10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 5

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Hier meer nieuws !
    Vanmiddag test gedaan en spontaan begon na een uur de menstruatie hoe bizar !! Nou ja het was ook te mooi om waar te zijn in de eerste maand hihi

2. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ow.. nog niet kunnen bijlezen.. ben tot 3x toe weer naar boven geweest.. lag Jamie te krijsen in bed dat er een heks in zijn kamer staat.. al een paar dagen nu.. krijg er de kriebels van...

En nu nog verder de kamer puinruimen..

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    @melanie: wat cool trouwen in een kasteel!
    @mamavesmee: leuke schoenen :D
    @zustertje: oehh ook leuke laarzen! Was je avond eten lekker?
    @kaatje: als je maar goed genoten hebt van de mc ;)
    @emma: sterkte meis! Hoop dat jij je snel wat beter voelt.

@hier: ik heb een schop onder m'n kont nodig! Pff heb me de laatse dagen niet echt aan lijnen gehouden. Gelukkig wel bijna een kilo afgevallen, maar baal zo van mezelf! Het is niet dat ik extreem heb gegeten ofzo, maar heb gewoon niet opgelet.
    Moet dus weer doorzetten!

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    mc greek : Viel me wel iets tegen. Weinig smaak, broodje was op zich wel lekker ( zaten zongedroogde tomaatjes in volgens mij ) maar wel droog.

Mijn menu :

O : 2 br brood, filet, bekertje melk
    T: 1 ontbijtkoek
    L: 3 crackers, filet, 30+ kaas, boterhamworst
    T: Mc greek
    A: muesli met yoghurt.

5. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ beschuitje: Jammer meid, maar zoals je zegt, in de 1e ronde raak zou ook wel bijzonder zijn geweest. Ik duim voor je dat het snel raak is meid!

@ Kaatje: Goed opgelost met je menu meid. Jammer dat de mac greek tegenviel. Als het nou nog echt lekker was geweest, was het het misschien nog wel waard geweest.

@ Lovely: Fijn dat er week een kilo af is meid. En nu weer vol ertegenaan. Komt goed meid! Je kunt het!

@ Queenbee: Wat een fantasie heeft Jamie (leuke naam trouwens ;))! Kan me voorstellen dat je er de kriebels van krijgt!

Hier de avond tot nu toe goed doorgekomen. Heb toen vriendlief een magnum nam (tja…) een raketje genomen. Morgen even nieuwe halen, want dit was de laatste. Meloen ligt in stukjes in de koelkast, dus daar kan ik morgen lekker een bakje van nemen. Ik hoop dat er morgenvroeg in ieder geval iets af is. Als ik nu weer aangekomen ben, gooi ik de weegschaal uit het raam…

Menu voor morgen is ook alweer ingepland. Kom ook dan weer laag uit, dus heb nog wat over voor ‘s avonds.

6. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Dat heeft hij idd! Maar hij vindt deze fantasie zelf ook niet zo leuk.. jaag de heks elke avond weer zijn kamer uit, maar blijkbaar blijft ze terugkomen.. van de week sloeg ze me zelfs met haar vuist op mijn hoofd.. :(.. Hij kijkt er ook bang bij en huilt ook, verleden week heb ik een kwartier bij hem gezeten tot hij rustig was.. waar het van komt..?

Dankje! Vonden we zelf ook een leuke naam, natuurlijk! ;)

7. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Queenbee: arm kind! Zielig als ze zo bang zijn. Mijn neefje heeft een tijdje een imaginairy friend gehad (genaamd: Nelly) die ging overal met m mee naar toe. Zat naast m op de bank. Ineens was Nelly op vakantie en is nooit meer teruggekomen! Hopelijk vertrekt die heks eerdaags ook met de noorderzon, dan kan Jamie weer lekker slapen!

8. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Beschuitje.. je weet nu in iedergeval waar je aan toe bent!;)

Melanie.. Zie je nou wel dat je het wel kunt?!:)

QB.. jeetje wat vervelend voor Jamie..

kaatje.. mooi menu meid!

Ipv koek een sinasappel en net een schaaltje chipjes.. ga zo slapen.. Tot morgen!

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Melanie, is meloen nog lekker als het eenmaal ingevroren is geweest ?

Truste

10. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Kaatje: Is niet ingevroren. Staat in de koelkast!

11. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Zal eens vragen aan Jamie of de heks ook op vakantie gaat binnenkort.. ;)

12. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Hey meiden,

Vanavond dus mijn date gebeld. Ik moest alweer lachen want hij zat te eten haha (ik bel altijd op het ideale tijdstip, gister tijden de bios...) hij vroeg of hij me terug mocht bellen. Tuuuuuuurlijk! :D
    Ondertussen liep ik in de stad met mijn telefoon in mijn hand te wachten. Belt ie op: Zegt ie nou jij neemt snel op. (Ik dacht oooooo stom: "Ja ik zit op mijn telefoon" met een lach). Daarna gezellig gekletst over vanalles en nog wat, dat hij het weekend lekker ging relaxen, was lang geleden. Ik feest van een vriendin, en zondag zomeravondfeesten in VW. Maar komende week hadden we allebei niks staan, dus gaan we wat afspreken.
    Ik weet nu dus nog steeds niet welke dag (ideaaaaaaal) maar hij zei: we bellen nog!
    Hij zat inmiddels nog steeds met zijn collega's in het hotel (hij werkt de hele week in een andere plaats dus vandaar).

Dus sorry meiden, maar wordt vervolgd!

Heb trouwens net weer een frikadel mayo/curry op. Echt heel slecht, maar ik kreeg honger en was met een vriendin. Hele slechte smoes dit, ik weet het!

13. Que

Que Niet meer actief

Goedemrgen Dames,

Vandaag 86,1. Wilde eigenlijk 85 wegen, maar goed morgen staat er hopelijk 85,?.

Vandaag weer druk druk druk. Zo auto naar de garage brengen, dan strijken, bedden afhalen en wassen, slaapkamers stoffen en stofzuigen en dan aan het einde van de dag de auto weer ophalen.

Vindt het wel erg zielig want de kleine man slaapt net weer en dan moet ik hem weer uit bed halen. Kan moeilijk rond dit tijdstip bij mijn buren aanbellen of ik daar de babyfoon mag afgooien. Ik weet dat hij slaapt tot 9 uur, maar ga hem niet alleen laten zonder dat er toezicht is. Ook al ben ik maar een half uurtje weg.

Nou ik ga even mijn boterham opeten, kleine uit bed halen en aankleden en dan weg.

Tot later op de dag.

Ow ja de reis gaat naar Frankrijk. Heb er onwijs veel zin in!!! Al is het wel onze eerste keer in een stacaravan. We gingen altijd naar Turkije in een hotel maar met die kleine vliegen vindt ik nog niets.

Fijne dag allemaal en ik hoop dat jullie weegschaal ook lief is!!

14. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Goedemorgen hier een beetje sjaggie...het is donderdag ( die dag vind ik maar niets) en het giet hier vreselijk ! bah bah bah heb ook een heeele lange werkdag voor de boeg....bleh...geniet van jullie dag !!

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen
    Blijkbaar had ik die mc greek nodig gister want ben 4 ons kwijt.

Melanie, ow verkeerd gelezen,dacht dat er vriezer stond ipv koelkast

Kimmetje,leuk gesprek gehad dus, jammer dat er nog geen dag vast staat

Beschuitje, geen leuke collega's op donderdag ?

16. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Goedemorgen meiden,

Ik snap er niks van, maar ik had een hele lieve weegschaal weer! Een halve kilo eraf (na die frikandel), en komt nu op 84.9 kg.
    Dus helemaal blij! Vandaag echt alleen gezond doen, dan hoop ik met mijn verjaardag op de 80 te zitten, maar vrees dat dat niet zal lukken.

Vanmiddag even de bond bellen, want volgens mij klopt er het een en ander niet met mijn contracten, en aangezien ik morgen gesprek heb is dat wel handig om op de hoogte te zijn. Verder nog wat sollicitaties versturen.
    En de rest van de dag maar weer vervelen :(

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Kimmetje, fijn die weegschaal ! Idd even bellen met de bond. je bent niet voor niets lid.

18. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Kaatje: Heb net meteen gebeld, maar ik heb helaas geen poot om op te staan. In de horeca mogen ze je 6 contracten geven voordat het vast is, dus helaas. Dan maar verder solliciteren :D

19. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

BEschuitje.. Succes met je lange dag!

Kim.. Fijn dat er een halve kilo af is.. En nog geen duidelijkheid maar jullie hebben weer lekker gekletst.. Weer kriebels? En verstandig dat je het 1 en ander laat uitzoeken.

Kaatje.. Joeppie.. 400 er af!:D

Que.. Leuk, frankrijk lijkt me erg mooi.. Soms is het niet " handig" om een kleine te hebben he?! ;)

Hier heerlijk geslapen.. Werd om half 9 wakker van de wekker. Esmee sliep ook nog, had het blijkbaar ook nodig.;)

De weegschaal was weer lief.. 71.6.. weer 300 gram er af! Hoop na het weekend op 71.0 te zitten!

Menu:

O:2 boterhammen met light jam
    T:Appel
    L: 3 boterhammen 1 met jam en 1x 30+ kaas.
    T: trosje druiven.
    A: 200 gram gekookte aardappels, 200 gram witte bonen in tomatensaus en een rundergehaktballetje ( 65 gram)

Zit ik op 1076.. Nog genoeg ruimte voor chipjes oid.;)

20. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @MamavEsmee: Ja weer kriebels haha hij is zo leuk en enthousiast altijd, volgens mij een heel positief iemand. Wordt er gewoon vrolijk van haha erg. Fijn dat de weegschaal lief was!

De bond kan helaas niks voor me doen, alles klopt wat ze hebben gedaan de afgelopen jaren dus dat houdt op.

Net een sollicitatie gestuurd naar een leuke accessoires winkel...

Deel Deze Pagina