Ik heb mijn lunch verruilt voor 2 ciabattabroodjes ipv 1 en 2 boterhammen. Ik wel iets hoger in calorieen. Maar ik ruil mijn optimel ook voor thee, dan kom ik ongeveer gelijk uit...
Idd thee met wat lekkers hahaha Ik stap met 2 minuutjes in de auto, kan ik op zoek naar onze meeting plek whahaha... *navigatie op mn telefoon*
Joehoe, het forum doet het weer. Heb een poging gewaagd om iets te poetsen hier, maar dat werkt niet met die knie... pfff... voel me compleet nutteloos! Heb van het weekend kleding besteld op wehkamp. Komen ze vandaag brengen. Hoop dat ze snel komen. Ben benieuwd!
sorry ben al tijdje niet geweest en ja jullie hebben zoveel geklest dus maar neit terug gelezen. Mijn menu van vandaag is: O: groene thee zonder suiker 2 geroosterde boterhammen kiwi T:Flesje water M: sinasappel beker yoghurt 2 geroosterde boterhammen met ei T: mok groene thee zonder suiker en muesli reep en flesje water A: tomaten tartaartje yoghurt sinasappel T: flesje water of mok groene thee zonder suiker Doe nu vanaf deze week iedere dinsdag en donderdag een vetvrij dieet van het ziekenhuis en dan denk je dat je weinig eet maar ik zit toch echt wel vol. heb alleen die muesli reep erbij gedaan omdat ik anders van half 1 tot half 8 niks eet dus even wat opvulling maar zit echt megavol!
Hey meiden. Wat lief te lezen dat iedereen zo mee leeft zeg . Maar moet jullie teleurstellen.... ik heb geen babynieuws. De kleine zit nog veel te lekker, we wachten het rustig af. Mijn zusje denkt morgen, en mijn vriendin denkt vrijdag . Ik hoop vandaag haha. Wel een drukke ochtend gehad. Gisteren lekker in bad geweest en daarna meteen mijn bed ingedoken. Gisteren mega veel gedronken, dus moest echt om het uur plassen. Maar ik was zo moe, sliep ook meteen weer in. Heb dus een goede nacht gehad ondanks de plaspauzes . Om 08.00 uur met Esmee opgestaan. Mijn zusje is langs geweest voor een bakje koffie, ben druk in huis bezig geweest. Lag weer een hoop was, daar ben ik nog mee bezig. Toiletten en badkamer gesopt. Doek door de keuken gehaald. Na de koffie toen mijn zusje weg ging met Esmee op de fiets naar de supermarkt geweest. Want helaas had manlief niet alles meegenomen. En toen ik tijdens de lunch van me wilde laten horen lag de pagina eruit . Gisteren uitgekomen op 1650 kcal en de weegschaal was LIEF. Er was 7 ons af . Zal ook wel veel vocht zijn geweest, want heb echt veel gedronken gisteren, en veel geplast haha. Mijn menu voor vandaag: O: 1 bruin bolletje met jam, cracotte met kaas, kop thee. T: 2 koppen thee, ontbijtkoek, mandarijntje. L: 3 boterhammen, 1x smeerkaas, 1 x schouderham met tomaat, fles water. T: appel, pakje ontbijtbiscuits, 2 koppen thee, fles water. A: 175 gram gekookte aardappelen, broccoli, beetje vetarme roomsaus, lepeltje vleesjus mager, gepaneerde schnitzel. T: 18 pepernoten, 2 koppen thee. Ik vond het mega veel, maar ik kom uit op 1424 kcal. Dus voor vandaag nog 275 kcal over . Hm, kan dus vanavond een toetje nemen na het eten, of de thee vanavond ruilen voor een mok warme chocomelk en iets meer pepernoten. Heb het "gezond eten" weer helemaal in de smiezen. En voel me ook meteen weer een stuk fitter en vrolijker . @Mamavesmee, ik was gister wel te streng voor mijn mannetje, heb hem een heel lief smsje gestuurd vanmorgen. Hij had zijn best ook gedaan en dan word je zo uitgefoeterd als je thuis komt . Maar had echt een pesthumeur . @Melanie, je pakketje al binnen? Altijd leuk he. Ik heb vandaag ook een pakket gekregen, alleen geen kleding. Had via marktplaats scrapspullen gekocht en die heb ik gekregen . Altijd leuk...... Hoop dat er wat leuke dingen voor je bij zitten meid. @Mamarianne en Moppie, veel plezier meiden! Als ik niet zo ver zwanger was geweest was ik met Esmee die kant ook op gekomen . Hahaha en moppie, irritant he, dat plassen de hele tijd . Ik hoef maar een stukje te lopen en ik moet meteen plassen. Ik ga de aardappels en broccoli vast klaar maken. Esmee slaapt nog.
Bel net de vk en heb dus helemaal verkeerd zitten rekenen. Ik heb vanaf mijn eisprong 40 weken verder geteld,maar had dus 38 weken verder moeten tellen. Dat betekend volgens haar dat ik a.s donderdag pas 4 weken ben Normaal maakt ze een afspraak rond de 8 weken voor intake maar omdat ik de 30ste een echo heb wil ze me een verwijsbrief meegeven zodat hun op de hoogte gehouden worden. Ga nu dus volgende week vrijdag naar de vk ( ze kon alleen 15.00 uur dus ferry kan niet mee en moet iemand regelen om Levi van de psz te halen. handig ! )
Butterfly: Weet je wat....ik zal vanavond eens voor je pendelen. Ik heb het tot nu toe maar 2 keer gedaan hoor. 1x voor mezelf voor een 2e (dat zou nov 2012 zijn) en voor mijn collega. Voor haar had ik gependeld dat ze in dec zou bevallen, is 3 jan uitgerekend maar nadat ik had gependeld hebben ze haar naar 19 dec gezet, heeeeel toevallig. Ook had ik gependeld dat ze een meisje zou krijgen en dat was ook goed....dusssss ik zal hem weer eens tevoorschijn halen voor jou!
@ Kaatje en Moppie: Stelletje pestkoppen @ Butterfly: Jammer dat er nog geen babynieuws is... Lekker bezig dagje weer Pakketje is er helaas nog niet. Hier net mijn fruit op. Ben aan het denken wat ik kan gaan doen. Er moet nodig gestofzuigd en gedwijld worden, maar dat kan ik niet vanwege mijn knie. Badkamer moet ook gedaan worden, maar is hetzelfde verhaal. Pfff... ben blij dat ik morgen weer mag gaan werken hahaha
KAatje.. dan heb je wel erg vroeg getest! Butterfly.. Goed dat je je mannetje gesmst hebt! En al weer een drukke dag gehad. Moppie.. Lekker!! **** Hier de meloen op.. Wij gaan lekker op de fiets weg.. Het is wel koud zeg!
@Moppie en Rianne, stelletje pestkoppen!!! Warme choco en warme appeltaart.... en beide ook nog met slagroom. Nou, ik ga aan mijn appeltje, thee en ontbijtbiscuits. Is ook lekker ( en veeeeeeeeeeeeeel gezonder )
Edit : Had hier een hele berekening neer gezet maar tijdens de hond uit laten snapte ik het opeens Na nog één keer goed geteld te hebben, zie ik dat ik een week te kort geteld heb. Ben dus pas 21 juli uitgerekend.
@ Kaatje: Fijn dat je er nu uit bent. Nu bij de echo maar eens kijken hoe het zit Hier om 16.00 uur mijn pakketje gekregen. Bezorger had beter even kunnen wachten. Alles zit inmiddels al weer netjes ingepakt om terug te sturen. Had een bloesje, een tuniek en een jurkje besteld. Bloesje stond niet mooi en mouwen waren te kort (fijn afvallen, kleinere maat is leuk, maar de mouwen en pijnen worden ook korter ) Tuniek zijn mijn (.)(.) Te groot voor. Randje wat eronder moest zitten zat er half op. Niet mooi dus. En jurkje vond ik niet mooi op een legging/panty. Met spijkerbroek eronder en gebreid vest oid erover wel leuk, maar is maat 40-42. Boven goed, lengte goed maar te wijd... niet echt handig als ik nog wil afvallen. Zo maar even een afspraak maken om het op te laten halen dus... Zal ik toch moeten gaan shoppen.
Kaatje.. Wel bijzonder dat je al zo vroeg positief test.. Misschien veel hcg? * tweeling* *** Brrr... we zijn een beetje aan het opwarmen nu.. Ik met een lekker kopje koffie.. Esmee met chocomelk.. Stond bij de trekpleister met een zak chocopepernoten in de handen maar heb ze snel weer terug gelegd.. 2 jaar geleden at ik waarschijnlijk 2-3 zakken per week.. Ze dit jaar nog niet gehaald.
Melanie.. Jammer dat er niets bij zat. Ik mag van mezelf niet meer shoppen tot een week voor kerst. Wil dan een leuke kerst outfit kopen. Als ik dat nu al koop trek ik het al aan en is het niet "nieuw" meer.. Mijn kast puilt echt uit nu.. Alles staat ook zo goed!