@MamavEsmee: Ja, het zou wel kunnen, maar vind het wel erg toevallig. Maarja je weet natuurlijk maar nooit..
Ja voel me aardig zwanger misselijk(maar nog wel te doen) weinig trek ook, en afgelopen week ook zo pijn in me borsten ach ja het hoort erbij he vind het aan de ene kant ook wel fijn, dat bevestigt dan weer dat ik echt zwanger ben!
hallo dames, T is koud zeg buiten!! Vanmorgen niet gewogen. Kleine man is erg onrustig geweest vandaag vandaar dat ik me nog niet had gemeld. Vandaag een uur in de makro gelopen (pff wat een drukte zeg) en 3 kwartier hier in het bos gewandeld. Nou nou die wandeling in het bos liep raar af. Ik liep weer richting huis mocht even ergens anders tussen door lopen ivm dat het voetpad vol lag met water. Staan er 3 politie auto's!! Heel veel mensen buiten het portiek. Tussen die mensen stond een bekende van mij, dus ik tegen haar wat is hier aan de hand?? Nee had ongeveer een week geleden iemand zich in zijn woning opgehangen. Ze begonnen hem nu te ruiken dus de politie was ingeschakeld. Brr wat lijkt me dat vresselijk zeg. Dat je niet wordt gemist door je familie!! Dat je zover heen bent om dat te kunnen doen. Brrrr. @ Kaatje Jeetje wat verveelend dat spugen!! @ Sas dag. Zo lekkere dingen heb je gegeten. @ Butterfly ik spreek bij deze even je kleine meisje toe 'lief klein baby meisje je papa, mama en je grote zus willen je zo graag vasthouden, ze willen je zoveel liefde geven. Wil je alsjeblieft vanacht geboren worden' zo ik hoop dat het helpt. @ de rest..... Sorry weet het verder even niet meer.
Hij smst net dat hij me heel lief en leuk vind, maar het leeftijdsverschil toch te groot vind. Tja we schelen ook wel 9 jaar, maar hij ziet er jonger uit en ik ouder. Kan niet zo goed begrijpen dat dat een reden is om het niet te proberen maarja.... Weet niet zo goed wat ik terug moet sturen...
Als jullie een klik hebben en het voelt goed! Ik zou hem bellen en je gevoel uitspreken en hem dan vol op zijn giecheltje zoenen.. Kan hij toch niet weigeren!
@moppie: Ja dat zou het mooiste zijn natuurlijk, maar als het er niet inzit je niet te druk om maken hoor is belangrijk dat je van de zwangerschap geniet en niet teveel verhuisstress hebt . Morgen neem ik een dag voor mezelf haren verfen en knippen, en op zoek naar een galajurk @mve: ik hou van burgelijke dagen ...hihihi mannen en opruimen ze zullen het nooit zo doen als ons . @kimmetje: wat balen dat het niet doorgaat , kan wel begrijpen dat je er onzeker van word. Zou als ik jou was nu zoiezo afwachten of hij nu nog stappen gaat ondernemen betreft een andere date. @Que: oohh bah wat naar! Is dat in dezelfde portiek als jullie wonen?
Dat heb ik hem nu ook terug gesmst inderdaad, dat het voor mij heel goed voelde, en ik altijd al op wat oudere mannen val, dus dat het voor mij niet belangrijk is. Maarja als dat voor hem wel is, houd het gewoon op, daar kan ik niks aan veranderen.
Kimmetje ik zeg altijd GRAAG OF NIET !! JE moet niet smeken om een man hij moet voor je GAAN. Het is nu wel even niet leuk, maar als hij het niet ziet zitten is het echt niet anders. Mamma van Esmee en Zustertje ik heb het lijnen weer helemaal opgepakt hoor. Woensdag ga ik wegen. Wil niet elke keer op de weegschaal staan. Anders kan het zo demotiverend werken. Bizar verhaal Que getsie...
Ben wel nieuwschierig wat hij dan terug smst! ****** IK ga warme choco maken en een lekkere koek erbij! Morgen weer streng!
Wat zijn jullie toch lief! Heb hem net nog even gesproken via hyves chat. Hij zei dat het voor hem niet werkt qua leeftijd. Zijn ex (had dezelfde naam als ik) en was even oud als ik, en hij vond het niet werken. Na 6 maanden heeft hij het uitgemaakt omdat hij steeds op dat leeftijd uit kwam, wat niet werkte. Ik snap dat aan de ene kant wel, maar heb ook gezegd dat niet iedereen van 24 hetzelfde is. Maar toen bleek eruit dat hij nog niet toe was aan een relatie etc. Nouja, ben blij dat ik hem er nog over gesproken heb. Dan is het nu gewoon klaar. Wel jammer, en voelt nog even klote. Maar hij wist niet dat ik hem zo leuk vond, en wil me echt geen pijn doen.
@ Kim: Balen zeg dat hij afbelde (smste). Ik snap je gevoel heel goed. Maar vind het overkomen alsof hij ook bang is voor een teleurstelling ofzo... ik weet het ook niet. Vind het wel raar dat als hij je echt leuk vind, hij het laat "stuklopen" op leeftijd. Wat is nou 9 jaar, zeker nu... jij 24 en hij 33. Dat verschil merk je nu echt niet. Knuf nichtje!
@ Kim: Fijn dat je m nog even gesproken hebt. Weten jullie nu in ieder geval hoe het zit. Kan me voorstellen dat je ervan baalt. Maar uiteindelijk werkt het toch niet, als hij er niet helemaal voor gaat.
@Kimmetje, ik begrijp je teleurstelling meid. Jij vond hem blijkbaar veel leuker dan andersom, en dat je zoveel voor hem voelde heeft hij niet geweten denk ik. Maar goed, liefde moet van twee kanten komen, en de meeste malen kwam het alleen van jou kant. En dan werkt het ook niet. Alleen wel jammer dat hij daar niet eerder eerlijk over is geweest, want jullie gaan toch al wel een tijdje met elkaar om. En ik vind ook, als er een klik is moet leeftijd geen verschil maken. Maar als dat voor hem wel zo is.... balen meid!! @Mamavesmee, nee helaas niet meer crea geweest. Harrold en ik hebben even wat klusjes gedaan in huis. De bank moest helemaal van de muur omdat Esmee er altijd spulletjes achter gooit. En we hebben nogal een grote bank, dus dan ben je wel even bezig. @Que, nu moet ze toch echt wel willen komen hoor . Hier een heeeerlijke middag gehad. Esmee was wakker om 15.00 uur en toen mocht ik lekker in bad, daarna een maskertje op mijn gezicht gedaan, maskertje in mijn haar, heerlijk zeg. Had een chocomasker, wat is dat lekker!!!! Die deur alleen al , echt chocolade!! hahahah Daarna ben ik met Esmee nog een stukje wezen fietsen en is Harrold pannenkoeken gaan bakken. Heb lekker 2 appelpannekoeken gehad , heerlijk. Hier ook geen gezonde dag gehad trouwens. Ik ga nog even wat strijken, en dan naar bed. Harrold is aan het darten met zijn broer. Het rommelt hier WEER...... zucht, weer voorweeen, krampjes, misschien dan aankomende nacht !!! Ik hoop het zo. Meiden, slaap lekker allemaal!!
@Butterfly: Heb hem inderdaad ook gevraagd waarom hij dat woensdag niet meteen aan de telefoon heeft gezegd. Hij heeft schijnbaar nog een tijd getwijfeld. En wist inderdaad niet dat ik hem zo leuk vond. Hij zei dat hij me geen verdriet wilde doen. Achja, heb nu wel ontzettend veel spijt van die chips. Ben niet eens een chips eter eigenlijk maarja, heb er gelukkig niet heel veel van gegeten.
Hier vanmiddag lekker in bed gehangen met series. vanavond filmpje gekeken Kimmetje, kan me voorstellen dat je erg teleurgesteld bent ow de aap kwam dus uit de mouw; het leeftijdsverschil... Ik vind dat leeftijd niet zo veel toe doet zolang het klikt. Jammer zeg dat het zo gelopen is. knuff tot morgen