10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 5

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    KAATJE!!!! GEWELDIG!!!!

van harte gefeliciteerd en ik ga heel hard voor je duimen!!

Dikke kus,

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Thanx :)

Rond 18 juli. Ferry is 28 juli jarig. Mijn schoonmoeder en zusje 24 juli. Drukke maand dus

3. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    haha, erg he? al die data.

maar voel je je goed?

4. Que

Que Niet meer actief

Ow wat leuk!!

Hier was het zo ik 9 manlief 14 en kleine zou komen op 30 maar dat is 13 geworden. Dus lekker tussen ons in. Hebben we een excuus om maar 1x een verjaardag te vieren!!

Ik ga ff snel flessie klaar maken en dan door naar het cb

5. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Que, het vervelende is inderdaad het wachten. Je onderneemt nu geen grote dingen meer, gaat niet meer ver weg. Had wel lekker met Esmee in de auto willen stappen en naar ballorig o.i.d, maar ja, dat doe je nu gewoon niet meer. Hier het hele huis wel aan de kant gelukkig. Bereid me elke dag weer voor op een bevalling, dus zorg steeds dat alles schoon en opgeruimd is. Vind het vreselijk dat de kraamhulp hier dadelijk is en het is een bende en vieze zooi in huis. Niet dat dat zo is hier, maar er ligt wel eens een vuil wasje, of vuile glazen boven, opgevouwde was wat opgeruimd moet worden, strijkmanden....! Dat wil ik nu liever niet.

@Mamavesmee, ai..... tandarts was dus niet reuze lief voor je ;). Klinkt in elk geval heftig, komt ook omdat ik nooit iets heb bij de tandarts. Ben er altijd in 1 tel weer weg dus dat is wel lekker.
    Gezond eten moet ik voor mezelf nu definitief oppakken, want ik merk dat ik steeds makkelijker begin te worden omdat ik niet streng hoef te zijn nu. Vooral de weekeinden worden dramatisch met eten. Ik kan nog een week aanrommelen met lekkere dingen, en nog een kilo groeien, maar kan ook nu zeggen: het roer om!! En dat lukt me makkelijk, dus ja, ga er weer voor hahaha. De lekkere koeken zijn nu toch op :p.

@Kaatje, ik snap je dubbele gevoel heel goed!
    Aan de ene kant heel blij zijn, maar toch de angst voelen is ook begrijpelijk na wat je hebt meegemaakt. Daarom gun ik je dit van harte en ga hard duimen dat alles goed blijft gaan. Je hebt dit verdiend meid! Spannende dingen op je pad.... een nieuwe baan, nieuwe zwangerschap.

Ik ga Esmee even buiten te spelen zetten!
    Ze heeft energie teveel ;), en het is nu weer droog.
    Kan ze lekker de tuin eventjes in.

6. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Kaatje: Wat geweldig! Is wist niet dat je bezig was.....enne, dan wordt het een kreeft, net als Dane hihi.

Hier: Zit weer op mijn werk. Totaal geen zin. Dane is heel erg aan het hoesten dus slaapt nog slechter dan ie al deed. En van het hoesten moet ie iedere keer overgeven.
    O ja, was 5 ons aangekomen dus die 8 die er af was van ziek zijn zitten er weer aan.....ppffff. Moet ik dan nog minder gaan eten??

Mijn menu:
    O: shake van banaan, kiwi's en jus 'd orange
    T: halve droge brusselse wafel (werd getrakteerd op mijn werk)
    L: kommetje sla
    T: niets of anders 1 liga
    A: Kip siam
    T: niets

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    wendy, tenzij ik overtijd loop. dat wordt het een leeuw ;)

Ik voel me verder wel goed. Gebruikelijke kwaaltjes. Zere (.)(.) , vlagen van misselijkheid en veel steekjes/krampjes ( die ik doodeng vind ;) ) Ben zo ongeveer weer net zo onzeker als in Levi zijn zwangerschap

8. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    @mve: ze heeft graves :), nu aan de juiste medicijnen en het gaat weer stukken beter. Oehh verstandskiezen eruit! Lijkt me zo eng!
    @butterfly: snap dat je er genoeg van hebt! Hoop dat de kleine zich snel aankondigt :).

9. zustertje

zustertje Niet meer actief

@Kaatje Van harte gefeliciteerd!!
    Super leuk! Hopelijk mag alles goed gaan, Probeer er wel van te genieten al is dat wel moeilijk.

Rest wel gelezen maar geen puf om te reageren!
    Misschien straks

10. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Pfff... Esmee op bed!
    Jeetje, mijn dag begon met zoveel energie en daar is werkelijk niets van over. Ik ben ontzettend shagerijnig, kan echt niets hebben en loop alleen maar te mopperen. Esmee heeft pindakaas in de vitrages gesmeerd, smeert net tijdens de lunch lekker met chocopasta en valt haar bord ook nog op de grond. Kun je er dan ook echt allemaal bij hebben.

En heb totaal GEEN energie meer.
    Mijn benen voelen loodzwaar aan, lopen van de kamer naar de keuken is me al teveel vandaag. Bah, zo voel ik me anders nooit zeg.
    Ook niet als ik een slechte nacht geslapen heb, maar het breekt me nu geloof ik op. Ga even stofzuigen, dweilen, en de was in de machine doen, en dan ook maar even liggen.....;) als daar dan nog tijd voor is.

Maar ondanks alles prima aan mijn menu gehouden :).
    De mandarijntjes moet ik nog eten, maar die neem ik vanmiddag nog.
    Het avond eten gaat spinazie worden.

Bleeeehh, ben echt futloos!!!!!

11. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Ik moet stiekem wel even grinniken om het pindakaas verhaal ;)
    Dikke knuffel voor Butterfly!!
    Neem MamaTijd!!!

12. Rooibos

Rooibos Niet meer actief

Mijn menu:

O; koffie en optimel drink. Kreeg niets weg vandaag.
    T; 4 crackers
    L; 2 tarwebroodjes met kipfilet, cup a soup kip
    T; 1 peer
    D; 100 gr aardappels, 250 gr bloemkool, sauslepel saus, sauslepel jus en een tartaartje
    T; 2/3 mandarijnen.

Zit nog onder de 1000 calorieën. Moet er even wat bij nog. Iemand een suggestie?

13. Rooibos

Rooibos Niet meer actief

He bah Butterfly, dat er ook nog bij.
    *knuf*

14. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Rooibos, misschien kun je 50 gram aardappelen meer nemen?
    100 gram lijkt me wel wat weinig. Ik eet altijd tussen de 150 en 175 gram aardappelen.

@Moppie, nou, leuk was het niet hoor :(. Het is net zo'n katje wat in de vitrages hangt. Ze hangen er nog maar een paar maanden voor en de haken zitten erin. Ze vind het leuk om uit het raam te kijken, en kruipt er dus achter. Vanmorgen met een broodje pindakaas. De boter zat aan de achterkant van de bank. En als je dan al pist off bent..... grrrr!!!

De stofzuiger is er door geweest.
    Pfffff.... nu nog even dweilen en de vaatwasser inpakken.
    Dan ben ik alweer een heeeeel eind.

15. steenbokje

#3155 steenbokje, 8 nov 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 nov 2010
    @Kaatje: mooie banner idd!
    Niet onzeker zijn (stomme opmerking he!). Je weet uit ervaring dat de steekjes en krampjes er allemaal bij horen, je bm is aan het rekken, je darmen gaan aan de wandel, en de boobs groeien ;)

@MR: zit tussen de oren hoor :p niet aan toegeven ;)

@MvE: -A? da's niet best... Maar daar hebben ze opvulling voor uitgevonden :p Heb hier al gemeld dat ik mn boobs laat liften/opvullen als ik geen kinderwens meer heb... Hoewel, durf ik toch niet :p

@Hier:
    O: 250gr mag. kwark met crunchy & roosvicee laxo
    T: 2 thee (werk)
    L: erwtensoep en 2,5 snee roggebrood met kaas, appeltje
    T: mandarijntjes
    A: hutspot, tartaartje
    T: ?

ik ga aan de schoonmaak vandaag. wil een schoon huis! pffft onmogelijk met 4 katten. 1 kat is bijna altijd buiten, maar de andere 2 + 1 kitten mogen nog niet naar buiten, pas als we verhuisd zijn. 1 is in april ontsnapt met als resultaat: kittens, waarvan we 1 hebben gehouden ;) totaal dus 4 katten in huis....
    kwam vanmorgen in de keuken, hadden ze een rol wc papier te pakken gekregen. hele keukenvloer onder de snippers. zometeen dus maar eens stofzuigen ;)

vaatwasser is al uitgeruimd en weer ingeruimd, overige vaat is gedaan. moet een wasje ophangen, 2 wasjes draaien, stofzuigen overal, stoffen en poetsen in de woonkamer, en dan de badkamer en het toilet....
    binnenkort verhuisdozen halen, dan kan ik alvast in gaan pakken :)

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nee geen groeiende (.)(.) !!

Vond vorige week toevallig mijn voedingsbh van het begin van levi zijn zwangerschap. zat toen op 70B. nu op 90/95 D ! Als ze nog groter worden val ik voorover haha

17. steenbokje

Ik ben begonnen met 80C (grote C of kleine D) maar zat al heel snel aan een meegroeibh 80D, waar ik ook vrij vlot uit ben gegroeid. Mn huidige 85E puilt het ook aan alle kanten uit, maar waar vind je 85/90F bh's ZONDER beugel? de hema heeft ze in ieder geval niet :( denk dat ik morgen misschien ff Heerenveen in ga om bij de livera/hunkemoller te kijken...

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Denk dat je voor grote maten idd echt naar zo'n lingeriezaak moet. beetje jammer dat je daar alleen weer 3x zoveel betaald.
    En mp? staan ook wel eens nieuwe op

19. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Bij mijn zijn de boobs ook gegroeid, jeetje.... en ik had al vrij stevige :(. Ben er nooit blij mee geweest, had altijd een kleiner maatje gewild. Als ik als puber op stap ging kreeg ik enorm veel aandacht van leuke knullen, maar die hadden eigenlijk meer oog voor de voorgevel dan voor mij als persoon. Gelukkig pik je die er heel snel uit. Terwijl mijn vriendinnen toen allemaal jaloers waren.
    Nou, ik vond het niets om jaloers op te zijn.
    Ik zou op mijn 19e zelfs een verkleining doen maar durfde het niet aan. We hadden het in het ziekenhuis allemaal aangedikt dat ik er last van had etc, maar dat had ik helemaal niet. Dus ik deed het puur om er mooier voor mijn gevoel uit te zien, terwijl er veel nadelen aan zitten. Dus heb toen geleerd mezelf te accepteren zoals ik ben. Toen ik zo afgevallen was, was ik wel een flinke maat om laag gegaan met BH's. Moet je niet zwanger raken... pffff dan zijn ze nog groter :(.

Esmee wil niet echt slapen.
    Heeft drie kwartier gehuild, maar is doodmoe, dus heb er laten brullen. En nog hoor ik haar.....!!!!

20. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Bij zulke zaken moet je dan inderdaad zijn.
    En dan betaal je inderdaad wel 2a3 x zoveel dan een kleinere maat.
    Gewoon LULLIG.

Deel Deze Pagina