@Emma: Hoe was de pizza? Welke soort had je? Behang: tis er weer af... Gister heeft vriendlief 2 banen van 1m breed (4m lang) er weer af gehaald. Eerst het behang flink ingespoten met afweekspul, in laten trekken en toen kwam het er vrij makkelijk af. Natuurlijk ook de bovenste laag van de gipsplaat mee, dus moet die nog bij gaan schuren en evt. stucen voordat de volgende laag behang er op kan. Hopelijk komt alles nog goed... @Que: Ligt er aan wat voor cake je maakt, en gebruik je margarine of roomboter? Hoeveel eieren gaan er in, wat gebruik je nog meer? Ik doe het zo: Tel alle ingredienten bij elkaar op qua kcal. Weeg je cake voor je m aansnijdt. Weeg dan 1 plak en reken de kcal uit per plak Fictief voorbeeld: Je cake weegt totaal 400gram en je ingredienten bij elkaar opgeteld zijn bijvoorbeeld 2000kcal. Als een plak cake 50 gram weegt, dan zitten daar (2000kcal/400gr)*50gr= 250kcal in. @Rianne: Gelukkig maar! Wanneer moet hij "echt" naar school? Of is dit nu het begin? @Beschuitje: Lekker gezond/sportief gedaan vandaag! Leuke dingetjes geshopt? @Lovely: ik gok er niet meer op. Begreep vanavond dat we haast moeten maken met het betegelen van de vloer, omdat die 3 weken moet drogen voordat de vloerverwarming zachtjes aan kan. Daarna moet alles langzaam aan opgeschroefd worden. Met de winter voor de deur zit ik niet op een koud huis te wachten. Toch hoop ik dat ze volgende week al gaan tegelen, wie weet! Ben je al weer wat opgeknapt van je griepje? Lekker menuutje vandaag! Pizza, yum... ik heb ook gehaald bij de boodschappen, maar nog niet ingepland in mn weekmenu. Dit alleen als ik ECHT geen puf meer heb om te koken... Verstandig om de shoot af te zeggen als jij je nog niet prettig voelt in je lichaam. Je moet je goed voelen, dan straal je dat ook uit en dan heeft dat zn uitwerking op de foto's! @Stephanie: ja, nu eindelijk op de bank hahaha Volgens mij is het ook cake/taartdag vandaag @Hier: nog weer terug naar huisje gegaan, wat lopen ruzieen met vriendje (grrr stomme hormonen) en nog wat geveegd uit frustratie. zucht... Avondeten inmiddels achter de kiezen, en ook een bakje appel/kaneelvla (Aldi heeft seizoensvla!) genomen. Was wel lekker Nu staat er een fruitschaal met 6 (inmiddels 5) mandarijntjes naast me. Doel is om er nog 3 op te eten vanavond. De cake roept me..... help!
thx meiden, ja wat goed nieuws kon ik wel gebruiken nu wel weer een spannende tijd, maar ik ben heel positief!
Hier kotsmisselijk van de chips! bah! Zak ligt nu (halfvol) in de prullenbak. Waarom begin ik er toch elke keer week aan?! Ben mezelf zo beu. Maandag ga ik ECHT weer streng, blijkbaar de enige manier waarop het werkt bij mij. In het weekend weer beginnen werkt hier blijkbaar niet...
@Rianne: gaat vast helemaal goed komen. Wordt al een grote vent, bijna 4 jaar!! @Patriesja: inderdaad! zeker ook spannend. wanneer hebben jullie de eerste echo? @Melanie: aah meis... sterkte! ben je alleen thuis wanneer je gaat snaaien? waarom haal je dit soort dingen in huis? bij mij is het er niet, dus ook niet de verleiding. vandaag bij het boodschappen doen alleen een zak choco eclairs gekocht (6 van gehad vanmiddag) die in ons nieuwe huisje ligt als verbouwingssnack... Vriendlief vraagt wel regelmatig "is er chips, zijn er toastjes" maar het antwoord is standaard "nee" waarop hij dan maar een boterham of stuk fruit pakt. Krijg anders toch steeds te horen dat zijn buik zo groeit, en dat ik t niet in huis moet halen haha...
Tja moeilijk he in het weekeind zo je best doen met lijnen...het blijft een strijd !! Wie vroeg nou wat we gekocht hadden in de stad? We hebben allerlei dingen uit de speelgoedwinkel gekocht voor neefjes en nichtjes..verder nog wat leuke dingen uit de kookwinkel en nog wat nieuwe kleren voor beschuitenman. Was helemaal gezellig
@Patriesja, wat leuk meis, gefeliciteerd!!! Inderdaad even wat positiefs na al die slechte berichten. Geniet er lekker van meid. Hier net thuis, mijn zusje vierde haar verjaardag en manlief en ik hebben elkaar afgelost. Ik eerst, nu is hij er heen. Ik kruip lekker met een boek mijn bed in, ben doodop, weer veel harde buiken, voorweeen steeds. Kon bij mijn zusje gewoon niet meer zitten. We waren melig en ik moest steeds zo lachen, alles begon me gewoon zeer te doen. Voor vandaag ben ik er helemaal klaar mee!!!!! Verlang naar mijn bed, en hopen dat de bevalling dan deze nacht door gaat zetten. Heb wel alles bij gelezen, maar heb de fut even niet meer om op iedereen te reageren. Slaap lekker allemaal, en tot morgen maar weer!!
@ Moppie: Ik haal normaal gesproken ook niks in huis, maar Roland doet hier de boodschappen, en hij neemt het wel mee... Hij neemt iets voor zichzelf mee en vind het dan lullig om niks voor mij mee te brengen. Hartstikke lief natuurlijk, maar dat werkt dus niet. Heb m al verschillende keren gezegd dat ie voor mij niks moet meebrengen.
Ik ga naar boven. Hoop dat Ferry een beetje op tijd thuis komt want wil morgen om 09.00 in de auto zitten richting blijdorp Tot morgen
Blijdorp is leuk! Voor degene die een keer willen zondigen..... Doe het dan goed. MONA TOETJE VAN DE MAAND..................... Ik voel me 10 kilo zwaarder, maar dat was het dubbel en dwars waard.
goedemorgen. Hier regent het maar in rotterdam blijkt het droog te zijn,dus gaan het er op gokken met blijdorp en dan ballorig als reserve plan
Goede morgen meiden!! Had gisteren al even bijgelezen maar geen puf om te reageren.. Drukke dienst gehad, wel veel kunnen doen! Butterfly.. Lijkt me i.d. niet lekker op een verjaardag zitten met al die voorweeen. Stefanie.. Mona is jummie!! Kaatje.. Veel plezier vandaag! Als ik er aan denk dan meld ik me vanmiddag ook aan op het forum want ik ben nu wel erg nieuwschierig! Moppie.. Drukke week in de planning en een mooi weekmenu zeg! Melanie..Voel je niet meteen schuldig naar wat chipjes meid! Zo kun je er nooit eens echt van genieten. Hoe staat Roland er tegen over. Wil hij je nog steunen door beperkt dingen in huis te halen? BEschuitje.. Zo de gids worden verwend door de goede sint! Menu: Zit nu aan een kopje koffie, net zo'n 100 gram optimel vla met een eetlepel kellogs op. ( 75)' Heb een ontbijttafel gedekt voor clienten, ben eitjes aan het koken.. Gezellig hoor. Denk dat ik halverwege de ochtend nog wat fruit en 2 crackertjes pak. O: optimel vla met kellogd ( 75) T: 1 cracker, gekookt eitje & een appeltje ( 200) L: 3 boterhammen met mager beleg ( 350) T: mandarijntjes en pepernootjes ( 200) A: frietjes met een kaassouflee ( 600) Totaal 1400.. maar dan komen er nog wat chipjes van vanavond bij.
Hey meiden, Gister lekker wezen (binnen) terrassen met een vriendinnetje, super gezellig! Daarna nog even wezen dansen in de kroeg. Was weer gezellig! Beetje laat thuis, zat eigenlijk niet in de planning want ik moet vandaag werken. Maar gelukkig pas van 11.30 tot 17.00 uur. En daarna de date! Hebben gister nog even gesmst, en zou hem bellen als ik afgewerkt ben vanavond.... Fijne dag allemaal!
Kaatje veel plezier vandaag in Blijdorp. Ook al regent het er zijn ook wel veel binnnen dingen te doen toch? Enne regenjas aan... Een zonnetje is leuker dat wel. Moppie wat een planning zeg voor deze week, ik zou dat echt nog niet zo lang van te voren kunnen plannen. Meestal plan ik eten in voor een halve week en dan daarna haal ik wat bij voor de andere helft. Stel dat we dan onverwachts een keer iets halen of bij een ander eten dan heb ik niet opeens allemaal eten over. Zo zonde. Hoe is het met je verder , je buikie groeit lekker hè? Melanie niet zo schuldig voelen inderdaad hoor als je iets neemt. Ik heb gisteravond ook wat light zoutjes genomen,ik merk wel dat als je jezelf in het weekeind niets gund het alleen maar moeilijker wordt. Vandaag weer gewoon streng en moed houden !! Stephanie wat was dat voor MOna toetje dan ? Zo'n puddinkje of zo? Mamma van Esmee frietjes mmmmmm lekker Butterfly is er al nieuws ???