10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 5

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Bij mij kunnen ze er nu dus niet verder door of mijn kaak gaat vergroeien of de kiezen moeten er uit. Maar als de tandarts het beter lijkt dat de verstandskiezen er uit gaan dan geven ze dat wel aan! Klinkt goed, wraps met kip en sla.. Jummie!!

2. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Zooooooo wat is er veel gekletst!!
    Ook nog eens super nieuws !
    Kaartje van harte gefeliciteerd joh. Helemaal super.
    Wij duimen met z'n allen dat het goed mag gaan maar dat zal vast wel want wij zijn positief hoor.

Zusterje veel water drinken hmmm geen idee hoe dit komt.

butterfly jij had dus niet zon beste dag...'Het vaslt vast ook niet mee te moeten weten dat de kleine onderweg is maar dat ze maar niet wil komen.

Hier een lekker dagje gehad. Goed gegeten, zo even op de fiets.
    Ben wel erg moe dus tempo zal ik niet hebben.
    Daarna nog strijken ...bah een strijk van de hele week.
    Vrees dus dat ik hier niet meer kan komen kletsen...

3. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Zo, hier de dag nog mooi afgesloten met Esmee.
    Vanmiddag lekker samen gespeeld, op de bank gezeten, boekjes gelezen. Het eten was ook heerlijk :).

Heb even weer geteld, en kom mooi uit.
    1545 kcal in totaal. Dus heb voor vanavond nog ongeveer 150 kcal over ;). Dan kan ik dus nemen, een pakje ontbijtbiscuits, en een mandarijntje bij de thee. Nou, daar moet ik de avond mee doorkomen. Kom dan uit op 1700 kcal.
    Dat is nu ik nog zwanger ben mijn max, moet goed zijn.

Zo, de boel is schoon hier, ga speelgoed opruimen en dan zometeen even naar de supermarkt voor wat boodschappen.

4. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Emma: Fijne vakantie! Geniet ervan!

@ Butterfly: Goed dat je op tijd het roer omgooit. Waarschijnlijk had ik nog lekker genoten van die laatste week hahah… Hoop dat je snel mag bevallen meid. En geen energie… Nog even kunnen liggan vanmiddag? En pindakaas in de gordijnen word je helemaal niet vrolijk van…

@ Que: Ik kan al die reacties ook nooit onthouden hoor. Ik typ ze tijdens het lezen in word, en plak ze daarna hierin! ;)

@ Kaatje: Gefeliciteerd meid! Super! :D

@ Lovely: Jeetje, bijna ongeluk dus op het zebrapad. Sommige rijden ook echt als idioten door, zonder te kijken. Gelukkig is alles goed gegaan!

@ MamavEsmee: Ik vind het echt super dapper dat je na zo’n tijd toch naar de tandarts gegaan bent. Gelukkig “maar” 2 gaatjes. Komt goed meid! ;)

@ Moppie: Hahaha… leuk die katten die met een rol Wcpapier aan de haal gaan…

@ Zustertje: Leuk, dat je nu lekker tegen iedereen mag vertellen. Leuk, al die reacties. Lief van je zusje zeg :D

Hier vandaag gewerkt… op krukken, wat dus echt niet werkte. Maar goed, de dag is weer voorbij. Morgen vrij, en Woensdag hoop ik de krukken niet meer nodig te hebben.

Vanmiddag had ik een lunchafspraak, die ik vergeten was. Kreeg een broodje gezond (niet echt gezond dus). Vanavond ook 1 boterham extra genomen. Had nog zo’n trek.

Mijn menu van vandaag:

O: 1 snelle jelle ontbijtkoek minder suiker
    200 ml halfvolle melk

T: 1 appel
    2 mandarijnen

L: 1 witte pistolet gezond

T: niks

A: 400 gram tomatensoep
    1 bruine pistolet met;
    40 gram kip-kerriesalade
    1 meergranenboterham met;
    10 gram filet americain

Totaal van 1221 kcal.

Meer dan de bedoeling was, maar goed. Ik was mijn menu ook vergeten te plannen, dus valt uiteindelijk nog mee.

Liefs

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zustertje, Levi zijn hartje kon ik met 10 weken horen met de angelsound. Vaak is het wel even zoeken in het begin

6. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Ik heb manlief naar de supermarkt gestuurd!
    Durf het niet aan, zou weg gaan maar mijn buik is nog harder dan anders, en voelt zo raar aan. Weer vervelende krampen bij bewegingen. Ben vandaag ook echt mezelf niet, alles lijkt tegen te zitten en ik heb zin om een potje te huilen. Esmee was ook nog eens vervelend, en ik mega shagerijnig.
    Rond etenstijd ging het wel weer, maar zit gewoon even in een dip.

Zo GTST kijken, en dan maar even lekker een halfuurtje in bad!
    Kan ik even ontspannen, en daarna naar bed is misschien geen slecht idee. Ben doodop!!

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Butterfly, doe je rustig aan meis. *doet een weeëndansje voor aankomende nacht*

8. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Ik heb het gewoon gehad.
    Blegh!!! Komt manlief thuis, had het hele boodschappenlijstje uitgeschreven. C1000 had leuke aanbiedingen, had het zelfs nog aangewezen in de folder...... en neemt hij allemaal verkeerde dingen mee. En de helft van wat ik hebben moest had hij niet eens :x.
    Zucht.... daarom geef ik niet gauw iets uit handen aan hem qua boodschappen. En ben al pist off... dus nu helemaal!!!!!

Moet zo echt tijd voor mezelf nemen!!!
    Ga lekker in bad dadelijk en moet slapen, want heb het gevoel dat dit wel eens een lange lange nacht kon worden.
    Mijn lichaam voelt zo raar, de steken worden vervelender, beebje is nu echt heeeel druk en voel haar helemaal onder in mijn buik.
    Please..... laat het vanacht beginnen ;)!!!!
    Ik ben er nu echt even klaar mee :(.
    Komt ook door mijn pest humeur van de hele dag!

sorry meiden voor het geklaag!!!
    Maar kan niets anders nu whahaha

9. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Owwww meissie ik hoop echt dat het snel door gaat zetten. Wat heb jij een baaldag achter de rug! Hopelijk morgen een betere dag ;)
    dikke knuffel!!!

10. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Beschuitje.. Lekker gefietst en de was gestreken? Woensdag wegen toch? Ben benieuwd hoor!

Melanie.. Kan me voorstellen dat werken op krukken ( jullie staan ook veel he?!) niet werkt.. prima menuutje toch? Heb jij dat ook, na een weekend lekker eten de maandag heb ik altijd honger??:)

Butterfly... Pak lekker je rust meid! Misschien toch een voorteken? Toch lief dat je man naar de supermarkt is gegaan ;) Ook al nam hij het verkeerde mee.. Wees niet te streng..

Hier na het eten nog een schaaltje optimel vanille yoghurt gehad..

Daarna een uur liggen maffen op de bank, inmiddels gedouched , de vaatwasser uitgepakt.

Ook al vast een 1persoons lasagne gemaakt.. Kom zonder kaas op 400 calorieen uit..

Als ik het met folie verpak en morgen in de oven doe droogt hij niet uit toch? ( de zijkant is natuurlijk ook open.

11. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Butterfly: Dikke knuff meid! Hoop voor je dat het vannacht begint! Ik dans de weeëndans ook mee!

@Kaatje: Ik dacht al, heb ik nou iets gemist!!! GEFELICITEERD!!!

@MvE: Kaakchirurg, brrr. Gaat wel goed met de lasagna op die manier.

@Zustertje: hahaha, nou hopen op een jongen dan maar!

Grr, ligt de site er weer uit…

@Melanie: Prima menuutje toch?

Hier: Lekker genoten van de boerenkool vanavond. Net een uurtje op de wii gestaan, helpt toch weer een beetje. Nu een lekker kopje thee en dan vroeg naar bed. Had afgelopen nacht niet geslapen, dus hopelijk gaat het vannacht weer iets beter.

12. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ MamavEsmee: Ik heb inderdaad op maandag altijd meer honger. Nu vandaag juist niet. Vas vandaag ontzettende misselijk van alle vette zooi.

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Butterfly, je bent hoog zwanger dus je mag zeuren en klagen ;)
    Neem idd even de tijd voor jezelf. hopelijk neemt het vervelende gevoel af in bad en begint de bevalling vanacht.

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Tot morgen

15. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hoi meiden,

Kwam even beebnieuws checken, maar alles nog rustig zie ik.

En wat zie ik ook..... Kaatje in verwachting??
    Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!

Voor mezelf:
    *STRENG AAN*
    Zo, ik heb mezelf veel te veel laten gaan het weekend. Nog iets meer dan 3 kg en dan zit ik onder de 90 en dat wil ik zooooo graag!

16. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Kom alleen even HALLO zeggen nu snel sjezen naar het werk !!

17. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goegemorgen,

Babynieuws???

Hier lekker geslapen vannacht en zo ook naar m'n werk sjezen!
    De weegschaal was lief vanochtend, -300, nog 4 ons en dan zit ik weer op m'n laagste! Moet lukken omdat deze week weer te halen.

Menuutje voor vandaag:
    O: Yoghurt met muesli, amandelen, diksap
    L: 3 bb met kip, ham smeerkaas
    T: Appel en 2 mandarijnen
    A: Beenham met rode kool, aardappelpuree en rauwkost.

Daarmee kom ik op 930, moet even kijken wat ik er nog bij neem, want da's wel te weinig...

Fijne dag allemaal!

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen

19. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Kaatje: Van harte gefeliciteerd meid! Echt super!!

Ik haak hier weer even in, want ik ben gister niet meer online geweest.
    Vriendinnetje had een gratis overnachting in November gekregen, en we konden samen maar 1 datum, gelukkig waren er nog 2 hotels vrij in Amsterdam, en eentje daarvan ligt nog vrij dicht bij het centrum. Dus volgende week zaterdag op zondag gaan we 2 daagjes weg! :D
    Wel jammer dat ik die zaterdag tot 18.00 uur moet werken. Maar ga proberen om eerder weg te kunnen, of misschien mijn zaterdag te ruilen met iemand ofzo, dan hebben we 2 hele dagen daar!

Ik ga me maar eens omkleden, zometeen weer werken!
    Fijne dag meiden!

Oja, weegschaal begint gelukkig weer wat te dalen!

20. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Mogguh.... Nog geen babynieuws?

Ben sinds 7u wakker (op mn vrije dag! zit al in Uks ritme volgens mij) dus ben er maar uit gegaan. Werd knettergek van vriendjes wekker, die rustig elke 2 minuten af gaat tot 8u... en dan nog moet ik hem er uit trappen!

Zometeen maar eens richting Heerenveen, shoppen :)

Deel Deze Pagina