Patriesja ik vergeet het beste paard van stal *leuk hè nu de sint weer in aantocht is lol* VAN HARTE MET JE ZWANGERSCHAP !! Dat kon je nu wel even gebruiken na die vervelende tijd zeg. Lekker genieten.
haha ja buik groeit heb net even een fotootje (let niet op de werkkleding) gemaakt: http://www.zwangerschapspagina.nl/members/34640-albums5179-picture27170.jpg Ik heb amper tijd om boodschappen te doen komende week, dus zo'n weekmenu is echt een uitkomst.
Dat was ons dagje uit naar Blijdorp. Rij net de N11 op en Levi spuugt de hele auto onder. Nu dus lekker in zijn pyjama op de bank Moppie wauw wat ben je mooi bescheiden zwanger
Ah nee he, daar gaat je dagje uit. Zielig ventje Hopelijk voelt hij zich snel weer beter! Ps. thanx maar zwart kleedt af he
Goedemorgen dames, @Kaatje: arme Levi! @Patriesja: Gefeliciteerd meid, jullie konden wel wat goed nieuws gebruiken! @Kim: werk ze en suc6 met de date vanavond! @Moppie: mooi buikje! @rest: sorry, maar ben het even kwijt... Hier de eerste twee verjaardagen overleeft! En... Maar 2 ons schade aan de weegschaal! Heb dan ook heel hard m'n best moeten doen om alle vlaai en chips af te slaan! Heb alle kcal even opgeteld en kwam gister op 1850, valt mee toch? Vandaag nog 2 verjaardagen, maar ik voel me sterk, dus gaat helemaal goed komen! Ga nou even lekker op de wii staan! Gisteren helemaal niet bewogen en heb nu enorm veel energie!
Goeiemorgen meiden @butterfly, je maakt het wel spannend meid!! @mve, lekker menuutje hoor! @kimmetje, oh spannend een date! leuk! @beschuitje, thx! idd wat goed nieuws was wel welkom. @moppie, wat heb je toch een mooie buik meid! @kaatje, he wat jammer, daar gaat het dagje blijdorp.. Is Levi echt ziek of alleen van het autorijden? vervelend hoor. @femke, netjes hoor op 2 verjaardagen! Nou ik ga ook maar is wat doen, fijne dag iedereen!
Nee hij heeft normaal geen last van wagen ziekte ( ik had het vroeger trouwens wel ) maar hij staat nu weer vol energie te dansen
Hey meiden.... Pffff nog geen babynieuws . Ze laat maar lang op zich wachten hoor. Heb toch weer heerlijk geslapen. En een lange nacht gemaakt. Probeer zo uitgerust mogelijk te zijn. Vanmorgen mijn vader op bezoek voor een kopje koffie. Daarna zijn we met Esmee naar het park gewandeld, ze heeft dara lekker gespeeld en de buggy met haar babypop moest mee . Wat een lekker weer zeg. We gaan nu een kippensoepje maken, lekker stokbroodje erbij met kruidenboter. Dan ga ik even lekker scrapbooken op zolder, en Esmee naar bed! @Kaatje, dat is een domper! Maar met een ziek kindje op pad is ook niet leuk. Jammer zeg, ben je net onderweg. @Mamavesmee, nee met voorweeen op een verjaardag is ook best ENG hahaha. Fijne dag iedereen!! En is het bij jullie allemaal zo stralend zonnig herfstig!!
Volgens mij is iedereen aan het genieten van het mooie herfstweer @Hier: Om 9u pas uit bed gekomen, ookal was ik om 4u en om 7u al wakker (Uk's ritme?). Wasje opgehangen, was in de machine, kluskleding aan en toen richting ons huisje. Tis weer opgeruimd daar, maar dat zal niet lang zo blijven Nu snel even wat eten maken (als lunch een sate geval bij de Mac gehaald ), tweede was ophangen, en dan door naar mn ouders... Fijne avond allemaal!
@kaatje: wat sneu voor Levi!Beterschap! @moppie: Hoop voor jullie dat het toch gaat lukken op tijd te verhuizen. En anders toch als de kleine er is? Hier een rustig dagje gehad, man is in de tuin bezig geweest met betegelen. Ik ben in huis aan het poetsen geweest, heb ik morgen een rustig dagje. Mijn menu O:magereyoghurt met een mandatijn, kop koffie T: glas water, kop koffie L: 4 crackers, 2x kaas 2x rookvlees, glas water T: handje nootjes, 10 pepsels,glas water A: 300 gram linzensoep, half stokbroodje T: glas water, appel
Ja, en anders idd als de kleine er is, maar liever eerder natuurlijk Klinkt als een lekker dagje Lovely! Nog plannen voor morgen? Het is echt rustig hier vandaag! Ook maar even mijn menuutje droppen: O: 250gr mag. kwark met crunchy en roosvicee laxo, 1 glas cola light, 2 mandarijnen (400kcal) T: klein blikje cola, paar choco eclairs (150kcal) L: chicken sate (mac, 450kcal, smaakloos! bah... en koude satesaus...), paar slokjes milkshake aardbei van vriendlief, flesje water (ong 525kcal) T: klein blikje cola, paar choco eclairs (150kcal) A: 150gr zilvervliesrijst, eetlepel shoarma, stuk komkommer, 150gr bloemkool, glas cola light (275kcal) totaal ong 1500kcal "Beweging" vandaag: - uurtje rondlopen in de gamma - uurtje bezig met keuken inpakken met stucloper zodat de heren er bovenop kunnen staan bij het pleisteren/keukenkastjes ophangen binnenkort - uurtje aan het opruimen in t huisje, en vloeren vegen *kuch, hatsjoe* tis stoffig Ben gedouched, heb gegeten, voel me lam en moe, maar moet nog naar mn ouders (hun auto ophalen ivm reparatie en apk onze auto) en dan onze auto bij de garage droppen in t noorden van Fr., dus nog 250km rijden vanaaf... zucht... gelukkig hoef ik maar de helft daarvan zelf te rijden Ik heb zin in chocolaaaaaaaaaa!
@Kaatje ik duim voor jullie!! Heb net op het andere forum gelezen @moppie suc6 vanavond ben blij dat ik het huis niet uit hoef. @Rooibos zo is het wel makkelijk bijhouden he haha @Butterfly nog steeds je meisje in je buik schiet niet op zo! @Melanie balen van je knie! Kijk je wel uit met hardlopen is echt niet goed voor je knieen! @mamavesmee lekker gewerkt? moet je deze week veel werken? @beschuitje hoe gaat het met afvallen wil het weer beter lukken? @patriesja VAN HARTE GEFELICITEERD!!!! Dit is even uit mijn hoofd vergeet zeker nog wel mensen maar is niet persoonlijk! Gisteren een erg leuke dag gehad met mijn familie waren allemaal super blij! Mijn ma had een heel lief wit rompertje gekocht kregen we gisteren morgen erg leuk! Voor de rest gaat het hier nog steeds niet fijn maar ja we gaan gewoon door. Weinig puf elke keer om te reageren maar lees zeker mee met jullie!
Hallo dames, Ben er ook weer.....heb het aardig druk gehad. Er is trouwens 3 ons bij maar dat heb je altijd als je 8 ons in 1 dag afvalt van ziek zijn, dus daar had ik rekening mee gehouden. En ik heb gisteren muffins gemaakt (en gegeten) en ook nog een kaaspizza....zooooo slecht, maar zooooo lekker. Vandaag ook ff SAS gehad want ik zat er ff doorheen. Mijn SAS menu van vandaag: O: 2 beschuitjes met vruchtenhagel T: 2 soesjes L: 3 kleine gehaktballetjes (borrel formaat) T: muffin A: 1 bruine pistolet mozzarella, tomaat, pesto T: misschien nog wel iets lekkers...lekker puh Morgen weer verder hoor....
Kim.. je bent nu aan het daten.. Was het leuk? Beschuitje.. Bij jullie ook alles goed? Het lijnen weer helemaal kunnen oppakken? Moppie.. Ik vind ook dat je bescheiden zwanger bent hoor! Je had mijn " pens" moeten zien! haha.. Oja. Ik woog topzwaar 101 kg! Maar ben er wel streeploos doorgekomen. Kaatje.. Jammer van het dagje uit! Je wel vermaakt de rest van de dag? Femke.. Netjes toch?! En de laatste 2 ook overleefd. Ietsjes aankomen na het weekend is niet zo gek he? Patriesja.. Voel je je verder goed? Nog geen last van kwaaltjes? Butterfly.. Het was i.d. heerlijk herfstweer al werd het aan het eind van de middag behoorlijk guur.. de wind was erg koud. Toch hebben we nog lekker een rondje bos gedaan! Jullie ook lekker wezen wandelen lees ik.. Nog crea bezig geweest? Moppie.. Opruimen/schoonmaken in een " bouwval" heeft meestal niet zo veel zin nee! Succes met de rit vanavond! Lovely.. een heerlijke zondag bij huis gehad .. Kan daar ook van genieten. Lekker burgerlijk! Mooi menu heb je! Rooibos. Thanx voor de reminder.. Ga me even aanmelden op het andere forum! Zustertje.. Het grote nieuws verteld aan de familie.. leuke reacties gekregen? Van de week allen donderdag een korte late en vrijdag een vroege en dan een weekje vakantie! Jij veel werken? Wendy.. Muffins? Jummie!! En zo slecht is je menu toch niet? Mis wel groente en fruit! ************ Hier ontzettend moe.. Het huis was een chaos dus flink aan het opruimen en schoonmaken geweest.. Al had Erwin dat op zijn manier ook al wel gedaan.. Was is weer weg, gezogen /gedweild.. straks nog even de vaatwasser uitpakken! Hier een slechte dag maar goed, morgen weer gezond; O: schaaltje optimel vla met 1 eetlepel kellogs. T: appeltje en 2 crackers met appelstroop. L: 3 boterhammen 1x 1/2 plakje kokosbrood en 1x smeerkaas 20+ tuinkruiden. T: 1/2 zakje pepernoten 3 kikkers/muizen & 2 glazen water en 2 koppen thee A: klein bordje frietjes , 1 kaassouflee en 1 goulashkroket.. 1900 ******* Ik heb een hele nare dikke plek op mijn been. Als ik morgen bij de tandarts * bibber* wegkom even langs de huisarts heen.. Lijkt wel wondroos.
Hey meiden, Hier helaas geen date. Hij had een sms gestuurd met: moet uit eten, ben het vergeten sorry. Nou ik geloof er geen ene hol van! Ben erg teleurgesteld, zeker omdat hij zo enthousiast deed aan de telefoon. Dus voel me best klote.... is al de zoveelste keer dat ik gekwetst wordt door een vent. Zit nu aan een zak bolognese chips bah