10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 5

Discussion in 'Algemene clubs' started by Mama Rianne, Aug 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Que, wat ik doe : Ik open kladblok naast zp pagina en schrijf daar dus mijn reacties op. eind van de reacties kopieer ik alles en plak het op zp

2. Que

Que Niet meer actief

Ow oke ik vond het al zo knap dat jullie alles kunnen onthouden!! :D:D:D ach laten we maar zeggen dat ik blond ben ;)

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Mooie banner he ;)

4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    @blijdorp: zag het ook op het nieuws! Wat een drukte!
    @butterfly: Mooi menu hoor :) en 1600-1700 tijdens borstvoeding lijkt me netjes.
    @moppie: een mams die knipt lijkt me wel makkelijk :D!
    @que: veel plezier met babyzwemmen!

Ik zeg de kapper af vandaag, m'n beste vriendinnetje komt langs! Heb haar alweer 2 weken niet gezien en dat is voor ons doen echt te lang.
    Ze is gelukkig weer wat opgeknapt dus hoop dat we elkaar weer regelmatig kunnen zien.
    Net de kids weggebracht, doe het altijd lopend zodat ik elke dag genoeg beweging krijg. Was het zebrapad aan het oversteken, toen reed er gewoon een auto door, scheelde maar net!
    Pff ben geschrokken! Heb het maar niet aan de kids laten merken.
    Mijn menu voor vandaag:
    O: kop koffie, 2 crackers 1x kaas 1x rookvlees
    T: kop koffie, glas water, mandarijn
    L: 2 volkorenboterhammen, 1x appelstroop,1x dun laagje pindakaas, glas optimel
    T: kop thee, 2 glazen water, appel
    A: 125gram gekookte aardappelen, 200gram spitskool, 75gram kipburger,1juslepel jus
    T: kop thee,glas water, plakje indische cake

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Ahhh kaatje :D Wat super!

6. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Kaatje........ je banner!!!!!!!!! Meid, wat super leuk nieuws zeg.
    Gefeliciteerd :D.

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Dank je wel :D ( je had het trouwens al lang in je hyves inbox gister hoor ;) )

8. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Wow Kaatje wat een leuk nieuws zeg!!!!

Hoe voel je je????

9. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum

Hmmmm last van Reflux? Of is dit van de laatste tijd??? :)

10. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Das zeker netjes hoor :D geen zorgen maken!
    Ik ben wel meer dan 20 aangekomen met de zwangerschappen en daar zit er nog steeds teveel van aan!

11. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Hier vannacht ongesteld geworden,gaat mooi zo :) had donderdag verwacht maar even aanstrepen wanneer ik het ben geworden kan je het wat makkelijker bij houden he ;)

Dus ja waar ik wel niet zin in heb haha of is het alleen maar omdat ik ongesteld ben en het daarom heb?!
    Vast zal wel tussen de oren zitten he :p

Vanmorgen naar de HA geweest ik heb een plekje boven mijn oor zit er al jaren maar nu besloten heen te gaan :) en vanmiddag word die weg gehaald......
    Verdoving erin en waarschijnlijk kan het Electrisch dus weg branden,en dan hopen we er vanaf te zijn :)

12. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Kaatje.... och sorry, ja kom niet dagelijks op hyves.
    Dus heb het niet gelezen. Vind het echt ontzettend leuk voor je, dit wilde je zo graag! Ik hoop dat het allemaal goed blijft gaan meid.

Ik zou met Esmee even op pad... maar durf niet zo goed meer.
    Voel me niet zo lekker, buik voelt vreemd en raar, durf eigenlijk niet de supermarkt niet in, je weet het natuurlijk nooit.

13. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Hmmm misschien is het dan toch stiekum bezig Butterfly??

Moppie toen je zwaaide naar mij toen lag ik al lekker warm in beddie :p

14. Rooibos

Rooibos Niet meer actief

Gefeliciteerd Kaatje, las het al op het andere forum. Superleuk.

de rest, moet echt gaan poetsen nu. Kom vanmiddag of vanaaf even mijn menu posten.

Fijne dag allemaal!

15. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Ik voel me de laatste dagen in de ochtend niet meteen super.
    Moet dan echt even rustig op gang komen, maar ik zit gewoon niet lekker meer, en durf niet echt meer ver van huis te gaan.
    Van mij mag het echt beginnen, begin er echt zat van te worden eigenlijk. Na 9 maanden ben je er echt wel klaar mee.

Het is hier zachtjes gaan regenen, ook geen weer om naar buiten te gaan. De supermarkt moet vanavond met de auto maar even gauw ;). Ik ga een kopje thee zetten en een stukje koek eten.
    Heb wel weer trek.

16. Que

Que Niet meer actief

KAAAAATJJJJJEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wouw meid onwijs onwijs onwijs gefeliciteerd!!!!!!!!! Ow wat super leuk wat gaaf ooooowwww meis ik ben zo blij voor julllie!!!

Ik ga nu heel hard duimen dat het blijft zitten!!!! Ow wat leuk zeg!!! Zit hier gewoon te stuiteren op de bank!!!!!!! hihihihihihihihihahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!!!!

17. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Emma.. geniet van je vakantie meid!!!

Kim.. die film is id leuk!! :DFijn dat de weegschaal lief was vanmorgen.. wat leuk, een nachtje weg.. en lekker shoppen natuurlijk!!! haha:)

Moppie.. Hier ook striae op mijn borsten.. Was van een A naar een C gegaan.. Heb nu cup - A :( .. :(

Beschuitje.. Goed dat de motivatie weer helemaal terug is meid!!

Femke.. I.d. weer oppakken! Hier ook ruim een halve kilo er bij! Veel water drinken en een dagje goed steng en het komt goed!

Butterfly.. Knap dat je toch het gezonde eten weer oppakt en een beroerd nachtje gehad qua slaap.. Kun je vast wennen!! haha..

Kaatje.. Mooie banner en het onderschrift is ook super!!:D

Que.. die 2 kg kunnen i.d. vocht zijn oid.. Veel plezier met babyzwemmen.. Hier ook reageren via kladblok en dan knippen/plakken.;)

Lovely.. veel plezier met je vriendinnetje. Ze is dus weer uit het ziekenhuis? Wat is het nou geweest? Mooi menu!

Rooibos..Succes met poetsen!

Hier eerst naar de huisarts.. gestoken door een insect en daarvan een allergische reactie.. Niets aan te doen..

Tandarts: 2 gaatjes ( viel me reuze mee) en 13 januari naar de kaakchirurg, gaan de eerste 2 verstandskiezen er uit * huil*:(

Ga me nu zielig voelen, maar eerst een appeltje eten!

Al stofgezogen, de was zit in de droger/hangt op het rekje.. Zo Esmee ophalen en samen grote boodschappen doen.

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Thanx :D

Ja hoe voel ik me.
    Het ene moment kan ik een meter de lucht in stijgen van blijdschap om vervolgens met een brok in mijn keel weer met 2 voeten op de aarde te komen.
    Ben heel blij maar vind het ook heel spannend/eng/raar

Hormonen gaan dus heerlijk met mijn gedachtens aan de gang :D

19. Que

Que Niet meer actief

Lijkt me zo verveelend om nu iedere keer maar te moeten wachten wanneer ze nou eens gaat komen. Ik was zelf 17 dagen te vroeg bevallen. mijn huis was nog niet eens helemaal gepoetst. Zou 17 mei worden ingeleid dus had een heel schema dan dit doen dan dat doen. Alleen dacht de kleine man er gelukkig opeens anders over.

Ik denk dat wij gewoon anti weeen dansjes voor je moeten doen. misschien dat dat helpt!!

Hier dus voor jouw een anti weeen dans!! ;)

20. Que

Que Niet meer actief

welke datum ben je dan eigenlijk uit gerekend??

Share This Page