het verschiet. We gaan vandaag naar Limburg, naar mijn schoonfamilie, tante van vriendje is jarig en szus en zwager geven een feestje voor hun verjaardagen. Wordt dus een latertje. Menuutje: O: Yoghurt met muesli en diksap. L: 2 broodjes met kip, smeerkaas, ham A: Limburgse frieten Verder zal er nog wel wat bijkomen, glaasje wijn en zo. Kan nu toch want ik ben toch ongi Fijne dag allemaal
Ga zo even boodschappen doen. Eerst even wachten op een koper. Heb de driewieler verkocht. Dan vanmiddag weer beginnen aan een nieuwe driewieler. Fijne dag allemaal!! T is lekker weer dus tijd om naar buiten te gaan en natuurlijk om te bevallen hahahahaha!!! @ Butterfly ik doe even een persdansje voor je!!
Zucht....... nee meiden, geen baby nieuws! Toen ik gisteren naar bed ben gegaan om toch wat uurtjes te slapen was de kleine meid ineens rustig en zat toch nog wel lekker. De voorweeen worden wel steeds heftiger... dus ik dacht echt: het gaat gebeuren. Maar nee, dus we wachten gewoon opnieuw af. Wel heeeerlijk geslapen, een lekkere lange nacht gehad want Esmee was ook pas 09.00 uur wakker. Manlief neemt Esmee vanmorgen voor zijn rekening, dus ik heb lekker tijd voor mezelf. Moet nog even wat kleine dingen in huis doen. Nog niet alle administratie is opgeruimd, wil wat positiekleding en andere spullen op marktplaats zetten, dus kan ik mooi in alle rust vanmorgen doen . Vanmiddag gaat hij dan deuren verfen, dus ik MOET nu wat gaan doen, want de tijd vliegt altijd voorbij.
Kwam even spieken voor babynieuws.. helaas nog niets.. Vanmorgen lekker relaxed gedaan, Esmee lekker gedouched , in bed gespeeld en net brood en koffie op. Vanmorgen 71.1.. Gisteren sinds 3 dagen naar het toilet geweest.. Dat verklaard de -800 gram.. Want heb gewoon lekker gegeten gisteren! Menu kom ik vanmiddag droppen, reageer dan ook even.. Ga genieten van mijn gezinnetje.
Goedemorgen meiden, @ Alle zieken: Beterschap! @ Butterfly: Volgens mij vind die kleine meid het nog wel lekker daarbinnen. Spannend allemaal zeg. @ Kim: Ik heb hier thuis van Vichy een concentraat liggen wat je op een puistje kunt smeren. Werkt bij mij altijd erg goed... Hier vandaag lekker uitgeslapen. Weegschaal is hetzelfde gebleven maar heb gisteren tussendoor ook m&m's gehad, en 's avonds een plak cake dus dat is niet verwonderlijk. Zal zo mijn menu voor vandaag eens gaan plannen. Liefs
Goeiemorgen meiden Hoe gaat het met iedereen? Sorry ben een tijdje niet geweest, het was ook een moeilijke periode Maar... ik kom nu met goed nieuws... IK BEN WEER ZWANGER!!!! Nog maar kort hoor, ongeveer 5,5 week. Dit positieve nieuws konden we wel gebruiken na alle ellende!
Melanie.. Maar er zit ook niets bij! En toch genieten van wat lekkers.. dat voelt goed he?! Hoe is het vandaag met je knie. Kim.. Date en puist passen niet in 1 zin.. Misschien een goede camouflagestift halen? Patriesja.. Een lichtpuntje in je leven! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Lovely.. goed weekend! Rianne.. Het weer kunnen oppakken? Butterfly.. Lekker je ding kunnen doen vanochtend? ****** Vanmorgen even bij mijn ouders op de koffie geweest. Mijn pa was er weer eens niet. Wie is opa toch?! Daarna even wat boodschappen gehaald voor het weekend.. Voornamenlijk lekkers.. ER ligt nu een zak pepernoten, een zak kikkers en muizen en een zak bugles naar me te roepen. Neem straks bij de thee lekker een schaaltje pepernootjes en een muisje.. Menuutje: O: 2 boterhammen 1x smeerkaas 20+ en 1x 1/2 plak kokosbrood T: 2x koffie met niks. L: 2 boterhammen met 2 gebakken eitjes en een 1/2 plakje 30+ kaas. en 200 gram galia meloen. T: schaaltje pepernootjes en een muis. A: kom goulashsoep en een waldkorn punt met 20+ smeerkaas.. Zit dan rond de 1250.. Vanavond op het werk zal er ook wel het 1 en ander zijn.. Neem zelf eten mee want ze eten shoarma en heb dat van de week ook al gehad.. Dus lekker soep en broodje.
goedemiddag ! tim ligt lekker te slapen kom ff snel reageren .. wil ook nog ff half uurtje niksen vanmorgen al visite gehad en het huis schoon gemaakt de was is weer opgeruimd en al in de kast en straks nog ff naar de winkel lopen met tim de pepernoten zijn op en die lust hij zo graag MvE wat jammer dat je vader er elke keer niet is ... maar zijn gemis hoor butterfly top dat je goed geslapen hebt jammer dat je meissie er nog niet is kimmetje ik dacht idd ook gelijk tandpasta en morgen een date !! woehoee spannend ! patricia van harte gefeliciteerd ! wat een geweldig nieuws geniet er maar lekker van melanie hoe gaat het met je knie en is je zus nog wel jong voor een nieuwe heup dat doen ze niet zomaar toch ?? sterkte voor haar ! que mooie foto in je avatar ! is die van jou en je kindje ? of van internet ! en super zeg die luiermotors !! echt geweldig !!
Hier ook het huishouden al weer gedaan, gezogen, gedweild, de was hangt aan de waslijn te drogen.. Straks alleen nog de vaatwasser uitpakken en that's it! Om 17.00 de slaapdienst in.. Hoop dat ik vannacht wel een beetje goed slaap.
@ MamavEsmee: Met mijn knie gaat het wel een beetje beter. Krukken zijn misschien niet eens meer nodig. Maar gebruik ze dit weekend toch nog maar even, heb ze nu toch. Voelt in ieder geval al een stuk beter als van de week. Vervelend dat je vader er zo vaak niet is zeg. En verstandig om zelf eten mee te nemen naar het werk. Hier ook een hoop lekkere dingen in huis... Gaat niet goed komen dus... @ Emma: Mijn zus is 32, dus inderdaad nog jong. Alleen ze is geboren met een heupafwijking (ze had geen kommen) en is daar al heel vaak aan geopereerd. Nu was ze op een punt aangekomen dat er niks meer te verbouwen viel. Dus nu een nieuwe heup... @ Patriesja: Gefeliciteer meid! Wat een goed nieuws... fijn, na al die ellende! Geniet ervan!
Melanie..Porbeer van te genieten, met mate! *** Hier nu thee en pepernoten.. lekker zeg!! Als het droog blijft nog even met de fiets weg voordat ik moet werken..
Goedemiddag dames! @Que: pffft kan je overdag nog wel een beetje rusten? @Wendy: verkijk je niet op wat je nu afvalt, zal ook groot gedeelte vocht zijn he... beterschap! @Rianne: jij ook beterschap! hoe ging het met Lukas op de basisschool? @Kimmetje: camouflagestift droogt meestal het puistje ook wel uit. succes! @Femke: lieve schaal alleen 4 verjaardagen in het weekend... sterkte met al het lekkers weerstaan! @Butterfly: arme meid... bekijk het van deze kant: binnen nu en 2,5 week heb jij zeker weten je meisje in je armen! @MvE: een keer goed naar het toilet gaan kan echt heeeeeeel veel verschil maken! @Melanie: ook een lieve schaal, in ieder geval niet aangekomen ondanks het lekkers. @Patriesja: GEFELICITEEEEEEEEEEEEEERD! wat een geweldig nieuws na deze zware periode Fijne zwangerschap gewenst @Lovely: *zwaai* @MvE (2): oeh, kikkers en muizen, die moet ik nog opsturen naar mn zusje hihi. @Emma: al lekker druk geweest vanmorgen. En ik geef je ventje geen ongelijk, pepernoten zijn heerlijk @Hier: Vanmorgen al druk geweest. Eerst vriendlief weggebracht naar huisje, toen de weekboodschappen, en daarna aan het vegen geweest in ons huisje. Zometeen ga ik nog weer die kant op om weer verder te gaan met schoonmaken en opruimen. Moet ook de 2 banen gipsplaat waar we het behang af hebben gehaald, opnieuw schuren en in de voorstrijk zetten, zodat we daar binnenkort opnieuw behang op kunnen plakken, dus ben nog wel even zoet vandaag Mn keuken is zooooo mooi geworden. Ben er echt blij mee en kan niet wachten tot de bovenkastjes hangen en het betegeld is! Vriend is nu bezig het toilet te betegelen (vandaar hier de toiletpauze, moet elk uur zo ongeveer plassen, grrr... leuk als Uk zich even tegen mn blaas aan nestelt...). Hopelijk hangt de pot daar binnenkort weer voor haha, dan hoef ik niet steeds heen en weer te rijden. Wat hebben mannen het toch makkelijk!!! Heb net gekeken wat ik nog allemaal in de diepvries/voorraadkast heb staan en ga nu even een weekmenuutje maken. Verbouwingsmenuutje vandaag: O: dikke plak cake en glas ranja (zuivel was op voor ontbijt) T: reuze mergpijp, mini blikje cola L: 2 mini roomboter-rozijnenbolletjes, mini blikje cola T: flesje appelsap T: cola light of sap A: aardappeltjes, gekookte prei met sausje en spekjes, slavink T: fruit! vanavond alleen nog maar fruit (zeg ik nu dapper, maar er is nog cake), ow en zuivel misschien, want ook dat heb ik nog niet gehad. Ik ga NIET meer uitrekenen hoeveel kcal dat is... Geen boterhammen, alleen maar ongezonde troep. Bluh...