10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 5

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Kimmetje ik sluit me aan bij butterfly ...wel balen voor je hoor.
    Snap maar al te goed dat je even naar de snacks gegrepen hebt...
    Weet je wat ik me af vraag..( niet boos worden hoor ik bedoel het ECHT lief..) hoe komt het dat een jonge meid als jij zonder relatie toch op een zwangerschapsforum mee kletst?

2. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    meiden wij zijn morgen een midweek weg
    ik ga jullie missen maar de spullen staan klaar en we hebben er zin in !!

butterfly succes van de week ik hoop als ik terug ben dat je meissie er is en dat het super is gegaan

kim jij nog ff een knuf jammer jammer maar had hij wel iets eerder kunnen zeggen

en nu ben ik er vandoor !!

doei meiden

3. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Emma29: Ja inderdaad, maar komt goed! Hele fijne vakantie! Waar ga je heen?

Ik ga zo even film kijken in mijn warme bedje; What woman want, vind die altijd zo komisch!

Moet vanaf afgelopen vrijdag t/m woendag aan 1 stuk werken, en heb er afgelopen week al 6 dagen opzitten, dus ga het komende week lekker rustig aan doen.

Morgenavond even naar een vriendin. Ze had een gratis overnachting gekregen bij haar vakantie in de maand november. Dus we gaan morgen even plannen wanneer en wat we gaan boeken, gezellig!

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Melanie, fijne vakantie

5. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Zooo... vanaf de a7 naar lovely gezwaaid, net vanaf de 32 naar rianne, en over 10min. Ben ik weer thuis :p tot straks!

6. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@Zustertje: wat fijn dat iedereen zo leuk reageerde!
    Sterkte met de kwaaltjes ;)

@MvE: Ik ook NOG streeploos, tenminste mn buik. De C cup is ondertussen een kleine F en helaas niet gespaard, maar ik blijf trouw smeren :p
    Succes bij de tandarts/dokter morgen!!

@Kimmetje: klinkt als "ik moet een smoesje hebben om jou af te schepen" - sms. Als een vent echt gek op je is, dan maakt leeftijd niet uit.

@Lovely: lekker, even een dagje voor jezelf! Misschien ga ik binnenkort ook maar eens langs de kapper. Al heeeeeeel lang niet gedaan. Mn moeder knipt mn haar 1x per jaar ofzo :p

@Beschuitje: ben benieuwd naar je schaal woensdag!

@Butterfly: lekker, chocomasker! is die eetbaar? hahaha...
    Sterkte vannacht :p Ik heb even geen puf voor een dansje, maar dans in mn dromen straks wel!

@Emma: heel veel plezier, en geniet!!!

@Hier: even een tijdje bij mn ouders gezeten in het wonderschone oost groningse, auto weg gebracht, en nu weer lekker onder een dekentje op de bank... oogjes vallen dicht dus bedtijd! Weltrusten dames!

7. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemorgen meiden!

Kim: een grote knuffel voor jou meid!

8. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Kaatje maar goed dat je niet geweest bent in blijdorp;) ! Ik zag net op het journaal dat het nog nooit zo druk geweest is daar gister. Lijkt me geen pretje om daar tussen te lopen pfff....

Hier weer met frisse tegenzin opgestaan..oee wat lag ik lekker in mijn warme bedje. Zo naar het werk en dan vanavond weer bij kletsen. Fijne dag allemaal !:D:D:D

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Een goede morgen J

Beschuitje, zag het idd ook. 46.500 bezoekers ! maar goed hadden voor de zekerheid al het adres van Ballorig mee genomen. Mocht het er van buiten al druk uit zien waren we door gereden

10. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedmorgen dames,

@Kim: dikke knuff!

@Que, wat een raar verhaal zeg, was dat bij jullie in de protiek?

@Butterfly: En???

@Emma: Fijne vakantie!

Hier: De totale schade van het weekend is 7 ons! Grr, kan ook niet anders, heb gisteravond veel te veel gegeten, had er gewoon buikpijn van. Nou ja, vandaag maar weer met frisse moed er tegenaan en hopen dat m'n weekend uitspatting er snel weer af is.

Menuutje voor vandaag:
    O: Yoghurt met muesli, amandelen en diksap
    L: 3 bb met smeerkaas, ham, kip
    T: Banaan, 2 mandarijnen
    A: Boerenkool met magere rookworst.

Da's dan bij elkaar 1062, dus ik mag vanavond bij de thee nog iets lekkers.

Fijne dag allemaal!

11. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Beschuitje, het is ook inderdaad erg koud. Gister aan het eind van de middag was het al koud en om 22.00 uur hoorde ik iemand ijs krabben, en het is hier nu 2 graden. Brrrrrrrr

@Emma, hele fijne vakantie meid!
    Geniet er van en ik ja... ik hoop ook dat de kleine er is als jij weer terug bent hahaha.

Zo, hier nog steeds geen baby.
    Het rommelen wordt elke avond heftiger, gister had ik echt wel last, maar nog steeds wil babymeisje er niet uit. Dit wordt dus een spannende week :). Want nu moet het toch wel haast gaan gebeueren hoor.

Slecht geslapen, steeds wakker, veel plassen, krampjes, drukke baby! Esmee ook wakker om 04.00 uur, om 05.00 uur weer. Nu slaapt ze nog. Vervolgens om 06.30 de wekker voor manlief die op moest staan en toen was ik dus ook klaar wakker.
    En gewogen!!!!!! :$

En van de weegschaal schrok ik wel een beetje.
    Alhoewel, het viel wel mee, maar heb dit weekeinde een dikke kilo eraan gevreten. En dat is mijn eigen schuld en is er in geslopen.
    Sinds een week warme chocomelk ontdekt, niet 1 kopje, nee, wel 4 op een dag. Dat maak ik met melk en chocopoeder. MAAR... dat zijn wel 4 grote mokken melk ;). Water drink ik te weinig, wel veel thee, en fruit, praat me er niet van. De koelkast ligt nog vol en als ik dat nu niet op ga eten kan ik alles weg mieteren. Gisteren als tussendoortjes 3 x een luxe koek gehad. En bij alles in gedachte: dit is de laatste week dat het kan, want als de baby er is gooi ik het roer wel weer om.

NEE DUS!!!!!!!
    Het roer wordt vandaag om gegooid.
    Heb in bed meteen een dagmenu gepland, en vanaf nu ga ik dat gewoon elke avond doen voor de dag erna.
    De zwangerschap zit er bijnaaaaa op, en ik vind het geen excuus om nog een week te wachten tot ik gezonder ga eten. Deze week als het goed is eindelijk bevallen, en een beetje gezonde voeding lijkt me alleen maar beter.
    Komende maanden geef ik wel borstvoeding, dus zit te denken om tussen de 1600 - 1700 kcal te eten, even kijken wat mijn lichaam doet. Maar het wordt nu echt tijd om weer op te gaan letten.
    Want als ik nog een week op deze voet verder ga, komt er alleen maar meer bij, en dat is niet mijn bedoeling.

Ik verwacht niet meer aan te komen.. ;)!
    Ben nu in totaal 7.4 kilo aangekomen.

Mijn dag:
    O: 3 cracottes, 1.5 plak 48+ kaas, 1 peer, 2 koppen thee.
    T: 2 mandarijnen, stukje ontbijtkoek, thee, fles water.
    L: 3 boterhammen, plak schouderham, 1x jam, kopje geboden kippensoep.
    T: pakje ontbijtbisquits, thee, water.
    A: gekookte aardappelen, verse groente, vlees.

Helaas geen magere kaas, heb vorige week een groot pak kaas gehaald 48+ dus die maak ik op.
    Groente moet ik even halen straks.
    Krijg ik tussendoor trek, FRUIT!

Nu de kcal even berekenen, dat nog niet gedaan.
    Maar zit wel goed denk ik.
    Heb er weer helemaal zin in, ontbijtje is bijna op. Zit nu aan het laatste stukje peer en 2e kopje thee. En voel me heerlijk fit :D.

12. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Hey meiden,

Ondanks de chips van gister toch 3 ons eraf gelukkig. Maar was van afgelopen week aangekomen, dus moet nu nog 7 ons eraf.
    Hoop dat dat deze week gaat lukken!

Heb gelukkig best redelijk geslapen, was alleen wat vroeg wakker maar dat heb ik wel vaker.

Fijne dag allemaal en bedankt voor al jullie lieve knuffels en berichtjes, doet me echt goed!

13. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Butterfly: Kan me heeeeeel goed voorstellen dat je de warme choco niet kan weerstaan! Is ook zoooo lekker, en dan vooral met slagroom, jummie!
    Vind het echt super knap van je dat je nog maar zo weinig bent aangekomen tijdens de zwangerschap. Vriendin van mij was 20 kg aangekomen! Super goed van je meid!

14. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Op de verse groente en vlees voor het avond eten na... zit ik op 923 kcal vandaag. Dat is te weinig, maar moet even kijken wat voor groente we eten en wat voor vlees er nog ligt, ga met Esmee vanmorgen even lekker fietsen naar de supermarkt.
    C1000 had wat leuke aanbiedingen ;).

Heb vandaag geen melk gepland ;), veel te veel melk gedronken afgelopen week. De pakken vlogen er trouwens ook door :p.

Goed, hier moet ik aan de slag!
    Esmee zal zo wel wakker zijn, en weer genoeg te doen.

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Butterfly, Denk dat 1600-1700 netjes is hoor bij de bv. Je lichaam geeft vanzelf wel aan of hij meer nodig heeft ( of juist niet )
    Idd netjes maar 7 kg aangekomen !

16. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Vanmorgen 72.5.. Vandaag dus even weer streng zodat ik morgen weer richting de 72.0 kan.;)

O: 2 boterhammen met 1x appelstroop.. 2 glazen water.
    T: fruit
    L: 3 boterhammen met mager beleg.
    T: fruit en kandijkoek
    A: aardappels, bloemkool en rundervinkje.

Totaal: 1000 dus kan nog wat extra's nemen :D

KOm straks reageren.. Eerst Esmee naar de psz, even de haren mooi vlechten want de schoolfotograaf komt vandaag!8)

Daarna honden uitlaten en richting tandarts, daarna langs de huisarts.

17. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Ik liet de slagroom wel weg ;), anders werd het mij iets TE hahaha.
    En bedankt voor je compliment, heb er voor gevochten, maar nu zo op het einde ga je zo makkelijk denken. Ach, dat ene koekje kan er nu ook nog wel bij, want ben toch zo weinig aangekomen. En dan begin je ineens te eten. En ik ben bang als ik nu niet anders ga eten, het straks alleen maar moeilijker wordt.
    En de afvalrace gaat voor mij ook gauw weer beginnen, dus dan meteen maar weer wat strenger. Denk dat ik afgelopen 2 weken wel boven de 2000 kcal zat.

18. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Heb inderdaad ook gelezen dat 1600-1700 mooi is, zeker niet minder.
    Je wilt niet weten wat ik at toen ik BV gaf aan Esmee :$. Denk dat ik wel op 3000 kcal zat hoor. In de nachten ook trek he, en dan zat ik met suikerwafels en glazen melk te voeden :).
    Je kunt ook voor een boterham en thee kiezen ;).
    En van die 7 kilo baal ik toch nog wel, omdat ik een week geleden op 6 kilo zat. Ach, de baby is nog gegroeid joh ;) haha.

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik was bij Levi eerst 5 kg afgevallen en toen 13.5 erbij. Ken mensen die 20 tot 30 kg aan kwamen dus jij doet het echt heel netjes !

20. Que

Que Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Ik vind het zo knap dat jullie op iedereen weten te reageren. Als ik 1 pagina gelezen heb dan ben ik al weer vergeten op wie ik wilde reageren. SORRY DAARVOOR.

@ midweek vakantie
    Fijne vakantie.

@ ophangen.
    Nee gelukkig woon ik daar niet. Brrrrrr bah!!!

@ Weegschaal. Hier 2 kilo aangekomen???????????? Erg raar. Misschien heeft het er mee te maken dat ik woensdag ongi moet worden.

We gaan zo lekker babyzwemmen na een lange tijd. Daarna nog even naar CB, kijken of ze me daar kunnen helpen met het spugen van de kleine want het is echt niet normaal meer. Hij vind fruit eten geweldig nou gister gilde hij moord en brand!! Flessen drinkt hij niet leeg. Gister zo'n 200cc laten staan. HEEL HEEL HEEL VREEMD!!!! Ook was het na zijn laatste fles huilen huilen huilen. Heb van 19.00 tot 21.00 met hem in mijn bed gelegen om hem rustig te krijgen. Toen is hij eindelijk in slaap gevallen. Vriendlief heeft hem om 21.30 overgelegd in zijn eigen bedje. Toen was het om 4 uur, 5 uur en 6 uur weer raak. Hij heeft daarna tot vanmorgen tot 7.30 geslapen.

Owja en vanmiddag ga ik op kraamvisite en dan krijgt ze een motor ben erg benieuwd wat ze er van vindt!!!!

Wat gaan jullie vandaag doen??

Deel Deze Pagina